Препуква в генерацията като е студена m40b18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Препуква в генерацията като е студена m40b18
Неможах да намеря такава тема все ми дава, че няма съвпадение.Та сутрин като е студена и препуква в генерацията някаде през 5-6-7 секунди.Като е топла няма проблеми.Малко е мудна, но си стига прекъсвач малко тракат повдигачите.Възможно ли е да е от недобра компресия или си плаче за вал? Или центровката нещо не и е добре.Понеже преди първа втора и вместо 3-та пак бях набил 1-ва и от тогава все ми се струва, че е по тромава.Ако има друга такава тема кадето да е обсъждано моля модераторите да изтрият тази.Колата няма газова уредба.

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18
най-напред смени свещите после провери белезите на центровката на газоразпределението
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18
Свещи, кабели, палец и капачка. Освен това,препуква в генерацията при богата горивна смес.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18
Препукването го оправих.Смених капачка палец и кабели на свещи пак с Беру и Бреми и работата заспа.Обаче ми се струва 12-13 разход на м40б18 е много при положение, че я карам на къси разстояния 5км до работа и 5 до вкъщи.А извън града преди ми падаше до към 6.5 - 7.0 без да я настъпвам а сега е около 9.

Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18
На тези къси разстояния не се учудвам. Този разход по кое време на годината е? Че сега захладня и това оказва влияние. Как ти загрявя двигателя и добре ли държи температурата - термостат? А и съм наблюдавал, че в студено време по-късно отпуска виското при студен старт.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18
dangerous написа:най-напред смени свещите после провери белезите на центровката на газоразпределението



- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18
pgv64 написа:dangerous написа:най-напред смени свещите после провери белезите на центровката на газоразпределението
М40 не беше ли с агренажеен ремък , а не с верига!?! Защото преди карах "Аскона " и при почти същите условия ми бяха прескочили два зъба на ремъка! Работеше прилично ,но увеличи разхода! Така , че погледни белезите на зацепването!
![]()
да с ангренажен ремък е,случвало се е да прескача зъби при 5-2 ра (е не ми се е случвало на мен).
в единия случай почва да прекъсва и да няма мощност,да гори повече,да пуши.
във втория буталата и клапаните си бият среща в ГМТ и резултата е ясен за всички.
в третия като набиеш от 3-1 примерно,ако ангренажа е поостарял,направо се къса-резултата виж т.2
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18
Колата си е с ремък.Ами при температура +5 градуса по целзий почти стигам на работа и тогава е посредата, но парното не духа както трябва /като миналата година когато смених термостата/ Имам чувството, че не загрява както трябва тази кола, а стрелката застава на 12h и не мърда в никъкви случаи от там дали извън града по байр на долу по инерция на свободна /само за проба/.Само да кажа, че до работа са 3 светофара и другото е път без спиране с средна скорост 50-80км.Виското сложих зимно такова, което не зацепва много /както новото което имам/Интересното в случая е че е обезвъздушена както трябва, антифриз има да се дави човек, маркучите всичките топли, но като се прибирам по същия маршрут от работа загрява за 2 пъти по малко време /при същата околна температура/

- TERMINATOR
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ската да се мръщи
- Мечтае да кара: E30 М3
Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18
Какви бутала и клапани се срещат бе баце? Та тоя матор М40Б18 и не само са със защита
нема начин да стане мешаница 



victory loves preparation
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18

Последна промяна dangerous на 18 Авг 2012, 11:21, променена общо 1 път
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- TERMINATOR
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 8.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ската да се мръщи
- Мечтае да кара: E30 М3
Re: Препуква в генерацията като е студена m40b18
Значи и ти си поредния вярващ на глупавата аутодата....... не ми показвай неща, които са ми минали през ръцете и джоба колега..... късал съм 2 (два) пъти ангренаж с мойто М40б18 и мога да ти кажа, че ти и аутодата чеп за зеле не ставате
Този двигател ИМА ЗАЩИТА
Отделно вече стои въпроса при порт-ната глава.... 




victory loves preparation
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани