Ken Block - Gymkhana 3.2
Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
speeder88 написа:steeN написа:точно почнах да се чудя, кви са тия вечни гуми и накрая ги разпацалоса
абе едвали цялото клипче е снимано на веднъж, тъй че сигурно е сменил доста джпанки
Мен ме съмнява и двигателя да може да издържи на толкоз тормоз . Казват , че е 600+ коня а предполагам не е над 2 литра . Та колко пържене и каране на прекъсвач , си мисля е невъзможно да издържи . За клипа - поне няколко дни са го снимали , докато докарат всичко да изглежда така , както искат . Първия клип , където дрифти на докове , е доста по-добър , но и тоя "става"

- Avramov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: ваноса да пее одата на радостта
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
BULL3T написа:F*natic написа:Представям ви новото клипче на Кен Блок![]()
http://www.topgear.com/uk/car-news/ken-block-gymkhana-3-2010-09-15
Колата е Форд, но това което прави с нея...
Баси форда!!! Браво на кенчо!
Не мога да разбера какво му се кланяте на тоя Американски "келеш". Не, че няма завършено рали в Европа ами всичко на всичко има 2 завършени етапа. Поне няква скорост да показваше, като Кими примерно, който на асфалтовите ралита дава времена изключително близки до лидерите и дори спечели първия си етап в Световния шампионат на Рали Германия.
ПП: Колегите който цитирам...нищо лично, просто ми трябва някаква основа на която да базирам мнението и твърденията си

Последна промяна Avramov на 16 Сеп 2010, 11:03, променена общо 1 път
Aim to be the best, live with the rest!


- nik4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: м я някак си.
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
acho.rs написа:speeder88 написа:steeN написа:точно почнах да се чудя, кви са тия вечни гуми и накрая ги разпацалоса
абе едвали цялото клипче е снимано на веднъж, тъй че сигурно е сменил доста джпанки
Мен ме съмнява и двигателя да може да издържи на толкоз тормоз . Казват , че е 600+ коня а предполагам не е над 2 литра . Та колко пържене и каране на прекъсвач , си мисля е невъзможно да издържи . За клипа - поне няколко дни са го снимали , докато докарат всичко да изглежда така , както искат . Първия клип , където дрифти на докове , е доста по-добър , но и тоя "става"
Форда е 2.0 турбо и аз мисля че е имало снимане на части иначе на тоя зор дето му дава не знам как ще издържи това двигателче

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
Avramov написа:Не мога да разбера какво му се кланяте на тоя Американски "келеш". Не, че няма завършено рали в Европа ами всичко на всичко има 2 завършени етапа. Поне няква скорост да показваше, като Кими примерно, който на асфалтовите ралита дава времена изключително близки до лидерите и дори спечели първия си етап в Световния шампионат на Рали Германия.
Кен е изцяло демонстрейшън драйвър - все едно да питаш що дрифтаджия не участва на ралита - просто не му е там силата

Si non confectus, non reficiat.
- Avramov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: ваноса да пее одата на радостта
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
nik4o написа:acho.rs написа:speeder88 написа:steeN написа:точно почнах да се чудя, кви са тия вечни гуми и накрая ги разпацалоса
абе едвали цялото клипче е снимано на веднъж, тъй че сигурно е сменил доста джпанки
Мен ме съмнява и двигателя да може да издържи на толкоз тормоз . Казват , че е 600+ коня а предполагам не е над 2 литра . Та колко пържене и каране на прекъсвач , си мисля е невъзможно да издържи . За клипа - поне няколко дни са го снимали , докато докарат всичко да изглежда така , както искат . Първия клип , където дрифти на докове , е доста по-добър , но и тоя "става"
Форда е 2.0 турбо и аз мисля че е имало снимане на части иначе на тоя зор дето му дава не знам как ще издържи това двигателче
Издържат доста по-големи натоварвания от 5 мин. на прекъсвач. Преди доста години на рали Кения, а и сега на рали Мексико се кара около 60%(около 300-400км.) от рали дистанцията на прекъсвач на 6-та, при това на макадам.
Zagy написа:Avramov написа:Не мога да разбера какво му се кланяте на тоя Американски "келеш". Не, че няма завършено рали в Европа ами всичко на всичко има 2 завършени етапа. Поне няква скорост да показваше, като Кими примерно, който на асфалтовите ралита дава времена изключително близки до лидерите и дори спечели първия си етап в Световния шампионат на Рали Германия.
Кен е изцяло демонстрейшън драйвър - все едно да питаш що дрифтаджия не участва на ралита - просто не му е там силата
Ами защо се натиска при батковците и твърди някви неща от типа че техниката не му позволявала да е конкурентен на останалите пилоти, при положение че е заводски отбора. Просто е жалък според мен. Колкото за демонстрациите не мисля, че е нещо чак толкова специално

Aim to be the best, live with the rest!


Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
they see me roillin'
they hatin'...
шоуто е на макс
като се показаха искрите от теловете ме израдва, а като си тръгна по джанти още повече
капака бяха полу-разтопените спирачни дискове
they hatin'...
шоуто е на макс
като се показаха искрите от теловете ме израдва, а като си тръгна по джанти още повече
капака бяха полу-разтопените спирачни дискове
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
баси глупостите изписахте ...
Кен Блок рлз!


Кен Блок рлз!


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
в началото на клипа си казаха- 650 коне, и май въртящия момент беше там някъде...домързя ме да го връщам. абе прай шоу, кое си верно- верно си е. ама цивилната фЕеста е б@х ти оратняка, ръняка и т.н.
обаче ми хареса как яко я шпореше на снежния терен
обаче ми хареса как яко я шпореше на снежния терен

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
Издържат доста по-големи натоварвания от 5 мин. на прекъсвач. Преди доста години на рали Кения, а и сега на рали Мексико се кара около 60%(около 300-400км.) от рали дистанцията на прекъсвач на 6-та, при това на макадам.
Само , че тук тепе почти на едно място и не може ефективно да се охлади , както при движение със 200ина км/ч . Маслото да се е изпържило на 3тата минута , а дори и да не беше това , няма как всички тия дрифтове да са снимани на един път ... А скоростната кутия на какво е подложена , хаха
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
вие сте ебахти типовете, взехте да обсъждате какво става с кола дето само може да се надявате да я сънувате...ебахти типовете честно...семкаджии
the project is ready....




- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
Dido_stz написа:вие сте ебахти типовете, взехте да обсъждате какво става с кола дето само може да се надявате да я сънувате...ебахти типовете честно...семкаджии



аз го казах с по-мек тон, но Дидака не ви простИ...

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4876
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
Dido_stz написа:вие сте ебахти типовете, взехте да обсъждате какво става с кола дето само може да се надявате да я сънувате...ебахти типовете честно...семкаджии
Ами ти какво исакш да обсъждаме - тва да не ти е анкета - да и не . Пуснато е като тема и няма причина да не се дискутриа и колата и гумите и пилота

- А.Марчев
- ентусиаст
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
Този май само такива номера може да прави иначе в ралито хич го няма
и Форда много повече ми харесва от СУбарото незнам защо .. иначе клипа е страшен 



- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
nase7o написа:Този май само такива номера може да прави иначе в ралито хич го нямаи Форда много повече ми харесва от СУбарото незнам защо .. иначе клипа е страшен
да сравняваш форд със субару?!? въпреки че тези нямат нищо общо с обикновенните

- Avramov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: ваноса да пее одата на радостта
Re: Ken Block - Gymkhana 3.2
kiko написа:nase7o написа:Този май само такива номера може да прави иначе в ралито хич го нямаи Форда много повече ми харесва от СУбарото незнам защо .. иначе клипа е страшен
да сравняваш форд със субару?!? въпреки че тези нямат нищо общо с обикновенните
Ford Fiesta S2000 Technical Specification:
Engine:
Ford 1998cc Pipo built I4 Duratec S2000 engine. Four cylinders, 16 valves.
Bore 87mm. Stroke 83mm. Cosworth electronics engine management system. Catalytic converter.
Power:
280 bhp at 8000 rpm.
Torque:
260 Nm at 6500 rpm.
Transmission:
Permanent four-wheel drive. M-Sport / Xtrac six speed sequential gearbox with AP clutch
Impreza WRC2008 Technical specification:
Engine: H-4. Flat four-cylinder, 16 valve, turbocharged
Capacity: 1994cc
Bore: 92.0mm
Stroke: 75.0mm
Engine management: Subaru programmable electronic engine management system
Power: 300bhp @ 5500rpm
Torque: 650Nm @ 3000rpm
Transmission: Six-speed electro-hydraulic,
Aim to be the best, live with the rest!


31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани