За или против слагането на универсална сонда?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: За или против слагането на универсална сонда?

Мнение от slitter » 31 Окт 2010, 12:13

Виж кво ще ти кажа колега - странна работа ми се струва твоята. Гледам на снимките фейслифтова кола, а пък стария двигател М43. Той се слага до 09.2001 г. Всъщност коя година е твоята??? Както и да е, това не е толкова важно! Аз между другото съм със същия двигател едно към едно, ако действително твоят е м43Б19! И са ще ти споделя малко опит! Начи, разбери, че втората сонда грам не влияе върху работата, на двигателя. Не случайно те питах кой двигател, за да съм сигурен, че не говориш за предна сонда банк 2, защото тогава щеше да е друго! Тя е пак предна при 6 цилиндровите двигатели. Ама ти си само с две сонди общо, както съм и аз! Начи пак ти казвам - на 100% задната сонда е контролна сонда. Дори и да са спечелили шампионата твоите хора, тех разхода не ги вълнува много-много в състезателните коли, а и да са фенове на марката, това не значи, че са страшни разбирачи!

Не се набутвай за никва сонда! Препоръчвам ти да свалиш катализатора. Сам ще се убедиш колко много разлика ще усетиш, ако е запушен. Знам, че е така, щото жена ми е с катализатор, аз съм без, а двигателите еднакви до сущ. Разхода при мен е 10-10.5-11 зависи от карането, но не повече и е супер динамична, а при нея 13-14-15, че даже и 16/100 и колата е тромава в ниските! Единственото по-хубаво при нея е, че е по-тиха! Катализатора преебава въртящия момент, особено в ниските, които са важни за градското каране и реално я настъпваш повече, за да върви нормално и оттам идва по-високия разход, и не добро вървене. Като цяло двигателят си е супер и е супер за поддръжка - елементарен! Не се коси и не сменяй като луд разни неща на сляпо, щото няма смисъл! Продай си катализатора и с парите сложи резонатор, а задната сонда я дръпни малко по-надолу, за да може да закове 0,45 Волта или около това стойности и те трябва да бъдат еднакви и близки, наистина така работи задната сонда! След което, ако за зимата и праснеш едни 15 цолови зимни гуми, които няма да й тежат - със сигурност колата ти ще се оправи като разход! Същевременно провери стойностите на предната сонда, те трябва да са доста динамични и да играят постоянно, да не би тя да е малко мудна! И не се притесняай, дори и да се наложи да сменяш сонда, ама не задна :), колегата оци кара с универсална Бошова и то предна, пак на същия двигател и до сега не съм чул да има проблеми с нея! Тя сондата е един прост датчик - трябва просто да и работи подгряването и да отчита газовете! ААА, сега се сещам - провери дали им работи подгряването на сондите, щото ако не се лъжа това не се записва като грешка от ЕКУто, ако не баца! Ама ти требва хубава диагностика от човек, който е в час! Ако не, нека просто ти извадят живите данни на хартия, публикувай ги тук и ние ще те съветваме какво да правиш и всичко ще се нареди! Айде, успех засега!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: За или против слагането на универсална сонда?

Мнение от VRPerformance » 31 Окт 2010, 14:21

Ламбда сонди слагайте само на бош,освен оригиналната бош имат и универсална ламбда сонда която също е много добра,всякакви ефтини варианти и марки различни от бош неработят коректно и може да имате само проблеми с тях,а относно втората ламбда има вариант да се емулира работата и да се премахне катализатора.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: За или против слагането на универсална сонда?

Мнение от shark1986 » 31 Окт 2010, 16:38

А колега значи такава е била работата :mhihi: ти както сам си каза не"искам да започвам от скраба"И аз не ти казвам да си вземаш БМВ някоя друга марка да е кадето няма да се повтарят тия мизерии със носачите,тампоните датчиците и др.Ти хем БМВ искаш да караш и пари не искаш да даваш!И аз си признавам не ми се дават пари ама искам БМВ да карам и за това тая кола бая ще ни яде кесиите :mhihi:
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: За или против слагането на универсална сонда?

Мнение от Rundev » 31 Окт 2010, 18:21

shark1986 написа:А колега значи такава е била работата :mhihi: ти както сам си каза не"искам да започвам от скраба"И аз не ти казвам да си вземаш БМВ някоя друга марка да е кадето няма да се повтарят тия мизерии със носачите,тампоните датчиците и др.Ти хем БМВ искаш да караш и пари не искаш да даваш!И аз си признавам не ми се дават пари ама искам БМВ да карам и за това тая кола бая ще ни яде кесиите :mhihi:


Не колега не си ме разбрал,не че не си кътам колата не че не си плащам за лукса просто прекалено много излиза тоя лукс това исках да кажа и все нещо се обажда като минат едни години на тия коли спрямо доста други.Както и да е,благодаря на колегата slitter мисля наистина да отида за премахване на катализатора.Колкото до мотора,да феислифт съм със м43б19.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: За или против слагането на универсална сонда?

Мнение от shark1986 » 31 Окт 2010, 18:27

Rundev написа:
shark1986 написа:А колега значи такава е била работата :mhihi: ти както сам си каза не"искам да започвам от скраба"И аз не ти казвам да си вземаш БМВ някоя друга марка да е кадето няма да се повтарят тия мизерии със носачите,тампоните датчиците и др.Ти хем БМВ искаш да караш и пари не искаш да даваш!И аз си признавам не ми се дават пари ама искам БМВ да карам и за това тая кола бая ще ни яде кесиите :mhihi:


Не колега не си ме разбрал,не че не си кътам колата не че не си плащам за лукса просто прекалено много излиза тоя лукс това исках да кажа и все нещо се обажда като минат едни години на тия коли спрямо доста други.Както и да е,благодаря на колегата slitter мисля наистина да отида за премахване на катализатора.Колкото до мотора,да феислифт съм със м43б19.

Така е колега тоя лукс си има цена както и лукса при другате марки от същия клас!Щом ще караме БМВ трябва да сме със пълни джобове.Няма как иначе :) :yes:
Извинявай че постоянно съм :OT:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: За или против слагането на универсална сонда?

Мнение от vavilon » 01 Ное 2010, 11:14

Rundev написа:Както и да е,благодаря на колегата slitter мисля наистина да отида за премахване на катализатора.Колкото до мотора,да феислифт съм със м43б19.


Аз ти се чуда на акъла направо :( От толкова време четеш форума, а не си си сложил резонатор гърне. Тоя катализатор докога мислиш, че ще те влачи? :) Искаш да си запушиш генерацийката май? :) 2-та сонда, постоянна около 1.0 стойност.
Колегата Слитер, беше поисал една тема за сондиите и най вече 2-та. Пгледни кой стандарт си-Евро2,3,4..., че ще имаш проблем със 2-та сонда след като сложиш резонатрно гърне.
Успех.. :yes:
п.п. При теб наистина много ядове ти дава тази кола. Или майсторите такива или и аз незнам....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: За или против слагането на универсална сонда?

Мнение от spower » 01 Ное 2010, 11:48

леле като чета чак се плаша, аз на мойта откакто вече 3 години я имам съм сменил само едно разширително казанче, една биалетка, и филтър за картерните газове и комфорт модула и троиника отзаде-15лв, консумативите не ги коментирам дискове и накладки,масла.. Разхода ми е 10,5 соф. градско и 7 извън с настъпване и вкл. климатроник, 205/55/16 съм и зиме и лете. Верно, че доста пари дадох за колата от Германия ми е, но явно е имало защо.. дори наскоро един приател ми я искаше, че се замислих дали да не я дам и да взема 330ка Д ама се въздържах..
Извинявам се за спама ама не се сдържах.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: За или против слагането на универсална сонда?

Мнение от kriso85 » 01 Ное 2010, 17:37

shark1986 написа:......

shark1986 написа:......

shark1986 написа:......


Колега мненията са ти тотален офф-топик.
Нищо градивно не си написал, освен да обясняваш колко си напред с нещата.
Вземи се стегни малко, наблегни на четенето и по-малко на писането.

И сега по темата - аз също съм с М43 (118к.с.) и я карам и в малък град, и в София.
И когато се кара на къси разстояния мотора е като ламя 13-14-15л./100 км.
А в София разхода пада около 11, даже и по-малко.

Затова и аз ще те посъветвам да си провериш сондите с читава диагностична апаратура и ако се налага да се замени някоя да я замениш с БОШ-ова.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook