БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 7.04.2010
Пол: Мъж

БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от GENATAff » 27 Окт 2010, 13:05

Моля за съвет . Имам колата от 1 година и с течение на времето започнаха да падат оборотите на двигателя на празен ход . Защо се промениха тези обороти, как става регулирането им и ако трябва в сервиз , кой сервиз ми бихте препоръчали ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от Gqbriel » 27 Окт 2010, 13:40

Здрасти колега,
метни едно око на :
viewtopic.php?f=34&t=193051&hilit=%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%BF%D0%BA%D0%BE%D0%B2+%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80
Може да добиеш представа от какво може да е.Може да се много неща..
Дай повече инфо за проблема.Кога,как се появява има ли промяня когато колата е на място или в движение,студена топла.. и т.н.А и мисля ,ако ползваш търсачка има доста теми по подобен проблем,метни им едно око.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 7.04.2010
Пол: Мъж

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от GENATAff » 27 Окт 2010, 15:38

Искам да поясня , че става въпрос за понижаване на обороти след запалване на колата без да е в движение . Първоначално проверих жилото на газта , стори ми се , че е хлабаво и го опънах като навих "тръбичката" по посока обратна на посоката на часовниковата стрелка и по тоя начин вдигнах оборотите на празен ход до около 900 . После ми казаха , че така не се правело , защото съм дръпнал изкуствено газта . Тогава за какво служи тази " тръбичка " ? Иначе , когато колата е в движение нямам никакви проблеми върви добре , притеснява ме обаче че разхода на градско е 15 л/100 км .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от slitter » 27 Окт 2010, 20:44

GENATAff написа:... притеснява ме обаче че разхода на градско е 15 л/100 км .


Oууу, тука има проблем определено, много е това за тази кола. Оборотите не са толкова притеснителни, колкото разхода. Как я караш, на кратки разстояния или??? Махал ли си катализаторите??? Правил ли си диагностика скоро???

А относно оборотите - детска болест при м43. От време на време и на мен ми падат и въобще не съм търсил защо, свикнал съм и не ме дразни! Става рядко!

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 7.04.2010
Пол: Мъж

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от GENATAff » 28 Окт 2010, 12:17

15л./100км е за градски условия и за къси разтояния , като на ден изминавам средно около 12 км. На дълъг път съм засякъл разход
7-8 л/100 км при каране до 140 км/ч.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от ildivvy » 28 Окт 2010, 20:12

Като че ли пак е малко много.Как ти е ламбда-сондата?С тези километри и курс,по-скоро около 11л/100км е по-нормално.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от slitter » 28 Окт 2010, 21:16

направо си е нормално, за 12 км на ден в задръствания в центъра си е нормално според мен. Къде да ги свали??? Тя не може да загрее първо сигурно, после само тръгни спри и нещата са ТАКА!!! И не е 118 коня, а по-малко и точно заради това харчи повече, щото е тежка!!! При такъв стил на ежедневно каране, ако беше 318 с истински 118 коня примерно щеше да дава 13,5-14. При тебе с литър отгоре! Не винаги по-малкия двигател е по-икономичен! Зависи! Ако караше по 30-40 км на ден и примерно имаше смесено примерно цариградско шосе и задръствания и некво там вечерно каране без задръствания щеше да свали до 10.5 примерно. Тва е положението! Може да провериш с една диагностика как седят нещата със сонди туй онуй, ама... Ако не е махан и катализатора и се е позапушил и е още по тромава, ето ти още некой литър!

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 7.04.2010
Пол: Мъж

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от GENATAff » 29 Окт 2010, 10:14

Извинявам се предварително за въпроса , защото може да ви се стори глупав , но искам да знам какво е предназначението на пластмасовата тръбичка с резбата в края на жилото на газта , какво регулираме с нея при завъртане ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от Gqbriel » 29 Окт 2010, 13:02

На старата кола контролираше подаването на газ.Извинявам се ако не обяснявам правилно,но ако е по-стегната (отвита) газта реагира по-рязко и обратното.Да кажем ако педала на газта се придвижева 3мм за да достигнеш 2000 оборота при опунато жило ще е по-къс.Сътоветно това според мен по някакъв начин влияе и на разхода защото ,така или иначе човек е свикнал с натиска преди и сега може да харчи маалко повече но това хипотетично.Поправете ме ако греша ,незнам дали го описвам правилно.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от vavilon » 29 Окт 2010, 13:05

GENATAff написа:Извинявам се предварително за въпроса , защото може да ви се стори глупав , но искам да знам какво е предназначението на пластмасовата тръбичка с резбата в края на жилото на газта , какво регулираме с нея при завъртане ???


Дроселовата клапа! Колкото е повече отворена тази клапа, толкова повече вдигаш оборотките. И вземи врътно наляво, надясно и сам ще се увериш...

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 7.04.2010
Пол: Мъж

Re: БМВ -316 2000г. бензинов двигател 118 к. с.

Мнение от GENATAff » 29 Окт 2010, 16:30

Да , благодаря за отговорите , но можете ли да ми кажете как трябва да бъде направено това регулиране ?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook