Сервизна акция от Дарукар

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 2.12.2009

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от DaruCar » 09 Сеп 2010, 11:33

В момента планираме акцията, т.е. и какво ще се включва в нея. Моля следете форума, всички акции които организираме се публикуват като отделни теми във форума, както и на сайта на Дару Кар http://www.darucar.bg.

По отношение на резервните части - искам да подчертая, че ние работим само с ОРИГИНАЛНИ части, доставени от BMW AG. В определени случаи производителя спира производството на даден каталожен номер и предосавя заместител. Моля използвайте възможността за коментари (било то положителни или отрицателни) на нашия сайт, както по отношение на сервизната дейност, така и по отношение на резервните части. Всички коментари се обработват. Така че е важно да посочвате и координати за обратна връзка.
BMW Service
Оторизиран сервиз

тел. +359 2 960 16 23
http://www.darucar.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от pazokolarov » 09 Сеп 2010, 18:04

DaruCar написа:Тази акция приключи началото на пролетта, лятото мина и другата акция за автомобили производство 2000-2005 година. В момента се подготвя есенно-зимната акция.

Цените на резервните части са съвсем отделна тема, и мисля, че тук не е мястото да се дискутира. При всички положения за такива драстични увеличения на номенклатурата резервни части, каквито са цитирани по-горе, не може да се говори и това е чиста спекулация. Напротив, през тази година определени части за по-стари модели бяха намалени значително!

Ако съм допуснал грешка, поради слаба памет или старческа дименция, дължа извинение. 8)
Аз не се занимавам с какъвто и да авто-бизнес и едва ли бих имал някаква полза от подронване на нечий авторитет от конкуренцията чрез спекулации.
Аз съм просто редови клиент и ползвам тази фирма за поддръжка на колата си именно поради отношението и към клиентите. Но много ми е неприятен сблъсъка с българското разбиране за бизнес, в което термини като "коректност" "грижа за клента" и т.п. се използват с демагогски цели, като на практика имат точно противоположно съдърание. В този ред на мисли е и пропагандиране на сваляне на цени след премълчано предварително (двойно) вдигане.

Пак казвам, че ще поднеса извиненията са, ако споделеното от мен в предния ми пост е грешка.
Въобще не смятам да правя ревизия на цените в Дару Кар. Това, както и последиците от неудачен менджмънт, си е тяхна грижа.
Но ако цената на номенклатурен номер 64116901570 през месец юни е коренно различна от тази в момента :
Номенклатурен номер : 64116901570
Описание : СЕНЗОР СОЛАР
Ед.цена (с ДДС) : 80.83 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените


... :?:


Сори за офтопика :|
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 2.12.2009

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от DaruCar » 10 Сеп 2010, 11:08

Г-н Коларов,
нека изясним нещата. Както казах в предишния ми отговор, ние работим изключително и само с BMW AG като доставчик на части. Когато производителят е доставял даден продукт на 50 лв, търговецът го предлага на 60, впоследствие производителят увеличи доставната цена на 70, търговецът няма как да го предлага отново на 60 (използвам примерни числа за да онагледя случая, не става въпрос за конкретната част, цитирана от Вас). Но имайки предвид, че производителят предлага номенклатура от хиляди позиции резервни части, не може да се заключава от увеличението на цената на конкретна част, че цените на всички части са увеличени драстично.

А що се отнася до мениджмънта на фирмата и отношението към клиента, искам да Ви дам следния пример: благодарение на акциите за по-стари автомобили (вкл. Е46), организирани от нас в началото на годината и инициативата, подета от нас и други колеги от страната, определени части за тези модели бяха намалени от BMW AG. Конкретен пример: част 21207575556 с крайна продажна цена 778.19 лв е намалена е намалена на 504.00 лв, т.е. тук говорим за намаление от 35%. От това разбира се също не може да се заключи, че всички части са намалени със същия процент.

В заключение мога да кажа, че индексация на цените се прави, съобразена с годишния инфлационен процент, но тя е в размер на няколко процентни пункта, и в никакъв случай не е 10+ %. В крайна сметка, и хлябът тази година не е на цената на този от миналата, нали така?

Надявам се с това да сме изяснили недоразумението, ако имате други въпроси, с удоволствие ще се постарая да отговоря и на тях.
BMW Service
Оторизиран сервиз

тел. +359 2 960 16 23
http://www.darucar.bg

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от © » 10 Сеп 2010, 11:37

Моето впечатление, че от една или две години Дару кар намали цените на частите драстично - поне с 20% и в един момент стана така, че въпреки отстъпките от конкурентните фирми внасящи части, вашите цени са близки до тях, а често и по-добри. За това и аз сега си помислих, че ще "върнете" отново старите цени, където разликата не беше малка.
Иначе, аз доста често сравнявам нещата по телефона и ми прави впечатление че ремонта в Дару кар е най-евтин сравнен с останалите официални дилъри.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от Dimitroff » 10 Сеп 2010, 11:55

Сравнението е неуместно (това...с хляба)!
Средната възраст на колите на потребителите от този форум, който влизат в Дару Кар е 5-7 години...и е нормално с всяка следваща година цените на частите за тези автомобили да пада...Вие не смятате ли така?
Аз съм от Хасково, но живея и работя в София мойте възможности за закупуване на оригинални авточасти са БМВ дилъра в Стара Загора, БМВ дилъра в Пловдив, БМВ дилърите в София...от тези 4 възможности аз съм се спрял именно на Вас - Дару Кар, но...само и единствено за закупуване на авточасти + диагностики (ЗА СЕГА - нямам нерви да чакам 2:10 часа при положение, че отнема 15 минути...моля Ви не се оправдавайте за това - за диагностика имаше само още 1 кола освен моята!)Това не е било само веднъж!
Няма вариант да ме спечелите като клиент, който ще се възползва и от "труд" за монтаж на авточастите...Вие трябва да си знаете защо - излишно е аз да обяснявам защо.

Обърнете повече внимание на клиентите си с 8-12+ годишни коли (и то не инцидентно внимание) и ще видите, че същите тези клиенти ще Ви донесат не малки приходи...приятелски съвет!

Още нещо...колкото и зле да звучи (за Вас) - вземете Пример от Бова Кар в отношенията с клиентите си!
Давам два идентични случая за справка:
1. Имам нужда от консултация за даден проблем - звъня при Вас...и бях леко казано отсвирен! :shock: (заповядайте на място-при това без да казвам от къде звъня).
2.Бова Кар - Дадоха ми да говоря с хм...човека който отговаря за монтьорите - обясних за какво става въпрос, след което чух отсреща "Ние ще ви изберем" (не беше нужно) - проведохме 40 минутен разговор...пак не казах от къде се обаждам...
Изводите оставям на Вас...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от vavilon » 10 Сеп 2010, 13:09

Обнските спрямо клиент за ремонт в официялен срвиз Дару, ми прилича на... "По дрехите посрещат (по-новичка колица, скъпа по-добре) и по джоба (дебелината на портфейла) те изпращат". Искрено се надявам да не е така. Това са слухове и недоволство от познати. Нека да се абстрахираме от това и да запазим добрият тон.
При мен, в частност, ползвам услугите на Дару само за части и съм много доволен. Но мисля, че за 12годишен дъргел частите държат "ненормална" цена Такъв ми е джоба, такова ми е мисленето.
Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 2.12.2009

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от DaruCar » 10 Сеп 2010, 13:27

Г-н Димитров,
считам сравнението с хляба в конкретния контекст за напълно уместно. В нашия сервиз се ремонтират автомобили от 0 до 30+ години. Независимо от възрастта на автомобила и от местонахождението му, отношението към клиента на БМВ трябва да е едно и също. Препратил съм Вашите коментари на отговорното лице. Пак повтарям - моля използвайте формуляра за мнения на нашия саит. Коментар написан във форума е по-малко вероятно да достигне до мениджмънта на фирмата, този изпратен от нашия саит, със СИГУРНОСТ ще достигне и ще бъдат взети конкретните мерки.

Мисля, че акциите които правим за по-старите автомобили достатъчно красноречиво говорят за отношението към клиентите на споменатите от Вас автомобили на 5+ години. Що се отнася до цените на резервните части, това какво аз мисля и каква е реалността, са две съвсем различни неща. Както писах в предишния коментар, доставните цени се определят от производителя, не от нас. Имайки предвид конкретния пример, който дадох, нашите предложения имаха успех, колкото и незначителен да е той. А сравнението на мащабите на БМВ АГ и Дару Кар АД (или който и да било друг от българските дилъри) оставям на Вас...
BMW Service
Оторизиран сервиз

тел. +359 2 960 16 23
http://www.darucar.bg

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от © » 10 Сеп 2010, 14:58

в Бова кар отношението наистина е такова, аз също съм се консултирал с тях по телефона с часове напълно безплатно. За съжаление в цените понякога имат невероятни изненади.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от Dimitroff » 10 Сеп 2010, 15:20

DaruCar написа:Г-н Димитров,...


Колега! (наричам Ви така, защото когато аз съм в Дару Кар съм клиент, но тук сме равни-колеги)

В никакъв случай не искам да ме разбирате погрешно!
Аз не искам да злословя по адрес на Дару Кар!
Напротив!
Бил съм, продължавам да съм и ще бъда ваш клиент и занапред.

Говорейки си за цени...и качество на обслужването трябва да споменем две неща:

1. Както вече казах - не използвам услугите ви за монтаж на закупените части от Вас само и единствено поради 2 причини:
- нереално високи цени за труд
- бавен монтаж
...тук не искам да изпадаме в полемики защо е така - Вие сте в правото си да се позовавате на ставките за лв/час за определен ремонт...Ние (клиентите) имаме наше мнение.

2. Един колега тук го каза много правилно (макар и в друга тема)..."имат техника и софтуер за хиляди левове, но са сложили зад "пулта" маймуна...е как искат да стане?" (надявам се ще ме извините за цитата).

Отношението на приемчиците Ви трябва да се промени...повярвайте ми (не на всички, но за добро или за лошо ми се налага често да отскачам до Дару Кар и съм си изградил впечатление и мнение.)Освен за личните си коли идвам при Вас и по служебни дела - работя във фирма, в която голям % от служебните автомобили за закупени именно от Вас.

Давам пример, когато съм идвал с личния си авотомобил - искам смяна на софтуера с последния такъв...знаете ли, че приемчика ми обясни как 2 на 10 коли умират при смяната на софта :shock: ...аз тези трикове ги знам...защо да вкарам теб за 2-3 часа и да взема ххх лева, като мога да вкарам г-н Х с Eхх за 1-2 часа и да взема хххх лв.... правилно ли е това?


Друго - казвате, че цените на частите не зависят от Вас - така е всички сме съгласни, но цените на "услугите" смятам, че зависят повече от Вас отколкото от БМВ АГ
Защо например никога не съм чул за групова отстъпка ?!

И все пак...не може само градивна критика - трябва и похвала!

Вие (ако не бъркам разбира се) сте единственият дилър на БМВ в България, който дава възможност на собствениците да проверяват наличност и цени дистанционно!
Винаги съм се чудил...какъв е проблема в това нещо и защо да кажем Камор Ауто не го прави?!

И накрая една молба!

Бъдете малко по-отворени за диалог.
Не приемайте всяко мнение като нападка, а дори и да е такова - не отвръщайте с арогантност/агресия.
Бъдете малко по-активни тук - най-малкото това е мястото където има най-много Ваши клиенти...обръщайте им внимание с ясното съзнание, че може би няма да фактурирате приход...може пък да се изненадате :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от vavilon » 10 Сеп 2010, 15:33

Dimitroff написа:Вие (ако не бъркам разбира се) сте единственият дилър на БМВ в България, който дава възможност на собствениците да проверяват наличност и цени дистанционно!
Винаги съм се чудил...какъв е проблема в това нещо и защо да кажем Камор Ауто не го прави?!


Как защо, ми нали си е ресурс и средства, една подръжка и актуалзаиция на даден сайт. Да не са луди... :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 9.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от Nikolay86 » 10 Сеп 2010, 17:00

Аз мога да споделя моя опит от сервиз "Дару Кар"..
Изключително доволен съм от вашите услиги,като изключим понякога наципените и криви приемчици.Винаги съм взел колата,оправена и дори измита.. :mhihi: Относно обслужването не бих могъл да имам забележки и винаги съм предпочел да си оставя колата при вас.Според мен,обаче частите найстина са ви прекалено скъпи!Всеки път,когато съм оставил,колата си при вас съм платил найстина доста сериозни суми,за видимо дребни неща за моята 7-8г. кола.Естествено не се оплаквам по-никакъв начин,това си е ваша политика!Но искам да направя една вметка:Има скормни наблюдения на пазара на авто части в Германия,дори съм си закупувал от там и вие не сте отказали да ми ги смените(естествено имало е вметки,че са менте..)При едно мое посещение на сервиза..при въпрос към ваш служител(няма да спомена кой),понеже ми трябваше една по-скъпа част,попитах за цената и ми беше обявена найстина огромна сума пари,а въпросната част(разбирайте,същия номенклатурен номер,същото,което и вие щяхте да ми продадете) я намерих в Германия с около 1000лв.. по-ефтино.Тогава попитах вашия служител от къде идва разлика?Отговора беше:"Ми тази,част при нас е толкова скъпа,поради факта,че даваме гаранция 2г.и всичко може да се случи,да дефектира и тн..Ние трябва да я сменим за наша сметка.А иначе естествено,че не струва толкова''Останах с впечатление,че си купувам 2бр. част,ако едната се окаже дефектна.И найстина немога да си обясня,как някой чати в страна,като Германия,където дохода на глава от населението е 10-15пъти повече от България,ще има по-ефтини части.Та нали цените се определят за всяка държава по-дохода и платежоспособноста на населието(естествено и по-вносните разходи),но.. :dunno:
Поздра Ви :yes:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от Zagy » 10 Сеп 2010, 21:43

Dimitroff написа:Бъдете малко по-активни тук - най-малкото това е мястото където има най-много Ваши клиенти...обръщайте им внимание с ясното съзнание, че може би няма да фактурирате приход...може пък да се изненадате :yes:

Много точно казано :yes: - при една разумна ценова политика и правилно отношение аз не бих си поверявал колата на "някакво" майсторче, когато срещо малко по-скъпа услуга мога да я ремонтирам при официалния дилър в оторизиран сервиз, който е пълен с модерна техника, и при хора, които разбират точно от моя автомобил. И най-важното - ДА СЪМ СПОКОЕН.
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от pazokolarov » 10 Сеп 2010, 23:29

Еййй, тези хора (тоз човек) които пишат от името на Дару Кар ме дибрещисаха :evil:
Абе толкова ли кухи ви изглеждаме в този форум, че ни пробутвате разни кокошкарски заучени фразички за пред първолаци (че и те едва ли ще ви се вържат, особенно ако са от ромски произход :mhihi: ) ? Ами аз хляб не ям, бе уважаеми, и изобщо не ме интересува каква е цената му! Аз просто гледам какви са официалните цени на БМВ АГ и ги сравнявам с вашите (на Дару Кар) и на останалите БГ дилъри/сервизи! И разликата е на лице.
Цитирания от вас артикул 21207575556, след като струва 290 евро за краен потребител, как ви е скимнало да го обявите на 778,19 лева :?: :?: :?: А сега щото хората си ги купуват за 300 - 400 лева комплекта от конкуренциите - дай да демагогстаме с намаление на цените от 35% :kuku:
Така че спестете си, моля, оправданията за политиката на ценообразуването ви!
Пак ви какзвам - намираме се в условия на свободна икономика с доста разширен обхват и като не щете да целувате на попадията ... ще целунете на попа ....!
И ако започнат да валят оплкавания към БМВ АГ за предлаганите от вас услуги, едва ли ще ви се стори толкова розова финасовата картинка.
Защото официалното дилърство не полага, то се заслужава и трябва да се отстоява!

Гледам, че и колегите едвам се сдържат вече в рамките на учтивия тон!
Какви са тези простотии за надценки, защото имало двугодишна гаранция на отремонтираните части с оригинални консумативи??? Че това си е официална политика на БМВ АГ и нали за това частите с тяхното лого са на значително по-високи цени от тези на "непризнатите" производители/дистрибутори, въпреки че разлика в качеството в някои случаи няма!? От къде на къде ? До скоро (след влизанито ни в ЕС) номера беше с начисляване то на ДДС-то и голмото ослушване дали някой ще се присети да си търси правата, сега остана да плащаме двойно застраховки/гаранции, ...
Интересно какво още ще последва? :dunno:

Айе, писна ми да се занимавам с простотии ...
Спасявайте както ви е удобно, но с едно на ум! Щото кога българина го застъпят на пари - и дявола бяга да се крие 8)
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от vavilon » 11 Сеп 2010, 9:31

Най отваратителното е, че ценообразуването е на час!!! :winky: Ок, ценова политика му казваме ние простосмъртните. Добре де (ще се изкажа простичко)- майстора, (монтьора) "Данчо" може да ми сменя едни накладки цял ден, дори два... Няма нищо лошо всичко става :mhihi: (тЕа раОти ги знаИм Ний...), непредвидени моменти всякакви. Подлежи ли на коментар това ценообразуване? Или дърпате въжето и пада гилотината? Респективно на това, обяснте ми като на бъдещ клиент на Вашата институция как мога да се навия за в бъдеще да си обслужвам колата при вас? Или на вас Ви е все едно? С един или без един клиент работа ще си имате.
Поздрави от онзи дето си цени парите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Сервизна акция от Дарукар

Мнение от pazokolarov » 11 Сеп 2010, 11:42

vavilon написа:Е, за това специално си има каталог с работните операции за всички ремонти по БМВ - BMW KDS. И дали "Данчо" ще ги смени по норматив или ще се тутка 2 дена - няма значение.
Изображение
ИзображениеИзображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook