Проверка на глава на двигателя

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.11.2010

Проверка на глава на двигателя

Мнение от sotko » 01 Ное 2010, 13:15

Здравейте!

Имам БМВ 320д и за голямо съжаление наскоро колата прегря, наложи се шлайфане на главата. Въпреки това колата продължи да губи течност, и то главно на дълги разстояния. Според майстора извършил ремонта главата е пукната и затова колата губи течност. От мястото където шлайфаха главата представиха сертификат показващ липсата на течове до 8 атмосфери, но според същия майстор двигателят вдига повече по време на движение и затова не е излезнал дефект по време на водния тест.

Моля ви за вашите мнения и препоръки. Искам също така да питам дали има място където могат да кажат със сигурност дали главата има или няма проблем.

Благодаря предварително!

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 26.11.2009
Пол: Мъж

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от vesko_vesko » 01 Ное 2010, 15:44

колега аз имах същият проблем като тебе нали с главата прегря шлаиф и пак губи течност и се оказа капачката на разширителното казанче, та моята прегря заради неизрядна перка на радиатора тя контролира и щората и небе я отворила там на нуйните градуси и перката не се бе включила и така :) дано всичко да се оправи УСПЕХ

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от Dimitroff » 01 Ное 2010, 16:01

:nono:
"Щората" всъщност са т.н. жалюзи и се отварят от вакуум - не от перката.
А Ел. перката при Е46 дефектира често - спор няма :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 320D
Мечтае да кара: 850

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от el lobo » 01 Ное 2010, 16:22

Dimitroff написа::nono:
"Щората" всъщност са т.н. жалюзи и се отварят от вакуум - не от перката.
А Ел. перката при Е46 дефектира често - спор няма :yes:


сори че използвам темата на колегата , а какво по точно дефектира при ел. перката , блокчето за управление ли ?
и лесно ли се оправя , аз се чудя защо на мойта е изкарано от отделно копче :evil:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от Dimitroff » 01 Ное 2010, 16:29

Да - управлението се скапва (винаги - никога самия мотор :dunno: )

Ел.блока...няма ремонтиране...пробвано многократно при различни специалисти.

Финта с копче...не е оферта - повярвай ми :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от Drum » 01 Ное 2010, 16:39

А защо въпросният майстор е дал за шлайфане глава за която твърди, че е спукана :conf:
Имай също така предвид, че двигателя отвори ли се после не се сглобява със същите части - нови коплект болтове и комплект гарнитури задължително.
При мен губеше течност от гарнитура.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 342
Регистриран на: 4.07.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 320D
Мечтае да кара: 850

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от el lobo » 01 Ное 2010, 16:49

Dimitroff написа:Да - управлението се скапва (винаги - никога самия мотор :dunno: )

Ел.блока...няма ремонтиране...пробвано многократно при различни специалисти.

Финта с копче...не е оферта - повярвай ми :mhihi:


аз съм сигурен че не е , но още не съм стигнал дотам а и нали сега е зима та не загрява много , иначе това блокче 2 ра ръка за какви пари се намира горе долу ?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.11.2010

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от sotko » 01 Ное 2010, 17:42

Drum написа:А защо въпросният майстор е дал за шлайфане глава за която твърди, че е спукана :conf:
Имай също така предвид, че двигателя отвори ли се после не се сглобява със същите части - нови коплект болтове и комплект гарнитури задължително.
При мен губеше течност от гарнитура.


след направения ремонт колата продължи да губи течност и според него причината е че главата е спукана. Проблемът според него е че при водната проба която се прави налягането е по-малко отколкото в действителност и затова е трудно да се разбере дали има пукнатина, особенно ако е малка. Това са неговите думи цитирам само. Затова търся вашите съвети.

Пак повтарям като се кара в града, не губи течност или поне губи по-малко, а и за момента доливам само вода. А на дълги разстояния губи повече последният път за 100 км пробег доляхме около 1-1.5 л.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от Drum » 03 Ное 2010, 11:56

Писал съм ти на лични

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 25.06.2010
Местоположение: обл.Русе/гр.Две могили
Пол: Мъж
Кара: BMW320i

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от impressionistus » 09 Ное 2010, 15:51

Задай въпроса на майстора,който е правил колата ти:Защо не е установил,че главата е пукната?ЗАЩО ?По този начин те е ощетил-шлайфане,смяна на гарнитура и т н това са пари.Сега ,ако се окаже,че главата е пукната почвай на нова сметка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.07.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от ivpetgo » 09 Ное 2010, 22:43

Колега vesko-vesko какво точно става от неизправна капачка на разширителното казанче, защото и аз имам загуба на течност и на капачката видях, че долното гумено уплътнение е скъсано. Може ли да е нещо от това? От самата капачка ли изтича антифриза....:(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Проверка на глава на двигателя

Мнение от mitrax » 12 Ное 2010, 17:12

колега налягането във системата ти никога не е по голямо от 8 атмосфери ! то на толко и радиатори ще гръмнат и все . Капачката на разширителния съд има клапанче което е на около 2 атмосфери . За да достигнеш до 2 атмосвери трябва да си на около 120 градуса вече.
От ауспуха бяла пара излиза ли , при добре загрял автомобил ? Челното стъкло да ти се поти ? Надува ли ти маркучи ?
гледай колко съединения имаш .. прегледа ли ги за течове
Изображение

а ето виж си капачката Но 7 - 2Бара = 2.1 Атмосфери
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... c_gearbox/

речи му на твоя майстор "кви 8 атмосфери ?!??!"
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook