проблем е38 740 ил
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			34 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: проблем е38 740 ил
Ламбда сонда за мен не е наред.На живи данни като се закачи колата параметрите трябва да и играят постоянно от бедна към богата смес в равни граници.Явно едната забива на бедна смес и затова ти прави мизерии само дясната глава 
			
		
Re: проблем е38 740 ил
ама като мине на газ всичко спи ,и двете работят идеално , ии не  е проблема в газовото , защото , се принудихме да и изрежем инсталацията  , все  едно  няма газ и пак същото , кажете тея тпс-къде е  е и какво значи
			
		- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: проблем е38 740 ил
JANI написа:ама като мине на газ всичко спи ,и двете работят идеално , ии не е проблема в газовото , защото , се принудихме да и изрежем инсталацията , все едно няма газ и пак същото , кажете тея тпс-къде е е и какво значи
Не е работата на газ как работят а на бензин.На какво ги гледате тия сонди че работят идеално.ТПС както ти писах е датчик положение на дроселовата клапа.Грешка в EML давали ти някаква?Но не мисля че проблема ти е дросела в случая щото щеше тогава проблема да го прави и на газ и бензин и щеше да ти беднее сместа и в двете глави.За мен или смуче въздух или ламбза сонда залагам на второто

Re: проблем е38 740 ил
въздух не смучи проверено е  доста пъти , с ламбдите какво да правя да им сменя местата и да видя нали   , взе да ми писва  ще взема да сменя марката накрая  , то мания , мания , ама си има граници  , тя не спря с изненадите , и на всичкото отгоре не съм виновен проверена е инсталацията два пъти , и всичко е наред  , не виждам какво може да е , сега ще взема един бензинов филтър и едни свещи профилактично   и продължавам натам  , незнам накрая дали наистина няма да дебитомера но тествах един китайски нов -няма промяна , и един оригинален от колега от форума на който съм склонен да вярвам щото  е невъзможно за некви 100лв да ме къдри и на вси4кото отгоре и си му го върнах  и момчето гарантира 4е работи, а постоянно изписва масметър като гршка а явно е здрав   , ако някой със същата кола дето му работи добре може да ми помогне ще съм благодарен , че  по сервизите го гледат твА  м62  като объл камък
 , взе да ми писва  ще взема да сменя марката накрая  , то мания , мания , ама си има граници  , тя не спря с изненадите , и на всичкото отгоре не съм виновен проверена е инсталацията два пъти , и всичко е наред  , не виждам какво може да е , сега ще взема един бензинов филтър и едни свещи профилактично   и продължавам натам  , незнам накрая дали наистина няма да дебитомера но тествах един китайски нов -няма промяна , и един оригинален от колега от форума на който съм склонен да вярвам щото  е невъзможно за некви 100лв да ме къдри и на вси4кото отгоре и си му го върнах  и момчето гарантира 4е работи, а постоянно изписва масметър като гршка а явно е здрав   , ако някой със същата кола дето му работи добре може да ми помогне ще съм благодарен , че  по сервизите го гледат твА  м62  като объл камък  
			
		 , взе да ми писва  ще взема да сменя марката накрая  , то мания , мания , ама си има граници  , тя не спря с изненадите , и на всичкото отгоре не съм виновен проверена е инсталацията два пъти , и всичко е наред  , не виждам какво може да е , сега ще взема един бензинов филтър и едни свещи профилактично   и продължавам натам  , незнам накрая дали наистина няма да дебитомера но тествах един китайски нов -няма промяна , и един оригинален от колега от форума на който съм склонен да вярвам щото  е невъзможно за некви 100лв да ме къдри и на вси4кото отгоре и си му го върнах  и момчето гарантира 4е работи, а постоянно изписва масметър като гршка а явно е здрав   , ако някой със същата кола дето му работи добре може да ми помогне ще съм благодарен , че  по сервизите го гледат твА  м62  като объл камък
 , взе да ми писва  ще взема да сменя марката накрая  , то мания , мания , ама си има граници  , тя не спря с изненадите , и на всичкото отгоре не съм виновен проверена е инсталацията два пъти , и всичко е наред  , не виждам какво може да е , сега ще взема един бензинов филтър и едни свещи профилактично   и продължавам натам  , незнам накрая дали наистина няма да дебитомера но тествах един китайски нов -няма промяна , и един оригинален от колега от форума на който съм склонен да вярвам щото  е невъзможно за некви 100лв да ме къдри и на вси4кото отгоре и си му го върнах  и момчето гарантира 4е работи, а постоянно изписва масметър като гршка а явно е здрав   , ако някой със същата кола дето му работи добре може да ми помогне ще съм благодарен , че  по сервизите го гледат твА  м62  като объл камък  
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем е38 740 ил
А с друго ЕКУ пробвано ли е ?
Съмнява ме че щом ти дава грешка в масметъра има проблеми с връзката към масметъра или изхода към него.
			Съмнява ме че щом ти дава грешка в масметъра има проблеми с връзката към масметъра или изхода към него.

- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: проблем е38 740 ил
JANI написа:въздух не смучи проверено е доста пъти , с ламбдите какво да правя да им сменя местата и да видя нали, взе да ми писва ще взема да сменя марката накрая , то мания , мания , ама си има граници , тя не спря с изненадите , и на всичкото отгоре не съм виновен проверена е инсталацията два пъти , и всичко е наред , не виждам какво може да е , сега ще взема един бензинов филтър и едни свещи профилактично и продължавам натам , незнам накрая дали наистина няма да дебитомера но тествах един китайски нов -няма промяна , и един оригинален от колега от форума на който съм склонен да вярвам щото е невъзможно за некви 100лв да ме къдри и на вси4кото отгоре и си му го върнах и момчето гарантира 4е работи, а постоянно изписва масметър като гршка а явно е здрав , ако някой със същата кола дето му работи добре може да ми помогне ще съм благодарен , че по сервизите го гледат твА м62 като объл камък
Дебитомера на празен ход трябва да дава напрежение от 1.15V до 1.55V без никакъв товар на мотора т.е. изключени всички консуматори и климатик.Ако е извън тия стойности е за смяна то е ясно просто го виж така ли е.Иначе ти пиша възможните причини мотара да не работи добре на празен хоз
 Дебитомер
 Дебитомер Температурен датчик
 Температурен датчик Ламбда сонда
 Ламбда сонда Дюзи
 Дюзи Клапана на изпаренията от резервоара
 Клапана на изпаренията от резервоара Рециркулация на отработените газове
 Рециркулация на отработените газове Засмуква въздух в смукателния тракт
 Засмуква въздух в смукателния тракт Нехерметичност в бензинопроводите и вакуумите
 Нехерметичност в бензинопроводите и вакуумитеПроверявай едно по едно и все ще откриеш къде е повредата.Между другото US моделите имат една лампа на таблота с изображение капачката на резервоара и светвала като има проблем с вентилацията му.Доколкото си спомням май симптомите бяха същите като твоите

- dinozab
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: проблем е38 740 ил
Тези стойности излизат на живи данни на диагностика 
			
		
Re: проблем е38 740 ил
в крайна сметка след доста мъки , сменени свещи , сменена клапа на маслените пари , колата ,  работи с с половината цилиндри-едната глава беднее , размених бубините , размених и ламбдите ,продължава проблема от същата страна ,   оба4е  след изключване буксата на масметъра ,  сондите започват да работят равномерно .обаче мотора все още не е както трябва , въпроса ми е  да рискувам ли с покупката на масметър или  няма смисъл  ,. СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА КОЛЕГАТА  DINOZAB, КОЙТО ПРЕКАРА  ДОСТА ВРЕМЕ  В ГАРАЖА С МЕНЕ  В ТЪРСЕНЕ НА ПРОБЛЕМА И БЛАГОДАРЕНИЕ НА НЕГО СТИГНАХМЕ ДО ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ ИЗВОДИ ,....  
  
			
		 
  
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
Re: проблем е38 740 ил
Какво стана?  Реши ли се проблема?
			
		Re: проблем е38 740 ил
ами още не  , последно 20,.  детонационни датчици , чакам и тях с поръчка от германия
			
		- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем е38 740 ил
JANI написа:ами още не , последно 20,. детонационни датчици , чакам и тях с поръчка от германия
Защо не вземеш за проба от М42(43)/М52.
Същите са

Re: проблем е38 740 ил
в крайна сметка , детонационните датчици оправиха нещата  , след повече от 1000лв за ГЛУПОСТИ  дадени по нея  , след професионалната намеса на ЛЮБАКА , колата тръгна .................................
			
		- Дифашир
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: проблем е38 740 ил
тъкмо на време за срещета..... 
			
		
			34 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
