Проблем заключена е46 с ключа на таблото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
Next написа:http://www.youtube.com/watch?v=a5cAx0DjWOY&NR=1
това дали действа
Действа, ако системата е на пневматика според мене. На е46 не ми се верва! Тука имаш електроника и механика! 99% не!!! Има някой коли, на които става! Виждал съм ауди Б4, че е на пневматика централното и там може и да стане! A и проверих какви ли не ключови думи за БМВ в youtube и никъде не открих начин за отваряне, освен един дет направиха дупка в багажника с бормашина и оттам с тел дърпаха некви работи! Май не е толкова лесно да я откраднеш тая кола, освен ако не си майстор джамбазин! Сигурно требват по-сериозни технологии. Чувал съм че те дебнат в близост до тебе кат си влизаш в колата, за да хванат сигнала на ключа и за лесно активиране на ЕВСто после при палене, ама знам ли им шмекерийте. Тия варианти дет ви ги дадох съм ги научил от един приятел дет е ключар и съм ходил на неколко пъти с него да ги отваря и ей така ги е отварял, както ви казах по-горе!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
slitter написа:И така ако караш и се заключваш и стане пожар ше можеш да излезеш, тогава тва не важи! Ама ако некой ти метне един МОЛОТОВ вътре и те заключи, спукана ти е работата!
Оплетохте се като патета в калчища с тези варианти - може, не може ...
Ако ключа е изваден от волана и колата се заключи, ЕВС няма какво да чете и блокира всчко възможно електрическо за отваряне на колата от вътре, включително и ел.прозорците, и дръжките на вратите. И в ръководството си го ше - внимавайте при заключване от вън да не останат хора(деца) вътре, защото няма как да излязат. И ако е на паркинг през лятото ....

Щом ключа е пъхнат в таблото, значи всички варианти за отключване са възможни, поне докато иматок в акумулатора. След това - само механично въздействие.
- thejackal7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е36/93-Е38/3.0IL-Е46/2.0D-03-X-5/3.
- Мечтае да кара: камила
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
Сега без да съм ключар ще ви кажа как да си отворите вратата. Има два начина:
1. Взимате дебела тел, трудно огъваема. С две отвертки пъхате между стъклото и уплътнението и опъвате. С телта, която предварително сте я огънали на цифрата 1 пъхате с еденицата надолу и се опитвате да избутате бутона нагоре.
2. Взимате апарат за кръвно налягане обикновен. подпъхвате надуваемата част между рамката на вратата и средния панел и почвате да наувате. Отваря се цепнатина и оттам с дълга тел пак огъната, но Г-образно отваряте на пасажера вратата откъм ръкохватката.
Ей тва праат ключарите и Ви карат да се обърнете чак! Смешна работа! И да не ме псувате, ако си мислите,че пеканите не знаят как да отворят тая кола. А за джебийте на касетофони е нерентабилно, щото е бавна процедурата, в смисъл не става от първия път! Ей за тва, за което Ви казах взимат по 100 лв. минимум!+ 20 за идване до адрес!
1. Взимате дебела тел, трудно огъваема. С две отвертки пъхате между стъклото и уплътнението и опъвате. С телта, която предварително сте я огънали на цифрата 1 пъхате с еденицата надолу и се опитвате да избутате бутона нагоре.
2. Взимате апарат за кръвно налягане обикновен. подпъхвате надуваемата част между рамката на вратата и средния панел и почвате да наувате. Отваря се цепнатина и оттам с дълга тел пак огъната, но Г-образно отваряте на пасажера вратата откъм ръкохватката.
Ей тва праат ключарите и Ви карат да се обърнете чак! Смешна работа! И да не ме псувате, ако си мислите,че пеканите не знаят как да отворят тая кола. А за джебийте на касетофони е нерентабилно, щото е бавна процедурата, в смисъл не става от първия път! Ей за тва, за което Ви казах взимат по 100 лв. минимум!+ 20 за идване до адрес!

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото


- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
pazokolarov написа:slitter написа:И така ако караш и се заключваш и стане пожар ше можеш да излезеш, тогава тва не важи! Ама ако некой ти метне един МОЛОТОВ вътре и те заключи, спукана ти е работата!
Оплетохте се като патета в калчища с тези варианти - може, не може ...
Ако ключа е изваден от волана и колата се заключи, ЕВС няма какво да чете и блокира всчко възможно електрическо за отваряне на колата от вътре, включително и ел.прозорците, и дръжките на вратите. И в ръководството си го ше - внимавайте при заключване от вън да не останат хора(деца) вътре, защото няма как да излязат. И ако е на паркинг през лятото ....![]()
Щом ключа е пъхнат в таблото, значи всички варианти за отключване са възможни, поне докато иматок в акумулатора. След това - само механично въздействие.
и аз съм го чел това и се зачудих защото по този начин бутона в централната конзола не бачка, а аз си мислех че е точно за такива моменти ако някой е останал вътре да може да излезе.

- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
колкото до варианта с пробитата тенис топка пак няма да стане, дори и на колите с пневматика, понеже са капсуловани и няма от къде да влезе въздуха в цилиндърчето...... а аето и начин за отваряне с телче....според мен ще е най-добре понезе клуча е на таблото и ще може да се отключи....не разбрах с каква кола си, ако си с купе врата е без рамка и лесно може да се надигне стъклото поне малко и номера ще стане....
http://www.youtube.com/watch?v=m9snI5tp ... re=related
а ако не може виж послеписа....
П.П. малко разведряване на обстановката.....най лесния начин за отваряне на колата без ключ.
http://www.youtube.com/watch?v=wwSNOQhE ... re=related
ключар според мен ще ти вземе колкото е стъклото да си го смениш
http://www.youtube.com/watch?v=m9snI5tp ... re=related
а ако не може виж послеписа....

П.П. малко разведряване на обстановката.....най лесния начин за отваряне на колата без ключ.
http://www.youtube.com/watch?v=wwSNOQhE ... re=related
ключар според мен ще ти вземе колкото е стъклото да си го смениш

Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
до сега не чух един вариант който да работи на Е46
дори специално седях в колата 16 минути докато изключи захранването за отключването
няма смисъл да преповтаряте постовете от началото на темата
дори специално седях в колата 16 минути докато изключи захранването за отключването

няма смисъл да преповтаряте постовете от началото на темата
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
Чупи се малкото прозорче на задната врата защото е най евтино и така си отваряш колата. Не ти трябват ключари и тем подобни да ти ръчкат колата за 100+ лева.
- maksim_uk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 201
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1,8 97g
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
а защо просто не си направите резервни ключове(ако не ви се дават пари си направете без чип за да можете поне да си отключите ако се наложи)
добрия заварчик ампеража не го бърка
- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
maksim_uk написа:а защо просто не си направите резервни ключове(ако не ви се дават пари си направете без чип за да можете поне да си отключите ако се наложи)


- taba4ko
- ентусиаст
-
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 12' F30 335i
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
днес изпробвах това двойно заключване за което стана на въпрос в предишните постове. искам да уточня че е без значение дали ключа е в таблото или е изваден, важно е вратата дали е отваряна. обяснявам:
- случай 1- карате, спирате изваждате ключа (или остава в таблото не е важно), но НЕ отваряте вратата, ако заключите колата с дистанционното на ключа или от копчето на централната конзола, като се дръпне дръжката на вратата един път се показва копченцето но не се отваря вратата. при второ дръпване се отваря вратата, но само тази която сме отворили (другите са си заключени) - така колата знае че има хора вътре и трябва да излязат. ИЛИ
- случай 2 - ако карате и спрете отворите вратата и после я затворите, ключа е на таблото или е изваден (няма значение това), след като се заключи колата от дистанционното на ключа, колкото и да дърпате дръжката на вратата и колкото и да натискате копчето на централната конзола, вратата няма да се отвори - така колата знае че сте излезли и следователно заключва колата (за това е и предупреждението за което се спомена пак по-рано в темата)
П.П. на подобен принцип са и ел. стъклата в е36 - като се спре колата но не се отвари вратата, стъклата работят. ако се отвори и после се затвори стъклата не работят. работят само ако е отворена врата. при нас (е46) не съм се заглеждал в действието на стъклата, нищо че имам комфорт модул
, но предполагам че са на същият принцип)
- случай 1- карате, спирате изваждате ключа (или остава в таблото не е важно), но НЕ отваряте вратата, ако заключите колата с дистанционното на ключа или от копчето на централната конзола, като се дръпне дръжката на вратата един път се показва копченцето но не се отваря вратата. при второ дръпване се отваря вратата, но само тази която сме отворили (другите са си заключени) - така колата знае че има хора вътре и трябва да излязат. ИЛИ
- случай 2 - ако карате и спрете отворите вратата и после я затворите, ключа е на таблото или е изваден (няма значение това), след като се заключи колата от дистанционното на ключа, колкото и да дърпате дръжката на вратата и колкото и да натискате копчето на централната конзола, вратата няма да се отвори - така колата знае че сте излезли и следователно заключва колата (за това е и предупреждението за което се спомена пак по-рано в темата)
П.П. на подобен принцип са и ел. стъклата в е36 - като се спре колата но не се отвари вратата, стъклата работят. ако се отвори и после се затвори стъклата не работят. работят само ако е отворена врата. при нас (е46) не съм се заглеждал в действието на стъклата, нищо че имам комфорт модул


Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
става с тел с ухо накрая , много търпение , незнам как си мислите , че може да се пъхне апарат за кръвно между колонките , аз едва успях да мушна отверка и да мръдна колонката около 5 -8 мм с минимални щети и двойните уплътнения също са голям проблем
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
И моята кола се заключи с работещ двигател и ключ в стартера докато търсех някой да ме бутне и да я изкарам от едни коловози зад МГУ.
Добре, че живея близо и един приятел дойде след 40 минути да ми отвори. Също така беше хубаво, че съм със скиорското яке, че щяха да ми замръзнат мартенките.
Всичко това се случи миналия петък.
Интересното е, че всяка сутрин първо паля колата, а после я чистя от сняг и лед.
Сега се случи така, че колата беше топла - дълго я бях карал. Бях с един колега и след като той слезе колата сама се заключи (защото имам активирана функцията да се заключва при скорост 20+ км/ч) докато боксувах в снега. Това ми се е случвало много пъти - да слизам докато колата работи - с и без хора в купето и естествено никога не съм предполагал, че ще стане нещо. Върнах се след няма и две минутки и палчето на шофьорската врата се беше прибрало незнайно как.
Някакъв пичага ме вкара във филма, че може да ми отвори колата като даде на късо лайт модула през един от мигачите в калниците, но аз му казах, че нямам желание да си купувам нов лайт модул и му благодарих за желанието да помогне. Изчаках си ключа да дойда, след това влязох през багажника (и моята шофьорска ключалка не съществува отдавна) и си отключих колата през копчето за централното.
Друго - функцията за заключване на колата ми (idle time) след 60 секунди също е активна, но доколкото знам тя се активира само ако колата не работи.
Дали нещо по ел. инсталацията е дало на късо и колата се е заключила? Дали километража някакси е отчел, че се движа, без дори да подавам газ и е заключило вратите? Дали функцията за заключване след 60 секунди се е активирала, някакси с работещ мотор? Интересно ми е дали има как да разбера какво точно се е случило.
Добре, че живея близо и един приятел дойде след 40 минути да ми отвори. Също така беше хубаво, че съм със скиорското яке, че щяха да ми замръзнат мартенките.
Всичко това се случи миналия петък.
Интересното е, че всяка сутрин първо паля колата, а после я чистя от сняг и лед.
Сега се случи така, че колата беше топла - дълго я бях карал. Бях с един колега и след като той слезе колата сама се заключи (защото имам активирана функцията да се заключва при скорост 20+ км/ч) докато боксувах в снега. Това ми се е случвало много пъти - да слизам докато колата работи - с и без хора в купето и естествено никога не съм предполагал, че ще стане нещо. Върнах се след няма и две минутки и палчето на шофьорската врата се беше прибрало незнайно как.
Някакъв пичага ме вкара във филма, че може да ми отвори колата като даде на късо лайт модула през един от мигачите в калниците, но аз му казах, че нямам желание да си купувам нов лайт модул и му благодарих за желанието да помогне. Изчаках си ключа да дойда, след това влязох през багажника (и моята шофьорска ключалка не съществува отдавна) и си отключих колата през копчето за централното.
Друго - функцията за заключване на колата ми (idle time) след 60 секунди също е активна, но доколкото знам тя се активира само ако колата не работи.
Дали нещо по ел. инсталацията е дало на късо и колата се е заключила? Дали километража някакси е отчел, че се движа, без дори да подавам газ и е заключило вратите? Дали функцията за заключване след 60 секунди се е активирала, някакси с работещ мотор? Интересно ми е дали има как да разбера какво точно се е случило.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
1. Не е след 60, а след 120 секунди и то само при следните обстоятелства - ключа извън контакта - заключване с ключа, отключване с ключа...ако след 2 мин няма отваряне на врата - автоматично заключва.
Ако имаш активна екстра да заключва автоматично - когато излезеш да буташ - никога не оставяй на скорост - при самото боксуване скоростомера лесно достига до 16км/ч....и заключва...
Идиота с лайт модула кефи
Ако имаш активна екстра да заключва автоматично - когато излезеш да буташ - никога не оставяй на скорост - при самото боксуване скоростомера лесно достига до 16км/ч....и заключва...
Идиота с лайт модула кефи

- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Проблем заключена е46 с ключа на таблото
Dimitroff написа:1. Не е след 60, а след 120 секунди и то само при следните обстоятелства - ключа извън контакта - заключване с ключа, отключване с ключа...ако след 2 мин няма отваряне на врата - автоматично заключва.
Ако имаш активна екстра да заключва автоматично - когато излезеш да буташ - никога не оставяй на скорост - при самото боксуване скоростомера лесно достига до 16км/ч....и заключва...
Идиота с лайт модула кефи
Ванка, няма как да съм я оставил на скорост, защото колата си поработи около 40-45 минути, докато дойдат хората с ключа.
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани