Интересен въпрос за лайтмодула?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
да използвам темата-понеже заглавието й е насочено към лайт модула!
та предстой ми ъпгрейд към оригинален ксенон, дали модула ми ще го подкара
в смисъла че е като този номер 3 на схемата - http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=35
дали може да мине с барникане със софт или ще трябва да го сменям с друг!?
та предстой ми ъпгрейд към оригинален ксенон, дали модула ми ще го подкара
в смисъла че е като този номер 3 на схемата - http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=35
дали може да мине с барникане със софт или ще трябва да го сменям с друг!?
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
zlati79 написа:да използвам темата-понеже заглавието й е насочено към лайт модула!
та предстой ми ъпгрейд към оригинален ксенон, дали модула ми ще го подкара
в смисъла че е като този номер 3 на схемата - http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=61&fg=35
дали може да мине с барникане със софт или ще трябва да го сменям с друг!?
Ще го подкара, ама зависи какво си направил. Ако само фарове слагаш ксенонови по-добре недей да прекодираш модула към ксенон, щото ще спрат да се движат фаровете от бутона за регулиране. Това, защото оригиналният ксенон сам определя нивото в зависимост от наклона, натоварването и т.н. Ако си сложил датчиците за ниво в окачването, действай, ама ако не си, просто си купи залъгалки и ги включи между захранването и оригиналния баласт, който не се различава много с китайските и остави така!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
Slitter - всичко което си казал е вярно, но има оригинален ксенон и без позиция Ауто (щом има Ауто - има система за регулиране на ксенона на предни и задни носачи).
Ако колегата е с LM номер 3 на схемата - няма ауто и съм 90% сигурен, че ще може да регулира ксенона от бутона на лайт модула
Ако колегата е с LM номер 3 на схемата - няма ауто и съм 90% сигурен, че ще може да регулира ксенона от бутона на лайт модула

- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
по принцип няма да слагам датчици за ниво по носачите!
за какви залагали става въпрос, какво ще залъгват и от къде мога да ги купя?
да разбирам ли че модула ще подката така или иначе фаровете, с инключение на фунциите за ауто ниво или са възможни "диско" ефекти!?
слагам снимка на фаровете ако могат да подскажат нещо , чакам ги след нялколко дни и искам да се подготвя предварително!
мерси!
за какви залагали става въпрос, какво ще залъгват и от къде мога да ги купя?
да разбирам ли че модула ще подката така или иначе фаровете, с инключение на фунциите за ауто ниво или са възможни "диско" ефекти!?
слагам снимка на фаровете ако могат да подскажат нещо , чакам ги след нялколко дни и искам да се подготвя предварително!
мерси!
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
Dimitroff написа:Slitter - всичко което си казал е вярно, но има оригинален ксенон и без позиция Ауто (щом има Ауто - има система за регулиране на ксенона на предни и задни носачи).
Ако колегата е с LM номер 3 на схемата - няма ауто и съм 90% сигурен, че ще може да регулира ксенона от бутона на лайт модула
Dimitroff - според мен се бъркаш, брат! Ако има Ауто има автоматично пускане на фаровете като се стъмни, а ако няма потенциометър за нивото на фаровете - ето тогава има датчици за ниво в окачването и тук се касае за ксенонова система оригинална. Виж сам, че го дават за ксенон номер 5 и 6. ОБАЧЕ!!! Всички модули могат да се препрограмират към ксенон, независимо има или няма Ауто, има или няма потенцуиометър. Проблемът обаче с нивото остава. Със сигурност потенциометърът спира да работи! Изпробвал съм го многократно. Просто е предвидено като всички оригинални ксенонови системи фаровете да се саморегулират. По-новите дори завиват наляво и надясно като вътриш волана! И ако колегата няма да слага датчици, както каза, за него ще е по добре да си купи две залъгалки за ксенон и да не пипа модула, за да може ръчно да си регулира нивото, когато е необходимо! Залъгалките са едно модулче, което кара компа да си мисли, че системата работи на 55 Вата, а не както е в случая на 35 Вата при повечето ксенонови системи - хем за да не ти свети на таблото индикацията за изгорала кружка, хем да можеш да си регулираш нивото! Ето какво представлява:
Включва се в буксата, която сега ти влиза във фасунгата и съответно в баласта, когато си монтираш новите фарове!
И колега кажи, ако не е тайна, колко купи фаровете??? Аз съм с китайски ксенон на рефлекторен фар и съм доволен как свети, ама все се чуда дали да не си купя нови фарове и съм се загледал в едни афтърмаркет, ама... Тези са си оригинални на бош твоите, нови и откъде ги взе и колко струват!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
от доста време следя обявите за продажба на оригинални ксенон фарове с лупи и съм стигнал до извода че тука във форума нивата могат да варират от 900-1000 до към 600лв. слядях и ebay сайтовете и използвах случея че брат ми се пребира от щатите така че успях да спечеля един американски търг за въпросните за 350долара, което в комбинация с ниския долар в момента и с това че няма да плащам транспорт до Бг. се ядва.
За съжеление при транспорта от продаваче, явно се е вупело едното горно уше /вижда се на снимката/
Иначе много сложни ми се виждат на пръв поглед тия залагалги.Не може ли да се направи нещо с поялника и магазина за ел. компоненти. Аз лично си бях направил една интервенция преди трафчето на светещите рингове по една тема от тука и беше супер?
За съжеление при транспорта от продаваче, явно се е вупело едното горно уше /вижда се на снимката/

Иначе много сложни ми се виждат на пръв поглед тия залагалги.Не може ли да се направи нещо с поялника и магазина за ел. компоненти. Аз лично си бях направил една интервенция преди трафчето на светещите рингове по една тема от тука и беше супер?
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
Сега малко
, сори ама съм си свикнал да пиша в този подраздел. Та Х5 с автоматични(не говоря за дневни) светлини не гаси фаровете! Т.е на тъмно и на светло все си светят. Датчика си е ОК, някой да е имал този проблем с Е46? Щото си е еднакво ....

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
При мен не е така...и при останалите не е така.
Виж с ДИС настройките за рейн и лайт сензора (дава ги заедно при Е46 с ДДЕ 5) - има 2 опций - сенситив и нон сенситив...аз, а и останалите колеги (по дефолт) сме на сенситив...виж го това Х5 да не е на нон сенситив...

Виж с ДИС настройките за рейн и лайт сензора (дава ги заедно при Е46 с ДДЕ 5) - има 2 опций - сенситив и нон сенситив...аз, а и останалите колеги (по дефолт) сме на сенситив...виж го това Х5 да не е на нон сенситив...


Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
zlati79 написа:от доста време следя обявите за продажба на оригинални ксенон фарове с лупи и съм стигнал до извода че тука във форума нивата могат да варират от 900-1000 до към 600лв. слядях и ebay сайтовете и използвах случея че брат ми се пребира от щатите така че успях да спечеля един американски търг за въпросните за 350долара, което в комбинация с ниския долар в момента и с това че няма да плащам транспорт до Бг. се ядва.
За съжеление при транспорта от продаваче, явно се е вупело едното горно уше /вижда се на снимката/![]()
Иначе много сложни ми се виждат на пръв поглед тия залагалги.Не може ли да се направи нещо с поялника и магазина за ел. компоненти. Аз лично си бях направил една интервенция преди трафчето на светещите рингове по една тема от тука и беше супер?
Колега, залъгалките варират с цени 10-15-до20лв/бр. Хубавото в случая е, е всичко е plug and play! В смисъл само се включват буксите, които са идентични с твоите и няма нужда нито от рязане, нито от изолир банд, нищо - само включваш и толкова. Тва ти е най-безболезнения и интелигентен вариант, щото преправянето на кабелите и магеренето почти винаго води до усложнения и разни проблеми. Са, може да си сложиш в двигателния отсег и 55 ватова кружка да свети, за да не отчита грешка, вързани паралелно, ама не си струва хамалогията и селянията, която ще се направи! Разбира се както си решиш го направи, но... А колкото до препрограмирането на лайт модула, пак сам прецени - тогава няма да имаш нужда от залъгалки никакви, щото модула вече ще работи на 35 Вата, няма да има грешка на таблото, но със сигурност няма да ти работи потенциометъра за настройка на нивото на фаровете!
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
Добре де, в крайна сметка какво точно показва точката на таблото до км?
Че нещо има някакъв проблем с комуникацията между модулите или какво?
Че нещо има някакъв проблем с комуникацията между модулите или какво?
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
bmw325tds написа:Добре де, в крайна сметка какво точно показва точката на таблото до км?
Че нещо има някакъв проблем с комуникацията между модулите или какво?
показва, че нещо не е наред - я в таблото, я в лайт модула - разлика във виновете, но комуникират наполовина, останалото е грешка, която няма изтриване, докато не се оеднакват всички неща: ВИН и номерата за оборудването и километрите да се еднакви и тогава всичко е наред!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
Вариант 1:
Сменен модул (табло или лайт модул - най-често).
Вариант 2:
Некадърно връщане на километража
П.с. slitter ме изпревари
Сменен модул (табло или лайт модул - най-често).
Вариант 2:
Некадърно връщане на километража

П.с. slitter ме изпревари

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
Е, аз бях с връщани км. на таблото, но нямах точка! Лайт модула беше заковал на едни км и толкова.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
Mи...кадърно са ти ги върнали - какво си недоволен



- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Интересен въпрос за лайтмодула?
Ами бих казал, че е било некъдърно. Тая точка която при мен я нямаше си остава загадка. Има една малка подробност, която всеки си я спестява при върнати километри! В ивиеса си остават замръзналите километри и тва е. След адаптация и синхронизация на лайт модула с таблото всичко е ок. Ивиеса започва да отброява, но от змръзналите км нагоре (километрите се разминават). В моя случай, километрите ми бях замръзнали на 190к Което не е никъкав проблем естественно (поне за мен
). В редът на мисли, ако бях изчакакл таблото ми да догони тези километри и тогава да адаптирам т.е. още 25к и сигурно километрите ми щяха да се изравнят с всичките му там модули
Ей такива некви
.


Ей такива некви

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани