М47N масло по температурния датчик на турбото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
М47N масло по температурния датчик на турбото
1. видях масло по този датчик
2. и нещтото дет ме притисни повече има нафта по втората дюза не забелязах да е от маркучите за обратна нафта, от какво може да е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: М47N масло по температурния датчик на турбото
За датчика - той е за температурата на входящия в колектора въздух.
Омасляването е поради дифтунга - не е изчислена правилно силата на затягане и по някое време започва да не си върши работата. Моя беше по същия начин - омаслен (след 180 000 км пробег) и в съчетание с родния прахоляк ... същата картинка!
Като си правих профилактика на ЕГР-а и кулера, свалих тръбата, развих датчика, измих го (и буксата също) с обезмаслител, после контактен спрей за букста, затягане към тръбата с малко по-голямо усилие (дават го да се затяга с 13 Nm, но спокойно може да се приложи и 20Nm) и всичко си идва на мястото. Сега датчика си е сух.
Омасляването е поради дифтунга - не е изчислена правилно силата на затягане и по някое време започва да не си върши работата. Моя беше по същия начин - омаслен (след 180 000 км пробег) и в съчетание с родния прахоляк ... същата картинка!
Като си правих профилактика на ЕГР-а и кулера, свалих тръбата, развих датчика, измих го (и буксата също) с обезмаслител, после контактен спрей за букста, затягане към тръбата с малко по-голямо усилие (дават го да се затяга с 13 Nm, но спокойно може да се приложи и 20Nm) и всичко си идва на мястото. Сега датчика си е сух.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: М47N масло по температурния датчик на турбото
Няма е лошо да си смениш все пак маркучетата ей така профилактично,щото нали знаеш че няма вечни неща,пък и може да се е цепнал някаде и да не се види,след като ги смениш и не се оправи следва дюзата и тя има една дифтунга отдолу отваря се и се прави не е сложно 

- sasho_80
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 115
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: РИМ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 03 TOURING
Re: М47N масло по температурния датчик на турбото
днес купих маркучетата и утре щте ги сменя, няколко дни щте карам така и в понеделник на маистор за датчика и да се надявам, че няма да има нужда да се прави и дюзата.
в понеделник щте пиша какво е станало!
в понеделник щте пиша какво е станало!
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани