Закупуване на е38 750ил - съвети при покупка и последваща
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- golqmaguma
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e38тдс
Закупуване на е38 750ил - съвети при покупка и последваща
Привет колеги, имам възможност да си закупя горепосоченият автомобил от Швейцария. Имам много приятели там и тези коли нямат почти никаква стойност в тази страна особено преди 2000година, а въпросният модел е производство 1997г. Идеята ми е , какво ще струва след това първоначалното обслужване на авотмобила. Той е обслужен там преди 4000км. , а пробегът му е малко над 300 000км, но това ни най-малко ме притеснява като се има предвид размерът на двигателя. така, че ако имате съвети, ще съм ви благодарен за информацията.
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Закупуване на е38 750ил - съвети при покупка и последваща
Здрасти,
Както всяка кола проблема с годините е най-съществен. Не е върпоса само в мотора - въпреки че той има голям ресурс всичко друго в тази кола остарява и се износва.
А за износване има адски много особено по предницата. Аз имам V8 и проблеми от това колкото искаш - трябват ти гуми за поповече килограми, щантите са от най-големите и на скъпите, спирачките са с две бутала на апарат, накладките са като на М5, амортисъорите са безумни особено с това EDC и куп други пордобности, да нв говорим че с тия размери една гайка не можеш да стигнеш без да свалиш нещо друго по пътя ти.
И нещо друго - колкото по голям мотор - толкова по евтини на старо - вероятно защото се търсят по-малко
Аз ако можех да изибирам щях да си взема 728...
Както всяка кола проблема с годините е най-съществен. Не е върпоса само в мотора - въпреки че той има голям ресурс всичко друго в тази кола остарява и се износва.
А за износване има адски много особено по предницата. Аз имам V8 и проблеми от това колкото искаш - трябват ти гуми за поповече килограми, щантите са от най-големите и на скъпите, спирачките са с две бутала на апарат, накладките са като на М5, амортисъорите са безумни особено с това EDC и куп други пордобности, да нв говорим че с тия размери една гайка не можеш да стигнеш без да свалиш нещо друго по пътя ти.
И нещо друго - колкото по голям мотор - толкова по евтини на старо - вероятно защото се търсят по-малко
Аз ако можех да изибирам щях да си взема 728...
- IL\M
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.10.2009
- Местоположение: Варна.. ;)
- Кара: e38 750 IL
Re: Закупуване на е38 750ил - съвети при покупка и последваща
Имай в предвид, че повечето майстори ще гледат мотора ти, като.....незнам какво.....
A да намериш някой да ти направи качествена диагностика ......трудно ще е !
Разхода е поносим...~18-20/100 в града и...8-9/100 (и нагоре) извън града.
По-специалното при Ил-а е ....в задното окачване.., ако задницата е по-висока от предницата, значи има сфери за смяна. (харктерно е твърдото возене при евентуалната нужда от ремонт).
И най-важното......удоволствието, което доставя този мотор е УНИКАЛНО ! (Само за Алпина Б12 бих си я заменил)

Разхода е поносим...~18-20/100 в града и...8-9/100 (и нагоре) извън града.
По-специалното при Ил-а е ....в задното окачване.., ако задницата е по-висока от предницата, значи има сфери за смяна. (харктерно е твърдото возене при евентуалната нужда от ремонт).
И най-важното......удоволствието, което доставя този мотор е УНИКАЛНО ! (Само за Алпина Б12 бих си я заменил)

- golqmaguma
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 15.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e38тдс
Re: Закупуване на е38 750ил - съвети при покупка и последваща
До тук добре, другата седмица ще я карам в Камор , ако всичко е наред, в смисъл , че е обслужвана редовно, трябва ли да мсеням разни кабели,вериги свещи,масла в скорости и т.н......
- vovatino
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E38, 740i, 2000
- Детайли за колата: Бърза, комфортна, сигурна
Re: Закупуване на е38 750ил - съвети при покупка и последваща
Привет, ще ти споделя аз какво направих като купих моят седмак - 740iA 2000 г.
Първо диагностика задължително на всички модули по колата. Направих си я сам, като имам софтуер DIS, INPA и кабели закупени от sklad66. На диагностиката се вижда ако има някакъв основен проблем. За мой късмет аз имах съвсем незначителни проблеми, които успях в рамките на една седмица да отстраня. Смених масло двигател и скоростна кутия (внимавай да не те изпързалят с маслото, мойта ск. кутия е ZF 5HP24 и маслото което сипах е ESSO LT 71141, към момента ESSO и MOBIL са се обединили и същият номенклатурен номер го има на Mobil, цената е около 16лв. на литър при представителя на Mobil). Смених всички ролки и ремъка (веригите не съм пипал), водна помпа, термостат, свещи, мембрана на картерни газове (така мисля че се казваше), един датчик на парктроника, един датчик на алармата (този на предния капак), две биалетни щангички, перката на климатроника, бъбреци (взех си за 750, много маниашки с никелиран външен ръб), всички филтри, емблема преден капак, двете кори на предните седалки, маркучите на хидравликата (два броя), маркуч от радиатор към двигател (най-големия в горната дясна част на радиатора), кори отдолу на колата, масло на комресора на климатроника и фреон. Всички части и консумативи които смених са оригинални на BMW.
При мен имаше проблем с ABS/DSC модула и циркулационната (допълнителна) помпа. И двете ги купих втора ръка, като за ABS/DSC модула се изисква препрограмиране. Модул - 500 лв., помпа - 60 лв. По принцип модулът може да се ремонтира (струва около 200 лв.)
Това са полезни сайтове http://www.e38.org, http://www.meeknet.co.uk/E38/Index.htm.
Това е общо взето (може и нещо да съм забравил). Ако майстори ти връткат номерца, пиши ми на лично съобщение ще ти дам GSM номера ми и ако е необходимо ще ти направя безплатна диагностика.
Честито за колата, удоволствието от шофирането й е нечовешко.
Успех
Първо диагностика задължително на всички модули по колата. Направих си я сам, като имам софтуер DIS, INPA и кабели закупени от sklad66. На диагностиката се вижда ако има някакъв основен проблем. За мой късмет аз имах съвсем незначителни проблеми, които успях в рамките на една седмица да отстраня. Смених масло двигател и скоростна кутия (внимавай да не те изпързалят с маслото, мойта ск. кутия е ZF 5HP24 и маслото което сипах е ESSO LT 71141, към момента ESSO и MOBIL са се обединили и същият номенклатурен номер го има на Mobil, цената е около 16лв. на литър при представителя на Mobil). Смених всички ролки и ремъка (веригите не съм пипал), водна помпа, термостат, свещи, мембрана на картерни газове (така мисля че се казваше), един датчик на парктроника, един датчик на алармата (този на предния капак), две биалетни щангички, перката на климатроника, бъбреци (взех си за 750, много маниашки с никелиран външен ръб), всички филтри, емблема преден капак, двете кори на предните седалки, маркучите на хидравликата (два броя), маркуч от радиатор към двигател (най-големия в горната дясна част на радиатора), кори отдолу на колата, масло на комресора на климатроника и фреон. Всички части и консумативи които смених са оригинални на BMW.
При мен имаше проблем с ABS/DSC модула и циркулационната (допълнителна) помпа. И двете ги купих втора ръка, като за ABS/DSC модула се изисква препрограмиране. Модул - 500 лв., помпа - 60 лв. По принцип модулът може да се ремонтира (струва около 200 лв.)
Това са полезни сайтове http://www.e38.org, http://www.meeknet.co.uk/E38/Index.htm.
Това е общо взето (може и нещо да съм забравил). Ако майстори ти връткат номерца, пиши ми на лично съобщение ще ти дам GSM номера ми и ако е необходимо ще ти направя безплатна диагностика.
Честито за колата, удоволствието от шофирането й е нечовешко.
Успех
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани