m42 нестабилна работа на празен ход...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
ами не колега от форума е и ми прати клипче с работата на мотора....
и ковеше оборотите... щото аз по принцип си ги знам че тва им е проблем и нарочно го накарах да снима клипче за да видя кое как работи и всичко беше наред....
има малко ъпдейт
значи до сега па ксе занимавах с него и все повече почва мда клоня към стъпково моторче или нещо което зависи от него защото
когато изключа буксата на стъпковото моторче колата заработва перфектно... държи си стабилни обороти и не мърда.....
като му вържа буксата и почва да играе и дори гасне по някой път....
но щом има разлика със без стъпково моторче това означава че то работи но явно не коректно....
също така се чува някъв шум между купето и двигатела който наподобява съскане ама не свъвсем... почвам да се съмнявам че смуче въздух отнякъде......
в тоя ред на мисли има ли някой който да продава перфектен колектор за м42 от е30? не иска мда има нито една дупчица пробивана след това..... ако има някой да пише лично....

има малко ъпдейт
значи до сега па ксе занимавах с него и все повече почва мда клоня към стъпково моторче или нещо което зависи от него защото
когато изключа буксата на стъпковото моторче колата заработва перфектно... държи си стабилни обороти и не мърда.....
като му вържа буксата и почва да играе и дори гасне по някой път....
но щом има разлика със без стъпково моторче това означава че то работи но явно не коректно....
също така се чува някъв шум между купето и двигатела който наподобява съскане ама не свъвсем... почвам да се съмнявам че смуче въздух отнякъде......
в тоя ред на мисли има ли някой който да продава перфектен колектор за м42 от е30? не иска мда има нито една дупчица пробивана след това..... ако има някой да пише лично....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
така празния ход го оправих.... почистих обстойно моторчето и се оправи но сега ми се струва че не държи достатъчно високи обороти...
в смисъл като дам газ и после като се върнат първо претриса по някой път и след това се стабилизират но пак са доста ниски и има леко треперене....
тва от кво може да е? може ли пак да е от моторчето или да търся другаде проблема?
другото което забелязвам е че колата няма сила в ниските обороти до към 3000 оборота никва я няма след това на първа направо се изтрелва и като и забия втора се чуди дали да тръгва назад или просто да спре
всички иес-ки ли са така или моята нещо и има? дифа ми е 4,27
в смисъл като дам газ и после като се върнат първо претриса по някой път и след това се стабилизират но пак са доста ниски и има леко треперене....
тва от кво може да е? може ли пак да е от моторчето или да търся другаде проблема?
другото което забелязвам е че колата няма сила в ниските обороти до към 3000 оборота никва я няма след това на първа направо се изтрелва и като и забия втора се чуди дали да тръгва назад или просто да спре

всички иес-ки ли са така или моята нещо и има? дифа ми е 4,27
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
А с кой колектор(входящ) си Е36-цов или Е30-ков, и ако си с Е36-цов какво направи с клапана номер 6 от по горните схеми ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
Йеските по рождение не са много силни преди 3к,но с твойта генерация съвсем не очаквай вървеж.Аз като си сложих йеската беше с генерацията от М40(на 50мм) и си беше труп в ниските,сега я направих на 60мм,с проходен резонатор и крайно проходно(благодаря на MeTo_BMWto и ge_a зи инфото и съветите по въпроса)и сега е дооста по-добре още от около 1500.


- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
ясно значи генерацията трябва да се смени....а да те питам разбирам че си все едно с два резонатора? не реве ли много? щото аз съм със средно от м10 и резонаторно накрая и реве доста повече от м10ката а и двата мотора са 1,8
инъче с оригиналния е30ков колектор съм....

инъче с оригиналния е30ков колектор съм....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
Колега аз като си направих суапа м40 -> м42 и сложих голямо прасе 3,91 му идваше дълъг(фабрично на йеските в е30 слагат 4,10 малко прасенце) та после преминах за малко на 4,27 (голямо прасе пак) и се усети доста доволно, а от скоро вече съм с голямото гуде 4,45 и направо си хапе синджира
, но пък разхода е малко по-голям, ама кво ти пука, нали сме гъзари и караме бмв-та
Генерацията ми е на 63мм(някой хора много псуват, че била прекално голяма за м42б18, ама не ми пука!) със средно резонаторно и крайно проходно гърне и освен, че е адски шумна, доволно отпушена се усеща
Иначе йеската съм забелязъл, че ако е ок маторя(наскоро мерих компресията и е 14 на всеки цилиндър
) -> в ниските е ЛЕКО слаба, но след 4000 оборота се развърта адски приятно този така мечтан мотор





Генерацията ми е на 63мм(някой хора много псуват, че била прекално голяма за м42б18, ама не ми пука!) със средно резонаторно и крайно проходно гърне и освен, че е адски шумна, доволно отпушена се усеща

Иначе йеската съм забелязъл, че ако е ок маторя(наскоро мерих компресията и е 14 на всеки цилиндър




Последна промяна Rumburak на 02 Ное 2010, 15:54, променена общо 1 път
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
не мислех че толкоз ще си мязат ама това си е направо спънато c20xe
карал съм астрагси с такъв мотор и беше същата работа... същия пърдящ звук и същата динамика след 4000 ... явно това е нормално за 16 винтиловите....
чудя се едни валове дали ще опраят работата или още повече ще отприщят вървенето след 4000
требе си инхалатор няма как
тогава и по лесно се разбира от де изпуща... само с вода с веро и четчица 

карал съм астрагси с такъв мотор и беше същата работа... същия пърдящ звук и същата динамика след 4000 ... явно това е нормално за 16 винтиловите....
чудя се едни валове дали ще опраят работата или още повече ще отприщят вървенето след 4000
требе си инхалатор няма как


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
E30_M_Tech_ll написа:не мислех че толкоз ще си мязат ама това си е направо спънато c20xe![]()
карал съм астрагси с такъв мотор и беше същата работа... същия пърдящ звук и същата динамика след 4000 ... явно
Аз лично усетих много доволна разлика след суапа(смятай щом го спънах тогава с такъв дълъг диф), не знам защо така викаш, че е спъната йеската...
а това "астрагси" какво означава


Последна промяна Rumburak на 02 Ное 2010, 15:54, променена общо 1 път
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
Не знам къде ви е проблема, моята си върти гумите на втора с 2000 оборота е вярно с по малък размер 195/50/15, за по големите размери иска повече обороти, идеята ми беше, че моята от 2000 до 7000 си е равномерна и звука и не като на треперещ станиол от кофичка кисело мляко 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
ge_a написа:Не знам къде ви е проблема, моята си върти гумите на втора с 2000 оборота е вярно с по малък размер 195/50/15, за по големите размери иска повече обороти, идеята ми беше, че моята от 2000 до 7000 си е равномерна и звука и не като на треперещ станиол от кофичка кисело мляко
ами, аз... с летните ми танкови(




а по темата:
E30_M_Tech_ll написа:другото което забелязвам е че колата няма сила в ниските обороти до към 3000 оборота никва я няма след това на първа направо се изтрелва и като и забия втора се чуди дали да тръгва назад или просто да спре![]()
всички иес-ки ли са така или моята нещо и има? дифа ми е 4,27
Колега освен че си с 4,27 (малко ли, голямо ли ?) , с чий скорости си? кардан кой ползваш? Сподели... тия неща малко или много имат значение как ще набира йеската...
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
Кажи на всяка скорост колко км е на прекъсвач, и ако има от някой вземи дебитомер да пробваш, мойта и тя хич не вървеше точно заради дебитомера, а го мерим с мултицета и на празен ход и на пълна газ си отчита правилно ама на пътя "ЙОК" не върви, тъй че пробвай с някой друг. Празния ход също влияе от дебитомера и може малко да се мръдне за да заспи 

Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
При мене генерацията е с 60мм от чепа
(2 към 1),проходен резонатор на мястото на средното гърне,права тръба 60мм до отзад и там някво спортно гърне също на 60мм и вървежа е доволен.....за звук не коментирам,щото за 20км возещите се на задната седалка се опитват да скочат в движение,но тва се оправя с 25цово гърне.За диф по лични наблюдения най-си му тича 4,10,но при тебе с 4,27 би трябвало да се набира по-чевръсто.Аз лично имах проблеми с вървежа от бъгава бенз помпа-като я поразчукам си върви като хората,но като се покара известно време и умира.....та си преслушай филтри,помпи,регулатори на бенз.
п.с. кажи верно на пета в прекъсвача колко дига

п.с. кажи верно на пета в прекъсвача колко дига



Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
ge_a написа:Не знам къде ви е проблема, моята си върти гумите на втора с 2000 оборота е вярно с по малък размер 195/50/15, за по големите размери иска повече обороти, идеята ми беше, че моята от 2000 до 7000 си е равномерна и звука и не като на треперещ станиол от кофичка кисело мляко
твойта я знаеме

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
ами на първа прекъсвача е на 50 някъде на втора е на 90 което е нормално... не е дълаг дифа... мжое би проблема идва че карам с 215/45/17
на 10 ки джанти
от бенз помпа и там другите бенз кирии не е щото е от стария
мотор
а той по се стреляше в ниските като му нахакаш втора....
все повече почвам да се съмнявам в генерацията.....
щото на първа дори и със тия 17ки като и подам рязко газ и полудява но набия ли втора нещата се променят... освен ако не съм изкарал първата до прекъсвач... тогава втората много добре я поема и мине ли 4000 оборота и нарпаво и на втора полудява.... точно като астра гси....
за колегата дето питаше какво означава астрагси означава опел астра гси 2 литра 150 коня ръздоход
4 ,27 малко е прасето а карадн трансмисия абе всичко друго си е от е30 оригиналното което е било на колата от която свалих мотора... демек от това няма да е... а и не казвам че не върви колата добре се стреля само че от 4000 оборота на горе... преди това е по спъната....


от бенз помпа и там другите бенз кирии не е щото е от стария
мотор
а той по се стреляше в ниските като му нахакаш втора....
все повече почвам да се съмнявам в генерацията.....
щото на първа дори и със тия 17ки като и подам рязко газ и полудява но набия ли втора нещата се променят... освен ако не съм изкарал първата до прекъсвач... тогава втората много добре я поема и мине ли 4000 оборота и нарпаво и на втора полудява.... точно като астра гси....
за колегата дето питаше какво означава астрагси означава опел астра гси 2 литра 150 коня ръздоход

4 ,27 малко е прасето а карадн трансмисия абе всичко друго си е от е30 оригиналното което е било на колата от която свалих мотора... демек от това няма да е... а и не казвам че не върви колата добре се стреля само че от 4000 оборота на горе... преди това е по спъната....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: m42 нестабилна работа на празен ход...
E30_M_Tech_ll написа:а и не казвам че не върви колата добре се стреля само че от 4000 оборота на горе... преди това е по спъната....
Еми това е нормално за йеската, споко



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани