Тунинг по български

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Тунинг по български

Мнение от xpl0d » 09 Ное 2010, 16:05

Работата станала приятел се е*е най-лесно...или най-добре ли беше :conf:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Тунинг по български

Мнение от oxam » 09 Ное 2010, 16:08

жалко за колата, защото съм я виждал на живо и знам с колко кеф си я правеше.
като гледам направо си поръчай един 328 сток матор от УК (250-400 лири са) или 325 (150-300 лири), за да си я караш, а стария може да почнеш да го пълниш с ковани железа и някой хубав ден да му боднеш оня компресор (ако още го имаш)
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 09 Ное 2010, 16:12

Имам си го и компресора и кулер и саламкото и уредчета, фланци, стойки.. тръби и работа само трябват.
Затворил съм я за сега колата и не знам какво ще я правя. Най-вероятно ще взема здрав мотор и ще я оправям малко по малко и външен вид и другите кусури ама със сигурност няма да е тая година, може би следващата или по-натам.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Тунинг по български

Мнение от ///ivanE30 » 09 Ное 2010, 17:24

не че ти давам съвет ма продаваи на части и си зимаи една м3ка :driving:
bedrock city racing

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Тунинг по български

Мнение от Smoocki » 09 Ное 2010, 19:24

За толко пари можеше и сам да се научиш да го сглабяш и разглабяш :shock:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Тунинг по български

Мнение от Rainbow » 09 Ное 2010, 19:49

Smoocki написа:За толко пари можеше и сам да се научиш да го сглабяш и разглабяш :shock:


А винаги ли така трябва да мислим ? Въпреки, че е факт че повечето неща по колата се принудих да се науча сам да си ги сменям/оправям, къде заради липса на пари, къде заради такива майстори, но при условие, че си плащаш очакваш друг резултат ...

@///ivanE30 и аз погледнах от тази гледна точка и излиза, че можеше даже е46 м3 да се вземе за всичките налети пари и в такъв момент се сещам как един приятел ми казваше, че няма смисъл да се наливат много пари в стара кола, а е по-добре да се вкарат след време в някоя по-нова/мощна. Не бях много съгласен с него, но май ще излезе прав.
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Тунинг по български

Мнение от BT9028BA » 09 Ное 2010, 20:23

bum_bum написа:Имам си го и компресора и кулер и саламкото и уредчета, фланци, стойки.. тръби и работа само трябват.
Затворил съм я за сега колата и не знам какво ще я правя. Най-вероятно ще взема здрав мотор и ще я оправям малко по малко и външен вид и другите кусури ама със сигурност няма да е тая година, може би следващата или по-натам.


Според мен най-добре зимата да и оправиш забележките които те дранят и да си вземеш един мотор 2.8 а защо не и М3 и да си караш хубавата кола с кеф , не си заслужава да я продаваш на части нагласена,здрава,хубава кола

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Тунинг по български

Мнение от Делян » 09 Ное 2010, 20:38

Язък за хубавата кола, аз до преди тая тема си мислех, че имаш доста бърз и добре направен 2.8 към 250хп...Чак до последно си мислех че не става въпрос за сиво-черното е36, за друга...
Както казаха и други, не затривай толкова усилия и нерви по нея, а си сложи читав мотор, ще си използваш доста добрата изпускателна система от стария мотор, новите неща от него, а и ще имаш доста резервни части...Пък като покараш известно време без никакви проблеми, бодни чарджъра и педала само до пода.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Тунинг по български

Мнение от sonny » 09 Ное 2010, 20:39

Ща не ща, ще трябва да напиша и аз някой неща, защото не всичко което е написал Иво е така през моите очи. Така, че преди да седнете да плюете по мен, без да ме познавате, изчакайте да напиша аз моето, няма да е сега, но или по-късно или утре, мисля, че имам правото най-малко на това :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Тунинг по български

Мнение от Делян » 09 Ное 2010, 20:53

Не написах нищо лошо по адрес на sonny, понеже и него уважам доста.Помагал е на колеги със правилни съвети, както и на мен, когато му бях писал на лично с искане за подробна информация по един суап. От мненията във форума бях останал с впечатление, че сте добри приятели двамата, но понякога става така и не винаги вината е само на единият. Пожелавам ви да седнете, като мъже и да се оправите :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 09 Ное 2010, 21:44

Имаш право да напишеш каквото поискаш. Като сваля главата може да снимам да се види какво е състоянието. Външния вид е очевиден, а може и да помоля Йонко от Илиянци да ми даде снимката с валовете на която се вижда как са зацепени, дето колата 1 година не може да се карана 2000 оборота и аз се утешавам, че съм със спортен съединител и лек маховик и за това така.
Относно парите, аз ти казах. Уговорихме се да събираме и да делим парите от колите, които ти купих да разглабяш за да имаш някаква работа. Ти ги похарчи, щото нямало какво да ядеш, купи си плазма и за мен не остана нищо. Сега аз си търся толкова, колкото беше обещал да ми дадеш.
Това е истината за мен, твоята може да е по-различна. Не знам.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: Тунинг по български

Мнение от Biogame » 09 Ное 2010, 23:33

Колеги не е тук мястото и начина да се разбирате.
И двамата сте големи и улегнали мъже,сигурен съм че всичко ще се оправи само трябва да седнете и да си поговорите.
Не го правете тук. :bchug:
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тунинг по български

Мнение от bum_bum » 10 Ное 2010, 8:50

Аз нямам какво да се разбирам, човека отказва че ми дължи каквото и да е било. Ти би ли искал да се виждаш изобщо с някой, който си наричал "приятел" и за който даваш 10 000лв за коли на части за да разглабя за да има какво да яде и след 3 месеца той ти каже "ами няма пари, щото ги изхарчих, че нямаше кво да ям", а същата седмица си купува 42 инча плазма? Човек на който му купуваш карбон за сума пари за да се учи да прави карбонови детайли за да изкара някой лев и който го хвърля в ъгъла на гаража си да прашасва там и забравя за него.., човек на който ходиш да купуваш тръби и да режеш планки да прави разпънки и 4 месеца се търкалят в гаража и няма кой да ги погледне..
Всяко едно търпение и толерантност си имат граници. Това е човек на който съм искал да помогна. Той самият не иска обаче да си помогне и е злоупотребил с търпението и доверието ми. Щото му е по-лесно да става в 11, да седи на компа в гаража и да му се носят кафенца и вафлички. И в крайния момент в който трябва да е насран той е нагъл. Няма какво да се разбирам с подобен човек! Говорили сме един път преди месеци, че ако иска да сме приятели от този момент натам той трябва да доказва приятелството си. Той не намери за нужно да направи усилие, за това приключихме.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: Тунинг по български

Мнение от Smoocki » 10 Ное 2010, 8:58

Biogame написа:Колеги не е тук мястото и начина да се разбирате.
И двамата сте големи и улегнали мъже,сигурен съм че всичко ще се оправи само трябва да седнете и да си поговорите.
Не го правете тук. :bchug:


То е ясно ,че са говорили щом се е стигнало до обществено достояние .
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Тунинг по български

Мнение от TOM » 10 Ное 2010, 8:59

bum_bum написа:Имам си го и компресора и кулер и саламкото и уредчета, фланци, стойки.. тръби и работа само трябват.
Затворил съм я за сега колата и не знам какво ще я правя. Най-вероятно ще взема здрав мотор и ще я оправям малко по малко и външен вид и другите кусури ама със сигурност няма да е тая година, може би следващата или по-натам.
Най-добре ще е да задържиш за малко топката, да ти отмине яда и огорчението, и този път да приемеш съветите ми какъв мотор да направиш и по какъв начин да стане, защото бих се радвал, сигурно и не само аз, най-накрая историята да има добър край :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook