Проблем:Върти, но не пали

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Проблем:Върти, но не пали

Мнение от PIPERKOV » 11 Дек 2005, 18:28

Пак съм аз мом4ета.проблема е следният това не6то ми се случва за втори пат и не знам от какво може да е.Първият път беше лятото и се оправи от самосебеси.Та зна4и въртя със стартера но не иска да запали,само леко припалва и угасва.Не е от бобината има ток да те убие и бензин да се удавиш,но не иска да запали.
Някои да патил с подобно нещо.
Не е и от блокирал имобилаизер
БМВ 316i 92г

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 12 Дек 2005, 10:59

наскоро с един приятел ходихме по мъките с неговата кола, симптомите бяха същите и -> диагностика -> оказа се датчик на коляновия вал, ако е същото и не намериш някъде евтино пиши и ще ти кажа къде го намерихме нов за 70лв (в София)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.09.2005
Местоположение: Стамболийски
Пол: Мъж
Кара: x5
Мечтае да кара: Камаро
Детайли за колата: x5 3,0d 2003

Мнение от dog » 12 Дек 2005, 12:40

срещал съм същия проблем при петицата и наистина се оказа датчик на коляновия вал но при едно е30 се оказа едно прецакано реле така че наи добре ходи на дианостика
завинаги с BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 12 Дек 2005, 15:04

може и от горивен филтър или бензиновата помпа да е ;)
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 12 Дек 2005, 15:27

Здравейте. На едно другарче колата показа същите симптоми - сутрин пада яко въртене и неще и неще. Като запали ОК до следващата сутрин. Отиде в Камор и му казаха, че свещите и кабелите са заминали. Смени ги и няма проблеми. Пробвай и ти. Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 12 Дек 2005, 15:29

Збравих - даже в момената имат промоция и някои от частите са доста евтини пр. свещите ги взе по 7 лв. бр. , а иначе били 20 -тина лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 12 Дек 2005, 15:38

petio написа:Збравих - даже в момената имат промоция и някои от частите са доста евтини пр. свещите ги взе по 7 лв. бр. , а иначе били 20 -тина лв.


Тази цена в Камор Ауто ли е???? :shock: :roll:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 23.02.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 550d xdrive

Мнение от petio » 12 Дек 2005, 15:56

Да, от 06.08.2005 г. Тогава той смени тези неща и работите се оправиха! Иначе моята е дизел и не съм запознат с цените на свещите и лулите, но по негови думи е това което написах!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 12 Дек 2005, 20:43

самняваме ме да е от датчика на коляновия вал защтото ако тои е заминал бобината няма да дава исккра,а тя дава.Този датчик е за това.
Що се отнася до до диагностиката,хубаво ама като неще да запали не ми се тика до там;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 12 Дек 2005, 21:17

еми по-добре да те изърпат до там отколкото да смениш неща за мноо манги и да рабереш че е било нещо за 20лв, но все пак ти си знаеш

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 12 Дек 2005, 23:43

PIPERKOV написа:самняваме ме да е от датчика на коляновия вал защтото ако тои е заминал бобината няма да дава исккра,а тя дава.Този датчик е за това.
Що се отнася до до диагностиката,хубаво ама като неще да запали не ми се тика до там;)


виж го този датчик... при мен беше заминал и от много майстори.. сега съм с два компютъра т.е. купих си втори, а моя си е наред. Освен това сменях чипове, губих ги .. чудо :mhihi:
Няма палене - върти, а не пали, освен това има неравномерен празен ход, прекъсва .. И всичко това заради един датчик/~180лв/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 13 Дек 2005, 8:05

като отида на диагностика 6те видим какво 6те излезе.Много ме самнява данеби да е имало някви боклуци в бензина и да се е задръстило нещо.Възможноли е да е от това?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 13 Дек 2005, 14:21

© написа:
PIPERKOV написа:самняваме ме да е от датчика на коляновия вал защтото ако тои е заминал бобината няма да дава исккра,а тя дава.Този датчик е за това.
Що се отнася до до диагностиката,хубаво ама като неще да запали не ми се тика до там;)


виж го този датчик... при мен беше заминал и от много майстори.. сега съм с два компютъра т.е. купих си втори, а моя си е наред. Освен това сменях чипове, губих ги .. чудо :mhihi:
Няма палене - върти, а не пали, освен това има неравномерен празен ход, прекъсва .. И всичко това заради един датчик/~180лв/


нямаш ли някой излишен чип, че и аз загубих един вече :winky:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 13 Дек 2005, 14:22

PIPERKOV написа:като отида на диагностика 6те видим какво 6те излезе.Много ме самнява данеби да е имало някви боклуци в бензина и да се е задръстило нещо.Възможноли е да е от това?



Нали ти написах по горе, може да е от горивния филтър ако се е задръстил, а ако чак толкова е станал фал с бензина може и помпата да е дала фира и от това да ти прави този проблем....
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Дек 2005, 15:58

имам ... но всичките са ми за БОШ ............ 402 :lol:
виж твоя компютър с какъв номер е и тогава ще говорим

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook