320д Не пали студена?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: 320д Не пали студена?
На мен като ми беше заминало релето тотално беше стопило намотката- тогава не палеше при 38-40 градусова жега през лятото.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: 320д Не пали студена?
в магазина 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 320д Не пали студена?
Doggy написа:къде да го търся това реле за да го проверя
Не беше ли зад жабката?
Si non confectus, non reficiat.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: 320д Не пали студена?
При компа(ЕКУ-то)
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: 320д Не пали студена?
polaris написа:Пробвай с по силен акумолатор.

Оригиналния за тоя двигател е с 640Ампера стартов ток
следователно новия трябва да е на тази стойност или по силен.
То си има препоръки на производителя, иначе от завода щяха да излизат
с по-малки като на бензините ,дизела иска по-силен акумулатор.
/говорим за пусков ток -сила ,не за "Ah"-издръжливост, не че не зависят едно от друго де/
Това гледай , като търсиш акумулатор за проба.
После или нов акумулатор или диагностика и ремонтче


Re: 320д Не пали студена?
Нов силен акумулатор сменено реле за подгревните свещи, работещи свещи, клапанче да не връща нафта в резервуара и проблема си остана, ако някои има друго предположение да пише. бузможно ли е дюза защото първо притресе изпуши и тогава заработва както трябва....
- BAHKATA_TDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 5.01.2008
- Местоположение: Sofia, BG
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring/Е46 Coupe/ X3
- Мечтае да кара: new BMW
Re: 320д Не пали студена?
Може и да граша, но провери за "умната дюза".
п.с. да пишат колеги ако знаят как се проверява.
п.с. да пишат колеги ако знаят как се проверява.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: 320д Не пали студена?
Doggy написа:Нов силен акумулатор сменено реле за подгревните свещи, работещи свещи, клапанче да не връща нафта в резервуара и проблема си остана, ако някои има друго предположение да пише. бузможно ли е дюза защото първо притресе изпуши и тогава заработва както трябва....
Аз колко пъти обяснявам в този форум че свещите, релето и акумулатура(ако не е тотално умрял) не са от значение при температури от 6 градуса нагоре! Колега аз ти казах че проблема ти е ГНП-то. Продалжавай да даваш пари за майстори и за глупости.....
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 320д Не пали студена?
Ако не се лъжа свещите за подгряване не се пускат над 6 градуса и пали без подгряване.Поне е така на феислифтовото.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: 320д Не пали студена?
моята не е фейслифтова и не палеше с неработещи свещи и изгоряло реле лятото в жегите
незнам дали при над 6 градуса не работят свещите но аз си мисля че на нафтата и трябват много повече от 7 градуса да се запали
незнам дали при над 6 градуса не работят свещите но аз си мисля че на нафтата и трябват много повече от 7 градуса да се запали
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: 320д Не пали студена?
katronski_br написа:моята не е фейслифтова и не палеше с неработещи свещи и изгоряло реле лятото в жегите
незнам дали при над 6 градуса не работят свещите но аз си мисля че на нафтата и трябват много повече от 7 градуса да се запали
Колега ти знаеш ли как пали един дизелов двигател? Явно не.... това че при тебе се е решил проблема не го оспорвам, но това е прецедент. Дизела не пали от температура само!! Той се самозапалва от компресия, за това тези свещи са ПОДГРАВЯЩИ, и работят само ако температурата е под 6 градуса. Ако искаш сложи и 10 сещи и 10 работещи релета все тази. ЕКУ-то на колата не подава сигнал към релето и край няма подгряване и пали само от компресия!!!!!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 320д Не пали студена?
milennyc написа:katronski_br написа:моята не е фейслифтова и не палеше с неработещи свещи и изгоряло реле лятото в жегите
незнам дали при над 6 градуса не работят свещите но аз си мисля че на нафтата и трябват много повече от 7 градуса да се запали
Колега ти знаеш ли как пали един дизелов двигател? Явно не.... това че при тебе се е решил проблема не го оспорвам, но това е прецедент. Дизела не пали от температура само!! Той се самозапалва от компресия, за това тези свещи са ПОДГРАВЯЩИ, и работят само ако температурата е под 6 градуса. Ако искаш сложи и 10 сещи и 10 работещи релета все тази. ЕКУ-то на колата не подава сигнал към релето и край няма подгряване и пали само от компресия!!!!!!!
Мисля, че при фейслифта като е комонреил е се вкарва нафтата под по високо налягане и за това не е нужно подгряване при над 6 градуса
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: 320д Не пали студена?
Няма такъв филм ''пали само от компресия''.
При нагнетяването на гориво-въздушната смес в цилиндъра се повишава и температурата поради повишеното триене между молекулите защото са по близко една до друга и се трият. Колкото повече се сгъстява, толкова повече се трият и толкова повече се увеличава температурата, в момента когато тя достигне точката на запалване, горивото се възпламенява, но не заради налягането а заради температурата причинена от това налягане. Така че, не ми говорете че е едно и също при 7 градуса и при 40. Защото логично е че при по ниска температура необходимото налягане за да се достигне точката на запалване трябва да е по голямо, или температурата на гориво-въздушната смес да е по висока.
При фейсовите коман-рейла може и да не включва свещи при 7-8 градуса но със сигурност впръсква с по голямо налягане за да оптимизира запалването. Иначе според вашата логика, ако свещите не важат при стартиране на двигателя при тези съвременни технологий, щяха да палят при минус 20 само от компресия, че видиш ли нафтата как се пали от налягане.
При нагнетяването на гориво-въздушната смес в цилиндъра се повишава и температурата поради повишеното триене между молекулите защото са по близко една до друга и се трият. Колкото повече се сгъстява, толкова повече се трият и толкова повече се увеличава температурата, в момента когато тя достигне точката на запалване, горивото се възпламенява, но не заради налягането а заради температурата причинена от това налягане. Така че, не ми говорете че е едно и също при 7 градуса и при 40. Защото логично е че при по ниска температура необходимото налягане за да се достигне точката на запалване трябва да е по голямо, или температурата на гориво-въздушната смес да е по висока.
При фейсовите коман-рейла може и да не включва свещи при 7-8 градуса но със сигурност впръсква с по голямо налягане за да оптимизира запалването. Иначе според вашата логика, ако свещите не важат при стартиране на двигателя при тези съвременни технологий, щяха да палят при минус 20 само от компресия, че видиш ли нафтата как се пали от налягане.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани