колата гори много пове4е от преди

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 19.03.2010
Пол: Мъж

колата гори много пове4е от преди

Мнение от evgeni 323 » 28 Окт 2010, 20:20

колата гори много пове4е от преди каде може дае проблема даите савет.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от Dimitroff » 28 Окт 2010, 20:28

A, колата е?
Бензин, дизел ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Sofia, BG
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
Мечтае да кара: new BMW

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от BAHKATA_TDI » 28 Окт 2010, 20:44

Да хвърля на боб :lol:

Евгени 323 кара 323 биндзин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от S7 » 28 Окт 2010, 22:02

Аз знам една основна причина... става студено,всички стават големи лами без значение бензин,дизел :mhihi: А това много повече да не е 10 л отгоре :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.02.2009
Местоположение: Sf
Пол: Мъж
Кара: E46 318i '99г.

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от yellowsubmarine » 28 Окт 2010, 23:49

evgeni 323 написа:колата гори много пове4е от преди каде може дае проблема даите савет.

Адаш, излагаш се :nono:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 789
Регистриран на: 1.02.2010
Пол: Мъж
Кара: F34 320d
Мечтае да кара: G32
Детайли за колата: 320d GT B47

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от mistyrain » 28 Окт 2010, 23:52

Значи и аз да се включа. От денс моментния разход ми се движи в много по-големи стойности. Преди на втора трета като ускорявам нормално до 2000-2500 оборота се мърдаше до към 12-14 моментния. Сега направо при същото каране бие в 20 и това е. Проблем ли имам някакъв или нещо се шашка?

Иначе по темата на колегата, и при мен докато влезе в половината от синьото ми държи около 1100-1200 оборота.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от VRPerformance » 29 Окт 2010, 0:03

застудя и по цял ден го слушам това,много ми гори колата :lol:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от Dimitroff » 29 Окт 2010, 6:37

VRPerformance написа:застудя и по цял ден го слушам това,много ми гори колата :lol:


Всяка година (като застудее) - едно и също, викаш :mhihi:

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от LuBo1 » 29 Окт 2010, 7:40

Термостат ! Първо той е виновен после другите неща
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от spower » 29 Окт 2010, 9:02

Количеството на кислород в студеното време е повече от там колата си обогатява сместта и разхода скача, но пък и се увеличава и мощността, направете сравнение в жегите как се държи спрямо сега. Не случайно при мотоциклетите когато се кара при по-ниски температури се слага по-голям главен жигльор с цел да се компенсира точно това (обедняването на сместа), само че колата си има комп, който сам си увеличава количеството на горивото при по-ниска температура.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от Dimitroff » 29 Окт 2010, 9:21

Горното е много вярно, но!

Основна причина за по-високия разход при Е46 (ако няма проблем с термостатите и дебитомера) е ... "автоматичния смукач", който вкарва доста повече гориво в студеното време с цел колата да загрее и работи както трябва :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от bmw325tds » 29 Окт 2010, 10:53

Dimitroff написа:..."автоматичния смукач", който вкарва доста повече гориво в студеното време с цел колата да загрее и работи както трябва :yes:

Това май е заради европейските еко норми. Колата като загрее започва да изхвърля по-малко вредни газове, защото има по-добро изгаряне. Затова и се дава зор да загрее по-бързо.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от Zagy » 29 Окт 2010, 10:59

bmw325tds написа:...Затова и се дава зор да загрее по-бързо...

После ти даваш зор във форума да питаш къде правят основен ремонт... :bchug:

Колега - когато колата е студена не й давай никакъв зор... доста противопоказно е за двигателя. Кара се внимателно, без резки ускорения и изпреварвания, за предпочитане до 2000об/мин, поне докато не излезеш от синята зона. После можеш да си позволяваш и по-високи обороти, но в лютеницата я вкарвай поне на напълно загряла кола.

Според мен темата е за заключване - при студен двигател компа пръска повече гориво (и колата повишава разхода) поради 3 основни причини:

1) за да може маслото да стигне оптималните си работни качества то трябва да стигне работна температура - компа "знае" това и подава повече гориво;
2) при студен мотор част от горивото кондензира по студените стени на цилиндъра - така то има малко участие в горивния процес (не се ползва);
3) луфтовете по студен двигател са по-малки от такива при топъл - с две думи мотора е "затегнат" повече - повишено триене - повече гориво за да преодолее това;

:mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от bmw325tds » 29 Окт 2010, 11:28

Zagy написа:...

Колега, имах в предвид, че компа дава зор. Просто я кара да загрее по-бързо като пуска повече гориво.
Нямах предвид да се форсира двигателя или да се товари по друг начин за да загрее по-бързо.
:ok:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: колата гори много пове4е от преди

Мнение от Zagy » 29 Окт 2010, 11:30

Ами тогава не съм те разбрал правилно :oops:
:mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook