ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 31 Окт 2010, 15:30

Rainbow написа:Колко е нормалният разход за М44 в студено време /студен двигател/ на разстояния 1-2км? И съответно на по-дълги градско и извънградско /без да има прекъсвачи говорим за средно около 2500 оборота/? Прегледах теми от търсачката и дават при студена 13-15/100 за нормално, но ми е интересно и при други ли е така или се филмирам, че ми гори повече. Бях на диагностика няма нищо, смених свещи и заминал термостат, така че очаквам подобрения и ми се ще да сверя данните евентуално. Питам, защото се замислям дали ламбда сондата не е за смяна. Какво ще кажете за тази, че нещо не ми се дават 200-300 до 402 от дару :mhihi:

Колега така ти се струва,аз съм с м42 и да ти кажа честно стрелката бързо си пада при положение,че даваме по 2,20 за литър гориво.Виж ако беше бензина 1,20 ще е друго.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ShibinG » 31 Окт 2010, 15:49

благодаря :yes: около литър антифриз отиде зян :D резултата е одрани и изгорени ръце + и литър антифриз ,но и баня в колата ,като свалих стария клапан,от единич щуцер пропускаше нормално ,докато от другия доста по - трудно,малко топлото и идва след 2000 оборота ,но сигурно и трябва малко каране да се обезвъздуши хубаво :yes:
6>4

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 335i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Maverick_VS » 02 Ное 2010, 17:53

Да не флудя форума с излишни теми и аз да питам при начинаещите :mhihi: . Интересува ме на 17" 8.5J ЕТ 50 джанта мога ли да карам с 245/40/17 гума отзад :roll: ? Също така проблем ли ще е ако предните са 215/45/17 или 225/45/17 (предните джанти са 7.5J ЕТ41) - в смисъл тая разлика във височината 40-45 ме притеснява :roll: ;)?

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 02 Ное 2010, 18:45

Maverick_VS написа:Да не флудя форума с излишни теми и аз да питам при начинаещите :mhihi: . Интересува ме на 17" 8.5J ЕТ 50 джанта мога ли да карам с 245/40/17 гума отзад :roll: ? Също така проблем ли ще е ако предните са 215/45/17 или 225/45/17 (предните джанти са 7.5J ЕТ41) - в смисъл тая разлика във височината 40-45 ме притеснява :roll: ;)?

Те повечето колеги карат така,разлика е примерно 40 към 65..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530d
Мечтае да кара: F10 530d

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от speedermarto » 03 Ное 2010, 0:28

Колеги, има ли разлика в охлаждането на 2,5TDS мотора в зависимост дали е в е36 или е39. Според мой приятел, проблемите с прегряването били по-често срешани при е36 отколкото при е39. Заради по-тесния кош или... и има ли такова нещо изобщо или ме заблуждава. Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 03 Ное 2010, 7:47

Спал е отвит твоя приятел. БМВ няма по-големи проблеми с прегряването от която и да е била друга марка. Всяка една кола с неизправна охладителна система прегрява.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nikito_nn » 03 Ное 2010, 9:35

Maverick_VS написа:Да не флудя форума с излишни теми и аз да питам при начинаещите :mhihi: . Интересува ме на 17" 8.5J ЕТ 50 джанта мога ли да карам с 245/40/17 гума отзад :roll: ? Също така проблем ли ще е ако предните са 215/45/17 или 225/45/17 (предните джанти са 7.5J ЕТ41) - в смисъл тая разлика във височината 40-45 ме притеснява :roll: ;)?

Слагай ги перфектно ще заспат гумите.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.12.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530d
Мечтае да кара: F10 530d

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от speedermarto » 03 Ное 2010, 12:43

bum_bum всички сме чували за сцепени блокове на 2,5тдс...

Разбрах! Иначе казано, ако се поддържа в добро състояние охладителната система на ТДС-а дори и при продължително натоварване няма опасност от прегряване?
Последна промяна speedermarto на 03 Ное 2010, 13:51, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 03 Ное 2010, 13:16

Аз съм чувал за сцепени блокове и на Ферари и на Порше.. :dunno: То не става режи и яж.. Всеки дизел ще сцепи глава или блок като прегрее зверски. Това, че има хора оставили си колите да стигнат до там не значи, че колата им е крива.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от don_gori » 05 Ное 2010, 21:25

Здравейте колеги искам да попитам относно смяна на бъбреците на е36.Мисля да сменя оригиналните с черни, та да кажете и да дадете малко инфо за самата смяна-лесно ли е как става?
Огледах ги но нямат никъде болтове,явно са захванати с някакви щифтове но и аз незнам :roll:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 06 Ное 2010, 12:14

don_gori написа:Здравейте колеги искам да попитам относно смяна на бъбреците на е36.Мисля да сменя оригиналните с черни, та да кажете и да дадете малко инфо за самата смяна-лесно ли е как става?
Огледах ги но нямат никъде болтове,явно са захванати с някакви щифтове но и аз незнам :roll:

Махни пластмасовата кора над гредата и радиатора и ще ги видиш как са захванати :yes:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 1.11.2009
Местоположение: в колата
Пол: Мъж
Кара: E-65 730D

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от POYO » 06 Ное 2010, 22:09

don_gori написа:Здравейте колеги искам да попитам относно смяна на бъбреците на е36.Мисля да сменя оригиналните с черни, та да кажете и да дадете малко инфо за самата смяна-лесно ли е как става?
Огледах ги но нямат никъде болтове,явно са захванати с някакви щифтове но и аз незнам :roll:


Честно казано мойте излизат със малко по-внимателно дърпане! Ама не казвам къде живея :mhihi:

П.С. Колега, внимавай какви бъбреци взимаш дали преди или след фейса! :wave:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от daka1972 » 06 Ное 2010, 22:22

speedermarto написа:Колеги, има ли разлика в охлаждането на 2,5TDS мотора в зависимост дали е в е36 или е39. Според мой приятел, проблемите с прегряването били по-често срешани при е36 отколкото при е39. Заради по-тесния кош или... и има ли такова нещо изобщо или ме заблуждава. Поздрави!

три тдс са съм имал и нито един от тях не е прегрявал, но като проблем за този мотор знам ,че пласмасовите турбини на водните помпи се отлепят и започва да грее и другото е ,че като е студена колата и не излезе от синия сектор на таблото трябва да се кара в нормални обороти или на място /но разхода става повече/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 6.12.2009
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от krisu » 08 Ное 2010, 16:02

don_gori написа:Здравейте колеги искам да попитам относно смяна на бъбреците на е36.Мисля да сменя оригиналните с черни, та да кажете и да дадете малко инфо за самата смяна-лесно ли е как става?
Огледах ги но нямат никъде болтове,явно са захванати с някакви щифтове но и аз незнам :roll:



С щипки са баце. Като махнеш кората отпред, супер лесно ще ги свалиш... само побутваш от вътрешната страна на бъбреците като преди тва разкачиш щипките. Защо ще ги сменяш оригиналните с черни? 70-80 лв струват май... за 15 лв, се купува пластификатор, шкурка и черен мат спрей. Шкурип, пластифицираш, пръскаш с матовия спрей. Моите така ги правих, боята не е мръднала.
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от don_gori » 09 Ное 2010, 3:52

Благодаря за съветите колиги :yes: Поръчал съм бъбреците и сряда ще ги монтирам с още някой неща по колата ;)
И още един бърз въпрос за веждите на фаровете - дали ще се махнат с макетно ножче, ацетон и определена доза търпение :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook