Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
Колеги, колата трудно пали, не върви добре, яко пуши.... Преди 2 месеца е правен основен ремонт на двигателя, рециклирана е помпата (ГНП), сменено е турбото с чисто ново и е сменен дебитомера с чисто нов оригинален Бош! Консумативи - горивни и въздушни филтри всичко е сменено. В движение все едно се дави, трудно е да изпревари човек с нея, пуши яко, ама яко и на студен двигател сутрин пали трудно. После като загрее паленето е по-лесно. На диагностика излизат следните грешки:
Като основната, която вендага се почвява след като се изчистят е тази:
Има отклонение в момента на впръскването! А кажете си мнението след като ви казах какво е направено по колата!
Като основната, която вендага се почвява след като се изчистят е тази:
Има отклонение в момента на впръскването! А кажете си мнението след като ви казах какво е направено по колата!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
Момента на впръскването се определя от умната дюза... но това не е голям проблем - не би трябвало да е от нея...
Si non confectus, non reficiat.
Re: Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
Zagy написа:Момента на впръскването се определя от умната дюза... но това не е голям проблем - не би трябвало да е от нея...
да, забравих да спомена, че миналата година е сменявана и тя! Нещо ГНП проблем, настройки, нищо, че е новорециклирано??? Или пък дюзата да се е прецакала пак!???
- kik666
- е34 фенче
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: близо до морето
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Детайли за колата: бензинояд
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
Веднага да се провери зацепването,от там често е грижата-един зъб и дава най-разнообразни проблеми
п/п
Колко ти излезе ремонта-части и труд?
п/п
Колко ти излезе ремонта-части и труд?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
Е.Димитров написа:Веднага да се провери зацепването,от там често е грижата-един зъб и дава най-разнообразни проблеми
Възможно е - на единия от скрийншотите се говори за позиция на коляновия вал...
Si non confectus, non reficiat.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
То че ГНП-то не е наред едно на ръка, но и механично има проблем с елемента на помпата! Не е зацепена както трябва
.... няма нищо общо с умната дюза тя само финно определя началото на впръскването а не да го прави тя, при положение че си има VP44... 


- pifa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-то си всеки ден
- Мечтае да кара: Кола която не се разваля!!!
Re: Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
Помпата не е зацепена както трябва!Избягали са минимум 2 зъба! Ето малко руски "доводи"
...
1- топливный бак
2 - регулятор
3 - подкачивающий насос
4 - ТНВД
5 - муфта опережения времени впрыска
6 - приводной вал
7 - топливный фильтр
8 - перепускной канал
9 - форсунка
10 - линия возврата топлива
11- линия избыточного потока
Има и друг вариант, но не ми се струва много вероятен за това не го споменавам за сега!
Пиши все пак какво става по колата и успех!

1- топливный бак
2 - регулятор
3 - подкачивающий насос
4 - ТНВД
5 - муфта опережения времени впрыска
6 - приводной вал
7 - топливный фильтр
8 - перепускной канал
9 - форсунка
10 - линия возврата топлива
11- линия избыточного потока
Има и друг вариант, но не ми се струва много вероятен за това не го споменавам за сега!
Пиши все пак какво става по колата и успех!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Опре ли ви яйцето до дупето, вижте дали яйцата не са две!!!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
както казаха по-горе проблема е в зацепването на помпата,проблема е дошъл от това че като са правили мотора са сваляли помпата като са пропуснали някой неща 

- starterwrc
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М3 Е46
Re: Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
ГНП.Това е проблема!
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: Oтново проблем с М47 320Д 136 к.с.
VRPerformance написа:както казаха по-горе проблема е в зацепването на помпата,проблема е дошъл от това че като са правили мотора са сваляли помпата като са пропуснали някой неща

Подкрепям с 2 ръце!И аз съм го
гледал тоя филм!Като ти я зацепят
като хората ще фърчи

от свинята лебед не става...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани