Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Next
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1618
 - Регистриран на: 1.10.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E90 330D
 - Мечтае да кара: ///M power
 - Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
 
- VRPerformance
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1107
 - Регистриран на: 8.10.2008
 - Местоположение: Ruse
 - Кара: Дизели
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Next написа:преди това нямаше нито една благодаря ти
VRPerformance
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги имам няколко грешки и нищо не мога да намеря в интернет за тях. Някой може ли да помогне?



оправих линковете
			
				


оправих линковете
Последна промяна aleksnlnl на 08 Окт 2010, 11:34, променена общо 1 път
					
				
			
		- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
- badsharki
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1428
 - Регистриран на: 23.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 530xd
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
aleksnlnl написа:Колеги имам няколко грешки и нищо не мога да намеря в интернет за тях. Някой може ли да помогне?
http://store.picbg.net/pubpic/B1/4C/6d3 ... 82b14c.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/6B/C0/d0f ... 186bc0.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/8C/83/998 ... e28c83.jpg
Otside temperature - Датчика за външната температура ти е "сгънал найлоните"
light module - EEPROM error- няколко причини може да има за тая грешка. Ако всичко свързано със свтлините ти работи може и с едно прекодиране на LSZ да се оправи, но и така не му пречи. Eдинственно в момента LSZ най-вероятно не ти записва "redundant data" (т.е. не пази километри, сервизни интервали и т.н. backup информация за таблото).
TOG - датчик за маслото
stepping motor defect - виж грешката през ДИС, там може да е по-подробно обяснено.
reserve block 3 - виж грешката през ДИС, там може да е по-подробно обяснено.
Electric fan - тук не мога да разбера кое не ти е ясно.
П.С. И да ... оправи си линковете. Добре, че ги видях в другата тема, която си писал.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте, съжалявам че немога ра постна картинка, лаптопа ми се прецака.
В inpa на живите данни на аналогови стойности мисля че беше:
Friction Torque ми е извън рамките и е с удивителна стойността би трябвало да варира между 0 - 16 Nm,
а при мен е около 30 - 40.
Колата е 530d 2001 ръчни скорости.
Мерси
			
		В inpa на живите данни на аналогови стойности мисля че беше:
Friction Torque ми е извън рамките и е с удивителна стойността би трябвало да варира между 0 - 16 Nm,
а при мен е около 30 - 40.
Колата е 530d 2001 ръчни скорости.
Мерси
- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
badsharki написа:aleksnlnl написа:Колеги имам няколко грешки и нищо не мога да намеря в интернет за тях. Някой може ли да помогне?
http://store.picbg.net/pubpic/B1/4C/6d3 ... 82b14c.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/6B/C0/d0f ... 186bc0.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/8C/83/998 ... e28c83.jpg
Otside temperature - Датчика за външната температура ти е "сгънал найлоните"
light module - EEPROM error- няколко причини може да има за тая грешка. Ако всичко свързано със свтлините ти работи може и с едно прекодиране на LSZ да се оправи, но и така не му пречи. Eдинственно в момента LSZ най-вероятно не ти записва "redundant data" (т.е. не пази километри, сервизни интервали и т.н. backup информация за таблото).
TOG - датчик за маслото
stepping motor defect - виж грешката през ДИС, там може да е по-подробно обяснено.
reserve block 3 - виж грешката през ДИС, там може да е по-подробно обяснено.
Electric fan - тук не мога да разбера кое не ти е ясно.
П.С. И да ... оправи си линковете. Добре, че ги видях в другата тема, която си писал.
От кога те чакам да ни дойдеш на гости в темичката

- badsharki
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1428
 - Регистриран на: 23.04.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: F11 530xd
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Dimitroff написа:badsharki написа:aleksnlnl написа:...
...
От кога те чакам да ни дойдеш на гости в темичката![]()
Аз си я следя от начало темичката (да се надяваме, че ще стане темище), но като няма какво да напиша си мълча.
- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Да вдигна малко темата....
Може ли някой от колегите да ми каже колко единици иска ЕКУ-то на Е46 320д 136к.с. от дебитомера при работа на място на мотора?
Не колко подава дебитомера - трябва ми колко изисква еку-то при запален мотор и работа на място.
За справка - при Е46 320д 150к.с. иска около 350 единици (ориентировъчно +,- 10) (пак казвам - не питам за това колко дава (реална стойност), а за това - колко му се искат!)
Колко са при Е46 320д 136к.с. ?
			
		Може ли някой от колегите да ми каже колко единици иска ЕКУ-то на Е46 320д 136к.с. от дебитомера при работа на място на мотора?
Не колко подава дебитомера - трябва ми колко изисква еку-то при запален мотор и работа на място.
За справка - при Е46 320д 150к.с. иска около 350 единици (ориентировъчно +,- 10) (пак казвам - не питам за това колко дава (реална стойност), а за това - колко му се искат!)
Колко са при Е46 320д 136к.с. ?
- milennyc
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 1832
 - Регистриран на: 20.11.2008
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: Другите да му завиждат.....
 - Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
 - Детайли за колата: MNOGO BARZA
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Едното е с ЕГР другото е без ЕГР и това не променя кой знае какво мощноста...... само тези мерни единици не означават нищо. Това е тест на работещ дебитомер
			Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Благодаря, Милене - точно това ми трябваше за база за сравнение  
			
		- Dimitroff
 - Фен на тройките
 - 
				
			 - Мнения: 6397
 - Регистриран на: 21.02.2007
 - Местоположение: СА,Х
 - Пол: Мъж
 - Кара: Колите да палят и работят!
 - Мечтае да кара: ;)
 - Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Разчистил съм темата - край на офтопика.
Вината темата да се превърне в чат е до голяма степен моя - надолу само по темата.
			
		Вината темата да се превърне в чат е до голяма степен моя - надолу само по темата.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте,колеги при мен сеполучи следното.Колата започна да ми забива и не варви добре.Закачих я и ми излиза код 
Р0065,които значи;Air assisted injector-range.Ако може малко помощ,какво означава и какво да тарся.
			
		Р0065,които значи;Air assisted injector-range.Ако може малко помощ,какво означава и какво да тарся.
- maikooo
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 679
 - Регистриран на: 19.05.2008
 - Местоположение: София
 - Кара: F90 M5
 
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги интересува ме "coolant temperature heater" дали е грешка свързана с печката на колата (която я няма) или е нещо свързано с охлаждането?
			
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	