м50 бобините искрят
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
м50 бобините искрят
Колеги след много перипети по мотора м50б20 без ванус и какви ли не опити, диагностики и ремонти се стигна до изводя, че има проблем в запалването.
Смених чисто нови свещи "Денсо", чисто нови лули и бобини "Бреми" и все пак пак има едно искрене в тия бобини и 6-те, като на газ е по-изразено.
Просто на тъмно вечер се вижда как прехвърля искра между металната част на бобините и бакелитовата им част. Това се получава на старите ми, на други 2 чифта втора употреба и на новите на 1 ден експлоатация.
някой може ли да каже това нормално ли е да искрят, и виждал ли някое бмв да не искрят.
поздрави
Смених чисто нови свещи "Денсо", чисто нови лули и бобини "Бреми" и все пак пак има едно искрене в тия бобини и 6-те, като на газ е по-изразено.
Просто на тъмно вечер се вижда как прехвърля искра между металната част на бобините и бакелитовата им част. Това се получава на старите ми, на други 2 чифта втора употреба и на новите на 1 ден експлоатация.
някой може ли да каже това нормално ли е да искрят, и виждал ли някое бмв да не искрят.
поздрави
Re: м50 бобините искрят
колега не трябва да има нито една искра на бобините !
вземи си читави!
вземи си читави!
http://dobavi.info/cars/BMW/m18721.gif[/img][/url]
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 бобините искрят


Как, с какви думи да обясня на теб и на плевенчанина, че разстоянието между електродите на свещите, които сте сложили е голямо за тези бубини и разряда отива към корпус






Това може да са най-яките свещи на света, но не са за тази кола





Както ти написа колегата по-горе и както аз ти бях написал в другата ти тема разряда трябва да е само и единствено между електродите на свеща





И както бях написал на плевенчанита в темата като не слушате, защо въобще питате






Enjoy


- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: м50 бобините искрят
ddddk написа::banghead:
![]()
Как, с какви думи да обясня на теб и на плевенчанина, че разстоянието между електродите на свещите, които сте сложили е голямо за тези бубини и разряда отива към корпус![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Това може да са най-яките свещи на света, но не са за тази кола![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Както ти написа колегата по-горе и както аз ти бях написал в другата ти тема разряда трябва да е само и единствено между електродите на свеща![]()
![]()
![]()
![]()
И както бях написал на плевенчанита в темата като не слушате, защо въобще питате![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enjoy
Да ми го беше написал, да го бях разбрал...
Беше приложил в едно от мненията си таблица на кой мотор с какви свещи трябва да е.Там до колкото си спомням имаше нещо различно в свещите за м50 без ванос със SIEMEN MS40.0 електроника.Ще те помоля да я качиш и тука, обещавам,че ще си купя точно това което трябва."Пък да видим кво ше стане"

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 бобините искрят
Здравейте колеги,
Ето отново исканата табличка със свещите:

Накратко:
Ако колата е без ВАНОС (ДМЕ БОШ) имате избор за свещи между Bosch FO3DAR и NGK BCPR7ER
Ако колата е с ВАНОС (ДМЕ СИМЕНС) нямате избор. Свещите са само NGK BKR6EK.
Абсолютно съм сигурен, че всички производители на свещи имат такива за М50 моторите на БМВ, но ще загубите страшно много време да сравнявате техническите характеристики докато намерите верните. Не знам дали си струва за 20% разлика в цената примерно.
Ще си позволя два съвета:
- Свещите ги вземете от голям магазин с доказан авторитет за качествени и оригинални стоки. Махленските малки магазинчета примамват с ниска цена, но качеството, произхода... ?
- Въпреки, че един колега написа, че масата на бубината е осигурена от захранващия кабел, моят съвет е да си пуснете едно кабелче както е показано на снимката. Нито пари иска, нито е трудно, нито пречи, нито вреди.

Поздрави,
Д
Ето отново исканата табличка със свещите:

Накратко:
Ако колата е без ВАНОС (ДМЕ БОШ) имате избор за свещи между Bosch FO3DAR и NGK BCPR7ER
Ако колата е с ВАНОС (ДМЕ СИМЕНС) нямате избор. Свещите са само NGK BKR6EK.
Абсолютно съм сигурен, че всички производители на свещи имат такива за М50 моторите на БМВ, но ще загубите страшно много време да сравнявате техническите характеристики докато намерите верните. Не знам дали си струва за 20% разлика в цената примерно.
Ще си позволя два съвета:
- Свещите ги вземете от голям магазин с доказан авторитет за качествени и оригинални стоки. Махленските малки магазинчета примамват с ниска цена, но качеството, произхода... ?
- Въпреки, че един колега написа, че масата на бубината е осигурена от захранващия кабел, моят съвет е да си пуснете едно кабелче както е показано на снимката. Нито пари иска, нито е трудно, нито пречи, нито вреди.

Поздрави,
Д

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: м50 бобините искрят
Колега кажи от къде може да се вземат хубави свещи NGK BKR6EK и горе долу цена за 1бр. 

/// 6>4




- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 бобините искрят
TheKiller написа:Колега кажи от къде може да се вземат хубави свещи NGK BKR6EK и горе долу цена за 1бр.
Ако питаш мен, колега не мога да ти кажа, защото съвсем на скоро в една тема ме обвиниха в бизнес конспирация за едни скапани чистачки


Та явно тук всеки сам трябва да се оправя


Да се оправят модератори, глобални, млобални и прочие администрация

Поздрави,
Д

- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: м50 бобините искрят
Тука обаче изниква въпросът.......аз съм с мотор м50 без ванос но със СИМЕНС електроника MS40.0.Това е серия произвеждана за немския пазар в периода 91-92 год. (не помня от кой до кой месец точно) ВИН GG11898.В таблицата на третата позиция излиза "520i 5.90-8.92 свещи BCPR 7 ER .Може би това са правилните свещи за моя мотор или...?Възможно ли е едни свещи да оказват такова голямо влияние?Все пак според мен производителите на различните марки свещи произвеждат за всякакви коли,съмнява ме тия бмв-та да са толкова капризни и да стават само определени свещи на Bosch или NGK?
Поздрави!!!
Поздрави!!!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 бобините искрят
VINCHUN написа:Тука обаче изниква въпросът.......аз съм с мотор м50 без ванос но със СИМЕНС електроника MS40.0.Това е серия произвеждана за немския пазар в периода 91-92 год. (не помня от кой до кой месец точно) ВИН GG11898.В таблицата на третата позиция излиза "520i 5.90-8.92 свещи BCPR 7 ER .Може би това са правилните свещи за моя мотор или...?Възможно ли е едни свещи да оказват такова голямо влияние?Все пак според мен производителите на различните марки свещи произвеждат за всякакви коли,съмнява ме тия бмв-та да са толкова капризни и да стават само определени свещи на Bosch или NGK?
Поздрави!!!
Тука не става дума за производители и марки, а говорим за съпротивление, топлинно число и разстояние между електродите.
Трябва да намериш какви трябва да са тези характеристики за твоя модел двигател и да изровиш характеристиките на над 1000 модела свещи на над 100 фирми или трябва да направиш сравнителна таблица с над 10 000 реда. И като си избереш свещи, аз пък ще те питам защо пък точно тези, а не други?
За мен си е чиста проба инат това умуване по едни свещи! Хората ти го дали смляно, готово за преглъщане, а ти не, та не! Кой знай какво ще ти стане, ако сложиш нещо оригинално на тая кола? Ще вземе да се оправи, че за какво ще пишем във форума тогава?
Относно модела в таблицата има от месец/година до месец/година. Това е меродавно. Моите свободни допълнения за воноси и сименси не са меродавни.

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 бобините искрят
колега, навсякъде къдедто чета и в Аутодата и в каталожните книги в магазина навсякъде пише че свещите са 0,9 мм разстояние.
все пак взех едни еднополюсни и с мерено с пластина ги натъкмих на 0,7 мм за да е сигурна работата,..... и пак същото положение, и без грам подобрение
все пак взех едни еднополюсни и с мерено с пластина ги натъкмих на 0,7 мм за да е сигурна работата,..... и пак същото положение, и без грам подобрение
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: м50 бобините искрят
Страшна драма с тия лули и бобини , страшна работа .
Купи си един Бриск за газ и без това са по 4 лева и са перфектни .
Пусни си един дебел кабел и си монтираи клеми за към бобините , ама не го връзвай на капака ами го вържи
на купето където е и масата на целия сноп до ЕКУто.
Кажи и кви са бобините и лулите , че аз гледах едни берута , как се клатеха на бобините не е истина .
Няма логика да искрят , ама никаква вероятно губиш маса или разряда отива другаде .
Относно мненията на колегата Ддддддк - Ми брат , тук половината си питат ей така да са 104 процента сигурни , ти им кажеш и те пак си питат ,затва и никой вече не иска да пише и да отговаря . Казваш кво тряя да се направи , то не се прави ама въпросите ще продължат.Няма кво да кажа аз.
Купи си един Бриск за газ и без това са по 4 лева и са перфектни .
Пусни си един дебел кабел и си монтираи клеми за към бобините , ама не го връзвай на капака ами го вържи
на купето където е и масата на целия сноп до ЕКУто.
Кажи и кви са бобините и лулите , че аз гледах едни берута , как се клатеха на бобините не е истина .
Няма логика да искрят , ама никаква вероятно губиш маса или разряда отива другаде .
Относно мненията на колегата Ддддддк - Ми брат , тук половината си питат ей така да са 104 процента сигурни , ти им кажеш и те пак си питат ,затва и никой вече не иска да пише и да отговаря . Казваш кво тряя да се направи , то не се прави ама въпросите ще продължат.Няма кво да кажа аз.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: м50 бобините искрят

Здраве да е.

Всеки си е башкало

И всъщност май аз съм за таковане дето се меся на хората в работата

Поздрави,
Д

- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м50 бобините искрят
колеги, всички препоръки съм изпълнил - чисто нови свещи, чисто нови лули и бобини Бреми всичко над 500 лева дотук и пак има искрене и то на всичките 6 бобини.
в американски сайт пишеше, че може да са рзменени слаботоковоте кабели дето влизат в самата бобина и това проверих - всичко си е ОК - на клема 15 е + от контакта, на средната 4а е маса, на клема 1 е импълса от компа. Всичкое както трябва - мотора има маса. Като сваля бобината и я държа с ръка и корпуса й не е на маса с само свеща опирена на маса хвърля искра. като отдалеча свеща от маса и почва да прехвърля на металния корпус на бобината. Помислих че главата не е "замасена" но си има маса и свещите са здрави и чисти???
питам се защо се замасяват тия бобини и какво ще стане ако ги изолирам от капака щото само тогава искрата си прехвърча долу на свеща.
какво толкова и пречи на тая искра да си прехвърли на свеща не мога да разбера. дори разстоянието намалях на 0,7 и иридиеви свещи слагах и нестава....... все при рязко подаване на газ си прехвърля горе на бобината. После се оправя и не свети, но когато ти трябва да набереш скорост и колата прекъсва........
в американски сайт пишеше, че може да са рзменени слаботоковоте кабели дето влизат в самата бобина и това проверих - всичко си е ОК - на клема 15 е + от контакта, на средната 4а е маса, на клема 1 е импълса от компа. Всичкое както трябва - мотора има маса. Като сваля бобината и я държа с ръка и корпуса й не е на маса с само свеща опирена на маса хвърля искра. като отдалеча свеща от маса и почва да прехвърля на металния корпус на бобината. Помислих че главата не е "замасена" но си има маса и свещите са здрави и чисти???
питам се защо се замасяват тия бобини и какво ще стане ако ги изолирам от капака щото само тогава искрата си прехвърча долу на свеща.
какво толкова и пречи на тая искра да си прехвърли на свеща не мога да разбера. дори разстоянието намалях на 0,7 и иридиеви свещи слагах и нестава....... все при рязко подаване на газ си прехвърля горе на бобината. После се оправя и не свети, но когато ти трябва да набереш скорост и колата прекъсва........

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: м50 бобините искрят
jorji6i6i написа:колеги, всички препоръки съм изпълнил - чисто нови свещи, чисто нови лули и бобини Бреми всичко над 500 лева дотук и пак има искрене и то на всичките 6 бобини.
в американски сайт пишеше, че може да са рзменени слаботоковоте кабели дето влизат в самата бобина и това проверих - всичко си е ОК - на клема 15 е + от контакта, на средната 4а е маса, на клема 1 е импълса от компа. Всичкое както трябва - мотора има маса. Като сваля бобината и я държа с ръка и корпуса й не е на маса с само свеща опирена на маса хвърля искра. като отдалеча свеща от маса и почва да прехвърля на металния корпус на бобината. Помислих че главата не е "замасена" но си има маса и свещите са здрави и чисти???
питам се защо се замасяват тия бобини и какво ще стане ако ги изолирам от капака щото само тогава искрата си прехвърча долу на свеща.
какво толкова и пречи на тая искра да си прехвърли на свеща не мога да разбера. дори разстоянието намалях на 0,7 и иридиеви свещи слагах и нестава....... все при рязко подаване на газ си прехвърля горе на бобината. После се оправя и не свети, но когато ти трябва да набереш скорост и колата прекъсва........
Са свали ги тия бобини и лули и свещи , турни ги у една торба и иди при тия дет ти ги продадоха и ти зеха парите па им ги тресни у главите !

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани