Sunset drift - Alex & Todor
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Sunset drift - Alex & Todor
alex_matrix написа:HeBePeH написа:Просто префектно ,![]()
а какво си правил по колата , мотор ли ?
По колата/купето са правени много неща, но най-важните неща са изключително кораво купе /пълно презаваряване/ с пълен ролкейдж, отлично окачване от K-Sport /Street Вариант но с пружини по избор/ + преправен заден мост и ~70% диф, но най-вече ми помага баланса /мотора е вкаран 15 см навътре в купето/ и реално съм 51/49 при 990кг
Иначе мотора си е стандартен м52б28 с малък чиптунинг колкото да не обеднява във зоната 5000-6600vankatagsi написа:Нещо на v8 ми мерише
За В8 само си фантазирам в момента
Колата-добре




С уважение

Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Sunset drift - Alex & Todor
Между другото, карал ли си със заварен диф? Какви са ти впечатленията? Аз нямам личен опит. Държа на ТВОЕТО мнение, моля колеги които най-вероятно дори нямат книжка да не се намесват!
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- rashko_mladenov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 8.11.2010
Re: Sunset drift - Alex & Todor
Страхотно каране,което от старни изглежда лесно.
- alex_matrix
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 423
- Регистриран на: 31.12.2004
- Местоположение: София
Re: Sunset drift - Alex & Todor
Тодор е невероятен и понякога го сравняваме с машина толкова е прецизен. Моето желание е да бъда поне малко такъв пилот, за съжаление той има много опит през годините който му е изградил методика и подход който при мен няма как да дойде за 2-3 години, но се старая и уча бързо и методично...
Тодор иска да кара в България, но просто няма как - всичко е бюджети и време - наистина е по-важно да ни представя достойно в чужбина което той и прави повече от отлично. И на него не му е лесно...трябва повече подкрепа за такива хора...
Колата е с 3,45, но се кара с точно определен размер гуми иначе нямам мощност да ги въртя на 3та
Ключовото нещо за да мога да поддържам 3та е това че карам с определен ритъм и скорост - появи ли се някаква пречка /завъртяла се кола и тн/ трудно наваксвам - от клипа може да се види че никъде не губя скорост, а напротив поддържам голяма такава с идеални траектории за да мога да карам на големи ъгли и в същото време с голяма скорост без да убивам инерцията и ритъма
заварения диф не е препоръчителен, прекалено голяма борба пада с него и нито една сериозна дрифт кола не използва такъв - ако няма възможност човек да си вземе шпер е добро временно решение, но в дългосрочен план носи повече негативи като изграждане на пилотски умения...целта в крайна сметка е колата да се кара с лекота, а не да я правим по-трудна за контролиране което се получава с заварения диф
Тодор иска да кара в България, но просто няма как - всичко е бюджети и време - наистина е по-важно да ни представя достойно в чужбина което той и прави повече от отлично. И на него не му е лесно...трябва повече подкрепа за такива хора...
Колата е с 3,45, но се кара с точно определен размер гуми иначе нямам мощност да ги въртя на 3та
Ключовото нещо за да мога да поддържам 3та е това че карам с определен ритъм и скорост - появи ли се някаква пречка /завъртяла се кола и тн/ трудно наваксвам - от клипа може да се види че никъде не губя скорост, а напротив поддържам голяма такава с идеални траектории за да мога да карам на големи ъгли и в същото време с голяма скорост без да убивам инерцията и ритъма
заварения диф не е препоръчителен, прекалено голяма борба пада с него и нито една сериозна дрифт кола не използва такъв - ако няма възможност човек да си вземе шпер е добро временно решение, но в дългосрочен план носи повече негативи като изграждане на пилотски умения...целта в крайна сметка е колата да се кара с лекота, а не да я правим по-трудна за контролиране което се получава с заварения диф
Monster Energy Drift Athlete
2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

2014 King of Europe Street Legal Champion
2013 King of Europe Street Legal Champion
http://www.facebook.com/alexmatrix

- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Sunset drift - Alex & Todor
Благодаря за бързия отговор. Аз смених оригиналния 2.93 с 3.23 и монтирахме шпер касета. Да ти призная, естествено че колата поднася с лекота на пъва, но на втора я увладявам по-трудно отколкото 320-ката с по късия диф 3.45 отворен
Нямам хидравлична ръчна, а и на двете ми Е36ци механичната ръчна е пълен та...ак в движение, за разлика от предишни Е30ки които съм имал/карал/. Като следствие от това дрифта в ускоряващ режим ми се получава много добре, смея да твърдя. Но на скорост ми се налага да пондасям или с "ритане" на съединителя или с понижаване на предавката- например от 3-та на 2-ра и често изтъвам колата.По-често на десен завой!
Като че ли ако атакувам завоя с малко по-ниска скорост и поднеса само с инерция и волан е по-сполучливо. Защо така, бе джанъм? В същност май трябва да се коригирам: при последнния посочен вариянт се получава добро и контролирано поднасяне но май е по-скоро поверслаид и по-малко дрифт. Ако имаш обяснение на посочените "симптоми" ще съм ти благодарен, разбирасе ако си разбрал това, което се опитах да обясня. И последно: най-първо започнах като теб на Лада, самоче тогава думата дрифт я нямаше още.... с нея се справях лесно колкото и "ъпсурдно"
да звучи. С Е30 също добре, а сега с 328цата срещам трудности. Говоря за контрола след поднасянето. Естествено че самото поднасяне с по-мощна кола е по-фасулско. С по слабите съм го правил на хлъзгава настилка. Определено с по-къс диф ми е по-лесно. В завой "помпя" газта за да дозирам и потдържам ъгъла-грешка ли е? А за Дунев-ясно в никакъв случай не съм искал да звуча хапливо. Тоя човек заслужава най-малкото почит и уважение. И на тебе, Алекс ти пожелавам, най-искрено, да постигнеш неговите титли и успехи. Вярвам, че имаш таланта!



Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...


- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: Sunset drift - Alex & Todor
Само да попитам как се казва песничката на която завършва клипа 


E34, E38
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Sunset drift - Alex & Todor
Много добре направен клип.Дрифта ,както винаги е на висота. 

BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани