Отново въпрос за генерацията на 525цата...
Модератор: Технически модератори
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Отново въпрос за генерацията на 525цата...
Здравеите колеги.
Имам разни идеи за генерацията на е34ката, ще купувам тия дни средно крайно гърнета и тръби от 750ил е32,Въпроса ми е какво да правя с изпускателни колектори и от тях до средното гърне? тръби неръждавейка? За колектора мисля че от М3 е36 става перфектно?
			Имам разни идеи за генерацията на е34ката, ще купувам тия дни средно крайно гърнета и тръби от 750ил е32,Въпроса ми е какво да правя с изпускателни колектори и от тях до средното гърне? тръби неръждавейка? За колектора мисля че от М3 е36 става перфектно?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- methanol
- Бобо Дебелия
- 
				  
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
Едва ли някой ще свали колекторите от М3, освен ако мотора е шчупен лошо, и пак трудно ще се докопаш до тях   Има разплетени колектори м/у 300 и 500лв помисли за някакъв такъв вариант. А защо са ти гърнета от 750
  Има разплетени колектори м/у 300 и 500лв помисли за някакъв такъв вариант. А защо са ти гърнета от 750  
			
		 Има разплетени колектори м/у 300 и 500лв помисли за някакъв такъв вариант. А защо са ти гърнета от 750
  Има разплетени колектори м/у 300 и 500лв помисли за някакъв такъв вариант. А защо са ти гърнета от 750  
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
methanol написа:Едва ли някой ще свали колекторите от М3, освен ако мотора е шчупен лошо, и пак трудно ще се докопаш до тяхИма разплетени колектори м/у 300 и 500лв помисли за някакъв такъв вариант. А защо са ти гърнета от 750
На 76 мм са и звука е много готин от тях, целта е да направя генерацията широка,но същевремено не искам права тръба от край до край.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- lariii
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 91
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
Колега , с тръба резонатор и някакво спортно гърне звука е невероятен , ако мора е м50.Лично съм го изпитал на мойто м50б25 
			
-------------------------------------
Ако замълчиш ще постигнеш две неща:
1. Можеш да научиш много.2. Никой няма да разбере колко си тъп.
		Ако замълчиш ще постигнеш две неща:
1. Можеш да научиш много.2. Никой няма да разбере колко си тъп.
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
lariii написа:Колега , с тръба резонатор и някакво спортно гърне звука е невероятен , ако мора е м50.Лично съм го изпитал на мойто м50б25
Не бучи ли много?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- lariii
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 91
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
За мен лично не е много шумно , звукът е добър и колата според мен се отпушва и тръгва малко повече.Само извън градско е малко неприятно м/у 2500 и 3000 оборота , получава се резунанс и звукът е глух и дразнещ.
			-------------------------------------
Ако замълчиш ще постигнеш две неща:
1. Можеш да научиш много.2. Никой няма да разбере колко си тъп.
		Ако замълчиш ще постигнеш две неща:
1. Можеш да научиш много.2. Никой няма да разбере колко си тъп.
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
lariii написа:За мен лично не е много шумно , звукът е добър и колата според мен се отпушва и тръгва малко повече.Само извън градско е малко неприятно м/у 2500 и 3000 оборота , получава се резунанс и звукът е глух и дразнещ.
Мене точно това ме дразни в правата генерация,този резонанс ме вбесява!
 За това мисля че с 750ковите гърнета звука ще готин а колата тиха когато не искам да и давам газ.
 За това мисля че с 750ковите гърнета звука ще готин а колата тиха когато не искам да и давам газ.А някакви идей за колекторите?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
Като си сложиш средното и крайното гърне няма да имаш резонанс. А като ще правиш нещо то го направи като хората. Прекарай си тръби на ф76 от до и да знаеш че си си свършил работата. Другото е компромис.  Отделно ако ще слагаш изпускатели от М3 задължително ще тябва да се преправя връзката.  Те пасват към главата но към тръбите не. Имай също в предвид че такива под 4-500лв трудно се намират но ти ги препоръчвам пред правеняците. М-ковите наистина са с равни дължини. Супер много леки са и ... Абе М-кови са си   
  
И не ги увивай с нищо щото за една година щи изгорят
			 
  
И не ги увивай с нищо щото за една година щи изгорят

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
slavianko написа:Като си сложиш средното и крайното гърне няма да имаш резонанс. А като ще правиш нещо то го направи като хората. Прекарай си тръби на ф76 от до и да знаеш че си си свършил работата. Другото е компромис. Отделно ако ще слагаш изпускатели от М3 задължително ще тябва да се преправя връзката. Те пасват към главата но към тръбите не. Имай също в предвид че такива под 4-500лв трудно се намират но ти ги препоръчвам пред правеняците. М-ковите наистина са с равни дължини. Супер много леки са и ... Абе М-кови са си
И не ги увивай с нищо щото за една година щи изгорят
Славянко благодаря ти много брат!
 Трябва да черпя все някога!
 Трябва да черпя все някога!  
  

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
нали ти показах на 36цата, че е с хедерси и си пасват перфие...  
 
друг е въпроса, че назад ще е труд и творчество
			 
 друг е въпроса, че назад ще е труд и творчество

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс


		
- TheKiller
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
Защо ти е по голям диаметър на тръбата ако няма доработки по мотора да попитам аз? Ако прекалиш с широкия диаметър нали знаеш,че ефекта само ще е отрицателен откъм мощност 
			
/// 6>4


		

- slavianko
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
Защото оригиналната е доста спъната. Особенно там където от две става една заради ламбд сондата. А на 2.5л няма да му е прекалено със 76ммTheKiller написа:Защо ти е по голям диаметър на тръбата ако няма доработки по мотора да попитам аз? Ако прекалиш с широкия диаметър нали знаеш,че ефекта само ще е отрицателен откъм мощност
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Отново въпрос за генерацията на 525цата...
TheKiller написа:Защо ти е по голям диаметър на тръбата ако няма доработки по мотора да попитам аз? Ако прекалиш с широкия диаметър нали знаеш,че ефекта само ще е отрицателен откъм мощност
Ето ти отговора,да не говорим,колко е смотан оригиналния изпускател за м50б25,много запушва колата. А й няма да остане сток за дълго време тая кола,следващата стъпка ще са валове.
slavianko написа:Защото оригиналната е доста спъната. Особенно там където от две става една заради ламбд сондата. А на 2.5л няма да му е прекалено със 76ммTheKiller написа:Защо ти е по голям диаметър на тръбата ако няма доработки по мотора да попитам аз? Ако прекалиш с широкия диаметър нали знаеш,че ефекта само ще е отрицателен откъм мощност

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- TheKiller
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
