Електроника за Е46
Модератор: bum_bum
14 мнения
• Страница 1 от 1
Електроника за Е46
Проблема е следния: От няколко дни имам нов разпределителен вал за 18-ката(Schrick 264 Gradusov),obache pichovete deto trqbvashe da napravqt elektronikata neshto se izlojiha i sega nqmam chip za tozi val.Nqkoi ima li ideq kude moga da mi izgotvqt(ili da si kupq gotov) chip za Е46 318и М43.Аз Имах идея да ида при Ники Златков,но ми се струва че там излиза малко скъпичко(850лв.),гледах и на други места(вървят около 600-750лв.).Та молбата ми е ако имате някаква идея,МОЛЯ Помогнете 

Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!
- dr-who
- ентусиаст
-
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 330xi
- Мечтае да кара: F10 M5
ами ако на другите места е около 600-700
по-добре при Ники Златков в prospeed - лично мнение
по-добре при Ники Златков в prospeed - лично мнение
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--
Скоро имахме същия проблем с един приятел,със спортен вал,пратен от щатите и чипа към него не искаше да запали,при Ники Златков мапване на диното излезе 600 лева.Виж преди това дали не можеш да "згъстиш" малко главата,така ще има по-добър ефект от вала.
Последна промяна boost на 26 Ное 2005, 0:02, променена общо 1 път
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Дай номера на ЕCU-то и пиши освен вала дали е правено друго.
Само софтуера ли ти трябва или чип?
Аз ще питам един мой човек в Германия и ще ти кажа цена.
Само софтуера ли ти трябва или чип?
Аз ще питам един мой човек в Германия и ще ти кажа цена.
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
сори за офтопика...ама за колко взе вала???....а и после като го направиш как си требва да кажеш как се държи колата....



"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Вала го взех за 350ЕUR.Отначало колата беше с някакъв софтуер и вървеше много прилично от 3000 до 5000rpm,обаче след това все едно натискам спирачката,а и не можаха да изместят прекъсвача!Сега колата е с оригиналния софтуер и разлика почти не се усеща:( Обмислям варианти за Ники Златков,ама ще видим,много пари излиза.
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
аз предлагам СМТ6 предполагам кобрата ти е казал то става и за атмосферни коли и за турбоколи
при теб проблема е в рязкото обедняване на сместа след определени обороти , заради вала той отваря клапаните за по-дълго дълго време от нормалния вал и в резултат влиза по голямо коли4ество въздух но но на този въздух трябва да има сътветното коли4ество гориво а стандартната електроника се опрявя до някъде и храни мотора , но само до някои обороти след това колата вместо да се изреже рязко започва да тъп4е на едно място предполагам 4е ме разбираш
за д аоправиш сместа трябва или да се направи чип специално з атвоя мотор или трябва да се сложи допълнителната електроника която да оправя нещата но и в двата случая трябва да се гледа сместа на уайд банд контролер и по него да се настройва докато се стигне до задоволяващи резултати

при теб проблема е в рязкото обедняване на сместа след определени обороти , заради вала той отваря клапаните за по-дълго дълго време от нормалния вал и в резултат влиза по голямо коли4ество въздух но но на този въздух трябва да има сътветното коли4ество гориво а стандартната електроника се опрявя до някъде и храни мотора , но само до някои обороти след това колата вместо да се изреже рязко започва да тъп4е на едно място предполагам 4е ме разбираш
за д аоправиш сместа трябва или да се направи чип специално з атвоя мотор или трябва да се сложи допълнителната електроника която да оправя нещата но и в двата случая трябва да се гледа сместа на уайд банд контролер и по него да се настройва докато се стигне до задоволяващи резултати
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
Искам да допълня, че има една МНОООООГО ВАЖНА ПОДРОБНОСТ - когато си купувате готов чип, независимо каква марка е, проверете дали това е софтуер за сток кола или е софтуер правен за някаква модифицирана хардуерна конфигурация. За го обясня по-просто - 99% от чиповете, които се продават под мотото "чип-тунинг", включително и тези публикувани на сайта на Проспийд, Диджитал тунинг и пр. СА ЗА СТОК КОЛИ. Ако са сменяни валове, инжектори, моторът е сгъстяван или изпускателната система е сериозно модифицирана, ТЕЗИ ЧИПОВЕ НЕ СА ЗА ВАШАТА КОЛА! ТЕ СА ЗА КОЛА, КОЯТО Е ЗАВОДСКА. Също така не стават за кола, която са и поумряли няколко коня и собственикът "обмисля слагането на чипче за да и възвърне младостта". Чип-тунингът е като Виаграта - по принцип ти го вдига, ама ако имаш слабо сърце или си твърде дърт може и да се гътнеш...
Хората, които ме познават, знаят че съм съдружник в Проспийд, затова искам да уточня - НЕ СЕ ОПИТВАМ ДА ВИ ПРОДАВАМ НИЩО.
Опитвам се да изясня един МНОГО ВАЖЕН ВЪПРОС
Когато се правят хардуерни модификации по един двигател, особено ако са по-сериозни, ТРЯБВА ДА СЕ МИСЛИ ОТНАПРЕД, как ще се настройва електрониката - дали ще се слага пиджи-бек система (като СМТ-то за което пише Лудия), дали ще се слага гъвкава електроника, дали ще се модифицира софтуера на оригиналната - все нещо трябва да се направи. Въпрос на ниво на перформънс е, кой подход ще се избере. С ръчкане налягането на горивото и смяната на инжекторите "на око" работата не става и вероятността двигателят да "роди" е голяма.
Тази тема ме подсеща, че трябва да допълня секцията "Въпроси и отговори за чип-тунинга"


Хората, които ме познават, знаят че съм съдружник в Проспийд, затова искам да уточня - НЕ СЕ ОПИТВАМ ДА ВИ ПРОДАВАМ НИЩО.
Опитвам се да изясня един МНОГО ВАЖЕН ВЪПРОС

Когато се правят хардуерни модификации по един двигател, особено ако са по-сериозни, ТРЯБВА ДА СЕ МИСЛИ ОТНАПРЕД, как ще се настройва електрониката - дали ще се слага пиджи-бек система (като СМТ-то за което пише Лудия), дали ще се слага гъвкава електроника, дали ще се модифицира софтуера на оригиналната - все нещо трябва да се направи. Въпрос на ниво на перформънс е, кой подход ще се избере. С ръчкане налягането на горивото и смяната на инжекторите "на око" работата не става и вероятността двигателят да "роди" е голяма.
Тази тема ме подсеща, че трябва да допълня секцията "Въпроси и отговори за чип-тунинга"

По въпроса с диностенда говорих с г-н Златков и другата седмица най-вероятно ще е закачим на стенда.Проблема е там,че има възможност и да не може да се настрои колата(което Ники Златков ми обясни най-подробно).В крайна сметка ако не стане на Диното,ще търся друг вариант.Абе колата трябва да почне да понавървява поне малко повече от преди,в което аз съм силно убеден,че може да стане!
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!
- vassil.velichkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: София
WestSide написа:По въпроса с диностенда говорих с г-н Златков и другата седмица най-вероятно ще е закачим на стенда.Проблема е там,че има възможност и да не може да се настрои колата(което Ники Златков ми обясни най-подробно).В крайна сметка ако не стане на Диното,ще търся друг вариант.Абе колата трябва да почне да понавървява поне малко повече от преди,в което аз съм силно убеден,че може да стане!
Колега, да не ти е автоматик колата? Това е единственото, за което мога да се сетя, че може да е проблем да ти се настрои колата на диното...Или ако е толкова стара, че няма електроника

Моля те, кажи ми какво сте говорили с Ники - аз утре ще го питам, ама да не е станало някакво недоразумение по темата - понякога става, когато Ники е изтрещял от работа.
И между другото съм Update-нал секцията с Въпроси и Отговори за чип-тунинга и mapping-а, че разни неща наизскочиха като въпроси в последната седмица:
http://www.prospeed.bg/tuning_faq.php
Значи да разбирам,че в сряда(така съм се разбрал с Васко Орешков) ще ми бъде настроена колицата:) Иначе говорих с Ники за мапването и той спомена че има вариант да не може да бъде настроена,което на мен ми се стори много странно...
Значи мога да бъда сигурен,че ще почне да върви тая кочина по-добре от колкото преди.....
[/quote]



Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани