Сервизна акция от Дарукар
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Сервизна акция от Дарукар
Точно такова отношение търся от един сервиз/дилър. С други думи .. барем като си плащам, да си плащам с кеф 

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: Сервизна акция от Дарукар
барем като си плащам, да си плащам с кеф
Ето това една политика която всички американски търговци изповядват като библия.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- kelemety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: Сервизна акция от Дарукар
ludia написа:барем като си плащам, да си плащам с кеф
Ето това една политика която всички американски търговци изповядват като библия.


- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: Сервизна акция от Дарукар
''Удовлетвореният клиент се превръща в средство, много по-мощно от рекламата, за убеждаване в качествата на продукта/услугата чрез положителните отзиви и препоръки''
- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
Re: Сервизна акция от Дарукар
zlati79 написа:Адмирации за Управителя и Собстевник на Бова Кар Бургас!
Явно форума и темите се следят от ръководството на фирмата и ме потърсиха на лично тук както и по мобилния телефон! Имах опасения че колата ми бъде обявена за "персона нон грата" в Бова, но напротив!
Бях поканен на среща/кафе да обсъдим така посочените негативи който са се появили и да обсъдим създалата се в миналото ситуация!
Никой не се е родил научен! Вината много често е в двете страни, но "продавача" е този който трябва да направи всичко възможно клиента да си тръгне усмихнат и доволен, въпреки всичко!
Лични подход е съществено важен несавизимо дали караш Е91 или Е36
Поздрави и успех! Продължавайте по същия начин да се вслушвате във всяка критика, независимо от нейния привкус!
Браво евала на такива хора, аз преди време имах спречкване с един приемчик от Варна Карс и бях спрял да ходя там едно приятелче от форума работи там на резервни части и ми спомена, че са го преместили и сега са други ходих и да ви кажа явно много си зависи от приемчика без да ме познава момчето (Янко) веднага пое нещата много светен невероятно отношение и като влезе колата и ми казва примерно 2 часа ще е заето точно на 2 час звъни колата е готова заповядайте, а преди я оставам и цял ден чакам звъня и онзи ми вика а да бе готова е, така че официалните сервизи нямат винат а хората вътре, тоест приемчиците защото те се явяват ''лицата'' на фирмата в нашият случай така,че да не нападаме целият сервиз без причина аз преди доста доста ги наплух но с времето се убедих точно в това което казвам.
Re: Сервизна акция от Дарукар
тони6600 написа:... официалните сервизи нямат винат а хората вътре, тоест приемчиците защото те се явяват ''лицата'' на фирмата в нашият случай така,че да не нападаме целият сервиз без причина ...
Колега прав си, че хората (приемчици, механици, консултанти и.т.н.) са "лицата" на фирмата, но аз не отивам при приемчика Иван или Драган, а отивам в Дару, Бова, Камор и т.н. и си е грижа единствено на фирмата да прецени дали този който ме посреща и обслужва става за тази работа. Ръководството трябва да е наясно, че клиента плаща, съответно очаква да получи услугата от сервиза, а не от приемчика ...
Re: Сервизна акция от Дарукар
Искам да обърна внимание на колегите от форума, че на саита на Дару Кар има линк за мнения, забележки и възражения. Всички те достигат директно до мениджмънта на фирмата. Всяко клиентско мнение е важно за нас, независимо дали е положително или отрицателно, и независимо от датата на производство на вашето BMW.
Възползвайте се от тази възможност. За улеснение на целия процес, моля да се опише проблема накратко, да се посочва номер на поръчка и да се оставят валидни контакти за обратна връзка (име, телефон, e-mail), за да можем да се свържем с Вас.
Възползвайте се от тази възможност. За улеснение на целия процес, моля да се опише проблема накратко, да се посочва номер на поръчка и да се оставят валидни контакти за обратна връзка (име, телефон, e-mail), за да можем да се свържем с Вас.
Re: Сервизна акция от Дарукар
Поради големия клиентски интерес към акцията срокът и се удължава до 31.03.2010 г.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Сервизна акция от Дарукар
А на какво се дължи драстичното увеличение на цените на резервните части?
На какво отгоре едно нищо и никакво соларно сензорче, примерно, от 50 и няколко лева ще хвръкне на 80 лева???
Мисля, че важи за всички дилъри в България
Не знам как е въпроса с цените на сервизните операции - дали и те не са скочили ненадейно, просто софийските дилъри да целят изравняване на "цените" с провинциалните кожодерски калкулации?
Явно ще се увеличи работата и на куриерските фирми за внос от чужбина ...
На какво отгоре едно нищо и никакво соларно сензорче, примерно, от 50 и няколко лева ще хвръкне на 80 лева???

Мисля, че важи за всички дилъри в България

Явно ще се увеличи работата и на куриерските фирми за внос от чужбина ...
Re: Сервизна акция от Дарукар
Има увеличение? Явно ще връщат предишните цени, то се знаеше, че за България това не е нормално 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Сервизна акция от Дарукар
Маслата ги свалиха от 48 лева на 2Х лева...мислех си, че и частите ще свалят що-годе...а те вдигат



Re: Сервизна акция от Дарукар
Тази акция приключи началото на пролетта, лятото мина и другата акция за автомобили производство 2000-2005 година. В момента се подготвя есенно-зимната акция.
Цените на резервните части са съвсем отделна тема, и мисля, че тук не е мястото да се дискутира. При всички положения за такива драстични увеличения на номенклатурата резервни части, каквито са цитирани по-горе, не може да се говори и това е чиста спекулация. Напротив, през тази година определени части за по-стари модели бяха намалени значително!
Цените на резервните части са съвсем отделна тема, и мисля, че тук не е мястото да се дискутира. При всички положения за такива драстични увеличения на номенклатурата резервни части, каквито са цитирани по-горе, не може да се говори и това е чиста спекулация. Напротив, през тази година определени части за по-стари модели бяха намалени значително!
Re: Сервизна акция от Дарукар
Чакаме акцията и се надяваме да ни позволите да си поддържаме колите с оригинални части от българските официални дилъри 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Сервизна акция от Дарукар
Едно въпросче - в сервизната акция ще се включва ли обновяване на софтуера на колата? И ако се включва - каква ще му е цената?
Si non confectus, non reficiat.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Сервизна акция от Дарукар
DaruCar написа:Тази акция приключи началото на пролетта, лятото мина и другата акция за автомобили производство 2000-2005 година. В момента се подготвя есенно-зимната акция.
Цените на резервните части са съвсем отделна тема, и мисля, че тук не е мястото да се дискутира. При всички положения за такива драстични увеличения на номенклатурата резервни части, каквито са цитирани по-горе, не може да се говори и това е чиста спекулация. Напротив, през тази година определени части за по-стари модели бяха намалени значително!
Да така е намалени са. Лично си купувах преди месец. Но, закупих си 4-ти педал (мързеливия) за колата ми. Еми кво да кажа, имаше разлики в дебелината на пластмасата. Матрицата ли е има захабена вече на тези Немци или и аз незнам (имах чуство, че е от Илиенци, а си имаше маркировка номер и т.н.). Аз съм се занимавал с отливки и трудно мога да сгреша в некачественна отливка. Но иначе съм доволен от услугите на Дару, ще продължа да си купувам от там. Обслужването им на ниво и доставката им е бърза.
Лек ден

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани