E36 328i - една велика кола :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: E36 328i - най-великата кола :)
и това е много добър вариант наистина. ама малко са такива компакти....

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: E36 328i - най-великата кола :)
в е46 копакта си е 325ти и си е с всичките коне - 192. ускорява за 7,2 до 100......това може да си е мечтал човека....

- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: E36 328i - най-великата кола :)
taba4ko написа:и това е много добър вариант наистина. ама малко са такива компакти....
Е това ми е целта и на мен..един от последните е36 Компакт 2000г. с м52 и ..малко промени по вход и изход..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- delas_328
- ентусиаст
-
- Мнения: 1044
- Регистриран на: 27.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 24 Клапанова гад!!!
- Мечтае да кара: М3 Е36 3.2
Re: E36 328i - една велика кола :)
Колеги,безспорно М52В28 е най-вървежния(без М3) и най-икономичния,но не всеки може да си позволи 328,защото е двойна цената аз незнам какво не и харесвате на 20-ката за мен си беше супер,даже първата ми 20-ка беше седан без ванос (на 130000км от Германия)и незнам защо ме радваше повече от купето което си купих след него с М52В20(от Италия на 293000км),а сега съм с М50В20TU купе !
Незнам,но ако сте карали някоя неподържана 320-ка на 450000 км с запушени дюзи,неработещ дебитомер,прецакана ламбда сонда,износен съединител,неработещ Ванос или свещи на 100000км,дето неможе да завърти гуми Е ДРУГ СЛУЧАЙ
Само да спомена,че след като си продадох седана на един приятел и взех купето със него един ден се засякохме на светофара и ги пробвахме и той ме дръпна
,и за мое уверение го направихме 4-5 пъти и все ме дърпаше даже и от 100 на 3-та пак ,смятайте седана беше '90 ,а купето '97 , така че от кола до кола си има разлика,сега с новото ми купе си го дърпам с много малко де но поне не ми бяга с кола и повече!
Сега като падна акциза и всеки скочи на стоково 328
, но за мен е най-важното да е 6 цилиндрово БМВ
пък нека е и 20-ка 
Незнам,но ако сте карали някоя неподържана 320-ка на 450000 км с запушени дюзи,неработещ дебитомер,прецакана ламбда сонда,износен съединител,неработещ Ванос или свещи на 100000км,дето неможе да завърти гуми Е ДРУГ СЛУЧАЙ

Само да спомена,че след като си продадох седана на един приятел и взех купето със него един ден се засякохме на светофара и ги пробвахме и той ме дръпна

Сега като падна акциза и всеки скочи на стоково 328



По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: E36 328i - една велика кола :)
Абе наистина 2.8 е добра кола за стокова, но според мен (и това което съм чел) се иска доста прецизна работа от към тунинг, за да не завършват моторите в мазето... Единственото нещо което не харесвам в колата ми е че мотора ми не е 28.... за сега 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: E36 328i - една велика кола :)
Ммм и аз събирам средства за б28
280Нм са си 280Нм
днес засичах 0-100 с мойта кочина (318is) и ги направи
1 рън - 7.8 (перфектен старт и тайминг)
2 рън - 8.3
3 рън - 8.35
Чудно ми е 2.8 за колко ще ги прави
на моето купе 

днес засичах 0-100 с мойта кочина (318is) и ги направи
1 рън - 7.8 (перфектен старт и тайминг)
2 рън - 8.3
3 рън - 8.35
Чудно ми е 2.8 за колко ще ги прави


Re: E36 328i - една велика кола :)
7.8 сек. 0-100 с какъв сетъп е това?
щото ми се струва малко невероятно...
щото ми се струва малко невероятно...

virtue and tranquillity
- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: E36 328i - една велика кола :)
Cold air intake (кадърно направен и вършещ наистина работа с добавен въздуховод)
права генерация само с крайно гърне (с права тръба)
заварен диференциал
спортно окачване
алуминиеви обикновени (черни прости на дупки, ама няк'ви мноо леки) джанти - 205/50/15 отзад и 195/45/15 отпред
Petrol A95 + Helios горивна добавка сипана в 10л бензин, предназначена за 30л
В купето само шоф. седалка и табло
Пуснах се с
Volvo V40 2.0 16V Turbo фабрично 160 коня на 0.5 бара, сега караше на 1.0 бар - първия път почти кола му направих аз, втория път кантар
Vectra 2.0 115к.с. като стартирах секунда след тях (бяха 2) - на средата на пистата ги изпреварих, като в края бях кола и половина пред тях
е36 купе 320 ванос - хептен го нямаше в зара
това всичкото е на писта 350 метра
п.п. много офтопик стана..
права генерация само с крайно гърне (с права тръба)
заварен диференциал
спортно окачване
алуминиеви обикновени (черни прости на дупки, ама няк'ви мноо леки) джанти - 205/50/15 отзад и 195/45/15 отпред
Petrol A95 + Helios горивна добавка сипана в 10л бензин, предназначена за 30л

В купето само шоф. седалка и табло
Пуснах се с
Volvo V40 2.0 16V Turbo фабрично 160 коня на 0.5 бара, сега караше на 1.0 бар - първия път почти кола му направих аз, втория път кантар
Vectra 2.0 115к.с. като стартирах секунда след тях (бяха 2) - на средата на пистата ги изпреварих, като в края бях кола и половина пред тях
е36 купе 320 ванос - хептен го нямаше в зара

това всичкото е на писта 350 метра
п.п. много офтопик стана..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: E36 328i - една велика кола :)
Провери си мерилката, че почти две секунди и половина с филтър и тръба никак не ми се вярва да си свалил. Аз на 20-ката с филтър и валове не можех и секунда под фабричното време да дам.
- fenixsz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: M
Re: E36 328i - най-великата кола :)
luizov написа:Според мен пък не бива да се подценява и m52b25 под капака на компот (тва е моята мечта)
Много готина количка, но ако докопам парици, ще се прави нещо с двигателя дали по-голям или ъпгрейд на железата...
Сравнено с предната ми е30-ката м20б20 е направо изтребител.
Нещото, което много ми хареса е въртящия момент в ниските обороти...
DriveCalc.com/bg
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: E36 328i - една велика кола :)
ръб написа:Ммм и аз събирам средства за б28280Нм са си 280Нм
днес засичах 0-100 с мойта кочина (318is) и ги направи
1 рън - 7.8 (перфектен старт и тайминг)
2 рън - 8.3
3 рън - 8.35
Чудно ми е 2.8 за колко ще ги правина моето купе
с какво си засичал, че и аз мерих с г-тек

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: E36 328i - една велика кола :)
ръб написа:Ммм и аз събирам средства за б28280Нм са си 280Нм
днес засичах 0-100 с мойта кочина (318is) и ги направи
1 рън - 7.8 (перфектен старт и тайминг)
2 рън - 8.3
3 рън - 8.35
Чудно ми е 2.8 за колко ще ги правина моето купе
всеки ден разхождам 280Нм и да ти кажа не е никъв келипир

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: E36 328i - една велика кола :)
delas_328 написа:Колеги,безспорно М52В28 е най-вървежния(без М3) и най-икономичния,но не всеки може да си позволи 328,защото е двойна цената аз незнам какво не и харесвате на 20-ката за мен си беше супер,даже първата ми 20-ка беше седан без ванос (на 130000км от Германия)и незнам защо ме радваше повече от купето което си купих след него с М52В20(от Италия на 293000км),а сега съм с М50В20TU купе !
Незнам,но ако сте карали някоя неподържана 320-ка на 450000 км с запушени дюзи,неработещ дебитомер,прецакана ламбда сонда,износен съединител,неработещ Ванос или свещи на 100000км,дето неможе да завърти гуми Е ДРУГ СЛУЧАЙ![]()
Само да спомена,че след като си продадох седана на един приятел и взех купето със него един ден се засякохме на светофара и ги пробвахме и той ме дръпна,и за мое уверение го направихме 4-5 пъти и все ме дърпаше даже и от 100 на 3-та пак ,смятайте седана беше '90 ,а купето '97 , така че от кола до кола си има разлика,сега с новото ми купе си го дърпам с много малко де но поне не ми бяга с кола и повече!
Сега като падна акциза и всеки скочи на стоково 328, но за мен е най-важното да е 6 цилиндрово БМВ
пък нека е и 20-ка
Това за мене е болен мозък да предпочетеш 20ка пред IS само защото е с 6 цилиндъра
I'm slowly drifting


- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: E36 328i - една велика кола :)
недей започва пак с филма ис срещу 20-ка
шестака си е шестак
For over 70 years, BMW has employed a straight-six power unit in its cars. Why?
Because, say the engineers, the inline motor offers the optimum physical configuration for a six-cylinder.


For over 70 years, BMW has employed a straight-six power unit in its cars. Why?
Because, say the engineers, the inline motor offers the optimum physical configuration for a six-cylinder.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани