Въпрос относно е21 315.
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Въпрос относно е21 315.
Здравейте, колеги, пиша по молба на един приятел. Колата е 315ка, '84та, това би трябвало да е с м10б16, предполагам, защото по документи била 1.6. Оплакването е относно смукача на карбуратора Пиербург ** и по-скоро някакъв клапан, за който не може да ми обясни точно. Та мъча се да сглобя пъзела, какви модели Пиербург са слагали на тези беззъби акулки
и какъв ще да е този клапан. Аз съм се борил доста години с пиербург 2е2 с автоматичен смукач с едни ужасни термоампули, не знам дали иде реч за същото жувотно и тук.
Всякаква информация по въпроса ще ми е от полза.

Всякаква информация по въпроса ще ми е от полза.

Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно е21 315.
Брей никой ли не знае какъв е тоя карб?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Въпрос относно е21 315.
би трябвало да е еднокамерен, но не пиербург, а солекс
only rear wheel drive
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Въпрос относно е21 315.
е, тва за мотора конкретно е предъвкано много пъти но: мотора си е 1.6, 75 кончета, т.е. разреден и декомпресиран, това означава "15-ката". много здрав и надежден, малко тромав. твърдо оргиналния карб е еднокамерен и мисля, че може да е и солекс и пиербург, моя май е точно пиербург. и моята не и бачка смукача, а изобщо не е тормозена ,та май си е болест. не съм си играл. на всичко отгоре, като не е палена дълго време, не може да подкачи бензин- не и ли капнеш директно в карба, няма палене, май някое клапанче е дало фира.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно е21 315.
Аз пък не намерих никъде да е дъвкано за карба из форума???
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Въпрос относно е21 315.
точно такава има приятел и при него паленето е с накапване на бензин понякога
only rear wheel drive
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Въпрос относно е21 315.
lowrider написа:Аз пък не намерих никъде да е дъвкано за карба из форума???
дъвкано е за кубиците, колега, че не е 1.5, ами си е точно толкоз колкото и 316- т.е. 1576 цц или нещо подобно, т.е. направо си е 1.6.
а за карба не е дъвкано, щот никой май не кара с такъв- повечето колеги слагат 2укамерен, щот се отпушва и понавървява повече. точно както смятам и аз да направя

но пък еднокамерния дава много икоомия на гориво- по каталог 315 с 5 скорости дава 6.0 извъънградско.
с 4 скорости- малко отгоре- 6.3 ли беше не помня, което за бмв с концепция 70-те години си е направо рекорд.

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос относно е21 315.
Ха, то за бмв с концепция 2010 си е рекорд...
Както и да е, а голф 1.8 с пиербург 2е2 гори около 5 извън града, малко кофти за поддръжка е, ще видим как ще се спасява това акулче.

Както и да е, а голф 1.8 с пиербург 2е2 гори около 5 извън града, малко кофти за поддръжка е, ще видим как ще се спасява това акулче.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: Въпрос относно е21 315.
Карба се води 1В2 и е Солекс/Зенит/Пиербург-проблема най-вероятно е от въпросната "термоампула", която има една игла към един клапан. Може и да е от друго, ама трябва да се види.
Между другото май намерих един такъв карб на части в мазето-ако ти трябва нещо драсни едно ЛС.
Между другото май намерих един такъв карб на части в мазето-ако ти трябва нещо драсни едно ЛС.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани