климатроник
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
климатроник
здравейте колеги имам едно запитване пускам си парното на 22 градуса,духа известно време топло и след това започва да духа студено не винаги го прави но често става за да започне да духа топло трябва да го настроя на 32 градуса,помогнете от каде идва тоя проблем.Благодаря преварително.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: климатроник
Ами като в колата стане 22+ градуса и повече, какво да духа ? Нали за това е климатроник. И мойта почва да духа студено като стана по-топло в нея от зададените градуси.
Хм,хм...
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: климатроник
Виж си врътката посредата м/у средната духалка дето има синьо/червено дали е на червено! И нивото на охлаждащата течност провери!
Последна промяна S7 на 26 Ное 2010, 13:47, променена общо 1 път
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: климатроник
При мен също го прави. Действително е защото, както каза коелгата Моджо, достига зададената температура и ако малко я прескочи започва да вкарва по-хладен въздух за да я свали. И мен лично ме дразни това и за това я държа в момента на 23.5и явно зимата ще го кача на по-високо. Това е оправията 

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: климатроник
Май, никой незнае действието на климатроника а?
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: климатроник
Защо колега? Не е ли действието на климатроника да поддържа да дадена температура?
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: климатроник
mistyrain написа:Защо колега? Не е ли действието на климатроника да поддържа да дадена температура?
Да, такова е. Но...Климатроника подържа темп. на която си настроил като увеличава или намалява силата на обдухване! Т.е. не сменя от студен на топъл (от студен на топъл с врътката-синьо, червено)! Затова онези чертички на дисплея се намалят поетапно или увеличават за да догонят зададената стойност, в случая температурата. Може да ти върви и климатика без да ти духа студено! Само че врътката на средната конзола трябва да е на червено.
п.п. Има различни видове климатици. Моят така работи, за вашите незнам

- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: климатроник
Поддържа да,но според мен е направено само да изчисли как да смеси топлото и студеното за дадена температура,а не да ги сменя рязко за да прави изравняване,защото както се вижа е некомфортно.Може да ви звучи смешно,но само в мойта кола незанм как да се оправя с тоз климатроник.Пример:През лятото го пускам задавам примерно 23° и цъкам аутото.Духалката сама си регелуриа колко силно да духа,значи датчика за темп.в купето работи,но след време ми става студено,качвам на 27° пак същата работа не духа хладно а студено.Имам подозрение,че цялата работа я разваля врътката на централната духалка,защото е в синята част.За оптимална работа на климатроника въпросната врътка сиг.тряба да е на средата в бялото? 

Re: климатроник
Моджо написа:Ами като в колата стане 22+ градуса и повече, какво да духа ? Нали за това е климатроник. И мойта почва да духа студено като стана по-топло в нея от зададените градуси.
да колега разбирам те ,но започвам да увеличавам на 23,24,25,26,27 и пак духа студено докато не стигна до 32 градуса тогава чак започва да духа супер топло
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: климатроник
marto853. написа:Регулирай си го от врътката за топло и студено.
колега това е интересно врътката е на топло,първо започва да духа топло и след около половин час започва да духа студено,както съм го описал в темата
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: климатроник
Дам, и при мен го има това нещо а аз имам врътки само до въздуховодите а те са си постоянно на червено. Ако това влияеше то тогава нямаше ли да ми пречи на климатика лятото като духа студено или греша?
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: климатроник
Нещо май се бъркате колеги.
Климатроника поддържа една и съща зададена от вас температура единствено и само ако е включено копчето "Ауто".
При мен като се кача сутрин в колата и наглася 26 градуса и включа "ауто", степените на обдухване се усилват автоматично на макс, когато в колата започне да се затопля въздуха, степента на обдухване постепенно намалява и когато достичгне 26 градуса на дисплея на климатроника има "2" чертички.
Във всички останали случай - имате най - обикновенно парно, но с дисплей вместо врътки
Ако си нагласите 25 градуса и сила на обдухване "4" чертички - климатроника си духа с една и същата температура и една и съща сила на обдухване.
Никога до сега не съм усетил да ми сменя от топъл на студен въздух - както пишат по горе някои колеги.
Климатроника поддържа една и съща зададена от вас температура единствено и само ако е включено копчето "Ауто".
При мен като се кача сутрин в колата и наглася 26 градуса и включа "ауто", степените на обдухване се усилват автоматично на макс, когато в колата започне да се затопля въздуха, степента на обдухване постепенно намалява и когато достичгне 26 градуса на дисплея на климатроника има "2" чертички.
Във всички останали случай - имате най - обикновенно парно, но с дисплей вместо врътки

Ако си нагласите 25 градуса и сила на обдухване "4" чертички - климатроника си духа с една и същата температура и една и съща сила на обдухване.
Никога до сега не съм усетил да ми сменя от топъл на студен въздух - както пишат по горе някои колеги.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: климатроник
Колегата Oci да каже, че той ги разбира. Но при мен е така. Пускам го на 22, auto. Средната врътка е на трите червени точко и по някое време почва да вкарва външен (хладен въздух). Ако вдигна темп. с 2-3 градуса веднага почва да си духа топло. А ако навън си е бая студено си духа винаги топло. И според мен това е правилния начин на работа.
Хм,хм...
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: климатроник
BAHKATA_TDI написа:Нещо май се бъркате колеги.
Никога до сега не съм усетил да ми сменя от топъл на студен въздух - както пишат по горе някои колеги.
Абе, аз това им разправям, ама те тяхната си знаят...

Колегата Oci ще ви каже какво Ви има със сигурност. Аз предполагам, че е клапа.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани