СПОР ЗА ШПРЕР ДИФ.
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
СПОР ЗА ШПРЕР ДИФ.
Та значи каква е дилемата-когато дифа е обикновен калата като се вдигне с крика от едната страна т.е. едното двигателно колело остане във въздуха тя няма да падне от крика като се подаде газ на 1-2 предавка.Въпроса ми е когато е шпер дифа колата ще паднели от крика или не.
Казвайте щот споора е много лют.Пак не ми се ще да пробвам кочината че крика ми е чисто нов. 


- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Re: СПОР ЗА ШПРЕР ДИФ.
dinozab написа:Та значи каква е дилемата-когато дифа е обикновен калата като се вдигне с крика от едната страна т.е. едното двигателно колело остане във въздуха тя няма да падне от крика като се подаде газ на 1-2 предавка.Въпроса ми е когато е шпер дифа колата ще паднели от крика или не.Казвайте щот споора е много лют.Пак не ми се ще да пробвам кочината че крика ми е чисто нов.
Шпер ли е ша падне ма чети тука http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=1575

May the BMW force be with you!
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Да и аз мисля така ама моя човек вика че трябва да има съпротивление на буксуващата гума за да предаде въртящ момент на другата.А в случая колелото като е във въздуха няма съпротивление и колата няма да падне.Това така ли е ...

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани