Нов във форума
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Нов във форума
сток-а , или преправяне ссъс стокови части е най- добре.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Нов във форума
andrein написа:Мисля активно!!!
Както споделиха някои колеги по-горе (предполагам, други ще се съгласят) - това е БМВ форум, или поне за БМВ двигатели, а не общ форум за тунинг.
Ако мислиш, че М10 не става за твоите нужди - използвай друг, от друга марка.
Като го направиш, може да споделиш КРАЙНИЯ резултат, но дали си струва и ние да ставаме участници в тази тема - колко не струват или не стават БМВ двигателите?
Пожелавам ти успех в начинанието, защото всяко едно такова начинание е похвално.

Мисли по-активно !!!
Последна промяна DEMIURGE на 14 Окт 2010, 16:37, променена общо 1 път
- Станислав Попов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 24.04.2006
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30
Re: Нов във форума
браво колега много точно казано, и ако сподели крайния резултат и той е с ваг-а по добре да не го споделя ТУК
че ще стане една .... 


Re: Нов във форума
защо не се замислиш за М10Б20 с Л-Джет. от Е30? този мотор в Е21 ще те радва с приличен вървеж и разход, а и няма да е скъпо 

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Опа опа....чакайте сега.
не съм искал да 'обиждам' никой и не съм предполагал, че е толко докачлива работата. Явно сектата си е секта.
Просто това ми е първото участие във форум посветен само на една марка...та си взимам бележка.
Съжалявам, ама известно време участиети ми тук ще е изцяло консуматорско....получаване на информация. Мога и сам да се справя, но предпочитам полезен чужд опит, което е съвсем естествено.
Занапред няма да си позволявам, коментари сравняващи БМВ агрегати с такива от други марки.
Хау!
не съм искал да 'обиждам' никой и не съм предполагал, че е толко докачлива работата. Явно сектата си е секта.
Просто това ми е първото участие във форум посветен само на една марка...та си взимам бележка.
Съжалявам, ама известно време участиети ми тук ще е изцяло консуматорско....получаване на информация. Мога и сам да се справя, но предпочитам полезен чужд опит, което е съвсем естествено.
Занапред няма да си позволявам, коментари сравняващи БМВ агрегати с такива от други марки.
Хау!
Re: Нов във форума
Нека и аз да се разпиша.
Само ще кажа, че който подценява малките двигатели на BMW ама жестоко се лъже.
Моя е М10В18 механичен инжекцион, турбинирал съм го сам и всичко е изчисленно.
Изкара неочакванно 230hp при това върви на газ.
От мене толкова.
Само ще кажа, че който подценява малките двигатели на BMW ама жестоко се лъже.
Моя е М10В18 механичен инжекцион, турбинирал съм го сам и всичко е изчисленно.
Изкара неочакванно 230hp при това върви на газ.
От мене толкова.
2 Fast 2 Real
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Понеже ме 'обидиха' по-горе, че само си приказвам, реших да си купя база за проекта т.е. Е21 315 от Благоевград. Хареса ми, че бомбетата са оригинални, не кърпени, сичко друго си ръждясало, ма за толко пари толко.
Платих и газ към София.
На около 50км/ч се получи гаден резонанс в предницата ,в последствие собственика сподели, че дистанционните фланци не са точни по централен пас отвор и става дисбаланс. Обаче над 50-60 преминаваше, та ного важноооо.
В Дупница обаче ми изпадна гърнетоооо...обадих се на местните агенти да ме спасяват, но гърнето удари в легнал полицай и се 'омота' буквално около задния мост.
Тамън да го закачим за Наварата с въже...и кукииии
....'кво праиш бе нашия? къв е тоя рев, кви са тия искри под тебе?'
..тамън се бъркам да се разплатим за неудобството, дойде моя човек ...'момчето е с мен...нема ядове!'
куките пожелават приятна вечер..и си продължавам да се влача към сервиза
викам си това гърне само да не пробие пода и да ми се забие в гъза..деба...не можа!
П.С: Та общо взето мноо отдавна не бех се занимавал с толко големи глупости, ма съм доволен...беше си купон.
Платих и газ към София.
На около 50км/ч се получи гаден резонанс в предницата ,в последствие собственика сподели, че дистанционните фланци не са точни по централен пас отвор и става дисбаланс. Обаче над 50-60 преминаваше, та ного важноооо.
В Дупница обаче ми изпадна гърнетоооо...обадих се на местните агенти да ме спасяват, но гърнето удари в легнал полицай и се 'омота' буквално около задния мост.
Тамън да го закачим за Наварата с въже...и кукииии
....'кво праиш бе нашия? къв е тоя рев, кви са тия искри под тебе?'
..тамън се бъркам да се разплатим за неудобството, дойде моя човек ...'момчето е с мен...нема ядове!'
куките пожелават приятна вечер..и си продължавам да се влача към сервиза
викам си това гърне само да не пробие пода и да ми се забие в гъза..деба...не можа!
П.С: Та общо взето мноо отдавна не бех се занимавал с толко големи глупости, ма съм доволен...беше си купон.
Re: Нов във форума
andrein написа:....беше си купон.
то с тия бракми друго няма

честито и 'иляди безавариини

очакваме да ъпдейтваш прожекта...

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Лошото е че момента в който ше си я прибера от Дупница се отдалечава.
Моя човек ше оправи гърнето и джантите, но внезапно са изчезнали скоростите???? Свалил ги е, съединителя си е ОК...но не включват...странно...некой да има схема на селектора и вобще заслужава ли си да се разглобяват или напрао 'нови' от Е30???
Съвети некви?
Моя човек ше оправи гърнето и джантите, но внезапно са изчезнали скоростите???? Свалил ги е, съединителя си е ОК...но не включват...странно...некой да има схема на селектора и вобще заслужава ли си да се разглобяват или напрао 'нови' от Е30???
Съвети некви?
- M.Velichkov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Нов във форума
направо 30-кови, пълно е с е30-ки на части....имам скорости ама са от м20 нема да ти свършат работа.....читави скорости за около 50-80 лв. 

Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Нов във форума
andrein написа:Лошото е че момента в който ше си я прибера от Дупница се отдалечава.
Моя човек ше оправи гърнето и джантите, но внезапно са изчезнали скоростите???? Свалил ги е, съединителя си е ОК...но не включват...странно...некой да има схема на селектора и вобще заслужава ли си да се разглобяват или напрао 'нови' от Е30???
Съвети некви?
Тоя мотор ли ще си правиш, че му търсиш скорости?
От е30 е малко по-добре, но не винаги и няма скоростомер.
Имам една с виеща първа, но върви без проблем, ако си я вземеш 1 БЕКС, ако я пращам ще са повече, че е далеч.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
Колегата я поразглобил...та се търси селектора...м/у вилките...некой да има разглобена...макар и 4-степенна.
- andrein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: Нов във форума
-ZEX- написа:Нека и аз да се разпиша.
Само ще кажа, че който подценява малките двигатели на BMW ама жестоко се лъже.
Моя е М10В18 механичен инжекцион, турбинирал съм го сам и всичко е изчисленно.
Изкара неочакванно 230hp при това върви на газ.
От мене толкова.
Колега разкажи за твоя проект, особено в частта с механичния инжекцион, изчисленията. При кой мерихте тези 230 коня...гледам че си от Търговище, т.е. сигурно си замервал при Тони Келеша от Варна. Ше го питам.
Re: Нов във форума
Здравейте,ето тази част трябва за скоростната кутия на колегата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Нов във форума
andrein написа:-ZEX- написа:Нека и аз да се разпиша.
Само ще кажа, че който подценява малките двигатели на BMW ама жестоко се лъже.
Моя е М10В18 механичен инжекцион, турбинирал съм го сам и всичко е изчисленно.
Изкара неочакванно 230hp при това върви на газ.
От мене толкова.
Колега разкажи за твоя проект, особено в частта с механичния инжекцион, изчисленията. При кой мерихте тези 230 коня...гледам че си от Търговище, т.е. сигурно си замервал при Тони Келеша от Варна. Ше го питам.
Колега къв е тоя Тони?Аз не живея във Варна.Занимавам се със коли и имам собствен автосервиз.Имам достатъчно техника да си турбинирам един нищо и никакъв двигател дето няма и грам електроника по него.Ако не ти се вярва,че е 230hp може да я качим на дино,но ако ги изкара ти ще го платиш.
ПС:Уточнение за двигателя.
230hp на маховика и
190hp на задните колелета
Сега изясни ли ти се?
Успех с проекта

2 Fast 2 Real
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани