Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Почна да бучи колата..преди само гумите шушнеха...сега бууу буууу. Хайде на майстор. Лагер е. Е, хубаво, лагер-лагер. Сменихме го. Да, обаче пак същото. Вдигнах си я сам на крика, запалих я, сложих я на четвърта и легнах отдолу. Лагер таратанци. Бученето добре, обаче се чува и едно метално траколене. Записал съм го как шуми, ако някой иска ще му го пратя да чуе. Обадих се на майстора...викам ся да ми приспаднеш 100 лв за легера и казвай какво ще правим. За момента се спряхме на решение - ново масло с добавка няква. Доколко това е решение? ...Да си търся ли секънд хенд диф?..Какво да правя не знам. Вдигах я отляво и отдясно...еднаво бучи/кърколи вдигната ..кррр, кррр. Та и крика изпусна и колата малко ми падна на главата ама това е друга история))
Хм,хм...
- s_spasov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 30.12.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i '99
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Моят диф също вие. Пробвах с ново масло и добавка, но нищо не се получи. Не ти пречи да опиташ, но се съмнявам, че ще има някакъв ефект

Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Да не е от кардана. Тракането може да е от карето при дифа. Пробвай го за луфтове. Напъни го с ръка по двете оси на кръстачката. Пробвай и да го завъртиш. При пробата най-добре е колата да е на свободна с "опъната" ръчна.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Продължение на темата.. Днес му сложихме ново масло на дифа с няква добавка на лики моли. Старото масло беше червено на цвят и бая редичко и според майстора изобщо не е било за диф. Ако е така на джамбаза
. Обаче нъцки. Звука не се промени ама грам. Бучи си. Навиеш наляво - усили се. Навиеш надясно - нема го. Заден лагер сменен. Предния го гледахме, сваляхме гумата, въртехме...ми нищо му нема. Дигнахме я колата на подемника....газ до 100 (асц-то не ми даваше да давам газ докато беше във въздуха..много интересно ми стана), гася мотора..ми нищо не се чува. Не е висящ лагер, не са лагери главини...обаче не сме и 100% сигурни, че е диф, та да го сменя. И ся майстора вика да карам да се разбучи още повече та да разберем откъде е. Обаче страшно ме дразни. Не е силно, ама дразни. Но да сменя диф и да не е от него ша си изям....после. На всичко отгоре вчера една девойка, както си бяхме спрели на едно кръстовище кой знае защо ръгна задна и ме нацели. Бе направо

edit: Не са карета на кардана. Може ли самия кардан да се е разбалансирал и от това да е и как аджеба да го хванем ако е от това?






edit: Не са карета на кардана. Може ли самия кардан да се е разбалансирал и от това да е и как аджеба да го хванем ако е от това?
Хм,хм...
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Aбе, брат, я иди на друг майстор!!! И вижте дали не се е износила накладката на ръчната спирачка....
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Жорка, гледахме я накладката (нали менихме лагера). Има още хляб в нея. Ми давай предложения за майстор... Моя много разбира и е много в час, ама може в конкретния случай да не може да се ориентира правилно.
Off: Някакво решение за нашия проблем измисли ли ?
Off: Някакво решение за нашия проблем измисли ли ?
Хм,хм...
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
така като те слушам май си е дифа
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Aз съм му виждал колата на колегата, знаете ли ква е хубава!!! От кво ще се преебе тоя диф??? А и човека не изглежда в никакъв случай на болен дрифтаджия!
Имам едни пичове на централна гара, ако им искаш телефона, свиркай! А колкото до другия проблем, ти знаеш откъде идва вече 


- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Колега, споменаваш, че като навиеш волана наляво колата вие повече. Гледам, че сте сменяли лагера. Задните лагери не бяха ли самонатягаящи
- в смисъл че се стягат леко на ръка, а не със сила с големия ключ. Погледнете ги пак...
Другия вариант е дифа - ако е пътник едва ли смяна на маслото ще промени нещо.

Другия вариант е дифа - ако е пътник едва ли смяна на маслото ще промени нещо.
Si non confectus, non reficiat.
- plamsy_8805
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 24.06.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d Touring '00
- Мечтае да кара: Самолет...
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Да попитам и аз малко извън темата..ако може 
И моя диференциал се чува да вие слабо като се натовари.Интересното е че когато е на някаква по голяма скорост примерно 3, 4 ,5 като върна газта/ и при по ниски обороти от 1200 до 1800 някъде/ се усеща някакво претрисане отзад. Възможно ли е това да се дължи на някакъв проблем в дифа или е нещо друго.

И моя диференциал се чува да вие слабо като се натовари.Интересното е че когато е на някаква по голяма скорост примерно 3, 4 ,5 като върна газта/ и при по ниски обороти от 1200 до 1800 някъде/ се усеща някакво претрисане отзад. Възможно ли е това да се дължи на някакъв проблем в дифа или е нещо друго.

- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
plamsy_8805 написа:Да попитам и аз малко извън темата..ако може
И моя диференциал се чува да вие слабо като се натовари.Интересното е че когато е на някаква по голяма скорост примерно 3, 4 ,5 като върна газта/ и при по ниски обороти от 1200 до 1800 някъде/ се усеща някакво претрисане отзад. Възможно ли е това да се дължи на някакъв проблем в дифа или е нещо друго.
За твоя проблем съм 90% сигурен, че е вътрешно каре на някоя от задните полуоски.
До автора на темата - пробвай, тръгваш на първа до 2к обороти, после даваш 2ра, бързо трета и след нея бързо четвърта(може и без четвърта) и виж дали ти претриса и на тебе отзад(все едно приплъзва нещо).Ако има нещо такова, отивай да ти проверяват и на теб вътрешните карета.
П.С. До автора - обърнете повече внимание на дясното каре! Щом завиваш наляво и вие повече, по пътя на логиката - дясната страна се натоварва и от там вие повече.
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
- Моджо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i мнооо убаво )))
- Мечтае да кара: Еххх...
- Детайли за колата: e46, седан, M52,2000 cm3,150 Hp.
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Следващ етап. 4 чисто нови гуми....бучи си. Промени звука, но бучи.Освен вече да не си въобразявам ... Тия вътрешни карета сменят ли се или вървят заедно с полуоската, че не ги намирам в реалоема ?
Хм,хм...
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Моджо написа:Следващ етап. 4 чисто нови гуми....бучи си. Промени звука, но бучи.Освен вече да не си въобразявам ... Тия вътрешни карета сменят ли се или вървят заедно с полуоската, че не ги намирам в реалоема ?
С полуоската вървят за жалост, но аз като сменях, взех полуоска от е36 16ка или 18ка не се сещам, беше по малка и за това, изкарахме карето и го сложихме на мойта (е46 320и) пасва си всичко, няма проблеми. Така че и тва е вариант, за да не купуваш нов комплект, да се окаже, че не е от това, защото май трудно се разбираше, като има само виене дали има проблем с тях.При мен чак като надробих едното, като ръчках колата, тогава разбрах

Успех.
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Виене(тракане, чегъртане...) на диф-а.
Колега дифа почне ли веднъж да вие няма спасение с наливане на ново масло.Или може и да се пооправи но това ще е адски е
рядък случай.
А относно другия колега,и аз мисля че са каретата на полупските.Каретата вървят с цялата полуоска а самата тя в Елиткар струва почти 1100лв с връщане на старата!!! или 650лв неоригинална пак с връщане на старата.Цените които ти казах съм ги проверявал днес понеже и аз имам един странен проблем.Ще го опиша дано съвпадне с проблема поне на единия от вас.... сменях тампон на дифа големия отзад тогава се установи и големия луфт в каретата на двете полуоски особено в лявата е огромен.Смених тампона защото ми тупкаше отзад при първа и задна и при по рязко превключване на скоростите....Викам си само тампона на дифа ще е смених го и си тръгнах от сервиза уж нормално всичко тупкането намаля но не изчезна изцяло след което на път към нас забелязах че по време на движенив отзад се чува едно равномерно туб,туб,туб,...и т.н , когато карайки на скорост 4 мисля беше, махна крака от газта се започваше с това туб,туб.Естествено не можахме да открием къде е проблема и продължих да си карам така след околко 300 км това тупкане изчезна но се усили старото тупкане при задна и първа дори стана както преди да сменя тампона,както и да е преглътнах го.Но до днес....исках да се позабавлявам малко и на едно кръгово си подрифтих една две обиколки и хоп изненада ново тупкане този път усилващо се с намаляване на километрите на 20км се чува най много а като карам с над 50 утихва.Закарах я в сервиза огледахме я цялата всичко по реда си няма забележка само луфта в полуоските но той не беше се променил,пак си беше толкова.И майсторчето ми вика стига си се панирал няма и нищо на колата.Изкарах я от сервиза тръгнах си и действително тупкането изчезна но след около 500 м каране пак се появи без да съм сменял преадавка или подобни действия които биха го предизвикали,просто от самосебе си.След малко пак изчезна после въртях поне още 8 км и нищо не тупка хич.Според вас какво е това,дали тупкането дето мислех че е от тампона на дифа не е от полуоските и това новото тупкане да е пак от тях.Просто всичко друго е проверено и е изправно само те останаха.Дано съм бил полезен! Успех и на двамата колеги.
рядък случай.
А относно другия колега,и аз мисля че са каретата на полупските.Каретата вървят с цялата полуоска а самата тя в Елиткар струва почти 1100лв с връщане на старата!!! или 650лв неоригинална пак с връщане на старата.Цените които ти казах съм ги проверявал днес понеже и аз имам един странен проблем.Ще го опиша дано съвпадне с проблема поне на единия от вас.... сменях тампон на дифа големия отзад тогава се установи и големия луфт в каретата на двете полуоски особено в лявата е огромен.Смених тампона защото ми тупкаше отзад при първа и задна и при по рязко превключване на скоростите....Викам си само тампона на дифа ще е смених го и си тръгнах от сервиза уж нормално всичко тупкането намаля но не изчезна изцяло след което на път към нас забелязах че по време на движенив отзад се чува едно равномерно туб,туб,туб,...и т.н , когато карайки на скорост 4 мисля беше, махна крака от газта се започваше с това туб,туб.Естествено не можахме да открием къде е проблема и продължих да си карам така след околко 300 км това тупкане изчезна но се усили старото тупкане при задна и първа дори стана както преди да сменя тампона,както и да е преглътнах го.Но до днес....исках да се позабавлявам малко и на едно кръгово си подрифтих една две обиколки и хоп изненада ново тупкане този път усилващо се с намаляване на километрите на 20км се чува най много а като карам с над 50 утихва.Закарах я в сервиза огледахме я цялата всичко по реда си няма забележка само луфта в полуоските но той не беше се променил,пак си беше толкова.И майсторчето ми вика стига си се панирал няма и нищо на колата.Изкарах я от сервиза тръгнах си и действително тупкането изчезна но след около 500 м каране пак се появи без да съм сменял преадавка или подобни действия които биха го предизвикали,просто от самосебе си.След малко пак изчезна после въртях поне още 8 км и нищо не тупка хич.Според вас какво е това,дали тупкането дето мислех че е от тампона на дифа не е от полуоските и това новото тупкане да е пак от тях.Просто всичко друго е проверено и е изправно само те останаха.Дано съм бил полезен! Успех и на двамата колеги.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани