Вапросче "защо ми патка колата"

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.09.2010

Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от Wapz » 16 Сеп 2010, 20:37

Значи какъв ми е проблема имам колата от декември 2009 до преди 2 месеца нямах никакви проблеми но 1 ден паля колата и нещо патка губи обороти дори на момента изгасва в движение също патка при подаване на пълна гас и се чуди кво става и ускоряваше бавно дори мн бавно. След без брои мн прегледи и чудеса се стигна до това че е може да е от Свещи и кабели смених свещите които са 120 кинта 4-полюсни си ебало мамата :) както и да само да вари ... ама не никва промяна след още 1 седмица размишления се стигна до това че е Дибитомерът смених го 200 кинта такааа добре оправи се в момента Колата варви като луда НО сутри или когато истине малко при запалване пак патка и губи обороти веке след като загрее няма проблеми и незабавно след запалване при подаване на пълна гас патка патка патка след това дига обороти до 3-4 хиляди и до там почва да прави така сякаш е на мах обороти Незнам дали разбиране нещо и дали можете да дадете някви савети но щте сам благодарен на каквото и да е .... мерси за вниманието....
а и между другото последният Елкон на които ходих каза че почти е сигурен че е Температурен датчик....
Последна промяна Wapz на 16 Сеп 2010, 23:43, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от S7 » 16 Сеп 2010, 22:18

няма да е лошо да кажеш какъв модел е колата,поне се разбра че е бензин :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от kriso85 » 16 Сеп 2010, 22:44

Проблемът може да е и от дюзите. Доста неприятно прекъсва колата, когато са зацапани.

Какъв точно дебитомер сложи ? Адаптиран ли ?
Свещи от 120 лв. не означа че са правилни за твоята кола. Трябват ти точно за твоя мотор свещи по каталог ;)

Една диагностика си е направо задължителна, ако е датчик би трябвало да излезе веднага :yes:

И все пак уточни с какъв мотор е колата точно, разбрахме че е бензин ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от Zagy » 16 Сеп 2010, 22:45

Колега, ти студена ли я режеш на макс? Не така...

Относно паткането - най-вероятно ти беднее сместа тогава - погледнете ламбдите на диагностика.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.09.2010

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от Wapz » 16 Сеп 2010, 23:40

да бе верно несам писал модела ама че сам прост :) Е46 1.9i 99г.

за свещите да за този модел са по каталог сам ги земал същите са като предните :) там няма проблем...
Ами аз сам си махнал катализатова ако има някво значение ...
а паткането се чува нямаде отпреде до дибитомера.

а кабелите биха ли имали нещо общо с паткането според мене не би трябвало...

а за диагностика сам я карал вече 3 пати :) и нищо но преди малко говорих с едно момче препоръча ми един сервиз в които сам с БМВ-та са се занимавали и е доволен щте пробвам там да видим кво щте кажат ....

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от Dimitroff » 17 Сеп 2010, 8:25

И още 3 пъти да я водиш - ако я четат с Карсофт...няма да разберете скоро къде е проблема.
Не пести пари - отиди при някой, който има и апаратура и познания за БМВ!

Махнат катализатор - може да имаш проблем със ламбда сондата...Заги може да излезе прав.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от vavilon » 17 Сеп 2010, 9:24

Wapz написа:Ами аз сам си махнал катализатова ако има някво значение ...
а паткането се чува нямаде отпреде до дибитомера.

А какво е сложено на мястото на катализатора? Ако е резонаторно гърне, няма да е от ламбдите със сигурност!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от oci » 17 Сеп 2010, 10:59

Wapz написа:да бе верно несам писал модела ама че сам прост :) Е46 1.9i 99г.

за свещите да за този модел са по каталог сам ги земал същите са като предните :) там няма проблем...
Ами аз сам си махнал катализатова ако има някво значение ...
а паткането се чува нямаде отпреде до дибитомера.

а кабелите биха ли имали нещо общо с паткането според мене не би трябвало...

а за диагностика сам я карал вече 3 пати :) и нищо но преди малко говорих с едно момче препоръча ми един сервиз в които сам с БМВ-та са се занимавали и е доволен щте пробвам там да видим кво щте кажат ....


Колега случайно да си с газов инжекцион и да ти записва грешка на диагностика P171?
Дори и да нямаш ГИ пак най-вероятно щом имаш гърмежи в колектора си с тази грешка и това означава проблем в системата осигуряваща гориво или накратко може де е всичко свързано със смесообразуването от катализатора не е със сигурност защото и аз минах по този път 1 година ходене по мъките паткане както ти го описваш и то на средни обороти мине ли 2-3 оборота литва.
Ако нямаш газова сигурно е проблема в дебитомера или ланда сондата защото за да имаш паткане или детонации значи или е бедна или богата сместа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от scipo » 17 Сеп 2010, 11:44

vavilon написа:
Wapz написа:Ами аз сам си махнал катализатова ако има някво значение ...
а паткането се чува нямаде отпреде до дибитомера.

А какво е сложено на мястото на катализатора? Ако е резонаторно гърне, няма да е от ламбдите със сигурност!


ако катализатора е бил заминал и е карано така доста време ламбдата е умряла, въпреки, че е сложен резонатор след това, ако не е сменена сондата си е заминала ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от kriso85 » 17 Сеп 2010, 14:07

Нищо и няма на сондата от каране с права тръба.
Едва ли проблема е с нея, би трябвало веднага да светне жълтата лампа за чека на двигателя.
По-важната сонда е преди катализатора, втората има някакви спомагателни функции ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от Zagy » 17 Сеп 2010, 14:12

Аз пък знам, че точно правата тръба "опича" ламбдата - ако има читав резонатор няма да има проблем.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от kriso85 » 17 Сеп 2010, 14:33

Аз карах около 10к км. с права тръба и сондата си даваше нормални стойности.
Сега вече съм с резонатор по звукови причини :D
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 13.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нормално

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от scipo » 17 Сеп 2010, 16:26

kriso85 написа:Аз карах около 10к км. с права тръба и сондата си даваше нормални стойности.
Сега вече съм с резонатор по звукови причини :D


явно ти си изключение... на познат са му избушили катализатора, но са го оставили и прецака сондата, след това сложи права тръба и нова сонда, пак се прецака и сега кара с резонатор и читава сонда... а ти последните 10к км гледал ли си как работи сондата или казваш така защото според теб работи правилно? Стана ми интересно :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от vavilon » 17 Сеп 2010, 16:37

И на мен ми интересно, как така си карал 10к и няма проблеми?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Вапросче "защо ми патка колата"

Мнение от Zagy » 17 Сеп 2010, 16:46

Много е вероятно на Крисо просто да са му сложили дистанционна втулка (иначе казано да са заварили една гайка със същата резба на отвора на ламбдата) - това работи на 99%.
Si non confectus, non reficiat.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: mitaka_m3

Последни теми
Facebook