Вапросче "защо ми патка колата"
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Вапросче "защо ми патка колата"
Значи какъв ми е проблема имам колата от декември 2009 до преди 2 месеца нямах никакви проблеми но 1 ден паля колата и нещо патка губи обороти дори на момента изгасва в движение също патка при подаване на пълна гас и се чуди кво става и ускоряваше бавно дори мн бавно. След без брои мн прегледи и чудеса се стигна до това че е може да е от Свещи и кабели смених свещите които са 120 кинта 4-полюсни си ебало мамата
както и да само да вари ... ама не никва промяна след още 1 седмица размишления се стигна до това че е Дибитомерът смених го 200 кинта такааа добре оправи се в момента Колата варви като луда НО сутри или когато истине малко при запалване пак патка и губи обороти веке след като загрее няма проблеми и незабавно след запалване при подаване на пълна гас патка патка патка след това дига обороти до 3-4 хиляди и до там почва да прави така сякаш е на мах обороти Незнам дали разбиране нещо и дали можете да дадете някви савети но щте сам благодарен на каквото и да е .... мерси за вниманието....
а и между другото последният Елкон на които ходих каза че почти е сигурен че е Температурен датчик....

а и между другото последният Елкон на които ходих каза че почти е сигурен че е Температурен датчик....
Последна промяна Wapz на 16 Сеп 2010, 23:43, променена общо 1 път
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
няма да е лошо да кажеш какъв модел е колата,поне се разбра че е бензин 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Проблемът може да е и от дюзите. Доста неприятно прекъсва колата, когато са зацапани.
Какъв точно дебитомер сложи ? Адаптиран ли ?
Свещи от 120 лв. не означа че са правилни за твоята кола. Трябват ти точно за твоя мотор свещи по каталог
Една диагностика си е направо задължителна, ако е датчик би трябвало да излезе веднага
И все пак уточни с какъв мотор е колата точно, разбрахме че е бензин
Какъв точно дебитомер сложи ? Адаптиран ли ?
Свещи от 120 лв. не означа че са правилни за твоята кола. Трябват ти точно за твоя мотор свещи по каталог

Една диагностика си е направо задължителна, ако е датчик би трябвало да излезе веднага

И все пак уточни с какъв мотор е колата точно, разбрахме че е бензин

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Колега, ти студена ли я режеш на макс? Не така...
Относно паткането - най-вероятно ти беднее сместа тогава - погледнете ламбдите на диагностика.
Относно паткането - най-вероятно ти беднее сместа тогава - погледнете ламбдите на диагностика.
Si non confectus, non reficiat.
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
да бе верно несам писал модела ама че сам прост
Е46 1.9i 99г.
за свещите да за този модел са по каталог сам ги земал същите са като предните
там няма проблем...
Ами аз сам си махнал катализатова ако има някво значение ...
а паткането се чува нямаде отпреде до дибитомера.
а кабелите биха ли имали нещо общо с паткането според мене не би трябвало...
а за диагностика сам я карал вече 3 пати
и нищо но преди малко говорих с едно момче препоръча ми един сервиз в които сам с БМВ-та са се занимавали и е доволен щте пробвам там да видим кво щте кажат ....

за свещите да за този модел са по каталог сам ги земал същите са като предните

Ами аз сам си махнал катализатова ако има някво значение ...
а паткането се чува нямаде отпреде до дибитомера.
а кабелите биха ли имали нещо общо с паткането според мене не би трябвало...
а за диагностика сам я карал вече 3 пати

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
И още 3 пъти да я водиш - ако я четат с Карсофт...няма да разберете скоро къде е проблема.
Не пести пари - отиди при някой, който има и апаратура и познания за БМВ!
Махнат катализатор - може да имаш проблем със ламбда сондата...Заги може да излезе прав.
Не пести пари - отиди при някой, който има и апаратура и познания за БМВ!
Махнат катализатор - може да имаш проблем със ламбда сондата...Заги може да излезе прав.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Wapz написа:Ами аз сам си махнал катализатова ако има някво значение ...
а паткането се чува нямаде отпреде до дибитомера.
А какво е сложено на мястото на катализатора? Ако е резонаторно гърне, няма да е от ламбдите със сигурност!
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Wapz написа:да бе верно несам писал модела ама че сам простЕ46 1.9i 99г.
за свещите да за този модел са по каталог сам ги земал същите са като преднитетам няма проблем...
Ами аз сам си махнал катализатова ако има някво значение ...
а паткането се чува нямаде отпреде до дибитомера.
а кабелите биха ли имали нещо общо с паткането според мене не би трябвало...
а за диагностика сам я карал вече 3 патии нищо но преди малко говорих с едно момче препоръча ми един сервиз в които сам с БМВ-та са се занимавали и е доволен щте пробвам там да видим кво щте кажат ....
Колега случайно да си с газов инжекцион и да ти записва грешка на диагностика P171?
Дори и да нямаш ГИ пак най-вероятно щом имаш гърмежи в колектора си с тази грешка и това означава проблем в системата осигуряваща гориво или накратко може де е всичко свързано със смесообразуването от катализатора не е със сигурност защото и аз минах по този път 1 година ходене по мъките паткане както ти го описваш и то на средни обороти мине ли 2-3 оборота литва.
Ако нямаш газова сигурно е проблема в дебитомера или ланда сондата защото за да имаш паткане или детонации значи или е бедна или богата сместа.
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
vavilon написа:Wapz написа:Ами аз сам си махнал катализатова ако има някво значение ...
а паткането се чува нямаде отпреде до дибитомера.
А какво е сложено на мястото на катализатора? Ако е резонаторно гърне, няма да е от ламбдите със сигурност!
ако катализатора е бил заминал и е карано така доста време ламбдата е умряла, въпреки, че е сложен резонатор след това, ако не е сменена сондата си е заминала

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Нищо и няма на сондата от каране с права тръба.
Едва ли проблема е с нея, би трябвало веднага да светне жълтата лампа за чека на двигателя.
По-важната сонда е преди катализатора, втората има някакви спомагателни функции
Едва ли проблема е с нея, би трябвало веднага да светне жълтата лампа за чека на двигателя.
По-важната сонда е преди катализатора, втората има някакви спомагателни функции

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Аз пък знам, че точно правата тръба "опича" ламбдата - ако има читав резонатор няма да има проблем.
Si non confectus, non reficiat.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Аз карах около 10к км. с права тръба и сондата си даваше нормални стойности.
Сега вече съм с резонатор по звукови причини
Сега вече съм с резонатор по звукови причини

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
kriso85 написа:Аз карах около 10к км. с права тръба и сондата си даваше нормални стойности.
Сега вече съм с резонатор по звукови причини
явно ти си изключение... на познат са му избушили катализатора, но са го оставили и прецака сондата, след това сложи права тръба и нова сонда, пак се прецака и сега кара с резонатор и читава сонда... а ти последните 10к км гледал ли си как работи сондата или казваш така защото според теб работи правилно? Стана ми интересно

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
И на мен ми интересно, как така си карал 10к и няма проблеми?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Вапросче "защо ми патка колата"
Много е вероятно на Крисо просто да са му сложили дистанционна втулка (иначе казано да са заварили една гайка със същата резба на отвора на ламбдата) - това работи на 99%.
Si non confectus, non reficiat.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: mitaka_m3