ASC + LSD?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
ASC + LSD?
Намерих тема от 2008 и щях да питам там, но е заключена. Въпроса ми е следния. Мисля че съм с шпер и с АСЦ. За АСЦ съм сигурен. А за щпера сами кажете http://www.youtube.com/watch?v=CxdUPGzS2yM
Четох че двете неща немогат да деистват заедно. Това моито данеби да е виско. Как мога да разбера, какво е и с какво предавателно число? Гледах го на стенд но неможах да видя никакъв номер.
Четох че двете неща немогат да деистват заедно. Това моито данеби да е виско. Как мога да разбера, какво е и с какво предавателно число? Гледах го на стенд но неможах да видя никакъв номер.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: ASC + LSD?
задръж едната гума и тогава върти
ако пак тръгнат в една посока
свали табелката и я почисти
ако пак тръгнат в една посока
свали табелката и я почисти

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: ASC + LSD?


- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: ASC + LSD?
той така може и да отключи 


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- hakerizanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: compact m51d25
Re: ASC + LSD?
а може и да не стане това с пепела и асфалта. нали има асц. може да отнеме газта и да не превърти като хората
I think things -- and they happen...
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- VaSeToo0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i ///M
Re: ASC + LSD?
R_Lakov написа:Намерих тема от 2008 и щях да питам там, но е заключена. Въпроса ми е следния. Мисля че съм с шпер и с АСЦ. За АСЦ съм сигурен. А за щпера сами кажете http://www.youtube.com/watch?v=CxdUPGzS2yM
Четох че двете неща немогат да деистват заедно. Това моито данеби да е виско. Как мога да разбера, какво е и с какво предавателно число? Гледах го на стенд но неможах да видя никакъв номер.
Обади се да го видя и ще ти кажа и какво число е!!!

- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: ASC + LSD?
ASC+T + LSD само на компакт в Е36 ако не се лъжа и то вискошпер и то за американския пазар
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Re: ASC + LSD?
Ако искаш да разбереш имаш ли шпер ползвай търсачката
По темата за LSD + ASC за е36 няма проблеми. ASC има две генерации при е36: ASC и ASC+T. Трябваше ми доста време преди да намеря информация по въпроса, но реално се оказва, че при тези две системи няма проблем защото:
- ASC: тук се спира само газта от дросела ==> не се прилага спирачно усилие в/у задните колела ==> няма пробелми да се използва с шпер.
- ASC+T: тук се спира газта от дросела + спиране на двете гуми. Дейтала тук обаче, е че за разлика от DSC задния мост е на един канал и по този начин приложеното усилие не играе роля върху скоростта на въртене на отделните колела ==> няма пробелми да се използва с шпер.
И стига толкова с теория. На практика мога да ти кажа, че с ASC няма никакви проблеми и ти го казвам от личен опит
По темата за LSD + ASC за е36 няма проблеми. ASC има две генерации при е36: ASC и ASC+T. Трябваше ми доста време преди да намеря информация по въпроса, но реално се оказва, че при тези две системи няма проблем защото:
- ASC: тук се спира само газта от дросела ==> не се прилага спирачно усилие в/у задните колела ==> няма пробелми да се използва с шпер.
- ASC+T: тук се спира газта от дросела + спиране на двете гуми. Дейтала тук обаче, е че за разлика от DSC задния мост е на един канал и по този начин приложеното усилие не играе роля върху скоростта на въртене на отделните колела ==> няма пробелми да се използва с шпер.
И стига толкова с теория. На практика мога да ти кажа, че с ASC няма никакви проблеми и ти го казвам от личен опит

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: ASC + LSD?
@KickingKing, можеш ли да перифразираш отговора си за асц + т, че е бая неясен?
Re: ASC + LSD?
Бе най-простия,лесен и сигурен начин за проверка за шпер си е дигане на крик едната страна отзад,освобождаване от скорост и ръчна и завъртане на колелото.Ако се върти свободно нямаш шпер,ако не се върти или се върти но със 300 зора имаш.
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: ASC + LSD?
Е то беше ясно, щом ти се въртят в една посока, ако беше без - едното напред другото назад
честито

честито

- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Re: ASC + LSD?
EnimEn написа:@KickingKing, можеш ли да перифразираш отговора си за асц + т, че е бая неясен?
Ами дай да пробвам. ASC+T означава Anti Slip Control + Traction (или нещо от сорта), което предпазва от боксуване на гумите и запазване на желана траектория.
Това, което прави е да ти спира газта от дросела когато усети, че гумите превъртат, а когато излизаш от траекторията се намесва със спирачките. При следващите системи всяко колело се управлява по отделно т.е. спирачките на различните колела се задействат по отделно, което при зацепен шпер може да доведе до нежелани натоварвания и да попречи на работата на системата. Също така съм чел за "теоретично" износване и дори счупване на шпера, но не съм сигурен, че е доказано. Обратно на ASC+T... Там каналите на са 4 както при DSC например (по един на всяко колело), а са 3 (по 1 на двете предни и 2те задни на едно), което значи, че при задействане на задния канал и двете колела спират с еднаква сила, което не натоварва шпера.
Всичко това обаче съм го чел в американски и английски форуми и не мога да кажа нито колко е вярно, нито да гарантирам за казаното. Всичко което съм чел обаче и съм пробвал се оказа истина - от това как да спрем ASC-то без да навредим на ABS, до това как работи ASC и шпер едновремено.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: ASC + LSD?
ако нямаше шпер щеше да се въртят в различна посока колелата
П.П. то за това ли всички Е46 са с отворени дифове заради АСЦ-то и по-късно ДСЦ-то (с изклщчение на м3 е46, което има щпер)?
П.П. то за това ли всички Е46 са с отворени дифове заради АСЦ-то и по-късно ДСЦ-то (с изклщчение на м3 е46, което има щпер)?

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани