Конкретно за газта
Модератор: Технически модератори
Конкретно за газта
Много ще съм ви благодарен ако споделите с мен всички "плюсове" и недостатъци , както и евентуални проблеми които могат да се получат ако си сложа газова уредба на колата понеже ми излиза доста скъпо ако карам на бензин.Благодаря ви предварително.
П.С. прегледах цялата търсачка , но за съжаление не намерих нищо конкретно за плюсовете и минусите.Съжалявам ако има такава тема,но аз не съм я намерил
П.С. прегледах цялата търсачка , но за съжаление не намерих нищо конкретно за плюсовете и минусите.Съжалявам ако има такава тема,но аз не съм я намерил
Само няколко думи... ГАДНА РАБОТА и ГАЗОВ ИНЖИКЦИОН....
Но най-добре прочети тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21143 искаш ли да ти върви колата и да нямаш главоболия- газов инжекцион, като мене. Темата е голяма, но доста полезни неща има...
ГАДНО Е
БМВ на ГАЗ
но няма как...
Но най-добре прочети тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21143 искаш ли да ти върви колата и да нямаш главоболия- газов инжекцион, като мене. Темата е голяма, но доста полезни неща има...
ГАДНО Е
БМВ на ГАЗ

BMW & RAMMSTEIN RULES







Впечатление за по-модерните газови уредби нямам.Но никога няма да си сложа газ.Карам и дизел и бензин и на бензина няма да му сложа газово.Говоря за обикновенно.Значи няколко са причините.
1.На бензин си паля по всяко време без проблеми.Зимата всяка сутрин гледам как газаджиите дето са големи тарикати и не слагат за 5лв. бензин , за да могат да запалят как въртят по половин час и накрая ме молят да ги дърпам.Или си носят бутилка с топла вода за да си топлят колектора.
2.Газта няма мазителните качества на бензина каквото и да си приказваме.
3.Автомобила не върви еднакво добре на бензин и на газ.Причината е проста.Газта има по-малко въглредодни атоми от бензина , които придават на горенето съвсем различен характер.
4.За човек като мен който не кара много тази инвестиция не се избива никак бързо
5.Когато се кара на газ трябва май по-често да се сменя маслото и филтрите
6.Двигатела и скорстната кутия са разчетени за бензин.Следователно максималната мощност се постига при x обороти.Но когато се сложи газ
максималната мощност се достига при y обороти , които не за препоръчителни за повечето автомобили (по-високи).Затова на газ има по-голяма вероятност от прегряване , да не кажа че там по принцип температурата е по-висока.На баира се усеща преимуществото газ бензин
7.Незнам защо , но на повечето газаджии гърнетата им заминават много бързо.
8.Не искам в колата ми да мирише на чесън.
9.Има прекалено много "майстори" , които така могат да ти скопосат колата , че .......
10.Газта май остро я разреждат с CO и други лайна
Това са впчатления , които съм придобил или са ми били споделени от хора които карат на газ.Пак казвам , че ства въпрос за обикновенни АГУ.Лично мое мнение е , че двигатела се скапва повече от газта.
1.На бензин си паля по всяко време без проблеми.Зимата всяка сутрин гледам как газаджиите дето са големи тарикати и не слагат за 5лв. бензин , за да могат да запалят как въртят по половин час и накрая ме молят да ги дърпам.Или си носят бутилка с топла вода за да си топлят колектора.
2.Газта няма мазителните качества на бензина каквото и да си приказваме.
3.Автомобила не върви еднакво добре на бензин и на газ.Причината е проста.Газта има по-малко въглредодни атоми от бензина , които придават на горенето съвсем различен характер.
4.За човек като мен който не кара много тази инвестиция не се избива никак бързо
5.Когато се кара на газ трябва май по-често да се сменя маслото и филтрите
6.Двигатела и скорстната кутия са разчетени за бензин.Следователно максималната мощност се постига при x обороти.Но когато се сложи газ
максималната мощност се достига при y обороти , които не за препоръчителни за повечето автомобили (по-високи).Затова на газ има по-голяма вероятност от прегряване , да не кажа че там по принцип температурата е по-висока.На баира се усеща преимуществото газ бензин
7.Незнам защо , но на повечето газаджии гърнетата им заминават много бързо.
8.Не искам в колата ми да мирише на чесън.
9.Има прекалено много "майстори" , които така могат да ти скопосат колата , че .......
10.Газта май остро я разреждат с CO и други лайна
Това са впчатления , които съм придобил или са ми били споделени от хора които карат на газ.Пак казвам , че ства въпрос за обикновенни АГУ.Лично мое мнение е , че двигатела се скапва повече от газта.
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеите
Тъи като форума е начин всеки да си изрази мнението , ще пиша
Когато бех малак на пазара имасхе само руски коли със задно предаване , и като се появиха такива с предно ги обявиха за лоши и не за нашите пътища , помните предполагам.Като се появиха Део Тико имаше разбирачи дето казаха че моторите им боли капсуловани и не можело да им се прави ремонт- все специалисти.
Слагането на газ е нещо такова , кои разбира и кои не си казва мнението ама наи пишат хора дето нищо не разбират, как ставало мазането колко ще гори и т.н.
Ами мазането ще става както си е ставало от как Ото го е измислил, ще гори толкова колкото я настъпваш в краина сметка.
Има си плюсове и минуси
Минусите са че требва да вложиш пари, отначало, заема ти се багажника, и че тербва да слагаш за 10 лв бензин.
Зимата добре е да палиш на бензин -има си просто некои неща ама нали не ни отарва цената на бензина, поноси мо е .Че зимата требва да палиш на бензин и да чакаш да загрее , ок ами ако и с бира да върви тази кола пак ще чакам да загрее мотора е студен и ако не мисля за него на мен самия ще ми е студено в тази кола.
Самата уредба и изпълнение е въпрос на възможности и масторлук така да се каже.
Рових се из нета и установих че доста държави субсидират инвестицията -защо ли?????
http://www.lpg-autoconversions.co.uk/All_About_LPG.htm
Плюсове - за бедната ни държава на първо место са парите , казвам бедна защото става въпрос за 10-12 годишни коли дори и те да са БМВ Мерцедес , СААБ , Волво, и прочие, ако имахме пари немаше да мислим за газ, метан и др.А може и сме умни и да си пестим парите като може и да ги вложим в нещо друго.
Моето мнение не ангажира никого но мисля че нема лошо д акараш на газ.Станах свидетел на танкер които кара олио събирано от Фаст фоод вериги и се сепарира после и се продава като дизелово гориво. Нема лошо върви не ти троши мотора.
В Бразилия на всеки три коли на две от тях пише на капака алохол и вървят с алкохол , отпадъчен продукт от захарната трастика-преработката и.Какво лошо.
Сега иам доста хибридни автомобили, караш до 60 на батерии после на петрол.
Колега , слагаи газта ама си немери читав маистор, дето да вярва в това дето парави, щом питаш значи ти е скапо , слагаи.
Сорри ако сам засегнал некои, Но ако можеш да помогнеш на некои направи го , и бъди обективен , честен.
Ако мога да я подкарам и с вода , да знаете ще го направя, глегам че тука по бензиностанциите я мачат с вода ама не става за момента.
Good Luck
Нищо лично
Тъи като форума е начин всеки да си изрази мнението , ще пиша
Когато бех малак на пазара имасхе само руски коли със задно предаване , и като се появиха такива с предно ги обявиха за лоши и не за нашите пътища , помните предполагам.Като се появиха Део Тико имаше разбирачи дето казаха че моторите им боли капсуловани и не можело да им се прави ремонт- все специалисти.
Слагането на газ е нещо такова , кои разбира и кои не си казва мнението ама наи пишат хора дето нищо не разбират, как ставало мазането колко ще гори и т.н.
Ами мазането ще става както си е ставало от как Ото го е измислил, ще гори толкова колкото я настъпваш в краина сметка.
Има си плюсове и минуси
Минусите са че требва да вложиш пари, отначало, заема ти се багажника, и че тербва да слагаш за 10 лв бензин.
Зимата добре е да палиш на бензин -има си просто некои неща ама нали не ни отарва цената на бензина, поноси мо е .Че зимата требва да палиш на бензин и да чакаш да загрее , ок ами ако и с бира да върви тази кола пак ще чакам да загрее мотора е студен и ако не мисля за него на мен самия ще ми е студено в тази кола.
Самата уредба и изпълнение е въпрос на възможности и масторлук така да се каже.
Рових се из нета и установих че доста държави субсидират инвестицията -защо ли?????
http://www.lpg-autoconversions.co.uk/All_About_LPG.htm
Плюсове - за бедната ни държава на първо место са парите , казвам бедна защото става въпрос за 10-12 годишни коли дори и те да са БМВ Мерцедес , СААБ , Волво, и прочие, ако имахме пари немаше да мислим за газ, метан и др.А може и сме умни и да си пестим парите като може и да ги вложим в нещо друго.
Моето мнение не ангажира никого но мисля че нема лошо д акараш на газ.Станах свидетел на танкер които кара олио събирано от Фаст фоод вериги и се сепарира после и се продава като дизелово гориво. Нема лошо върви не ти троши мотора.
В Бразилия на всеки три коли на две от тях пише на капака алохол и вървят с алкохол , отпадъчен продукт от захарната трастика-преработката и.Какво лошо.
Сега иам доста хибридни автомобили, караш до 60 на батерии после на петрол.
Колега , слагаи газта ама си немери читав маистор, дето да вярва в това дето парави, щом питаш значи ти е скапо , слагаи.
Сорри ако сам засегнал некои, Но ако можеш да помогнеш на некои направи го , и бъди обективен , честен.
Ако мога да я подкарам и с вода , да знаете ще го направя, глегам че тука по бензиностанциите я мачат с вода ама не става за момента.
Good Luck
Нищо лично

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

batjeko всеки си преценява за себе си на какво ще кара.Но това което съм написал не са измислени истории , а неща които са ми казали механици и химици.А те познават много добре устройството на двигатела и качествата на всяко едно гориво.Аз нямам нищо против колата да се кара ако ще и с лайна.Но двигатела трябва да е направен за това.Аз лично много бих искал да карам на спирт бензиновия двигател , обаче колко пари трябва да налея.
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеите
За да да не стане замеряне с реплики форума и да има некаква обаразователна стоиност нека да уточним некои неща.
Един мотор не се създава да работи само на един вид гориво-аз не познавам такъв.
При дизелите има мотори които се палят на газиол(нафта)и до определен товар, температури, идр, показатели работят на това гориво след което се преминава на така нареченото тежко гориво
from LFO to HFO.същия мотор с промяна на горивната апаратура работи и на природеен газ, без проблеми като се намаля шума на мотора, емисията на изгорелите газове, цикалът за смената на маслото и ред други неща, като оссновен фактор по които се избира мотора е мощност и себестоиност на краината работа(получената енергия)
с две думи- производителя на мотори в нашия случаи БМВ един от наи добрите си казва думата и излиза на пазара - и вади един каталог с характеристиките на мотора,и казва тъка-ако го караш с такова октаново число безин , с това масло , стези свещи извън града и без женати да ти вдига нервите ще гори 5 примерно, и ще имаш такъв и такъв въртящ момент, и еди какво си удоволствие от карането.
Ние слагаме свщи каквито има , или познаваме ,масло дето го рекламират наи много, бензин какъвто има Шела .ОМВ, Петрол, и получаваме само част от всичко това дето го дава производителя,да не говорим че колите ни са на по10 години -средно.
За газта - ами всеки бензинов или дизелов мотор може да върви на газ, има си прдимства, има си и недостатъци,-ако некои е разглобявал глава на кола работеща на газ знае за какво говоря,верно има си и процедури кото е желателно да се спазват, да си палиш от време на време на бензин, и др.
Аз лично карах едно Волво 440 с газова оредба качена в Холандия, и ако не ми кажеха че сам на газ не бих разбрал дори и от приборите,
С две думи изкам да съм обективен , според бюджета и горивото.Мотора е консуматив-скъпно консуматив-(има мануал и всеки може да прочете на 20 -50-80-100000 км или мили какво е желателно да с е подмени, или провери как е)
Минахме на нафта защото ни доиде скъп бензина, сега ще минем и на газ ,защото ни е скъпона нафта , утре на метан , а ако требва и колите ще сменим с такива на батерии, или ще изкараме колелетата
от мазите ама требва да се движим, нали?(аз с колелото арабите с РОЛС Роис при пертол $160 за барел )
Не изкам да обидя никого или да сам краен,аз сам механик , и за мен мотора тепърва ще се развива като агрегат,и краен продук е каде изкам да отида за колко пари, и как разбира се.
Аз бих се радвал повече хора да слагат газови уредби не защото имам газ станция -просто виждам как сблъскваики се с нови и нови проблеми Българина милси върху тях(пипа, пита , чете , и пише във форума , после започва друг от там кадето колегат е съършил и тъка)
Има развитие и нацията ни не линее.е измисляме колелото понякога , но има движение на потенцияла
Писах доста ако сметните че е неоходимо изтриите мнението ми,не изкам да обидя никого.
Good Luck
За да да не стане замеряне с реплики форума и да има некаква обаразователна стоиност нека да уточним некои неща.
Един мотор не се създава да работи само на един вид гориво-аз не познавам такъв.
При дизелите има мотори които се палят на газиол(нафта)и до определен товар, температури, идр, показатели работят на това гориво след което се преминава на така нареченото тежко гориво
from LFO to HFO.същия мотор с промяна на горивната апаратура работи и на природеен газ, без проблеми като се намаля шума на мотора, емисията на изгорелите газове, цикалът за смената на маслото и ред други неща, като оссновен фактор по които се избира мотора е мощност и себестоиност на краината работа(получената енергия)
с две думи- производителя на мотори в нашия случаи БМВ един от наи добрите си казва думата и излиза на пазара - и вади един каталог с характеристиките на мотора,и казва тъка-ако го караш с такова октаново число безин , с това масло , стези свещи извън града и без женати да ти вдига нервите ще гори 5 примерно, и ще имаш такъв и такъв въртящ момент, и еди какво си удоволствие от карането.
Ние слагаме свщи каквито има , или познаваме ,масло дето го рекламират наи много, бензин какъвто има Шела .ОМВ, Петрол, и получаваме само част от всичко това дето го дава производителя,да не говорим че колите ни са на по10 години -средно.
За газта - ами всеки бензинов или дизелов мотор може да върви на газ, има си прдимства, има си и недостатъци,-ако некои е разглобявал глава на кола работеща на газ знае за какво говоря,верно има си и процедури кото е желателно да се спазват, да си палиш от време на време на бензин, и др.
Аз лично карах едно Волво 440 с газова оредба качена в Холандия, и ако не ми кажеха че сам на газ не бих разбрал дори и от приборите,
С две думи изкам да съм обективен , според бюджета и горивото.Мотора е консуматив-скъпно консуматив-(има мануал и всеки може да прочете на 20 -50-80-100000 км или мили какво е желателно да с е подмени, или провери как е)
Минахме на нафта защото ни доиде скъп бензина, сега ще минем и на газ ,защото ни е скъпона нафта , утре на метан , а ако требва и колите ще сменим с такива на батерии, или ще изкараме колелетата

Не изкам да обидя никого или да сам краен,аз сам механик , и за мен мотора тепърва ще се развива като агрегат,и краен продук е каде изкам да отида за колко пари, и как разбира се.
Аз бих се радвал повече хора да слагат газови уредби не защото имам газ станция -просто виждам как сблъскваики се с нови и нови проблеми Българина милси върху тях(пипа, пита , чете , и пише във форума , после започва друг от там кадето колегат е съършил и тъка)
Има развитие и нацията ни не линее.е измисляме колелото понякога , но има движение на потенцияла

Писах доста ако сметните че е неоходимо изтриите мнението ми,не изкам да обидя никого.
Good Luck
Никой не се обижда спокойно.Значи дето приказваш за тези двигатели много ми приличат на корабните
Но както и да е.Ти много добре си споменал за манипулациите при каране на газ итн. които оскъпяват карането на газ също много добре и за блока си споменал.И как , че ако се спазват изискванията на производитела ще имаме такива и такива резултати.Е аз държа на тези резултати.Ако производитела ми каже да карам на газ или както казах по-горе дори и на лайна ще карам.Но при положение , че ми е препоръчан бензин с минимално октаново число 95 примерно.Ще го карам с бензин 95 98 дори и повече.А като казвам , че двигатела е изчислен итн. , нямам предвид , че може да работи само на еди какво си гориво.Както ти си споменал пали се на газиол и после се преминава на друго гориво , с което вече се извършва съществен пробег.Тоест е пропоръчително да се кара на него по едни или други обстоятелства.Но при положение , че ми казват да карам на бензин ще карам на бензин.Виж модела на пежо , който вече е фабрично направен да върви на газ добре.Но такива самоделки не.Просто в България всеки си мисли , че държавата итн. все го лъжат и човека почва да прави неща , които му се струват по-правилни , защото видиш ли му ги казал комшията , а пък на него съседа от село инт.Но когато производител като BMW каже нещо той държи на реномето си.И няма да ви посъветва нещо , което е вредно за вашия автомобил.И понеже всеки в България си прави каквото той си знае сме в това положение.Можеш да убиеш човек на улицата и после никой няма да свидетелства.Както вече става много пъти.Малко се отклоних от темата , но исках да покажа защо мисля , че това е правилно и защо все търсим обиколни пътища дори и те да не са най-правилните.Наскоро бях в Турция и там колите с газ бяха много по-малко въпреки , че бензина е по-скъп а разхода би бил много по-висок по обясними причини.Там се кара постоянно на трета или втора на високи обороти просто такъв е маниера и трафика предразполага.Та там видях няколко таксита които се броят на пръсти използващи газови уредби.Защо ли?Турците не са по-тъпи от нас

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Браво тази тема отива във важните, доста неща сте изписали, Благодаря Ви!
May the BMW force be with you!
Г-н МАКАРОВ,виждам,че се изказвате много вещо по въпроса за АГУ.
Ако позволите да изкажа мойто скромно мнение ще кажа,че съм минал около 100 хил.км на газ с първото и вторто си БМВ съответно Е12 и Е28 а сега Е34 и не съм имал каквито и да е било грижи.
Единствено е вярно следното-Не трябва да се пестят пари за стойностна и НОВА газова уредба монтирана много ВЕЩО и тогава си
струва цялата гимнастика.
Ако позволите да изкажа мойто скромно мнение ще кажа,че съм минал около 100 хил.км на газ с първото и вторто си БМВ съответно Е12 и Е28 а сега Е34 и не съм имал каквито и да е било грижи.
Единствено е вярно следното-Не трябва да се пестят пари за стойностна и НОВА газова уредба монтирана много ВЕЩО и тогава си
струва цялата гимнастика.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани