Малък/голям диф за е46 - 4страница

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Малък/голям диф за е46 - 4страница

Мнение от uCnaHeTcA » 12 Ное 2010, 15:12

ЕДИТ-вам темата - на 4та страница да не отварям нова
Става ли диф-а от 318 на 320 плъг ен' плей или трябва преправяне ? Ако трябва, в какво се състои ? Разлики при захващания и т.н. между купе/седан/комби/кабрио , има ли ? Плюсове и минуси, освен плюса за по-бързо ускорение и минуса за по-малка максимална... ? Отговорите на тези въпроси ми трябват бързо и от хора, които знаят и са го правили, а не хора незнаещи за какво иде реч и имат много свободно време и са решили тото да играят на въпросите ми... Благодаря предварително :yes:
P.S. 20ската трябва да е с 3.45, но 18ките с какво число са, че нещо взех да се обърквам...
Според тоя сайт
:arrow: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1184.html
:arrow: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1188.html
излиза, че 20скивия диф е по-къс :shock:
---------------------------------------------------------
Едит... 20ската вече е с ... 4.10 :mhihi: :twisted: :kuku:
Последна промяна uCnaHeTcA на 17 Сеп 2014, 13:00, променена общо 2 пъти

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от K_Ilkov » 12 Ное 2010, 15:59

нищо странно в това, че е по-къс
сигурно предавателните числа на кутиите са други
тоя сайт не е най-меродавния за такива неща разрови се в realoem-a

виж и тука http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios_E46.htm

ама ти сигурно търсиш по-къс?

обикновенно кабриото и автоматиците са с по-къси дифове
така, че на въпроса "с къв диф е 18-ката" отговорите са много
Последна промяна K_Ilkov на 12 Ное 2010, 16:04, променена общо 1 път
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от uCnaHeTcA » 12 Ное 2010, 16:03

Мда, по-къс ми трябва, за по-добро ускорение и да е плъг ен' плей :dunno:
В тоя сайт, почват от 323ки :paranoid:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от K_Ilkov » 12 Ное 2010, 16:06

US баце :mhihi:

ето ти за твойта
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=05

разчовъркай realoem-a и виж автоматици и кабрио

пп. в УС сайта има и калкулатор, с който да си сметнеш колко ще си пр**беш V-max-a :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от uCnaHeTcA » 12 Ное 2010, 16:24

Според реалоем-а , е46 320 купе - 3.38 (автомат - 3.38) , е46 320 седан - 3.45 (автомат - 4.10), е46 318 седан - 3.38 (автомат - 4.44 :mhihi: ) , е46 318 купе - 3.38 (автомат - 3.45)
:kuku: Тия пък хептен ме хвърлиха в небитието :paranoid:
Според мен най-добрия вариант е от е46 320 седан ръчка - 3.45 или автомата 4.10 :mhihi:
Въпроса е дали ще паснат без преправяние и т.н. Според диаграмите са еднакви, но на практика какво се случва ???
:arrow: Е46 320 купе - http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=05
:arrow: Е46 320 седан - http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=05

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от K_Ilkov » 12 Ное 2010, 18:16

320 cabrio 3.91 :idea:

между 3.38 и 3.45 незнам дали ще те задоволи разликата
според мен промяната е твърде малка за осезаемо подобрение

добре би било нещо около 3.7-8 ама не съм попадал - keep on searching :mhihi:

гледай и различните години, щото нали знаеш че 320, а и други са по 2 :mhihi:

иначе изглежда, че няма разлика като захващане и тн м/у 320-23-25
ама дано да се включи и някой дето и оф-лайн е виждал, че само с интернет не става :mhihi:

пп. сетих се, че може да ползваш карантията само
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от uCnaHeTcA » 12 Ное 2010, 20:46

За това ли имаш впредвид - http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=05 ?
Че гледам за ръчка - 3.38 , за автомат пак 3.38 и за още нещо 3.91, ама за каво :conf:
А и от такова кабрио, намирането на диф, би било равно като да намеря някой афтърмаркет шпер от е46 втора ръка :mhihi: , сиреч 0.000001% :| Инъче и аз съм за 3.91, НО...
А и намирането също е от съществен признак, тъй като не разполагам с много време за намиране и слагане... :confused:
А сега остава и наистина някой, който знае дали и от кое стават дифовете без преправяне, че гледах разни клипове в ютуб, с разлики между дифовете :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от B.Tunchev » 13 Ное 2010, 12:22

K_Ilkov написа:...

Ами на 330-ката последно колко е, че и аз се обърках? 3.45, 2.92, 3.38??? Все различни работи виждам чета :dunno:

М/у другото, някой Z4-ки са с LSD, което би трябвало да значи, че ако предавателното им число съвпада с това на 20-ка/30-ка/25-ца и тн, може би диф от Z-тка ще може да се ползва и на е46... И ще работят ASC/DSC... :angel:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от uCnaHeTcA » 13 Ное 2010, 14:29

Gh0s7 написа:
K_Ilkov написа:...

Ами на 330-ката последно колко е, че и аз се обърках? 3.45, 2.92, 3.38??? Все различни работи виждам чета :dunno:

М/у другото, някой Z4-ки са с LSD, което би трябвало да значи, че ако предавателното им число съвпада с това на 20-ка/30-ка/25-ца и тн, може би диф от Z-тка ще може да се ползва и на е46... И ще работят ASC/DSC... :angel:

2.93 :arrow: http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=33&fg=05
Е то по тая логика и шпер от е36 със същото число ще става, ама не става :mhihi: Или поне още не са го измислили да става :mhihi:
Някой на горните въпроси ще ми даде ли отговор, че не разполагам с много време :confused:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от Zagy » 13 Ное 2010, 15:39

А само смяна на шпер касетата дали е възможна? :dunno:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от kriso85 » 13 Ное 2010, 17:24

Заги забравяш за АСЦ/ДСЦ ако сложиш шпер от Е36.
То това е идеята - дори и при М3 е някакъв по-"умен" шпер-а за да може да сработва със системите за стабилност.


Като цяло цялата интервенция с тоя диф ми се струва не особено добра идея.
То хубаво ще ускоряваш по-бързо (с колко е друг въпрос) , за сметка на по-малка максимална,
но и на другите предавки ще се усети едно "скъсяване" и ще трябва по-често да сменяш предавки, което си е загуба отново на време.
А и другото - незнам каква ти е целта на проекта , но помисли за по-голям мотор,
щото 20ката си е 20ка и нито е драгаджийка, нито дрифтарка, нито тайм-атак кар ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от uCnaHeTcA » 13 Ное 2010, 17:30

kriso85 написа:Заги забравяш за АСЦ/ДСЦ ако сложиш шпер от Е36.
То това е идеята - дори и при М3 е някакъв по-"умен" шпер-а за да може да сработва със системите за стабилност.


Като цяло цялата интервенция с тоя диф ми се струва не особено добра идея.
То хубаво ще ускоряваш по-бързо (с колко е друг въпрос) , за сметка на по-малка максимална,
но и на другите предавки ще се усети едно "скъсяване" и ще трябва по-често да сменяш предавки, което си е загуба отново на време.
А и другото - незнам каква ти е целта на проекта , но помисли за по-голям мотор,
щото 20ката си е 20ка и нито е драгаджийка, нито дрифтарка, нито тайм-атак кар ;)

Идеята ми е, че се налага смяна на дифа и така или инъче ще се търси нов :arrow: viewtopic.php?f=16&t=227034, то търся най-добрия вариант :roll:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от Zagy » 13 Ное 2010, 17:32

kriso85 написа:Заги забравяш за АСЦ/ДСЦ ако сложиш шпер от Е36.

Защо да го забравяш? АСЦ/ДСЦ прилага усилие върху спирачките... освен ако самото приплъзване от дифа да се тълкува като опасност от компа на системата и да спира и двете колела... :dunno:
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от B.Tunchev » 13 Ное 2010, 18:07

Не става, на Е36 шпера е clutch-type lsd, което ще рече че работи чрез фрикционни дискове и е фиксиран на 30-тина % триене, а на М е46, както и на всички по нови BMW-та и други марки коли, шпера е viscous и работи на принципа на хидро-трансформатор ли и аз не знам, но в зависимост от усилието, прилага и различен процент на триене, в общия случай от 20 до 80%, а когато колата не боксува в завой, е като отворен диф => системите там ACS/DSC/TC/ASC+T и там квото още има, работят без проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Бърз въпрос - Диф от 318 на 320 - плъг ен' плей или не ?

Мнение от kriso85 » 13 Ное 2010, 18:14

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook