Биалетки

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Биалетки

Мнение от bochogogogo » 25 Сеп 2010, 2:05

Здравейте на колегите,имам за смяна предни биалетки на бавареца и не мисля да давам пари за сервиз.Та като развъртах гайката започна да се върти и болта :confused: Как се законтря този болт?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Биалетки

Мнение от katronski_br » 25 Сеп 2010, 4:12

погледни добре от вътрешната страна има от тези гайки които имат само две страни, почти под гуменото маншонче се намира.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Биалетки

Мнение от tani bojilov » 25 Сеп 2010, 9:57

katronski_br написа:погледни добре от вътрешната страна има от тези гайки които имат само две страни, почти под гуменото маншонче се намира.
Точно така от задната страна зад гаиката се хваща контра,мисля че беше с гаечен ключ 17,успех.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Биалетки

Мнение от katronski_br » 25 Сеп 2010, 12:01

На мен на едната от старите нямаше контра и трябваше да режа болта но нали е старата и не ме бъркаше.
Другата беше с ключ 17. Обаче на новите и двете контрата беше с 19.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Re: Биалетки

Мнение от alexsch » 27 Сеп 2010, 13:08

....може и централно в отвора на болта да се държи контра с инбус...
ако нямаш нито за ключ 17-ка, нито за инбус- пробвай на натиснеш със щанга биалетката към шенкела (може да е на конус) - ама това е малко вероятно.
ако ли не- дръж за болта контра с някои яки гарги, ама да знаеш, че после няма връщане обратно като смачкаш резбата....така че не ти го препоръчвам това.
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Биалетки

Мнение от katronski_br » 03 Окт 2010, 14:53

Колега кажи какво стана , смени ли ги, имаше ли проблеми. Какъв ключ беше контрата и така нататък....
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Биалетки

Мнение от Dimitroff » 03 Окт 2010, 21:54

В подфорум Е46 е писано вече няколко пъти как се държи контра и какъв ключ се ползва - колеги използвайте търсачката преди да пускате нови теми!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook