искам да се присъединя към вашата секта
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
b2 написа:На разход 320, 323 и 325 дават почти едно и също (+-1-2л), като на дълъг път може 320ката да даде и повече, така че поне за шестаците избора е възможно най-големия, който намериш, като и състоянието е много много важно!!
да да начи 320 харчи 15/100 така ли, 325 си лапа доста повече от 320ката(не говориме за дълго)
А защо да е лошо когато купуваш бмв с газ

- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
b2 написа:На разход 320, 323 и 325 дават почти едно и също (+-1-2л), като на дълъг път може 320ката да даде и повече, така че поне за шестаците избора е възможно най-големия, който намериш, като и състоянието е много много важно!!
да да начи 320 харчи 15/100 така ли, 325 си лапа доста повече от 320ката(не говориме за дълго)
А защо да е лошо когато купуваш бмв с газ

- tonkata
- 50" ракия тийм
-
- Мнения: 926
- Регистриран на: 27.03.2004
- Местоположение: LOZEN_Beach
- Кара: 330 d
начи при тия дето след модела има "i"
гаста ебава мамата на пейзажа рано или късно.просто тва е факт
гаста ебава мамата на пейзажа рано или късно.просто тва е факт

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Хиляди пъти съм писал и пак ще го напиша... при спокойно каране разлика в харчалъка м/у 320/323 и 325 е малка както беше написал Б2... макс 2 литра градско.... НО идва голямото НО.... като ти натежи десния крак и ралзиката идва голяма
Щото все пак тея коне требва да се хранят
А сега по темата: Гледай ботушите отпред дали са здрави (особенно на шестцилиндровите БМВ-та), има ли ръжда по ботушите и като надникнеш от вътре от към двигателя там където има една дупчица в ботуша през която минава спирачния маркуч дали е загнило
Ако караш колата на сервиз и държиш да ти прегледат ходовата част погледни колата от долу - накарай да ти проверят дали хидравличната рейка тече (ако е с хидравлика на волана), течат ли скоростите и диф-а (за теч от скоростите не е проблем щото семерингите не са скъпи и може да се сменят без свалане на скоростите), гледай гуменото каре м/у кардана и скоростите дали е читаво ако колата е юркана и са и правени яко стартове то се предва бърже (пак не е голяма болка за умиране щото БМВ да не са му правени стартове няма
).
Идва ред на двигателя, компресията на шестте цилиндъра как са, има ли голяма разлика м/у първи и шести, като работи колата на место работи ли равномерно и плавно (също като е студена) или тресе... като е студена и подаваш газ ако може отпред и слушаш двигателя... има ли чукане, лопане и т.н.
Като загрее и подаваш пак газ и слушаш двигателя... тихо ли работи или "чопли семки"
хубаво е да видиш как му седи стрелката на температурата като работи на едно место след като е загряла хубаво (на средата или с течение на времето почва да дига леко) нормално би трябвало да седи като застанеш точно срещу уреда на знаменитите "two minutes to midnight" или казано иначе да виждаш средното деление от скалата и стрелката долепено до него
Ами нафърлях някой неща ама е най-добре като я видя колата



А сега по темата: Гледай ботушите отпред дали са здрави (особенно на шестцилиндровите БМВ-та), има ли ръжда по ботушите и като надникнеш от вътре от към двигателя там където има една дупчица в ботуша през която минава спирачния маркуч дали е загнило

Ако караш колата на сервиз и държиш да ти прегледат ходовата част погледни колата от долу - накарай да ти проверят дали хидравличната рейка тече (ако е с хидравлика на волана), течат ли скоростите и диф-а (за теч от скоростите не е проблем щото семерингите не са скъпи и може да се сменят без свалане на скоростите), гледай гуменото каре м/у кардана и скоростите дали е читаво ако колата е юркана и са и правени яко стартове то се предва бърже (пак не е голяма болка за умиране щото БМВ да не са му правени стартове няма

Идва ред на двигателя, компресията на шестте цилиндъра как са, има ли голяма разлика м/у първи и шести, като работи колата на место работи ли равномерно и плавно (също като е студена) или тресе... като е студена и подаваш газ ако може отпред и слушаш двигателя... има ли чукане, лопане и т.н.
Като загрее и подаваш пак газ и слушаш двигателя... тихо ли работи или "чопли семки"

хубаво е да видиш как му седи стрелката на температурата като работи на едно место след като е загряла хубаво (на средата или с течение на времето почва да дига леко) нормално би трябвало да седи като застанеш точно срещу уреда на знаменитите "two minutes to midnight" или казано иначе да виждаш средното деление от скалата и стрелката долепено до него

Ами нафърлях някой неща ама е най-добре като я видя колата



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
и 318 i да си вземеш като бутнеш това онова става самолет,а пак и откам горене е добре.с моето се бьзикам с много ''бегачки'' по пьтя,а ако го карам нормално /малко ми е трудно/ харчи колкото passat или vektra.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани