Съединител отделя ниско, трудно включва на скорост студена
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Съединител отделя ниско, трудно включва на скорост студена
Колеги,
Имам следният проблем - съединителят ми отделя достна ниско (на 1 см от ламарината) и като го отпусна по-рязко, колата започва да претриса при тръгването. Ако подам повечко газ при потеглянето обаче, претрисането намалява или напълно изчезва. Тези дни като беше студено, имах големи трудности при включването на първа и задра скорости. След като загря колата, нямах вече този проблем. Имате ли идея тези "симптоми" на какво се дължат?
Колата е е46, 320д, 150 кс.
Имам следният проблем - съединителят ми отделя достна ниско (на 1 см от ламарината) и като го отпусна по-рязко, колата започва да претриса при тръгването. Ако подам повечко газ при потеглянето обаче, претрисането намалява или напълно изчезва. Тези дни като беше студено, имах големи трудности при включването на първа и задра скорости. След като загря колата, нямах вече този проблем. Имате ли идея тези "симптоми" на какво се дължат?
Колата е е46, 320д, 150 кс.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Съединител отделя ниско, трудно включва на скорост студена
Нещо не е както трябва...Е46 има серво регулатор на съединителя и дали с чисто нов или със скапан вече съединител - трябва да отделя на едно и също място.
По темата с тресенето - има писано много!
Тампони на дифа, карето му (гумения тампон) - използвай търсачката, колега.
По темата с тресенето - има писано много!
Тампони на дифа, карето му (гумения тампон) - използвай търсачката, колега.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Съединител отделя ниско, трудно включва на скорост студена
Направо си смени маслото с оригинално такова, за да си сигурен какво има в кутията
Виж на етикета на самата кутия какво пише и ходи до най-близкия дилър на оригинални части и консумативи.
Може и да прочетеш старите теми - доста пъти сме го дискутирали
Виж на етикета на самата кутия какво пише и ходи до най-близкия дилър на оригинални части и консумативи.
Може и да прочетеш старите теми - доста пъти сме го дискутирали
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Съединител отделя ниско, трудно включва на скорост студена
А може просто да нямаш масло в казанчето за съединителя (спирачна течност) или да не е обезвъздушен съединителя
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Съединител отделя ниско, трудно включва на скорост студена
kriso85 написа:Направо си смени маслото с оригинално такова, за да си сигурен какво има в кутията
Виж на етикета на самата кутия какво пише и ходи до най-близкия дилър на оригинални части и консумативи.
Може и да прочетеш старите теми - доста пъти сме го дискутирали

- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Съединител отделя ниско, трудно включва на скорост студена
Колега, проблема с трудното включване на 1-ва и задна предавка и аз го имам. Миналата седмица смених маслото на скоростната кутия и спирачната течност. Забележим ефект според мен няма, само дето сега съм по спокоен за съдържанието на скоростната ми кутия. Иначе маслото за ск. кутия (MTF L2) 1,7 литра и 1 литър спирачна течност ги купих от Дару кар и общо ми излязоха около 130 лв.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани