Проблем:Върти, но не пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Проблем:Върти, но не пали
Пак съм аз мом4ета.проблема е следният това не6то ми се случва за втори пат и не знам от какво може да е.Първият път беше лятото и се оправи от самосебеси.Та зна4и въртя със стартера но не иска да запали,само леко припалва и угасва.Не е от бобината има ток да те убие и бензин да се удавиш,но не иска да запали.
Някои да патил с подобно нещо.
Не е и от блокирал имобилаизер
БМВ 316i 92г
Някои да патил с подобно нещо.
Не е и от блокирал имобилаизер
БМВ 316i 92г
- dog
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 15.09.2005
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: x5
- Мечтае да кара: Камаро
- Детайли за колата: x5 3,0d 2003
срещал съм същия проблем при петицата и наистина се оказа датчик на коляновия вал но при едно е30 се оказа едно прецакано реле така че наи добре ходи на дианостика
завинаги с BMW
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
може и от горивен филтър или бензиновата помпа да е 

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Здравейте. На едно другарче колата показа същите симптоми - сутрин пада яко въртене и неще и неще. Като запали ОК до следващата сутрин. Отиде в Камор и му казаха, че свещите и кабелите са заминали. Смени ги и няма проблеми. Пробвай и ти. Успех!
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Збравих - даже в момената имат промоция и някои от частите са доста евтини пр. свещите ги взе по 7 лв. бр. , а иначе били 20 -тина лв.
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
petio написа:Збравих - даже в момената имат промоция и някои от частите са доста евтини пр. свещите ги взе по 7 лв. бр. , а иначе били 20 -тина лв.
Тази цена в Камор Ауто ли е????


--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive
Да, от 06.08.2005 г. Тогава той смени тези неща и работите се оправиха! Иначе моята е дизел и не съм запознат с цените на свещите и лулите, но по негови думи е това което написах!
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
самняваме ме да е от датчика на коляновия вал защтото ако тои е заминал бобината няма да дава исккра,а тя дава.Този датчик е за това.
Що се отнася до до диагностиката,хубаво ама като неще да запали не ми се тика до там;)
Що се отнася до до диагностиката,хубаво ама като неще да запали не ми се тика до там;)
PIPERKOV написа:самняваме ме да е от датчика на коляновия вал защтото ако тои е заминал бобината няма да дава исккра,а тя дава.Този датчик е за това.
Що се отнася до до диагностиката,хубаво ама като неще да запали не ми се тика до там;)
виж го този датчик... при мен беше заминал и от много майстори.. сега съм с два компютъра т.е. купих си втори, а моя си е наред. Освен това сменях чипове, губих ги .. чудо

Няма палене - върти, а не пали, освен това има неравномерен празен ход, прекъсва .. И всичко това заради един датчик/~180лв/
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
като отида на диагностика 6те видим какво 6те излезе.Много ме самнява данеби да е имало някви боклуци в бензина и да се е задръстило нещо.Възможноли е да е от това?
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
© написа:PIPERKOV написа:самняваме ме да е от датчика на коляновия вал защтото ако тои е заминал бобината няма да дава исккра,а тя дава.Този датчик е за това.
Що се отнася до до диагностиката,хубаво ама като неще да запали не ми се тика до там;)
виж го този датчик... при мен беше заминал и от много майстори.. сега съм с два компютъра т.е. купих си втори, а моя си е наред. Освен това сменях чипове, губих ги .. чудо![]()
Няма палене - върти, а не пали, освен това има неравномерен празен ход, прекъсва .. И всичко това заради един датчик/~180лв/
нямаш ли някой излишен чип, че и аз загубих един вече

--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
PIPERKOV написа:като отида на диагностика 6те видим какво 6те излезе.Много ме самнява данеби да е имало някви боклуци в бензина и да се е задръстило нещо.Възможноли е да е от това?
Нали ти написах по горе, може да е от горивния филтър ако се е задръстил, а ако чак толкова е станал фал с бензина може и помпата да е дала фира и от това да ти прави този проблем....
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани