Бензин през ауспуха
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Бензин през ауспуха
Освен конденз от ауспуха излизат и маслени пари и оловни съединения (нищо че бензина е безоловен
) и серни съединения и много други гадости. Всичко смесено в емулсия.
Дори и да няма бензин в това, което събере от ауспуха пак нещо ще се отдели във вода...
Поздрави,
Д

Дори и да няма бензин в това, което събере от ауспуха пак нещо ще се отдели във вода...
Поздрави,
Д

- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Бензин през ауспуха
Така-днес смених свещите.Не намерих НЖК
и за това сложих "ДЕНСО" казаха ми ,че също не са лоши,а и цената им беше по висока от тази на НЖК (ако това е критерий за качество
).Смених и забравения от мен въздушен филтър.Почистих лулите огледах за скъсани (извадени) вакумни маркучи и сичко си е на мястото вече.Обаче проблема с тресенето на едно място като работи колата все още е факт,макар че сега не се усеща толкова много,но все пак си тресе.Съвет какво да правя по нататък???
Благодаря!!


Благодаря!!
- Stoqnov_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 591
- Регистриран на: 2.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E30- 324 D, E30-318 i
- Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.
Re: Бензин през ауспуха
А щом ти тресе само когато е на празен ход защо не земеш да почистиш малко стъпковия мотор? Именно той регулира оборотите.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: Бензин през ауспуха
Каниш някой приятел със същата кола (мотор) на гости и започваш да прехвърляш бобини, лули, една по една на твоита, и те така докато не откриеш проблема. Като си свалял свещите погледна ли дали в гнездата им е сухо (чисто), в повечето пъти за тез аномалии са виновни лулите, 15лв. е броя
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Бензин през ауспуха
Аз каня някой с м50б25 ванос да попрехвърляме някои неща.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Бензин през ауспуха
Здравейте колеги! Тресенето при работа на мотора на място си остана и след 5 диагностики,подмяна на бобини и лули и куп майсторски мнения стигнах до два възможни проблема.
1.След като откача буксата на датчика на разпределителния вал мотора започва да работи идеално на празен ход.Разбира се като му подадеш газ не работи както трябва,но с изключен датчик е нормално да прави така.Само остава малката подробност,че не съм сигурен дали е там проблема,а да намеря друг датчик за проба излиза,че е невъзможно-просто колата ми е без ВАНОС и със симен МS40.0 електроника,а това е доста рядко срещан модел
.Какъв е варианта да разбера дали датчика работи коректно??? На диагностика не излиза като проблем.Единствено ми излиза подгряване на ламбда сонда,но според всички майстори не е възможно от това да работи така мотора.Колата върви добре,но има прекъсване в целия диапазон от обороти (просто при по-високи не се усеща така).
2.Остава механичен проблем -клапан(всмукателе-изпускателен),но първо ,ще замеря компресията.
Какви са параметрите които трябва да дава датчика на разпределителния вал,за да разбера дали работи коректно? Ако някой има друго преположение като проблем съм готов да го излушам.
Поздрави!!!
1.След като откача буксата на датчика на разпределителния вал мотора започва да работи идеално на празен ход.Разбира се като му подадеш газ не работи както трябва,но с изключен датчик е нормално да прави така.Само остава малката подробност,че не съм сигурен дали е там проблема,а да намеря друг датчик за проба излиза,че е невъзможно-просто колата ми е без ВАНОС и със симен МS40.0 електроника,а това е доста рядко срещан модел

2.Остава механичен проблем -клапан(всмукателе-изпускателен),но първо ,ще замеря компресията.
Какви са параметрите които трябва да дава датчика на разпределителния вал,за да разбера дали работи коректно? Ако някой има друго преположение като проблем съм готов да го излушам.
Поздрави!!!
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Бензин през ауспуха
Колеги днес ходих на диагностика в официалния представител на БМВ в Плевен,а именно "Виа Интеркар".След диагностика ми казаха ,че не постъпва достатъчно въздух в мотора.За да изгори един литър бензин му трябват около 13-14 кг въздух,а при мен се подават около 6-7кг.От там ми казаха,че вероятно дебитомера ми е дал "фира" и след като му откачих буксата и колата заработи нормално.Майсторите там ми казаха,че като откача буксата на дебитомера компютъра влиза в авариен режим и използва предварително зададени от производителя данни и за това се оправя.Та мисълта ми е ако някой има дебитомер SIEMENS 5WK9 007 OEM NO:13621730033 да ми го прати за моя сметка за проба и впоследствие му го връщам разбира се!!!Доколкото разбрах стават дебитомери от коли със SIEMENS електроника или по общо казано от такава с ванус и малък брой М50Б20 без ванус,но пак със SIEMENS електроника(рядко срещани).Благодаря предварително на отзовалите се!!!!
Поздрави!!!
Поздрави!!!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Бензин през ауспуха
ПЪРВО: Въздухът не се мери в кг.
ВТОРО: Няма начин да измериш колко кг. влизат в колектора.
ТРЕТО: Дебитомер не се проверява с откачане на буксата, а се замерва.
ЧЕТВЪРТО: Предай на тези "специалисти" много здраве от Батко им Дамян.
ПЕТО: Твоя проблем ти го написах в темата на другия колега от твоя отбор.
ШЕСТО: Много разбирачи.
СЕДМО: Като не ти увира главата - чупи я.
ОСМО: Защо въобще питаш като не слушаш?
ВТОРО: Няма начин да измериш колко кг. влизат в колектора.
ТРЕТО: Дебитомер не се проверява с откачане на буксата, а се замерва.
ЧЕТВЪРТО: Предай на тези "специалисти" много здраве от Батко им Дамян.
ПЕТО: Твоя проблем ти го написах в темата на другия колега от твоя отбор.
ШЕСТО: Много разбирачи.
СЕДМО: Като не ти увира главата - чупи я.
ОСМО: Защо въобще питаш като не слушаш?

- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Бензин през ауспуха
"За пълното изгаряне на 1 кг. бензин е необходим 14,7 кг. въздух."-Това не си го измислям!!!!
Първо:Ще им пратя много поздрави,но не знам защо ти си мислиш,че разбираш повече от хора които са оторизиран сервиз на марката,всяка година ходят на специализация в гемрания,работят с оригинален софтуер на БМВ,който може би им показва,че не достига въздух за пълното изгаряне на 1кг. бензин.
Второ:Аз така и не разбрах каде ми е проблема според тебе-четох темата на колегата,но ти си изтрил мненията си.
(това не го разбирам).
Трето:Аз не съм разбирач и за това питам,а дали ми увира главата мисля,че е мой проблем.
P.S.Ако не е проблем да споделиш как се мери дебитомер,поне с това може да помогнеш.
Поздрави и без лоши чуства!!
Първо:Ще им пратя много поздрави,но не знам защо ти си мислиш,че разбираш повече от хора които са оторизиран сервиз на марката,всяка година ходят на специализация в гемрания,работят с оригинален софтуер на БМВ,който може би им показва,че не достига въздух за пълното изгаряне на 1кг. бензин.
Второ:Аз така и не разбрах каде ми е проблема според тебе-четох темата на колегата,но ти си изтрил мненията си.

Трето:Аз не съм разбирач и за това питам,а дали ми увира главата мисля,че е мой проблем.
P.S.Ако не е проблем да споделиш как се мери дебитомер,поне с това може да помогнеш.
Поздрави и без лоши чуства!!
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Бензин през ауспуха
Бензинът се мери в литри!!! Което означва, че мериш ябълки към ябълки и круши към круши. Следователно трябва да мериш и въздуха в литри!!! А наистина гориво-въздушната смес трябва да е в съотношение 14:1. За дебитомера си прав до толкова, че ако имаш съмнение в неговата работа може да го "изключиш" от буксата. Това обаче трябва да стане на изключен контакт. Тогава ЕКУто разпознава, че дебитомерът ВЪОБЩЕ не работи и минава в авариен режим. Това обаче не е препоръчително, възможно е ЕКУто да натрупа грешки и после пак да се н аложи да ги чистиш. А самият деботомер трябва да се провери с уред. Или да намериш друг дебитомер и да пробваш с него. НО, трябва да си сигурен, че всички грешки са изчистени!!!

- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Бензин през ауспуха
TheBoss написа:Бензинът се мери в литри!!! Което означва, че мериш ябълки към ябълки и круши към круши. Следователно трябва да мериш и въздуха в литри!!! А наистина гориво-въздушната смес трябва да е в съотношение 14:1. За дебитомера си прав до толкова, че ако имаш съмнение в неговата работа може да го "изключиш" от буксата. Това обаче трябва да стане на изключен контакт. Тогава ЕКУто разпознава, че дебитомерът ВЪОБЩЕ не работи и минава в авариен режим. Това обаче не е препоръчително, възможно е ЕКУто да натрупа грешки и после пак да се н аложи да ги чистиш. А самият деботомер трябва да се провери с уред. Или да намериш друг дебитомер и да пробваш с него. НО, трябва да си сигурен, че всички грешки са изчистени!!!
Големи благодарности към колегата!!!Дебитомера го изключваха при работещ мотор и работата на мотора ставаше гладка и без претрисания.Но явно са се натрупали грешки от това изключване,защото в момента колата се държи доста "странно" ,няма достатъчна мощност -така поне си мисля

Благодаря!!!
Поздрави!!!
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани