Вапросче "защо ми патка колата"
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Аз катализатора го махнах преди 60к км.
После карах 10к. с права тръба и след това си сложих резонатор на мястото на катализатора.
Гледали сме колата доста пъти от тогава с ДИС, ИНПА и други програмки, но според
живите данни са в нормите и грешка от неработеща сонда не дава.
Пак ви казвам, М43 има две сонди - преди и след катализатора. По-важна е първата , а втората е по-скоро коректив на тези стойности.
При проверката на сондите, неработещите или некоректно работещите обикновено се придържат към едни стойности (незнам точно каква мерна единица ползват) , докато читаво действащата ламбда сонда непрекъснато мени стойностите си .
Между другото аз имам един проблем с паленето и точно заради него ( а и заради звука) сложих резонатор, но положението си остана същото , така че не мисля че правата тръба се отразява на М43.
Но имайте предвид , че при някои коли (дори със същия мотор) още веднага след махането на катализатора сондата изгаря и не се оправя докато не се сложи нов катализатор.
Има го писано и тук, аз доста четох преди да махна моя. Но грешка не стана при мен.
Също така мисля че при повреда в ламбда сондите веднага светва чека на двигателя (жълтата лампа с нещо като чешмичка)

Гледали сме колата доста пъти от тогава с ДИС, ИНПА и други програмки, но според
живите данни са в нормите и грешка от неработеща сонда не дава.
Пак ви казвам, М43 има две сонди - преди и след катализатора. По-важна е първата , а втората е по-скоро коректив на тези стойности.
При проверката на сондите, неработещите или некоректно работещите обикновено се придържат към едни стойности (незнам точно каква мерна единица ползват) , докато читаво действащата ламбда сонда непрекъснато мени стойностите си .
Между другото аз имам един проблем с паленето и точно заради него ( а и заради звука) сложих резонатор, но положението си остана същото , така че не мисля че правата тръба се отразява на М43.
Но имайте предвид , че при някои коли (дори със същия мотор) още веднага след махането на катализатора сондата изгаря и не се оправя докато не се сложи нов катализатор.
Има го писано и тук, аз доста четох преди да махна моя. Но грешка не стана при мен.
Също така мисля че при повреда в ламбда сондите веднага светва чека на двигателя (жълтата лампа с нещо като чешмичка)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
И ква стана сега тя? Ако сложиш права тръба, я ти изгори сондата, я не... От какво се получава тази аномалия? Сондата преди катализатора е важна- знаем.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
viewtopic.php?f=34&t=30712&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
viewtopic.php?f=34&t=34472&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
viewtopic.php?f=34&t=34472&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: Вапросче "защо ми патка колата"
е добре ако е от ламбда сондата кво се прави в такъв случаи щтото чека ми свети и при закачане излиза катализатора доло и няква грешка там .... махат ми я и след време пак излиза ... само дане се окаже че след махането на катализатова сам преебал колата че щте се застрелям
((

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Или ще "излъжеш" сондата , че имаш катализатор,
или ще сложиш нов такъв.
Прочети двете теми по-горе - точно за това става въпрос в тях
или ще сложиш нов такъв.
Прочети двете теми по-горе - точно за това става въпрос в тях
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Колеги, от опит мога да споделя, че проблема е от дюзите. Аз имах абсолютно същия проблем с моята кола (е46, 318i, 99г.) и при мен се реши с почистване на дюзите. Когато ги свалихме имаше много нагар по тях, но след почистването пукането (паткането) и глъхненето изчезнаха и колата върви осезаемо по-добре.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Starter написа:Колеги, от опит мога да споделя, че проблема е от дюзите. Аз имах абсолютно същия проблем с моята кола (е46, 318i, 99г.) и при мен се реши с почистване на дюзите. Когато ги свалихме имаше много нагар по тях, но след почистването пукането (паткането) и глъхненето изчезнаха и колата върви осезаемо по-добре.
Да може и това да е, щом има припукване значи сместа или е бедна на гориво или богата и от там се получат детонации в колекторите.
Ходи на диагностика да ти прочетат грешката и ако е Р171 значи работата е ясна както съм описал малко по гере в темата.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани