Amber LED Angel Eyes
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Amber LED Angel Eyes
Е туй най-лесно - вземи 12 волта от дето взе за оранжевата светлина във вратите. Може от централния плафон, от касетофона, от волана, от копчетата за ел. стъклата - места болpazokolarov написа: ... Аз искам гьозовете да си светят когато по принцип светят обикновените габарити.

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Amber LED Angel Eyes
И този вариант пробвах, ама кукиш!
Още по-ниско нарежение даде
Поне свързах и втория управляващ кабел от релето с плафоните и сега гьозовете светката и гаснат за "добре дошъл" и за "чао"
В края на краищата - писна ми да се ровя по ел. схеми и вързах управляващия кабел на релето към кабела (черен със зелена ивица) на левия габарит, който влиза във фасунката му.
Поне знам със сигурност, че там има +12 волта.
И си се кефя на гьозчетата! Много ме кефят!
Допънително за инсталирането:
Пръскалките за фаровете не съм ги разглобявал. Само освобдих лайсната от щифтовете в краищата й (при фейслифта е така) и я издърпах внимателно за да извадя стъклото. За друго не пречи. При сглобяването пак малко издърпване за да се сложи стъклото и това е.
Ако пръскалките се издърпат до край на зад, започва да тече водата. Това не е проблем! Просто уплътнението на телескопчето излиза в конусната част на тръбата и не уплътнява. След като се върне обратно всичко си идва по местата.
Самото капаче на пръскалките няма смисъл да се вади, защото дюзите остават и лайсната пак не може да се изади.
Всичко пасва точно като размер. Обаче ми се наложи да дялна малко черните пластмаси (която е вътре във фара, между рефлеторите и стъклото) в горния външен ъгъл пред фаровете за късите светлини. Иначе ринговете опират в нея при движението си за автоматично регулиране на нивото.
Крушките с фасонките за габарите ги изкарах от фаровете и ги вързах за предната греда зад фаровете. Ако няма крушка - чекконтрола сигнализира за проблем. Кабелите на ринговете минаха през дуката на фасонката и я запечатах със силикон.
Малко свински опашки по кабелите за естетичен вид и всичко в коша на двигателя си дойде по местата.
Някой ако знае друго решение за свързване на управляващия кабел на релето - да го постне тук за алтернативен вариант.


Поне свързах и втория управляващ кабел от релето с плафоните и сега гьозовете светката и гаснат за "добре дошъл" и за "чао"

В края на краищата - писна ми да се ровя по ел. схеми и вързах управляващия кабел на релето към кабела (черен със зелена ивица) на левия габарит, който влиза във фасунката му.

И си се кефя на гьозчетата! Много ме кефят!

Допънително за инсталирането:
Пръскалките за фаровете не съм ги разглобявал. Само освобдих лайсната от щифтовете в краищата й (при фейслифта е така) и я издърпах внимателно за да извадя стъклото. За друго не пречи. При сглобяването пак малко издърпване за да се сложи стъклото и това е.
Ако пръскалките се издърпат до край на зад, започва да тече водата. Това не е проблем! Просто уплътнението на телескопчето излиза в конусната част на тръбата и не уплътнява. След като се върне обратно всичко си идва по местата.

Всичко пасва точно като размер. Обаче ми се наложи да дялна малко черните пластмаси (която е вътре във фара, между рефлеторите и стъклото) в горния външен ъгъл пред фаровете за късите светлини. Иначе ринговете опират в нея при движението си за автоматично регулиране на нивото.
Крушките с фасонките за габарите ги изкарах от фаровете и ги вързах за предната греда зад фаровете. Ако няма крушка - чекконтрола сигнализира за проблем. Кабелите на ринговете минаха през дуката на фасонката и я запечатах със силикон.
Малко свински опашки по кабелите за естетичен вид и всичко в коша на двигателя си дойде по местата.
Някой ако знае друго решение за свързване на управляващия кабел на релето - да го постне тук за алтернативен вариант.
Последна промяна pazokolarov на 11 Сеп 2010, 17:39, променена общо 2 пъти
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Amber LED Angel Eyes
Това с пиленето на пластмасите и аз го играх... Много шибано. Аз даже малко пилнах леко краищата на щипката, с която се хваща ринга към рефлектора. Само колко да се заобли ръба, за да не опира.pazokolarov написа:...Всичко пасва точно като размер. Обаче ми се наложи да дялна малко черните пластмаси (която е вътре във фара, между рефлеторите и стъклото) в горния външен ъгъл пред фаровете за късите светлини. Иначе ринговете опират в нея при движението си за автоматично регулиране на нивото...
Е т'ва с известяването за изгорял габарит много го мъчихме онзи ден и така и не можахме да го изключим. Не може да няма начин! Някой ако знае коя е точно опцията нека сподели, че с тоя немски не можахме да се разберем...pazokolarov написа:Крушките с фасонките за габарите ги изкарах от фаровете и ги вързах за предната греда зад фаровете. Ако няма крушка - чекконтрола сигнализира за проблем...

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Amber LED Angel Eyes
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Amber LED Angel Eyes
pazokolarov написа:....
Мисля и аз скоро да я "гримирам" мойта - очаквай включвания

Откъде го купи енджъла?
Si non confectus, non reficiat.
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Amber LED Angel Eyes
лично на мен ccfl-a ми харесва повече 

- danielscot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 10.06.2009
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E46 320d 2002
Re: Amber LED Angel Eyes
Аз моите съм ги свързал по следния начин : http://www.diymybmw.com/e46/umnitza-predator-orion-v2-angel-eyes/ и понеже и аз не намерих въпросната червено/бяло/жълта жица пробвах на червено/бялата,
а другия кабел от очите съм го свързал с плафона под жабката. По този начин очите светят винаги, когато работи двигателя и святкат и гаснат съответно с отключване и заключване на колата. С пръскалките на фаровете никви проблеми, както е казал колегата по-горе, леко се издърпват. Габаритите съм ги пуснал в коша свободно - да си светят
мислех, 4е може да стане проблем ако проникне вода там, но вече близо година са така и държат, само в М-Кар бяха доста учудени от трансформациите по фаровете, но на кой му пука 



- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Amber LED Angel Eyes
Айде и аз пък да се отчета с някоя снимка



- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Amber LED Angel Eyes
Бих искал само да вметна, че днес открих как да си изключа предупреждението за изгоряла крушка на габаритите. След което, ракарах крушките и вече не светят, когато ми свети AngelEyes-а
Получи се и малък страничен ефект, който за сега много ме кефи: когато съм само на габарити ми светят леко предните мигачи.

Получи се и малък страничен ефект, който за сега много ме кефи: когато съм само на габарити ми светят леко предните мигачи.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Amber LED Angel Eyes
vassil_bk написа:Бих искал само да вметна, че днес открих как да си изключа предупреждението за изгоряла крушка на габаритите. След което, ракарах крушките и вече не светят, когато ми свети AngelEyes-а![]()
Получи се и малък страничен ефект, който за сега много ме кефи: когато съм само на габарити ми светят леко предните мигачи.
kiko™ написа:Решение на проблема с премигващите Angel eyes при някои модели Е46
Ето как да добавите реленце към захранването на ангелските очи и гадното премигане да изчезне.
Целта на реленцето е да не допуска сигналите от лайт модула до ballast-a на ангелските очи при изгасени фарове и да захранва ballast-a само при пускането на габаритите и/или фаровете.
Ето и какво ви трябва:
2 реленца 12v D.C. с два обмена (реленцата са от типа който се запоява на платки, има различни модели и размери)
2 съпротивления 6,8 ohm
Ето какво представлява релето:
моето е модел DS2Y и крачетата му са разположени по следният начин:
ето и как трябва да се свърже реленцето към кабелите които захранват ballast-a на англските очи
Общо взето (+)-а от габаритите се запоява към (+)-а на бобината на релето (pin1), масата от габаритите се запоява за (-)-а на бобината на релето (pin16), плюс-а и минус-а от габаритите се запояват и към общите pin-ове (СОМ) на релето (pin4 и pin13) - по-простичко казано pin1 и pin4 се обединяват и към тях се включва (+)-а от габаритите, pin16 и pin13 се обединяват и към тях се включва (-)-а от габаритите. След това между pin6 и pin11 (които са "нормално затворени" N.C.) се запоява съпротивление от 6.8 ohm (което е равно на съпротивлението на една крушка от 5w), целата е съпротивлението да симулира наличието на габаритна крушка когато ангелските очи са изключени, по този начин няма да светне индикацията на таблото за изгоряла крушка. Накрая кабелите на ballast-a се свързват към pin8 (+) и pin9 (-) които са "нормално отворени" (N.O.).
Това е всичко, остава само да се надяваме че ако не премигат ангелските очи, ballast-ите ще издържат по-дълго.
ВНИМАНИЕ!!!
Пиновете на релето зависят от това какъв модел реле ще бъде използвано и не е гаранция че ако се използва реле което е различен модел от моя разположението на пиновете ще е същото, така че най-добре като купувате релето питайте продавача да ви обясни кои пинове са за бобината, кои са общите СОМ, кои са N.O. и кои са N.C., или си намерете схемата на релето от интернет.
така направено с релетата хем няма да примигват ако сте преди фейса хем резистора във веригата е със същото съпротивление както на крушката и няма да свети чека.
- yellowsubmarine
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.02.2009
- Местоположение: Sf
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i '99г.
Re: Amber LED Angel Eyes

С китайски ментак съм, 55 вата, колата е е46 318i преди фейса.
Когато дам на контакт (още не съм запалил автомобила) дясната ми крушка премигва няколко пъти (без да съм включил фаровете). Понякога не иска да запали същата крушка след пускането на фаровете, показва грешка в чека и след известно време светва сама, като гасне и чека. Някакви идеи?


- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Amber LED Angel Eyes
крушката ти е за смяна колега
та по темата,- в бг могат ли да се намерят лед-ангели които светят огнено златно като оригиналните ангели?
та по темата,- в бг могат ли да се намерят лед-ангели които светят огнено златно като оригиналните ангели?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- vassil_bk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: 20.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: купета
Re: Amber LED Angel Eyes
Аз търсих много и не успях да намеря в БГ различни от бели лед-ангели. За сега само от разни чужди сайтове може да се поръчат и все още ми се струват прекалено скъпи...katronski_br написа:...та по темата,- в бг могат ли да се намерят лед-ангели които светят огнено златно като оригиналните ангели?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани