охлаждане на М 10

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 14 Ное 2005, 12:13

Запушен (може и частично) радиатор ? :dunno:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 15 Ное 2005, 20:25

а бе мани , виждам се нещо у безисходица като разберем от какво е ще пиша , до седмица че не мога без кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 15 Ное 2005, 20:33

прав си моя грешка BEHR , а то в кутията некъф френски

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 15 Ное 2005, 21:23

що ли ми толкова познато описаното проблемче.да не те плаша ама аз стигнах до смяна на мотор че имах спукан блок.та много е важнода ли имаш парно. ако нямаш проблема ти се задълбочава.значи от някъде ти надува системата.наблюавай вода в маслото и така.виж дали имаш бяло пехтиесто вещество по капачката на маслото.айде пиши пак.ако мога ще ти помогна.засега тва е!!!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 16 Ное 2005, 10:08

scotixer написа:прав си моя грешка BEHR , а то в кутията некъф френски


Мдааа... Вернет или нещо такова :confused: Интересното е, че и аз съм с такъв, но бачка перфектно :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 18 Ное 2005, 20:12

Точно вернет е . Вчера я дадох в сервиз - сменям гарнитура на главата . До скоро

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 28 Ное 2005, 21:46

Смених гарнитурата , шлайфах и главата - Проблема остава, или пукнат блок , или пукната глава . И скоро на части :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 29 Ное 2005, 21:59

моли се да е главата!

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 30 Ное 2005, 19:15

А, дали провери капачката на радиатора? От нея, ако и е заминал клапана може да ти прави чупки... :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 01 Дек 2005, 8:40

dopestar написа:сори за офтопика ама 1984 318и :mhihi: понеже и мойтйо е 84 а като дигна капака некъф карборатор се жлемби


по твоя въпрос обяснението е просто:
е30 316 двоен стоп (до 87-а) са с мотор М10Б18 (1800куб.) с карбуратор и 90 кс
е30 318и двоен стоп (до 87-а) е с мотор М10Б18 (1800куб.) с инжекция и 105кс
или по-просто казано разликата между 316 и 318и е само че едната е с карбуратор а другата с инжекция - иначе мотора е един и същ


а по темата:
що не пробва да караш без термостат с постоянно отворорен кръг? то вярно че при 4 цилиндровите термовстата беше в няква метална "кутийка" ама с малко зор мисля че ще излезе оттам, та дори и на части.... а водната помпа провери ли дали ти движи водата достатъчно добре ? ако беше пукнат блока щеше да ти меси вода и масло пък това няма как да не го забележиш щото маслото се пресича и става нещо средно между боза и повърня :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 01 Дек 2005, 11:24

DEFLEPPARD написа:или по-просто казано разликата между 316 и 318и е само че едната е с карбуратор а другата с инжекция - иначе мотора е един и същ


За съжаление с това не свършват разликите - клапаните на 316 са по-малки (като диаметър).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 02 Дек 2005, 19:22

Водната я смених с нова, после върнах старата слoжих избушен термостат постоянно зацепена перка сега карам така и не прегрява . А капачки смених няколко и се тая

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.04.2003
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: м42
Мечтае да кара: винаги

Мнение от scotixer » 04 Дек 2005, 13:27

Днес отивам при един арабин да ми види гърнетата , и той ми вика задно гарне запушено не карай така ще преебеш мотор . та питам го аз може ли от това да не отваря термостата ? и той 100 % е сигурен вие какво мислите за това предположение ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 04 Дек 2005, 14:47

баламосва те :shock:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 05 Дек 2005, 11:02

Ето моето мнение по въпроса "от запушено гърне да не отваря термостата" - тва е приказка от 1001 нощ (те арабите са добри по тая част).

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook