Тунинг по български
Модератор: bum_bum
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Тунинг по български
жалко за колата, защото съм я виждал на живо и знам с колко кеф си я правеше.
като гледам направо си поръчай един 328 сток матор от УК (250-400 лири са) или 325 (150-300 лири), за да си я караш, а стария може да почнеш да го пълниш с ковани железа и някой хубав ден да му боднеш оня компресор (ако още го имаш)
като гледам направо си поръчай един 328 сток матор от УК (250-400 лири са) или 325 (150-300 лири), за да си я караш, а стария може да почнеш да го пълниш с ковани железа и някой хубав ден да му боднеш оня компресор (ако още го имаш)




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тунинг по български
Имам си го и компресора и кулер и саламкото и уредчета, фланци, стойки.. тръби и работа само трябват.
Затворил съм я за сега колата и не знам какво ще я правя. Най-вероятно ще взема здрав мотор и ще я оправям малко по малко и външен вид и другите кусури ама със сигурност няма да е тая година, може би следващата или по-натам.
Затворил съм я за сега колата и не знам какво ще я правя. Най-вероятно ще взема здрав мотор и ще я оправям малко по малко и външен вид и другите кусури ама със сигурност няма да е тая година, може би следващата или по-натам.
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Тунинг по български
не че ти давам съвет ма продаваи на части и си зимаи една м3ка 

bedrock city racing
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Тунинг по български
Smoocki написа:За толко пари можеше и сам да се научиш да го сглабяш и разглабяш
А винаги ли така трябва да мислим ? Въпреки, че е факт че повечето неща по колата се принудих да се науча сам да си ги сменям/оправям, къде заради липса на пари, къде заради такива майстори, но при условие, че си плащаш очакваш друг резултат ...
@///ivanE30 и аз погледнах от тази гледна точка и излиза, че можеше даже е46 м3 да се вземе за всичките налети пари и в такъв момент се сещам как един приятел ми казваше, че няма смисъл да се наливат много пари в стара кола, а е по-добре да се вкарат след време в някоя по-нова/мощна. Не бях много съгласен с него, но май ще излезе прав.

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Тунинг по български
bum_bum написа:Имам си го и компресора и кулер и саламкото и уредчета, фланци, стойки.. тръби и работа само трябват.
Затворил съм я за сега колата и не знам какво ще я правя. Най-вероятно ще взема здрав мотор и ще я оправям малко по малко и външен вид и другите кусури ама със сигурност няма да е тая година, може би следващата или по-натам.
Според мен най-добре зимата да и оправиш забележките които те дранят и да си вземеш един мотор 2.8 а защо не и М3 и да си караш хубавата кола с кеф , не си заслужава да я продаваш на части нагласена,здрава,хубава кола
Re: Тунинг по български
Язък за хубавата кола, аз до преди тая тема си мислех, че имаш доста бърз и добре направен 2.8 към 250хп...Чак до последно си мислех че не става въпрос за сиво-черното е36, за друга...
Както казаха и други, не затривай толкова усилия и нерви по нея, а си сложи читав мотор, ще си използваш доста добрата изпускателна система от стария мотор, новите неща от него, а и ще имаш доста резервни части...Пък като покараш известно време без никакви проблеми, бодни чарджъра и педала само до пода.
Както казаха и други, не затривай толкова усилия и нерви по нея, а си сложи читав мотор, ще си използваш доста добрата изпускателна система от стария мотор, новите неща от него, а и ще имаш доста резервни части...Пък като покараш известно време без никакви проблеми, бодни чарджъра и педала само до пода.
Re: Тунинг по български
Ща не ща, ще трябва да напиша и аз някой неща, защото не всичко което е написал Иво е така през моите очи. Така, че преди да седнете да плюете по мен, без да ме познавате, изчакайте да напиша аз моето, няма да е сега, но или по-късно или утре, мисля, че имам правото най-малко на това 

Re: Тунинг по български
Не написах нищо лошо по адрес на sonny, понеже и него уважам доста.Помагал е на колеги със правилни съвети, както и на мен, когато му бях писал на лично с искане за подробна информация по един суап. От мненията във форума бях останал с впечатление, че сте добри приятели двамата, но понякога става така и не винаги вината е само на единият. Пожелавам ви да седнете, като мъже и да се оправите 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тунинг по български
Имаш право да напишеш каквото поискаш. Като сваля главата може да снимам да се види какво е състоянието. Външния вид е очевиден, а може и да помоля Йонко от Илиянци да ми даде снимката с валовете на която се вижда как са зацепени, дето колата 1 година не може да се карана 2000 оборота и аз се утешавам, че съм със спортен съединител и лек маховик и за това така.
Относно парите, аз ти казах. Уговорихме се да събираме и да делим парите от колите, които ти купих да разглабяш за да имаш някаква работа. Ти ги похарчи, щото нямало какво да ядеш, купи си плазма и за мен не остана нищо. Сега аз си търся толкова, колкото беше обещал да ми дадеш.
Това е истината за мен, твоята може да е по-различна. Не знам.
Относно парите, аз ти казах. Уговорихме се да събираме и да делим парите от колите, които ти купих да разглабяш за да имаш някаква работа. Ти ги похарчи, щото нямало какво да ядеш, купи си плазма и за мен не остана нищо. Сега аз си търся толкова, колкото беше обещал да ми дадеш.
Това е истината за мен, твоята може да е по-различна. Не знам.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Тунинг по български
Колеги не е тук мястото и начина да се разбирате.
И двамата сте големи и улегнали мъже,сигурен съм че всичко ще се оправи само трябва да седнете и да си поговорите.
Не го правете тук.
И двамата сте големи и улегнали мъже,сигурен съм че всичко ще се оправи само трябва да седнете и да си поговорите.
Не го правете тук.




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тунинг по български
Аз нямам какво да се разбирам, човека отказва че ми дължи каквото и да е било. Ти би ли искал да се виждаш изобщо с някой, който си наричал "приятел" и за който даваш 10 000лв за коли на части за да разглабя за да има какво да яде и след 3 месеца той ти каже "ами няма пари, щото ги изхарчих, че нямаше кво да ям", а същата седмица си купува 42 инча плазма? Човек на който му купуваш карбон за сума пари за да се учи да прави карбонови детайли за да изкара някой лев и който го хвърля в ъгъла на гаража си да прашасва там и забравя за него.., човек на който ходиш да купуваш тръби и да режеш планки да прави разпънки и 4 месеца се търкалят в гаража и няма кой да ги погледне..
Всяко едно търпение и толерантност си имат граници. Това е човек на който съм искал да помогна. Той самият не иска обаче да си помогне и е злоупотребил с търпението и доверието ми. Щото му е по-лесно да става в 11, да седи на компа в гаража и да му се носят кафенца и вафлички. И в крайния момент в който трябва да е насран той е нагъл. Няма какво да се разбирам с подобен човек! Говорили сме един път преди месеци, че ако иска да сме приятели от този момент натам той трябва да доказва приятелството си. Той не намери за нужно да направи усилие, за това приключихме.
Всяко едно търпение и толерантност си имат граници. Това е човек на който съм искал да помогна. Той самият не иска обаче да си помогне и е злоупотребил с търпението и доверието ми. Щото му е по-лесно да става в 11, да седи на компа в гаража и да му се носят кафенца и вафлички. И в крайния момент в който трябва да е насран той е нагъл. Няма какво да се разбирам с подобен човек! Говорили сме един път преди месеци, че ако иска да сме приятели от този момент натам той трябва да доказва приятелството си. Той не намери за нужно да направи усилие, за това приключихме.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Тунинг по български
Biogame написа:Колеги не е тук мястото и начина да се разбирате.
И двамата сте големи и улегнали мъже,сигурен съм че всичко ще се оправи само трябва да седнете и да си поговорите.
Не го правете тук.
То е ясно ,че са говорили щом се е стигнало до обществено достояние .

Re: Тунинг по български
Най-добре ще е да задържиш за малко топката, да ти отмине яда и огорчението, и този път да приемеш съветите ми какъв мотор да направиш и по какъв начин да стане, защото бих се радвал, сигурно и не само аз, най-накрая историята да има добър крайbum_bum написа:Имам си го и компресора и кулер и саламкото и уредчета, фланци, стойки.. тръби и работа само трябват.
Затворил съм я за сега колата и не знам какво ще я правя. Най-вероятно ще взема здрав мотор и ще я оправям малко по малко и външен вид и другите кусури ама със сигурност няма да е тая година, може би следващата или по-натам.

е21 345 0-402м 12.18


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани