Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 27.06.2007
Местоположение: около Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW след BMW
Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче

Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от kinazo2000 » 27 Ное 2010, 16:50

Колеги сега пък забелязах нов проблем
След добро каране отварям капака и пипам горния маркуч на снимката не можеш да го пипнеш от топлина Пипам долния който излиза от долната част на радиатора студен . Дали имам проблем с някой термостат и за това да не ми духа добре топлото.
Ако някой има идея да даде съвет

А между другото както съм писал по- надолу от време на време духа различно в двете зони климатроника При шофьора е студено от там топло

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05

Абе като наближи зимата само ядове с тия черепи............
В Света има само три букви за автомобил: B M W

Изображение

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от vladi_a_i » 27 Ное 2010, 16:55

Термостата е един,за маркучите е нормално сега да са така-термостата ти е здрав/стига да не прегрява колата/,все пак е студено,да ти отвори голямия кръг трябва да види зор сега на студа.За топлото вътре ако духа различно са ти клапаните за парното.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от mgate » 27 Ное 2010, 17:16

kinazo2000 написа:Колеги сега пък забелязах нов проблем
След добро каране отварям капака и пипам горния маркуч на снимката не можеш да го пипнеш от топлина Пипам долния който излиза от долната част на радиатора студен . Дали имам проблем с някой термостат и за това да не ми духа добре топлото.
Ако някой има идея да даде съвет

А между другото както съм писал по- надолу от време на време духа различно в двете зони климатроника При шофьора е студено от там топло

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05

Абе като наближи зимата само ядове с тия черепи............

колега стрелката ако е по средата наистина имаш проблем с термостата а и между другото това което показваш на снимката е интеркулера , а не водният радиатор ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 27.06.2007
Местоположение: около Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW след BMW
Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от kinazo2000 » 28 Ное 2010, 0:04

колега стрелката ако е по средата наистина имаш проблем с термостата а и между другото това което показваш на снимката е интеркулера , а не водният радиатор

Колега всички специалисти се произнасят, че ако стралката е на 12 ( т.е по средата) всичко е ок . Ти пък точно обратното...... :idea: :idea: Ти направо ми... :dummy: И какъв е проблема според теб, ако стои, след като загрее по средата.....?? На твойто комби къде стои ...мърда ли мърда ли....??
В Света има само три букви за автомобил: B M W

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от vladobate » 28 Ное 2010, 0:47

Колега парно трябва да имаш далеч преди да отвори термостата и да пусне охлаждащата течност през големия кръг ( радиатора ) и да стопли долния мъркуч. При твоъте показания има индикации за въздух в системата , обезвъздуши и също вероятност да не работи правилно термостата. Ако питаш за него защо така или иначе знай че много е писано и смисъл от умуване няма предвид и на факта че замяната в парично изражение е много малка и като време отнето ( на непрофесионалист т.е. Ти ) е пренбрежимо малко за да се чудиш и маеш. Затова профилактика на системата и замяна на термостата , смяна на антифриз ( ако искаш , не е правено скоро , мътен е и т.н. ) почистване на радиатори както и на кулера който си дал на снимката незнайно защо ( там охлаждаща течност нема ) и т.н Ако ти се струва дълга и широка карай така пък като роди некой ден ние ще сме кръстници :mhihi: Нема се плаши ама тези двигатели искат гледане щот са малко капризни , затова искат такива грижи всъщност нормални не 5 фодини никви грижи нямам мно-о яка и след това изведнъж умря що така. Просто такъв е регламента няма как като се фанеш на хорото трябва да се играе . :mhihi: Успех. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 27.06.2007
Местоположение: около Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW след BMW
Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от kinazo2000 » 28 Ное 2010, 1:05

vladobate написа:Колега парно трябва да имаш далеч преди да отвори термостата и да пусне охлаждащата течност през големия кръг ( радиатора ) и да стопли долния мъркуч. При твоъте показания има индикации за въздух в системата , обезвъздуши и също вероятност да не работи правилно термостата. Ако питаш за него защо така или иначе знай че много е писано и смисъл от умуване няма предвид и на факта че замяната в парично изражение е много малка и като време отнето ( на непрофесионалист т.е. Ти ) е пренбрежимо малко за да се чудиш и маеш. Затова профилактика на системата и замяна на термостата , смяна на антифриз ( ако искаш , не е правено скоро , мътен е и т.н. ) почистване на радиатори както и на кулера който си дал на снимката незнайно защо ( там охлаждаща течност нема ) и т.н Ако ти се струва дълга и широка карай така пък като роди некой ден ние ще сме кръстници :mhihi: Нема се плаши ама тези двигатели искат гледане щот са малко капризни , затова искат такива грижи всъщност нормални не 5 фодини никви грижи нямам мно-о яка и след това изведнъж умря що така. Просто такъв е регламента няма как като се фанеш на хорото трябва да се играе . :mhihi: Успех. :yes:


Мерси vladobate за "ценните" ти съвети. :clap: Много си написал ама май нищо не си казал т.е , все неща които съм направил преди да ме посъветваш господин "професионалисте т.е Ти " - и сигурен ли си , че тази система не се обезвъздушава сама след като налееш нужното количество антифриз ?
Що се отнася до снимката знам, че съм я объркал, но не мисля че това е най-важното щом си разбрал ( и не само ти ) , че става въпрос не за колера а за радиатора.
В Света има само три букви за автомобил: B M W

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от vladobate » 28 Ное 2010, 1:24

Не знам защо е тоя сарказъм като отникъде не става ясно какво си правил по колата си. Ма сигурно за тебе е и все едно кога ще затвориш капачката на разширителния съд при обезвъздушаването ( щото има значение ) или наливаш до чертата и айдее тя сама , е да ама не тва да не е пералня. Има последователност пък ако се заяждаш или не ти харесва какво те съветват хората кво питаш или за теб " добро каране " значи нещо от типа " добро е...е ". Искал съм да ти помогна защото търсиш помощ пък ако не ти харесва здраве да е няма да се стягаме я .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от vladobate » 28 Ное 2010, 1:37

Системата работи под налягане и има значение както съдържанието процентно на антифриза ( не е само да не замръзне ) , така и капачката да е изправна а и да поддържа необходимото налягане в системата , и обезвъздушаване се прави ( е да сигурно се самообезвъздушава , ама парното беше ли го пуснал като се самообезвъздушаваше , май не си щот още тогава щеше да разбереш че нещо не е както трябва ), и капачката се затваря на все още работещ двигател след като се е "самообезвъздушила " и не се отваря за щяло и нещяло , и се оставя още няколко минути да поработи двигателя да вдигне необходимото си работно налягане . Е те такива работи ма сигурно голямо въображение ще да имам да ги измисля толкова . :bowdown: Евалата ти на отношението , нито си обяснил подробно какво си правил по колата нито се замисляш кво ти се пише пък после аз съм ти виновен . Айде жив и здрав.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 27.06.2007
Местоположение: около Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW след BMW
Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от kinazo2000 » 28 Ное 2010, 2:30

vladobate написа:Системата работи под налягане и има значение както съдържанието процентно на антифриза ( не е само да не замръзне ) , така и капачката да е изправна а и да поддържа необходимото налягане в системата , и обезвъздушаване се прави ( е да сигурно се самообезвъздушава , ама парното беше ли го пуснал като се самообезвъздушаваше , май не си щот още тогава щеше да разбереш че нещо не е както трябва ), и капачката се затваря на все още работещ двигател след като се е "самообезвъздушила " и не се отваря за щяло и нещяло , и се оставя още няколко минути да поработи двигателя да вдигне необходимото си работно налягане . Е те такива работи ма сигурно голямо въображение ще да имам да ги измисля толкова . :bowdown: Евалата ти на отношението , нито си обяснил подробно какво си правил по колата нито се замисляш кво ти се пише пък после аз съм ти виновен . Айде жив и здрав.


КОлега не се заяждам....и за нищо не си ми виновен. Сори ако така съм прозвучал, просто съм ти писал какво съм прочел тук там. Че стрелката е най-добре когато е на средата или както казват 11:59, че тдс се самообезвъздушавал и нямало пробки по радиаторите за объзвъздушаване( ако греша ме поправи) , и такива работи. Наистина не ми е това рабтотата ( имам предвид, че не съм много в час с дизелите-този ми е първи ), но нали сме за това да споделяме това - онова.
А за последните редове наистина ти благодаря. Между другото днес исках да проверя нивото на антифриза и без да го знам и без да искам го направих същото коети си ми описал и май имаше подобрение в топлото...
ЩОм казваш че това е начина за обезвъздушаване утре ще го направя само не разбрах трябва ли да работи парното и какви са точно стъпките ако съм те разбрал правилно:
1.Доливаш антифриз ( ако има нужда)
2.Подаваш газ да обърне хубаво антифриза в системата
3. Затваряш капачката при работещ двигател
4. Оставяш няколко минути да поработи на място
Как да преценя кое е правилното работно налягане и дали съм я обезвъздушил добре ???
Мерси предварително :yes:
В Света има само три букви за автомобил: B M W

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от vladobate » 28 Ное 2010, 3:03

Двигателя работи и вдига температура , през това време капачката на разширителния съд е махната , парното в купето на топло го даваш на по-голяма темп.( демек хубаво да отвори клапаните ) и вентилаторчето като сила на средно положение или по-високо . Това състояние докато ти отвори термостата и да пусне охл. течност по големия кръг демек ще го усетиш като започне да затопля долния мъркуч. Гледаш малкото мъркучле от горната част на радиатора който отива в разширителния съд да " пикае " постоянна струйка антифриз т.е. да не се прекъсва от въздух и чакаш докато го изчисти. Трябва да следиш и за падане нивото на антифриза в казанчето ма не го допълвай много че той постоянно се разширява и не може да се прецени точно та да не напълниш много системата. При тези действия трябва да имаш добре духащо топло парно ( ако естествено другите елементи , клапани , радиаторче , филтъра за купето са в изправност и незапушени ). След като е отворил термостата и малкото мъркучле вади постоянна струйка и при подаване на газ се вижда и фърля по-добре може да се счита че си обезвъздушил системата при което затваряш капачката и оставяш колата да поработи още няколко минути да си вдигне налягане ( съществено важно за добрата циркулация и съответно охлаждане на двигателя ). Хубаво е предницата да не ти е на ниско т.е. разширителния съд да е в най висока точка . И друго тоя двигател е малкото братче на 2.5ТДС и няма загряване на място. Имам предвид че ако чакаш да чуеш перка да се включи или нещо такова няма да се случи - изпробвано многократно на около 30-на градуса външна темп. И да се отвори по-бързо термостата посръчквай я отвреме навреме че наистина дизела бавничко загрява на място да не кажа че без сръчкване няма отваряне тоя термостат. На следващия ден ( т.е на изстинал хубаво двигател ) провери си нивото на антифриза , но както съм описал по-горе не отваряй капачката за щало и нещало или само за проверка за херметичност може лекичко да отвиеш докато чуеш изсъскване ( и пак затягаш) знак че капачката държи налягане иначе смяна с нова ( ама и там има немалко примери за родени насрани тъй че не се учудвай ако и новата е в г..за ами продължаваш с друга). Тоа което си описал ( после видях и другата ти тема ) за отвреме навреме тполо е едно от показанията за недобро обезвъздушаване. Пък за налягането в системата се пробват мъркучите за твърдост ( на загрял мотор ) ама е много относително и няма как коректно да се опише . Иначе капачката отваря клапанчето и предпазно на 1.4бара , затова на нея трябва да е изписано цифрата 140 (така е прието ).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 27.06.2007
Местоположение: около Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW след BMW
Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от kinazo2000 » 28 Ное 2010, 3:19

vladobate написа:Двигателя работи и вдига температура , през това време капачката на разширителния съд е махната , парното в купето на топло го даваш на по-голяма темп.( демек хубаво да отвори клапаните ) и вентилаторчето като сила на средно положение или по-високо . Това състояние докато ти отвори термостата и да пусне охл. течност по големия кръг демек ще го усетиш като започне да затопля долния мъркуч. Гледаш малкото мъркучле от горната част на радиатора който отива в разширителния съд да " пикае " постоянна струйка антифриз т.е. да не се прекъсва от въздух и чакаш докато го изчисти. Трябва да следиш и за падане нивото на антифриза в казанчето ма не го допълвай много че той постоянно се разширява и не може да се прецени точно та да не напълниш много системата. При тези действия трябва да имаш добре духащо топло парно ( ако естествено другите елементи , клапани , радиаторче , филтъра за купето са в изправност и незапушени ). След като е отворил термостата и малкото мъркучле вади постоянна струйка и при подаване на газ се вижда и фърля по-добре може да се счита че си обезвъздушил системата при което затваряш капачката и оставяш колата да поработи още няколко минути да си вдигне налягане ( съществено важно за добрата циркулация и съответно охлаждане на двигателя ). Хубаво е предницата да не ти е на ниско т.е. разширителния съд да е в най висока точка . И друго тоя двигател е малкото братче на 2.5ТДС и няма загряване на място. Имам предвид че ако чакаш да чуеш перка да се включи или нещо такова няма да се случи - изпробвано многократно на около 30-на градуса външна темп. И да се отвори по-бързо термостата посръчквай я отвреме навреме че наистина дизела бавничко загрява на място да не кажа че без сръчкване няма отваряне тоя термостат. На следващия ден ( т.е на изстинал хубаво двигател ) провери си нивото на антифриза , но както съм описал по-горе не отваряй капачката за щало и нещало или само за проверка за херметичност може лекичко да отвиеш докато чуеш изсъскване ( и пак затягаш) знак че капачката държи налягане иначе смяна с нова ( ама и там има немалко примери за родени насрани тъй че не се учудвай ако и новата е в г..за ами продължаваш с друга). Тоа което си описал ( после видях и другата ти тема ) за отвреме навреме тполо е едно от показанията за недобро обезвъздушаване. Пък за налягането в системата се пробват мъркучите за твърдост ( на загрял мотор ) ама е много относително и няма как коректно да се опише . Иначе капачката отваря клапанчето и предпазно на 1.4бара , затова на нея трябва да е изписано цифрата 140 (така е прието ).

Моного хубав и изчерпателен отговор за което :clap: и много тенкс. Утре ще направя описаните стъпки и после ще драсна кво се случва и до къде съм стигнал и дано да :bchug:
Ако отново има разлика в темп. отдясно( топло) и отляво( студено) явно проблема ще е в зациклили клапани или недай боже вътрешното радиаторче.
Между другото да си чул за течност която се сипва в антифриза и уж прочиствала системата ( радиатори клапани маркучи) от боклуци, налепи утайки и тн ??
В Света има само три букви за автомобил: B M W

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от vladobate » 28 Ное 2010, 3:27

Много правилно си разбрал и изтълкувал не само мойто мнение и на колегите , това е правилната посока. :yes: Да има течност за прочистване ама пак не е мързелива работата. Тази пролет го правих на мойта 2.5ТДС-ка като профилактика на системата с махане на радиаторите с външно и вътрешно почистване ( както и на кулера и радиатора на климатика . Преди това тази течност я сипваш , загряваш двигателя да отвори термостата задължително за да завърти навсякъде . След това източваш и правиш същата процедура с вода , за да прочисти ( пак отваря термостата за да иде навсякъде ) и пак източваш и тогава разглабяне на радиатори мадиатори , ревизия водна помпа и смяна на антифриз. И само да не сложиш вода щот е лято , ахтифриза има и други качества освен борбата срещу замръзването той не се пени като водата и не образува мехурчета враг номер едно на доброто охлаждане. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 27.06.2007
Местоположение: около Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW след BMW
Мечтае да кара: Само служебни 730-ки IS-ки
Детайли за колата: Гориво+нафта=тракторче

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от kinazo2000 » 28 Ное 2010, 3:44

vladobate написа:Много правилно си разбрал и изтълкувал не само мойто мнение и на колегите , това е правилната посока. :yes: Да има течност за прочистване ама пак не е мързелива работата. Тази пролет го правих на мойта 2.5ТДС-ка като профилактика на системата с махане на радиаторите с външно и вътрешно почистване ( както и на кулера и радиатора на климатика . Преди това тази течност я сипваш , загряваш двигателя да отвори термостата задължително за да завърти навсякъде . След това източваш и правиш същата процедура с вода , за да прочисти ( пак отваря термостата за да иде навсякъде ) и пак източваш и тогава разглабяне на радиатори мадиатори , ревизия водна помпа и смяна на антифриз. И само да не сложиш вода щот е лято , ахтифриза има и други качества освен борбата срещу замръзването той не се пени като водата и не образува мехурчета враг номер едно на доброто охлаждане. :yes:


Ясно... значи няма да стане само със сипване и хоп...всичко да прочисти и аз само да я източа и да си налея антифриз т.е мързеливата не става

Така и така се разприказвахме да те питам и за един друг проблем дали случайно имаш мнение, или си се сблъсквал или нещо знаеш щото ми е много странен Та значи :
От време на време (2-3 пъти в седмицата може и по -често ) ми пали с повече задържане на стартера 2-3 сек независимо от топлината на мотора, след което укещам, че колата няма добра мощност все едно изчезват 10-15коня особено изразено е при малките обороти или с други думи при тръгване, но и след това го усещам при мощността при различните скорости и по-слабо набиране. Примерно ако съм на баир и трябва да потегля има едно заглъхване отначало докато влезе в 2 хил оборота все едно тегля ремарке и после усещам на мощността че е по-слаба и примерно като карам на скорост и осовободя резко оборотите падат на 500 и като спря на място се оправят но мощността пак я няма ( особено проличава по светофарите особено ако има и баирче , при тръгване все дърпам ръчна като го усетя проблема щото не може някак си да се изцеди и да се изтегли бързо) Преди не беше така , имам предвид като я купих приди 2 год. КОгато запали хубаво от четвърт всичко е ок върви изрязва се и т- н.
Всякакви съа ми казвали :
Турбина , дюзи, центровка на ГНП...Сега като се позамисля май започна да ми го прави по-често от както сдмених уплатненията на ГНП или няма връзка . Много странен проблем..
И затова 10х предварително
В Света има само три букви за автомобил: B M W

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от vladobate » 28 Ное 2010, 4:11

Виж и мързеливата ще стане като я оставиш да загрее и отвори термостата да завърти вътр навсякъде след това източваш от маркуча долния каъм радиатора хем ще видиш водната помпа дава ли хубав дебит да хвърля чко от радиатора. За друго което пишеш проблема пак е леко комплексен и можеш да започнеш о почистване мъркучлето към мапа който идва от колекторите отдолу щото се запушва от масълцето дето се нагнетява в колекторите от турбото по малко, дъпаш го от щуцера на мапа и надуваш с уста , трябва да чуеш как фъшти в колекторите. След това чистиш мапа . в това същото щуцерче пръскаш с контактен спрей и чакаш да изветрее. След това си провери турбопътищата за пропуски ( спуквания, незтегнати мъркучи от турбото към кулера и от кулера към всмукателите. Зачисти си и термодатчика който е на колектора ( завит е на резба) мери темп. на постъпващия въздух и заедно с мапа играят ролята на дебитомер и подават данните на компа който определя колко гориво да нагнети ГНП към дюзите. И най-накрая ама е почти в 99% от случаите ( особено щом си писал за смяна на гарнитури на ГНП ) е недобра центровка на ГНП на количество гориво. Всъщност една от гарнитурите е между плочката и долната част на помпата , но при обратния монтаж има значение къде точно ще се постави защото тя се мести ( към фаровете и каъм купето ) като по този начин се регулира количеството подадено гориво и оттам мощността , пъргавостта. Т повечето слагат белязка на помпата докъде е била плочката но това не е точно тъй като мръдване от 2-3десети от милиметъра оказват влияние много е чувствително и това се настройва като се гледа на диагностика живи данни ( при работещ мотор) и се мести плочката докато се достигне дадена стойност по каталог за нова кола . Ти съвсем просто можеш да разбереш как ти е горивоподаването като отчиташ колко бързо пада стрелката на оборотомера като я изфорсираш и отпуснеш педала. Колкото по-бързо пада ( като камък да речем най-обрано казано ) толкова е по-малко горивото и колата е по-куца. И обратното като пуснеш педала и стрелката като стигне около 1000об. започне видимо по-бавно да продължи да пада до обороти празен ход толкова е повече горивото и е по-пъргава и повечко разхода естествено. После има и друг момент че плочките от отвраителното гориво в БГ се скапват ( зацапват и пречи на нормалното фино движение на някои важни елементи в плочката ) и почва да прави въртели подобни на описаните от теб и други като менен на обороти , гаснене , тресене понякога и т.н. Следва почистване с БМВ добавка , смяна на горивен филтър веднага след това , почистване на цедката в на помпата в резервоара и сипване на малко двутактово бездимно масло в нафтата и после моли се да е всичко ок. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: бургас
Кара: 318тдс комби

Re: Единия маркуч е студен ??? 318 тдс

Мнение от mgate » 28 Ное 2010, 9:15

kinazo2000 написа:колега стрелката ако е по средата наистина имаш проблем с термостата а и между другото това което показваш на снимката е интеркулера , а не водният радиатор

Колега всички специалисти се произнасят, че ако стралката е на 12 ( т.е по средата) всичко е ок . Ти пък точно обратното...... :idea: :idea: Ти направо ми... :dummy: И какъв е проблема според теб, ако стои, след като загрее по средата.....?? На твойто комби къде стои ...мърда ли мърда ли....??

да ти кажа честно ако поне малко разбираше какво ти обясних щеше да спреш с тъпите си постове по- надолу ,само да ти кажа че при не работещ термостат колата загрява стрелката стига средата ,а антифриза върти през малкият кръг и тогава като барнеш маркуча на водният радиатор долният е студен говорим при неработещ радиатор ,сега ти ако си се заблудил и барал маркуча на интеркулера :dummy: това е друга работа :winky:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook