Вапросче "защо ми патка колата"

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от kriso85 » 17 Сеп 2010, 17:07

Аз катализатора го махнах преди 60к км. ;) После карах 10к. с права тръба и след това си сложих резонатор на мястото на катализатора.

Гледали сме колата доста пъти от тогава с ДИС, ИНПА и други програмки, но според
живите данни са в нормите и грешка от неработеща сонда не дава.

Пак ви казвам, М43 има две сонди - преди и след катализатора. По-важна е първата , а втората е по-скоро коректив на тези стойности.
При проверката на сондите, неработещите или некоректно работещите обикновено се придържат към едни стойности (незнам точно каква мерна единица ползват) , докато читаво действащата ламбда сонда непрекъснато мени стойностите си .

Между другото аз имам един проблем с паленето и точно заради него ( а и заради звука) сложих резонатор, но положението си остана същото , така че не мисля че правата тръба се отразява на М43.

Но имайте предвид , че при някои коли (дори със същия мотор) още веднага след махането на катализатора сондата изгаря и не се оправя докато не се сложи нов катализатор.
Има го писано и тук, аз доста четох преди да махна моя. Но грешка не стана при мен.
Също така мисля че при повреда в ламбда сондите веднага светва чека на двигателя (жълтата лампа с нещо като чешмичка)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от vavilon » 17 Сеп 2010, 17:14

И ква стана сега тя? Ако сложиш права тръба, я ти изгори сондата, я не... От какво се получава тази аномалия? Сондата преди катализатора е важна- знаем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от kriso85 » 17 Сеп 2010, 17:19

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.09.2010

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от Wapz » 17 Сеп 2010, 20:44

е добре ако е от ламбда сондата кво се прави в такъв случаи щтото чека ми свети и при закачане излиза катализатора доло и няква грешка там .... махат ми я и след време пак излиза ... само дане се окаже че след махането на катализатова сам преебал колата че щте се застрелям :(((

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от kriso85 » 17 Сеп 2010, 22:53

Или ще "излъжеш" сондата , че имаш катализатор,
или ще сложиш нов такъв.
Прочети двете теми по-горе - точно за това става въпрос в тях
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Сандански

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от Starter » 17 Сеп 2010, 23:23

Колеги, от опит мога да споделя, че проблема е от дюзите. Аз имах абсолютно същия проблем с моята кола (е46, 318i, 99г.) и при мен се реши с почистване на дюзите. Когато ги свалихме имаше много нагар по тях, но след почистването пукането (паткането) и глъхненето изчезнаха и колата върви осезаемо по-добре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от oci » 18 Сеп 2010, 15:10

Starter написа:Колеги, от опит мога да споделя, че проблема е от дюзите. Аз имах абсолютно същия проблем с моята кола (е46, 318i, 99г.) и при мен се реши с почистване на дюзите. Когато ги свалихме имаше много нагар по тях, но след почистването пукането (паткането) и глъхненето изчезнаха и колата върви осезаемо по-добре.


Да може и това да е, щом има припукване значи сместа или е бедна на гориво или богата и от там се получат детонации в колекторите.
Ходи на диагностика да ти прочетат грешката и ако е Р171 значи работата е ясна както съм описал малко по гере в темата.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook