Карбуратор-Електроника?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Карбуратор-Електроника?
1.
На БМВ 316'87 карбуратор 2БЕ. Значи купих колата от едни съседи. И непали хич лесно на бензин и нема ниски. Като отворя капака и държа клапата отворена пали от 1/4 обаче иначе не. Значи немога да паля и нема ниски. Когато реших да сменям батериите на таблото се оказа че има три куплунга отзад: в ляво - бял, в средата-жълт и в дясно - син. Така, този в средата (жълтия) няма го окабеляването за него, нема ми ги лампите за маслената инспекция и некоя и друга лампичка също. Открих че няма връзка между електрониката и двигателя(нема го цялото окабеляване) Кажете ми какъв е проблема? От това че немам връзката карбуратор електроника ли не пали или неще друго да правя?
2.
На вакуумния регулатор какво да му нарпавя? Не работи. Никъде не прочетох някой да го е подменял или поправял. Маркучето си е здраво не смуче въздух оттам и помислих че може би е мембраната щото иначе смуче въздух с маркуча вкаран. А не е спукан маркуча.
Колата е гледана с трабоскоп и е регулирана и на газ перка яко. Дава ми закъснение при натискане на газта.
Помогнете ми моля ви! че Зимата е страшна мъка да запаля
Благодаря ви предварително!
На БМВ 316'87 карбуратор 2БЕ. Значи купих колата от едни съседи. И непали хич лесно на бензин и нема ниски. Като отворя капака и държа клапата отворена пали от 1/4 обаче иначе не. Значи немога да паля и нема ниски. Когато реших да сменям батериите на таблото се оказа че има три куплунга отзад: в ляво - бял, в средата-жълт и в дясно - син. Така, този в средата (жълтия) няма го окабеляването за него, нема ми ги лампите за маслената инспекция и некоя и друга лампичка също. Открих че няма връзка между електрониката и двигателя(нема го цялото окабеляване) Кажете ми какъв е проблема? От това че немам връзката карбуратор електроника ли не пали или неще друго да правя?
2.
На вакуумния регулатор какво да му нарпавя? Не работи. Никъде не прочетох някой да го е подменял или поправял. Маркучето си е здраво не смуче въздух оттам и помислих че може би е мембраната щото иначе смуче въздух с маркуча вкаран. А не е спукан маркуча.
Колата е гледана с трабоскоп и е регулирана и на газ перка яко. Дава ми закъснение при натискане на газта.
Помогнете ми моля ви! че Зимата е страшна мъка да запаля
Благодаря ви предварително!
Аз имам същата ,та значи ако си с оригиналния карб,направо незнам изобщо как работи -той е пра дядото на инжекц.голяма тапотия е бях чел че след определен период не подлежат на ремонт.Аз го махнах и си сложих напълно механичен.Жълтата букса на таблото не ти трябва.тя е мисля за клима или нещо подобно.Сложи крушки на местата където ги няма вазможно е да светнат лампите-виж да ли нее разкачена от датчика Да нее удряна и данее окабелена после?На гас е нормално да се забавя ускорението-нямаш ускорителна помпа
Непомня за какаво пита оште 


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Момчета! А не мислите ли че след като е електронен карбуратора напълно, след като се сменят батериите на таблото с нови ще престанат да неработят половината уреди включително и карбуратора? Имам в предвид часовника си работи когато и както си поиска( а след последното отваряне даже и неиска да се свирява) стрелката на термостата държи стабилно и изведнъж като отмаха надясно и наляво си ебало мамата. Та си мисля че и карби може да се оправи. Нали автоматичния смукач се регулира автоматично, т.е. от електрониката? Четох в БМВ Е30 направи си сам сайъ в интернет че старите батерии в таблото правят уредите да полудяват и некои други функции, в които и карбуратора.
http://www.bimmerdiy.com/e30 ето ви и линк ако искате да четете
http://www.bimmerdiy.com/e30 ето ви и линк ако искате да четете
Бате,неме разбирай погрешно,ама ти накъдето си тръгнал аз от там се враштам.Батерий смених лятото ,карбуратор пролетта.Батерийте на таблото са единствено за смяната на маслото и инспекшъна-евентуалноИ вече ако ги смениш се обади да ти кажа как се зануляват(ако незнаеш)Уредите ти се ебават защото се разместват кабелите отзад,бас ловя че ако смукнеш таблото на платката ще имаш студени спойки,провери.А за карба. компа.е под жапката няма общо с таблото,а там в карба.,повечето са биметелни пластини ,вакуми и релета, коити с годините изменят данните си.А и те зи грешки много малко хора ги оправят и то спомоща на техника.А неслучиш ли на майстор от пурвиа път....отиде.Касмет!!!! 

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
Сега, Людмиле, много съм признателен за всичката тази информация и по всичко личи че си иска някой, който разбира от електрониката и може да прави диагностика на такова чудо Пиербург 2Б незнам си кво електронно. Много те МОЛЯ, ако знаеш ти или някой твой приятел, кажи ми къде бих могъл да отида на добър техник който ще оправи карбуратора ми и електрониката свързана с него в София.
Благодаря
Благодаря
При цялото ми желание да помогна,немога.Аз си скапах моя,дано не повтаряш моята грешка.В софия не познавам никой
Сега сам с Солекс2Б4 механичен от Е21-о съм доволен-сам си го ремонтирам.Ако мога с нещо ще ти помогна!.Чао!

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]