Ken Block - Gymkhana 3.2

Видео клипове с участието на нашите любими Баварци.

Модератори: mitaka7, alpina-ma6inata, SpUd3r

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от acho.rs » 16 Сеп 2010, 10:45

speeder88 написа:
steeN написа:точно почнах да се чудя, кви са тия вечни гуми и накрая ги разпацалоса ;)

абе едвали цялото клипче е снимано на веднъж, тъй че сигурно е сменил доста джпанки

Мен ме съмнява и двигателя да може да издържи на толкоз тормоз . Казват , че е 600+ коня а предполагам не е над 2 литра . Та колко пържене и каране на прекъсвач , си мисля е невъзможно да издържи . За клипа - поне няколко дни са го снимали , докато докарат всичко да изглежда така , както искат . Първия клип , където дрифти на докове , е доста по-добър , но и тоя "става" :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: ваноса да пее одата на радостта

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от Avramov » 16 Сеп 2010, 10:52

BULL3T написа:
F*natic написа:Представям ви новото клипче на Кен Блок :kuku:

http://www.topgear.com/uk/car-news/ken-block-gymkhana-3-2010-09-15

Колата е Форд, но това което прави с нея... :clap:


Баси форда!!! Браво на кенчо!


Не мога да разбера какво му се кланяте на тоя Американски "келеш". Не, че няма завършено рали в Европа ами всичко на всичко има 2 завършени етапа. Поне няква скорост да показваше, като Кими примерно, който на асфалтовите ралита дава времена изключително близки до лидерите и дори спечели първия си етап в Световния шампионат на Рали Германия.

ПП: Колегите който цитирам...нищо лично, просто ми трябва някаква основа на която да базирам мнението и твърденията си :bchug:
Последна промяна Avramov на 16 Сеп 2010, 11:03, променена общо 1 път
Aim to be the best, live with the rest!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: Софията
Пол: Мъж
Кара: м я някак си.

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от nik4o » 16 Сеп 2010, 10:57

acho.rs написа:
speeder88 написа:
steeN написа:точно почнах да се чудя, кви са тия вечни гуми и накрая ги разпацалоса ;)

абе едвали цялото клипче е снимано на веднъж, тъй че сигурно е сменил доста джпанки

Мен ме съмнява и двигателя да може да издържи на толкоз тормоз . Казват , че е 600+ коня а предполагам не е над 2 литра . Та колко пържене и каране на прекъсвач , си мисля е невъзможно да издържи . За клипа - поне няколко дни са го снимали , докато докарат всичко да изглежда така , както искат . Първия клип , където дрифти на докове , е доста по-добър , но и тоя "става" :driving:


Форда е 2.0 турбо и аз мисля че е имало снимане на части иначе на тоя зор дето му дава не знам как ще издържи това двигателче
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от Zagy » 16 Сеп 2010, 11:10

Avramov написа:Не мога да разбера какво му се кланяте на тоя Американски "келеш". Не, че няма завършено рали в Европа ами всичко на всичко има 2 завършени етапа. Поне няква скорост да показваше, като Кими примерно, който на асфалтовите ралита дава времена изключително близки до лидерите и дори спечели първия си етап в Световния шампионат на Рали Германия.

Кен е изцяло демонстрейшън драйвър - все едно да питаш що дрифтаджия не участва на ралита - просто не му е там силата ;)
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: ваноса да пее одата на радостта

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от Avramov » 16 Сеп 2010, 11:17

nik4o написа:
acho.rs написа:
speeder88 написа:
steeN написа:точно почнах да се чудя, кви са тия вечни гуми и накрая ги разпацалоса ;)

абе едвали цялото клипче е снимано на веднъж, тъй че сигурно е сменил доста джпанки

Мен ме съмнява и двигателя да може да издържи на толкоз тормоз . Казват , че е 600+ коня а предполагам не е над 2 литра . Та колко пържене и каране на прекъсвач , си мисля е невъзможно да издържи . За клипа - поне няколко дни са го снимали , докато докарат всичко да изглежда така , както искат . Първия клип , където дрифти на докове , е доста по-добър , но и тоя "става" :driving:


Форда е 2.0 турбо и аз мисля че е имало снимане на части иначе на тоя зор дето му дава не знам как ще издържи това двигателче



Издържат доста по-големи натоварвания от 5 мин. на прекъсвач. Преди доста години на рали Кения, а и сега на рали Мексико се кара около 60%(около 300-400км.) от рали дистанцията на прекъсвач на 6-та, при това на макадам.

Zagy написа:
Avramov написа:Не мога да разбера какво му се кланяте на тоя Американски "келеш". Не, че няма завършено рали в Европа ами всичко на всичко има 2 завършени етапа. Поне няква скорост да показваше, като Кими примерно, който на асфалтовите ралита дава времена изключително близки до лидерите и дори спечели първия си етап в Световния шампионат на Рали Германия.

Кен е изцяло демонстрейшън драйвър - все едно да питаш що дрифтаджия не участва на ралита - просто не му е там силата ;)


Ами защо се натиска при батковците и твърди някви неща от типа че техниката не му позволявала да е конкурентен на останалите пилоти, при положение че е заводски отбора. Просто е жалък според мен. Колкото за демонстрациите не мисля, че е нещо чак толкова специално :dunno:
Aim to be the best, live with the rest!
Изображение


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от Хаос » 16 Сеп 2010, 11:34

they see me roillin'
they hatin'...

шоуто е на макс
като се показаха искрите от теловете ме израдва, а като си тръгна по джанти още повече
капака бяха полу-разтопените спирачни дискове
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8377
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от vicho » 16 Сеп 2010, 11:53

баси глупостите изписахте ... :kuku:

Кен Блок рлз! :bowdown: :driving:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от akula » 16 Сеп 2010, 12:29

в началото на клипа си казаха- 650 коне, и май въртящия момент беше там някъде...домързя ме да го връщам. абе прай шоу, кое си верно- верно си е. ама цивилната фЕеста е б@х ти оратняка, ръняка и т.н.
обаче ми хареса как яко я шпореше на снежния терен :bowdown:
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от acho.rs » 16 Сеп 2010, 13:11

Издържат доста по-големи натоварвания от 5 мин. на прекъсвач. Преди доста години на рали Кения, а и сега на рали Мексико се кара около 60%(около 300-400км.) от рали дистанцията на прекъсвач на 6-та, при това на макадам.

Само , че тук тепе почти на едно място и не може ефективно да се охлади , както при движение със 200ина км/ч . Маслото да се е изпържило на 3тата минута , а дори и да не беше това , няма как всички тия дрифтове да са снимани на един път ... А скоростната кутия на какво е подложена , хаха

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от Dido_stz » 16 Сеп 2010, 13:16

вие сте ебахти типовете, взехте да обсъждате какво става с кола дето само може да се надявате да я сънувате...ебахти типовете честно...семкаджии
the project is ready....
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8377
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от vicho » 16 Сеп 2010, 13:22

Dido_stz написа:вие сте ебахти типовете, взехте да обсъждате какво става с кола дето само може да се надявате да я сънувате...ебахти типовете честно...семкаджии


:yes: :yes: :yes:

аз го казах с по-мек тон, но Дидака не ви простИ...

:mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4876
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от acho.rs » 16 Сеп 2010, 13:25

Dido_stz написа:вие сте ебахти типовете, взехте да обсъждате какво става с кола дето само може да се надявате да я сънувате...ебахти типовете честно...семкаджии

Ами ти какво исакш да обсъждаме - тва да не ти е анкета - да и не . Пуснато е като тема и няма причина да не се дискутриа и колата и гумите и пилота :wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Габрово
Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от А.Марчев » 16 Сеп 2010, 13:58

Този май само такива номера може да прави иначе в ралито хич го няма :mhihi: и Форда много повече ми харесва от СУбарото незнам защо .. иначе клипа е страшен :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от kiko » 16 Сеп 2010, 14:02

nase7o написа:Този май само такива номера може да прави иначе в ралито хич го няма :mhihi: и Форда много повече ми харесва от СУбарото незнам защо .. иначе клипа е страшен :yes:

да сравняваш форд със субару?!? въпреки че тези нямат нищо общо с обикновенните :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 20.12.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: ваноса да пее одата на радостта

Re: Ken Block - Gymkhana 3.2

Мнение от Avramov » 16 Сеп 2010, 14:13

kiko написа:
nase7o написа:Този май само такива номера може да прави иначе в ралито хич го няма :mhihi: и Форда много повече ми харесва от СУбарото незнам защо .. иначе клипа е страшен :yes:

да сравняваш форд със субару?!? въпреки че тези нямат нищо общо с обикновенните :kuku:


Ford Fiesta S2000 Technical Specification:
Engine:
Ford 1998cc Pipo built I4 Duratec S2000 engine. Four cylinders, 16 valves.
Bore 87mm. Stroke 83mm. Cosworth electronics engine management system. Catalytic converter.
Power:
280 bhp at 8000 rpm.
Torque:
260 Nm at 6500 rpm.
Transmission:
Permanent four-wheel drive. M-Sport / Xtrac six speed sequential gearbox with AP clutch


Impreza WRC2008 Technical specification:

Engine: H-4. Flat four-cylinder, 16 valve, turbocharged
Capacity: 1994cc
Bore: 92.0mm
Stroke: 75.0mm
Engine management: Subaru programmable electronic engine management system
Power: 300bhp @ 5500rpm
Torque: 650Nm @ 3000rpm
Transmission: Six-speed electro-hydraulic,
Aim to be the best, live with the rest!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook