Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ФЕРАРИСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 6.11.2002
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
liloff написа:Е как Powerflex да не могат да се преборят като тука bum_bum сложи преди 4-5 години такива, аз сложих преди сигурно 3 и не са пипани, колата е ежедневно на път и няма следа от изсъхване. Каналите на powerflexa си задържат грес и всичко си е наред.
Това хем е така, хем не е, щото има тампони който се движат доста интензивно във втулката, и такива дето не се движат чак толкоз....
Каналите са важни, но не са определящи......на първата снимка е тампон който се движи доста във втулката(не е за БМВ), и в каналите му се събира горе долу тройно повече грес от пауърфлексовия му еквивалент(правили сме грубо сравнение), чийто канали са с абсолютно същата шарка(тампона е друг, ползвам снимката за илюстрация на каналите тъй като са същите), и твърдоста и на двата е абсолютно една и съща.......това е тампона който ни създаде най - много ядове, но ги имаме монтирании двата варианта, по един от всяка страна на колата, и определено въпреки че няма скърцане, преди 10 дена сваляхме носачите и медната грес беше почти на изчезване......подобни тампони, но на носач чийто движение е минимално са монтирани без каквато и да било грес, и близо 6-7 мисеца мисля не са се обадили......
Нещата са доста относителни, битуват маса различни мнения за това коя грес трябва да се ползва, за това как трябва да се монтират, как да се прави последваща експлоатация, и хиляди други неща от който зависи елеминирането на скърцането......
Какво излиза в Гуг като се драсне например powerflex squeak
[url]http://www.google.bg/search?q=powerflex+squeak&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
[/url]
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Гледам, че разни спагети и оризи се оплакват от скърцане. Бмв-тата май не скърцат, друг ще да е проблема там 

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Хахахах тези тампони на снимките нямат нищо общо с формата на каналите на Powerflex.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
При мен полиоретаните на компота се разскърцаха и то само от едната страна от към шофьора, това е за около 30000км. година експлоатация градско в София.
Чува се само на полегнал полицай когато мина по бързи и има повече от 2 сантиметра раздвижване на носача иначе не се чува.
Чува се само на полегнал полицай когато мина по бързи и има повече от 2 сантиметра раздвижване на носача иначе не се чува.

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Да де, ама на компота са ти Ruff, цяло тяло и нямат никакви канали за омасляване. На тях идеята им е друга, a и са по-широки от Powerflex 



Последна промяна kdl на 14 Окт 2010, 11:26, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Незнам каква им е идеята но ще ги махам в съвсем скоро време 


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
bum_bum написа:Шава ти 2см с полиуретанови тампони?
В предната част имам в предвид, като сгъне амортесьора и пружината.

- ФЕРАРИСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 6.11.2002
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
liloff написа:Хахахах тези тампони на снимките нямат нищо общо с формата на каналите на Powerflex.
Ми за нас беше важно да задържим най много грес между втулката и тампона, затва на този тампон каналите са такива, все пак условията на запад са едни, в БГ прахоляка, калта и мизерията по пътищата са много повече, затва сметнахме че е по добре да направим по големи канали.....макар че при тампоните за БМВ някой от каналите са по малки, тъй като е просто ненужно, няма кой знае какво движение за да се изхвърли греста......
bum_bum написа:Гледам, че разни спагети и оризи се оплакват от скърцане. Бмв-тата май не скърцат, друг ще да е проблема там
Мда, малко по умно е направено окачването......
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
michi69 написа:Полиуретанови (български) Тампони или м-кови гумени с централен отвор това е темата ,която ме вълнува много,защото ми предстой смяна на тях, това е офертата,която имам за
3-102 2бр х 20лв = 60лв - предните носачи
Полиуретанови без съмнение.Пиши ми от къде мога да си ги поръчам!!!
- Бумърчето
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 3.07.2009
- Местоположение: България;Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320ci
- Мечтае да кара: Е36 с F10 с turbo
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
michi69 написа:Може и да си прав колега,но във тоя форум на хонда като чета пише, че трябвало задъжително да се смазват,ето още нещо което прочетох:
ето малко инфо от първа ръка което много пъти съм казвал.
Като за начало, ако мислиш да ги сложиш и никога да не ги погледнеш, тези тампони не са за теб. Чат пат продавам такива комплекти, но ако човекът иска да ги сложи и 5 години да не се сети за тях, предпочитам да не му ги продавам.
Като издържливост се справят доста добре, НО е много важно да са смазани. В момента в който смазката свърши, започват да се износват и да поскърцват. При мен, това се случи след около година и половина еведневно каране. Като се случи, тампоните трябва да се разглобят, почистят и смажат наново. Отнема половин до един ден и като имаме предвид че това се случва веднъж годишно, направо не го броя за проблем. Като разглобих мойте и ги почистих видях че някои от тях определено са се поизносили. Явно доста дълго съм ги карал поскърцващи (няколко месеца са си няколко месеца). Както и да е странното е че дори да изглеждат леко износени, пак няма никакъв луфт в тях. 3-4 пъти годишно карам някой от Омбре сервиз да ми провери окачването и винаги отговора е "бетон". Износени, неизносени, грижи няма.
Един съвет към тези които мислят да слагат кит на Energy suspension: преди да сложите тампоните вземете една телена четка за бормашина и минете всички втулки. Фабрично, втулките имат леки грапавинки които се замазват от телената четка и съм сигурен, че ако за замазани ще износват тампоните маааалко по-бавно като свърши смазката. В комплектите има смазка за поне 5 пълни смазвания, така че смазка има, само трябва да има на кого да му се занимава. Освен това след началното сваляне на фабричните тампони, от там нататък всичко се прави на ръка. Няма чукове, няма преси.
Поведение на колата спрямо фабричните тампони....
Някои хора си мислят, че като сложат по-твърди тампони, колата ще почне да друса повече. Няма нищо такова. Първия фактор е че полиуретановия тампон не се усуква както фабричния. Металната му втулка в средата лагерува в лагера, което прави движенията на носача много много по-лесни. Да, полиуретанът е твърд, но не забравяйте че всяко натоварване се опитва да завърти носача, а не да предаде усилието през твърдия тампон. Усилието се предава по този начин през тампоните на амортесьорите, но дори с културно твърди амортесьори и пружини, аз лично не усетих абсолютно никакво втвърдяване на колата.
От липса на друг термин, бих казал че колата става по-стегната. Не знам как да го обясня точно, но като сложи човек такива тампони и разбира колко много са му се чекнели колелата с фабричните тампони. Реакциите на колата стават по-бързи и по-прецизни... изчезва наместването на една купчина гума при рязка смяна на посоката.
Като цяло, бих препоръчал такива тампони на всеки, който иска да кара малко по-спортно и не се притеснява от обслужване веднъж годишно.
Това е адреса :http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=37888
Колата се преглежда здължително на 3 месеца при нашите пътища и при странности в поведението веднага.
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Бумърчето написа:michi69 написа:Полиуретанови (български) Тампони или м-кови гумени с централен отвор това е темата ,която ме вълнува много,защото ми предстой смяна на тях, това е офертата,която имам за
3-102 2бр х 20лв = 60лв - предните носачи
Полиуретанови без съмнение.Пиши ми от къде мога да си ги поръчам!!!
колега това е линка където видях тези тампони viewtopic.php?f=63&t=218065
пича си е направил платена обявата

Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
в обявата колегата е написал : "Желателно е при монтажа тампоните да се мажат с МОРСКА ГРЕС."
Явно такава ще да е греста
Явно такава ще да е греста

- ////Alpine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 3.03.2006
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe b20 sold, E85 Z4 Cabrio
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
bum_bum какви са цените при powerflex и с какви тампони си запълнил останалите които не се произвеждат от powerflex?? и колко им е броя отпред и отзад??
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Полиуретанови Тампони или м-кови гумени
Пауърфлекса бяха 700 и некви пари като ги взимах ама то беше преди 2 години, сега предполагам са по-евтини. Тоя на дифа ми е правен от полиуретан. Има някои оригинални, някои Мейле, щото май ги нямаше в наличност оригинални, ако не се лъжа. Там на снимката от темата ми с окачването ги има всичките без двата на дифа към магарето ако не се лъжа, които не смених тогава, щото дифа така или иначе беше ясно, че ще се сменя.
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани