За или против слагането на универсална сонда?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: За или против слагането на универсална сонда?
Виж кво ще ти кажа колега - странна работа ми се струва твоята. Гледам на снимките фейслифтова кола, а пък стария двигател М43. Той се слага до 09.2001 г. Всъщност коя година е твоята??? Както и да е, това не е толкова важно! Аз между другото съм със същия двигател едно към едно, ако действително твоят е м43Б19! И са ще ти споделя малко опит! Начи, разбери, че втората сонда грам не влияе върху работата, на двигателя. Не случайно те питах кой двигател, за да съм сигурен, че не говориш за предна сонда банк 2, защото тогава щеше да е друго! Тя е пак предна при 6 цилиндровите двигатели. Ама ти си само с две сонди общо, както съм и аз! Начи пак ти казвам - на 100% задната сонда е контролна сонда. Дори и да са спечелили шампионата твоите хора, тех разхода не ги вълнува много-много в състезателните коли, а и да са фенове на марката, това не значи, че са страшни разбирачи!
Не се набутвай за никва сонда! Препоръчвам ти да свалиш катализатора. Сам ще се убедиш колко много разлика ще усетиш, ако е запушен. Знам, че е така, щото жена ми е с катализатор, аз съм без, а двигателите еднакви до сущ. Разхода при мен е 10-10.5-11 зависи от карането, но не повече и е супер динамична, а при нея 13-14-15, че даже и 16/100 и колата е тромава в ниските! Единственото по-хубаво при нея е, че е по-тиха! Катализатора преебава въртящия момент, особено в ниските, които са важни за градското каране и реално я настъпваш повече, за да върви нормално и оттам идва по-високия разход, и не добро вървене. Като цяло двигателят си е супер и е супер за поддръжка - елементарен! Не се коси и не сменяй като луд разни неща на сляпо, щото няма смисъл! Продай си катализатора и с парите сложи резонатор, а задната сонда я дръпни малко по-надолу, за да може да закове 0,45 Волта или около това стойности и те трябва да бъдат еднакви и близки, наистина така работи задната сонда! След което, ако за зимата и праснеш едни 15 цолови зимни гуми, които няма да й тежат - със сигурност колата ти ще се оправи като разход! Същевременно провери стойностите на предната сонда, те трябва да са доста динамични и да играят постоянно, да не би тя да е малко мудна! И не се притесняай, дори и да се наложи да сменяш сонда, ама не задна
, колегата оци кара с универсална Бошова и то предна, пак на същия двигател и до сега не съм чул да има проблеми с нея! Тя сондата е един прост датчик - трябва просто да и работи подгряването и да отчита газовете! ААА, сега се сещам - провери дали им работи подгряването на сондите, щото ако не се лъжа това не се записва като грешка от ЕКУто, ако не баца! Ама ти требва хубава диагностика от човек, който е в час! Ако не, нека просто ти извадят живите данни на хартия, публикувай ги тук и ние ще те съветваме какво да правиш и всичко ще се нареди! Айде, успех засега!
Не се набутвай за никва сонда! Препоръчвам ти да свалиш катализатора. Сам ще се убедиш колко много разлика ще усетиш, ако е запушен. Знам, че е така, щото жена ми е с катализатор, аз съм без, а двигателите еднакви до сущ. Разхода при мен е 10-10.5-11 зависи от карането, но не повече и е супер динамична, а при нея 13-14-15, че даже и 16/100 и колата е тромава в ниските! Единственото по-хубаво при нея е, че е по-тиха! Катализатора преебава въртящия момент, особено в ниските, които са важни за градското каране и реално я настъпваш повече, за да върви нормално и оттам идва по-високия разход, и не добро вървене. Като цяло двигателят си е супер и е супер за поддръжка - елементарен! Не се коси и не сменяй като луд разни неща на сляпо, щото няма смисъл! Продай си катализатора и с парите сложи резонатор, а задната сонда я дръпни малко по-надолу, за да може да закове 0,45 Волта или около това стойности и те трябва да бъдат еднакви и близки, наистина така работи задната сонда! След което, ако за зимата и праснеш едни 15 цолови зимни гуми, които няма да й тежат - със сигурност колата ти ще се оправи като разход! Същевременно провери стойностите на предната сонда, те трябва да са доста динамични и да играят постоянно, да не би тя да е малко мудна! И не се притесняай, дори и да се наложи да сменяш сонда, ама не задна

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: За или против слагането на универсална сонда?
Ламбда сонди слагайте само на бош,освен оригиналната бош имат и универсална ламбда сонда която също е много добра,всякакви ефтини варианти и марки различни от бош неработят коректно и може да имате само проблеми с тях,а относно втората ламбда има вариант да се емулира работата и да се премахне катализатора.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: За или против слагането на универсална сонда?
А колега значи такава е била работата
ти както сам си каза не"искам да започвам от скраба"И аз не ти казвам да си вземаш БМВ някоя друга марка да е кадето няма да се повтарят тия мизерии със носачите,тампоните датчиците и др.Ти хем БМВ искаш да караш и пари не искаш да даваш!И аз си признавам не ми се дават пари ама искам БМВ да карам и за това тая кола бая ще ни яде кесиите 




- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: За или против слагането на универсална сонда?
shark1986 написа:А колега значи такава е била работатати както сам си каза не"искам да започвам от скраба"И аз не ти казвам да си вземаш БМВ някоя друга марка да е кадето няма да се повтарят тия мизерии със носачите,тампоните датчиците и др.Ти хем БМВ искаш да караш и пари не искаш да даваш!И аз си признавам не ми се дават пари ама искам БМВ да карам и за това тая кола бая ще ни яде кесиите
Не колега не си ме разбрал,не че не си кътам колата не че не си плащам за лукса просто прекалено много излиза тоя лукс това исках да кажа и все нещо се обажда като минат едни години на тия коли спрямо доста други.Както и да е,благодаря на колегата slitter мисля наистина да отида за премахване на катализатора.Колкото до мотора,да феислифт съм със м43б19.
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: За или против слагането на универсална сонда?
Rundev написа:shark1986 написа:А колега значи такава е била работатати както сам си каза не"искам да започвам от скраба"И аз не ти казвам да си вземаш БМВ някоя друга марка да е кадето няма да се повтарят тия мизерии със носачите,тампоните датчиците и др.Ти хем БМВ искаш да караш и пари не искаш да даваш!И аз си признавам не ми се дават пари ама искам БМВ да карам и за това тая кола бая ще ни яде кесиите
Не колега не си ме разбрал,не че не си кътам колата не че не си плащам за лукса просто прекалено много излиза тоя лукс това исках да кажа и все нещо се обажда като минат едни години на тия коли спрямо доста други.Както и да е,благодаря на колегата slitter мисля наистина да отида за премахване на катализатора.Колкото до мотора,да феислифт съм със м43б19.
Така е колега тоя лукс си има цена както и лукса при другате марки от същия клас!Щом ще караме БМВ трябва да сме със пълни джобове.Няма как иначе


Извинявай че постоянно съм



- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: За или против слагането на универсална сонда?
Rundev написа:Както и да е,благодаря на колегата slitter мисля наистина да отида за премахване на катализатора.Колкото до мотора,да феислифт съм със м43б19.
Аз ти се чуда на акъла направо



Колегата Слитер, беше поисал една тема за сондиите и най вече 2-та. Пгледни кой стандарт си-Евро2,3,4..., че ще имаш проблем със 2-та сонда след като сложиш резонатрно гърне.
Успех..

п.п. При теб наистина много ядове ти дава тази кола. Или майсторите такива или и аз незнам....
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: За или против слагането на универсална сонда?
леле като чета чак се плаша, аз на мойта откакто вече 3 години я имам съм сменил само едно разширително казанче, една биалетка, и филтър за картерните газове и комфорт модула и троиника отзаде-15лв, консумативите не ги коментирам дискове и накладки,масла.. Разхода ми е 10,5 соф. градско и 7 извън с настъпване и вкл. климатроник, 205/55/16 съм и зиме и лете. Верно, че доста пари дадох за колата от Германия ми е, но явно е имало защо.. дори наскоро един приател ми я искаше, че се замислих дали да не я дам и да взема 330ка Д ама се въздържах..
Извинявам се за спама ама не се сдържах.
Извинявам се за спама ама не се сдържах.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: За или против слагането на универсална сонда?
shark1986 написа:......
shark1986 написа:......
shark1986 написа:......
Колега мненията са ти тотален офф-топик.
Нищо градивно не си написал, освен да обясняваш колко си напред с нещата.
Вземи се стегни малко, наблегни на четенето и по-малко на писането.
И сега по темата - аз също съм с М43 (118к.с.) и я карам и в малък град, и в София.
И когато се кара на къси разстояния мотора е като ламя 13-14-15л./100 км.
А в София разхода пада около 11, даже и по-малко.
Затова и аз ще те посъветвам да си провериш сондите с читава диагностична апаратура и ако се налага да се замени някоя да я замениш с БОШ-ова.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани