бучене на дифа

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 15.10.2010
Пол: Мъж

бучене на дифа

Мнение от Daniel BMW 320D » 25 Окт 2010, 18:00

эравейте колеги! преди 2 седмици ми смениха маховика но сега почна да бучи дифа когато е на скорост като я иэключа от скорост шумът иэчеэва.Моля эа помощ :help:БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: бучене на дифа

Мнение от Dimitroff » 25 Окт 2010, 18:02

Вие ли?
Или бучи?
Виж му маслото на диф-а.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 25.04.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 320-М52Б20ТУ- 11.98

Re: бучене на дифа

Мнение от Veselin_LG » 25 Окт 2010, 18:24

Колега, кое те кара да мислиш, че точно дифа бучи? Щом бучи само кагато е на скорост по логично би било да се насочиш към скоростната кутия, проблема по скоро е там!
Изображение

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: бучене на дифа

Мнение от BMDrago » 25 Окт 2010, 18:31

колега,дифа си върти постоянно :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1207
Регистриран на: 12.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 12' F30 335i

Re: бучене на дифа

Мнение от taba4ko » 29 Окт 2010, 11:31

дифа че си се върти постоянно да така е, но не винаги извършва работа. аз скоро сменях лагерите задните заради едни бучене. преди да ги сменя обяче се заслушах дали не е дифа. ако е дифа то той би бучал или когато е на скорост и подаваш гас или когато е пусната по инерция, но не и постоянно. при мен шума си беше постоянно - следователно задни лагери и колата заспа. щом ти бучи само когато си на скорост най-вероятно е да е заминал лагера на пиньона - когато има натоварване и лагера почва да вие). когато дифа се обажда когато си по инерция (тогава според мен е малко по-гадно) проблема е най-вероятно в самите пиньон и корона - когато няма натоварване, образувалата се хлабината м/у тях ги кара да шумят (румолят, тракат - както искаш си го разбирай).

П.П. за колегата малко преди това. скоростната кутия и тя се върти винаги (става въпрос само за механична скоростна кутия) - или поне част от нея. входящия вал и изходящия вал винаги се въртят. задният (изходящия) вал е ясен - там дифа с кардана винаги го въртят. входящия винаги е зацепен чрез съединителя за двигателя освен когато не е натиснат съединителя (тогава той не е съединител а разединител). въпреки това ако сме примено на 5-та и натиснеш съединителя без да изключваш от скорост входящия вал се върти със съответното предавателно число на предавката и скоростта на задните колала посредством междинния вал (на който са половината зъбните колела за сътветните предавки). ако проблема са скоростите шума в колата няма да идва от задната част а ще е от към предната (под скоростният лост). според състоянието на предавките - включени или изключени може да се познае дали са заминали опорните лагери на входящия и изходящия валове. ако си на предавка тогава вече ти е ясно какво е ако има шум.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 25.04.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е46 320-М52Б20ТУ- 11.98

Re: бучене на дифа

Мнение от Veselin_LG » 01 Ное 2010, 23:06

Колега, благодаря за поправката :). Малко Офф.
Относно автора, вслушаисе в думите на колегата според мен той ти даде наистина правилна насока. Поздрави и пиши как се е разрешил проблема :)
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook