Моята нова кола и малко проблеми.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Моята нова кола и малко проблеми.

Мнение от Shamanek » 23 Окт 2010, 19:12

Здравейте,
И аз да се включа към отбора най-сетне :) Малко е мръсничка колицата ама нема време да я мия :)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Огромни благодарности към Димитров, който дойде и я погледна и ме светна за доста неща ( ще ти звънна тези дни, само да се освободя ).
Колицата е 320Д 150 коньовата със сменян двигател, но въпреки това върви като пушка. След като я закачихме на компютъра на Димитров доста грешки излязоха, дори не можахме добре да се свържем с показанията на двигателя. Чудя се да си я карам ли така или малко по малко да я оправям, за да не дава грешки?
Днес обаче ми направи първата мизерия. Возих един приятел до тях малко я напънах и като спрях да слезе видях, че под капака излизаше дим. Отварям и гледам. Димът биеше по-скоро на бял и като че ли миришеше на прегорял кабел, но не съвсем. Димът излизаше от дясната страна на двигателя някъде изпод кората.


Изображение


На снимката съм оградил мястото. Чаках я към 5-6 минути, но не спря да излиза дим. Все пак я запалих и се прибрах. 30 мин след като се прибрах слязох да я видя (нямах време преди това) и я запалих да я преместя. Отварям капака - нищо. Дим няма. Все пак чух някакво странно звучене, все едно излиза въздух под налягане. Чува се за 2 секунди изчезна. Пак се появи за 1-2 секунди и след това нищо пак. Качвам и още една снимка като съм оградил от каде мисля, че идваше това "изпускане" на въздух.


Изображение


Ще съм много благораден, ако някой сподели на какво се дължат тези нещица, че започвам да се притеснявам и не знам дали да я карам или първо на сервиз и тогава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от xerial » 23 Окт 2010, 22:35

Дано не съм лош пророк, но тоя дим може да е от течащи дюза/и и колата когато е топла нафтата се изпарява... и става да дим ...

Дано не е това , друг вариан е по изпускалтелната с-ма... но при вс положение е по-добре да я пооправиш сега,докато е време , че после ремонтите стават още по-дебели!

П.С. иначе колицата изглежда готина :yes:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от shark1986 » 23 Окт 2010, 23:02

Джантите като моите 16-ки ли са колега иначе колата е 6!!!
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от pazokolarov » 23 Окт 2010, 23:08

Този дим е от нещо върху изпускателния колектор.
Щом ти е миришело на кабел, може да е наистина от изгоряла изолация на кабел.
Но бял дим там може и да е от изгарящо масло върху колектора. А това е по-лошо, защото теча може и да е от няколко места.

И защо и е сменян двигателя и къде е сменян?
Свали корите (тъкмо ще си смениш и въздушния филтър) и я огледай добре за закрапването на кабели, маркучи и т.н.
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от Shamanek » 24 Окт 2010, 1:27

Джантите са реплика на М-ки и са 16 да :) Ами преди седмица точно ми орпавяха един маркуч, който доставя нафта до двигателя. Беше се скъсал накрая, където се снажда, та ми го скъсиха с 1 см и ми смениха оплътненията. Та мисълта ми е, че тогава махаха корите отваряха двигателя отгоре видях, че са ми махнати "пеперудките" и ми го оправиха този теч ( в колата преди това като пусна парното и миришеше яко на нафта :( и ми даваше супер голям разход, но това е разбираемо при условие, че ми течеше нафта). Ами че ще го оправям скоро - ОК. Иначе пак я карах след този дим. Като я карам до 2к оборота макс до 2 500 няма дим. После я сръчках до няколко пъти до 3000 - 3500 и като слязъх пак димеше. Двигателя е сменян защото в стария е влязла пеперуда в 1-ви цилиндър и затова направо целия двигател е сменян.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от slitter » 24 Окт 2010, 1:57

Shamanek написа:Двигателя е сменян защото в стария е влязла пеперуда в 1-ви цилиндър и затова направо целия двигател е сменян.

Летото като ти влезе комар в купето, сменяй целия салон барабар с волана! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от S7 » 24 Окт 2010, 12:45

Koлата външно е много арна :yes: само не разбрах след като дава толкова грешки и сте разбрали че има проблеми,що си я взел?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от Shamanek » 24 Окт 2010, 13:06

Ха. Еми защото когато я вземах я прегледахме на някаква програма, която не засича явно чак толкова мн грешки защото показа само грешка при подгревна свещ на 4-ти цилиндър. Седмица по-късно, когато я закачихме пак на лаптопа на Димитров излязаха другите грешки. Абе няма значение само да се оправя тая ненормалщина.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от Zagy » 24 Окт 2010, 16:02

Ако не се лъжа на първото оградено място е филтъра на картерните газове...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от S7 » 24 Окт 2010, 16:32

споко,колицата е много красива,колкото и да ти струват ремонтите знай,че ти си я правиш а не някой да ти я маскира :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от Shamanek » 24 Окт 2010, 18:18

Относно филтъра на картерните газове, не знам къде е, но така или иначе ще го сменям сега в събота най-вероятно. И аз затова си мисля само. Колкото и пари да дам, прекалено много ми харесва за да се откажа да си я оправя и да си я карам. А и за парите за които я взех, има още ремонти да направя докато стигне истинската си пазарна цена ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от Maxmadness » 25 Окт 2010, 2:52

Колега хубава е колицата...и аз съм горе долу на твоето дередже...купих си колата преди около 2-3 седмици...и сега с колегата Иван Dimitroff от форума,мъчим фронта заедно.
Без него нямаше да стигна до никъде..най-вероятно сега щях да съм с доста пари назад от малоумни майстори и безмислени диагностики от хора които целят само да ти турят кабела в колата да ти кажат 2 глупост и да ти приберат парите.Колегата Dimitroff ОПРЕДЕЛЕНО знае къде пипа,как и защо пипа.Колега към който можеш да се обръщаш смело и да задаваш въпроси независимо от това дали ще попиташ глупост или нещо друго,винаги ще обясни подробно и ще помогне.


Единствения съвет който мога да ти дам..сменяй всички консумативи защото незнаеш какъв е бил миналият собственик..а това може да ти донесе големи главоболия,ако заложиш на това,че е бил съвестен и всичко по колата е сменяно на време.Казвам го колега защото от както съм взел мойта си свирках..и си виках колата е перфектна,но след като я закачихме на диагностика при колегата Dimitroff,останах много разочарован...а за миналия собственик просто нямам думи...да кажем така,че от както е купена колата нова сигурно не е сменяно нищо по нея от към консумативи..и аз както и ти купих колата си наскоро...а нещата по нея които има да се правят са :

1.Масло .. - незнайно кога е сменяно за последно.
2.Маслен филтър - за него важи същото
3.Въздушния филтър - прилагам снимка..днес с колегата Dimitroff отворихме да видим за какво става въпрос и останахме разочаровани както се и очакваше..

Изображение4.Погледнахме и дебитомера .. някакво гадно менте и имаше немалко количество масло..при което колегата Dimitroff предложи,че няма смисъл да чистим дебитомера при положение,че филтъра на картерните газове и въздушния филтър са просто плачевни..ние и да изчистим дебитомера,след 100 км ще е същото там.
5.При закачането на компютър,3 изгорели свещи от 4 възможни...просто нямам думи как може такава хубава кола миналия собственик изобщо да не я е поддържал..чудно ми е как може да си караш колата и изобщо да не ти дреме,че може утре да те остави някъде на магистралата.
6. Тампоните на мотора са заминали..когато гася колата се тресе като стар VW passat от 82-ра.


Общо взето това е при мен колега..съжелявам,ако някой от модераторите сметне това за спам.Дано съм ти бил полезен,ако имаш време и възможност прегледай тези работи и на твоята кола.Успех !!
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Нова кола и малко проблеми

Мнение от Dimitroff » 25 Окт 2010, 8:28

Аз се чудя защо ме парят ушите...а вие тука ме обсъждате :mhihi:

@Shamanek - не се впрягай толкова - махате корите, вдигате колата и се започва едно гледане и "душене" - докато се разбере от къде е пушела/миришела.
Аз до колкото си спомням...при теб имаше силна миризма на нафта в момента, в който пуснеш парното...даже те помолих да го спреш!

Щом ти е миришело на кабел - ми много вероятно е да е допрян до генерацията или колекторите кабел - все пак мотора ти е сменян и може да не са окабелявали "по книга" :mhihi: и сега да се допира.
xerial е прав - може и от дюза да е - да изпуска по малко нафта и загрелия мотор да я "изпарява" :dunno: (като се видяхме искаше само да я закачим - не сме гледали живи данни, за да видим налягане на дюзите) :no: (никога не е късно да го поправим :yes: )


@bmw-maximilian

Аз ти го казах няколко пъти - това, че някой кара БМВ не означава, че ще бъде в състояние да го потдържа или пък, че има желание...
Масово в този форум сме така - вземаме кола, после вкарваме 1 шапка пари докато я докараме до нормално техническо състояние и чак тогава и се радваме както трябва.

За дебитомера...нямам думи - никога не съм виждал такъв (към колегите - даже няма болтове, който да държат датчика - самия датчик няма как да се извади :shock: , няма никакви надписи (марка и номер), абе...доста по-различен от тези, който всеки от нас е виждал!).
Филтъра...тука светкавицата го е направила доста по-светъл :mhihi: - все едно е с 10-тина хиляди по-нов :lol: ...но всъщност не е :)
Спокойно - едно обслужване с хубави консумативи и ще видиш колко бързо колата влиза в час!Няма от какво да се шашкаш толкова - при теб са просто консумативи! (от който явно някой доста е икономисвал).

И на двамата ви го казвам за последен път - всеки от нас (тук във форума) е минал по този път - с дрането по сервизите, с парите хвърлени по диагностики, с опитите да се решат проблеми по колите ни на принципна "проба-грешка" при разни майстори...а не това е начина!

Този форум е за това!
Тук сме, за да си помагаме! За да може когато единият от нас може да свърши нещо и да помогне - да го направи.
Правя го и аз - напълно безплатно!
Знам какво е някой да ти помогне, тогава когато има нужда - няма как да ви спестя чувството и на вас - на мен това ми стига!
Правя го защото си спомням колко нерви съм хабил по колата, преди да влезна поне малко в час, правя го защото помня колко високи цени съм плащал по разни сервизи и магазини за неща, който сам съм можел да оправя...ако съм знаел как!

Запомнете едно - четете и пак четете, след време започнете да прилагате прочетеното на практика и ще видите, че изобщо не е толкова сложно/трудно!
Другият ви вариант е да ходите по сервизите за най-малкото нещо... избора си е ваш - парите също.


Оставям темата - смятам, че на принципна - въпрос (придружен със снимка :D ) и отговор, младите нови собственици на Е46 ще намират решение на техните проблеми/въпроси за напред.

Дори и да я заключа след няколко седмици - ще бъде пусната отново - от някой друг...с някакъв друг проблем - по-добре да е една тема, отколкото 10 еднакви :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 24.08.2009
Местоположение: София / Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: f01 740xd LCI

Re: Моята нова кола и малко проблеми.

Мнение от Shamanek » 25 Окт 2010, 11:20

Ванка, ще ке се чуем ке се разберем. Не знам защо го прави само като я карам на по-високи обороти само. Дано не е тая дюза дето я говорите, че май не е малко пари. А иначе дето миришеше на нафта, Ванка, ходих при твоя човек и го оправиха :yes: Просто си мисля да отида сега събота пак при него да оправи и това. Няма как - нова кола първите няколко месеца може всичко да очакваш от нея, не знаеш от къде ще ти дойде.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 26.11.2008

Re: Моята нова кола и малко проблеми.

Мнение от pepelq6ko » 25 Окт 2010, 14:04

Колега ще ти кажа при мен откъде идваше това пушене (всащност "майсторите" при които бях и те не можаха да ми кажат с точност) но........
Миналата зима си отивам на вилата в сняг до колене и тръгвам по една неотъпкана улица,викам е са ще пробвам задното пък ако затъна ще викам съседа с трактора :D ,колата копа,копа,превърта обаче върви и така я паркирах в 1 преспа.На другия ден си тръгвам,паля колата и като шофер каращ дизел оставям колата да поработи 1 минутка на место,тамън тръгвам и изпод предна дясна гума се извива облак от скара на селски събор :conf: ,викам е са си е*а майката,слизам почвам да гледам да душа и т.н.ако трябва да съм честен пушека не миришеше на нищо,беше бял.След като отворих капака пред пасажерското место стои нещо като реле на което пише " climat control" ,затягам обръча и си мисля че поне не е нещо по двигателя,а е климатроника,качвам се пак паля обаче не пускам климатроника,колата работи и не пуши ,тръгвам аз леко леко я изкарах на асвалт спрях и на работещ мотор пускам парното,след около минута започва да излиза дим изпод пасажерското място,нявеждах се гледах измокрих се,изкалях се обаче Точно откъде пуши така и не разбрах.Прибрах се до София без парно премръзнал зверски и на другия ден карам колата веднага на майстор.Дигаме я на стенда палиме гледаме не пуши,пускахме парно,стояхме и пак нищо.Тоя вика "нама как да ти кажа к'во ти е като докато не видя къде пуши",взех си колата и си тръгнах,зимата ми го прави тоя номер още 1-2 пъти ама само е в такова "кишаво" време.Лятото на климатик не го прави,само веднъж минавах петрохан и беше валяло и пак изпуши но като я спра и изгася парното ,постои малко и запаля пак изчезва.И до ден днешен не разбрах к'во е т'ва и си карам. Аз съм със 136 коня 20ка (ако има значение) ,дано да съм бил полезен,макар и с неконстатиран точно проблем.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook