Проблем ...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Проблем ...

Мнение от Людмил » 05 Дек 2005, 10:21

Здравейте,имам един проблем,с застудяваването започна да ми се образува конденз в отдушника ,доста е неприятно,на моменти попада в карбуратора.Та незнам нормално ли е за дв.М10Б или има проблем.Маслото не е пресечено.Ако има някои с същия двигател нека ми каже как е при него?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 05 Дек 2005, 11:07

При мен е същото, но няма грижи... Мисля, че е нормално да има конденз зимата.. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 05 Дек 2005, 14:12

Мерси това донякъде ме успокоява :D А този конденз не ти ли пречи?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 05 Дек 2005, 14:22

Ами... в началото се притесних, че се е спукала тиквата, ама след отварянето се оказа фалшива тревога... :uups: Просто докато загрява мотора, се кондензира вода... особено ако си с някакъв по "пропусклив" въздушен филтър, а и също ако нямаш маркуч за топъл въздух от генерацията... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 05 Дек 2005, 15:19

Дати кажа и аз за това се спекох,казва ли са ми че на тия мотори слбото място са главите.Какъв е тоя маркуч за топъл ваздух или ме будалкаш нещо :D .Абе ще свикна ама много досадно ми праска от конденза в карборатора и пидръпва на моменти.Ама казваш отърване няма..??А маслото ,от него..??Карам с ТОТАЛ,не е старо или фалшиво?И си мисля-нали и9ма двигатели като моя ,ама с инжекция,при тях същото ли е -как е решено там знаеш ли?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Re: Проблем ...

Мнение от stenly » 05 Дек 2005, 17:44

Людмил написа:с застудяваването започна да ми се образува конденз в отдушника


Кое е "отдушника"?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 05 Дек 2005, 18:47

Мене, ако питаш, човека има предвид "тенджерата" на възд. филтър. ;)
А, за маркуча за топъл въздух - това е гъвкавия маркуч от генерацията към тенджерата на карб-а ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 05 Дек 2005, 20:25

Да,говоря за маркуча който отива от кпака на клапаните към тавата на в.филтър,там се събира конденза и попада в тавата на ф-ра
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 05 Дек 2005, 20:31

Людмиле, viper-a говори за едно ("шлауха" за теглене на топъл входящ въздух откъм изпускателния колектор), а ти за друго - тънкия маркуч, който вкарва картерните газове във тенджерата.

Де да знам - мисля, че ако при всяко палене докарваш колата до нормална работна температура, би трябвало да не се събира конденз там.

Иначе на не съм чувал на М10 главата да му е слаба.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 05 Дек 2005, 21:02

Е в това сигурно си прав,ама зимата знаеш как е,газ,че да стопли парното :D Учуди ме че над клапаните няма капак като на някои коли ,преди имах опел и мисля че отдушника му излизаше от картера,несъм сигурен...А дали неме обхваща параноя с този конденз.. :( Наи досадно е че от трабичката в питата попада в карборатора,Сигурно защото самия маркуч е къс ,защото от двигателя не духа толкова много.
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 05 Дек 2005, 21:10

Ами да - на други модели двигатели (като ладовия например) картерните газове излизат от самия картер (грешка - от блока над картера излизат) и там братче като тръгне да се посдухва двг-то как духа - не е истина. А иначе съм виждал един двигател М10, който поради незнам каква причина, си беше позапълнил маркучлето за картерните газове, точно с нещо бозо-подобно. :shock:
Последна промяна stenly на 05 Дек 2005, 22:15, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Мнение от нино » 05 Дек 2005, 21:42

И при мен е така но не ми създава проблеми.
INTERSCAN RALLY TEAM

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 06 Дек 2005, 10:36

stenly написа:.... А иначе съм виждал един двигател М10, който поради незнам каква причина, си беше позапълнил маркучлето за картерните газове, точно с нещо бозо-подобно. :shock:


Това вече си е кофти - определено се цепнала тиквата....

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook