Свързване на не оригинална аларма
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Свързване на не оригинална аларма
Колеги искам да питам дали някой е слагал не оригинална аларма на е46 защото моята я взех с такава и не са ми вързани левите мигачи и когато заключвам и отключвам мигат само десните и от начало не ме дразнеше, но сега съм решил да направя и другите и странното е че когато пусна кабели и за левите и заключа колата алармата се активира и почва да пищи откала ли ги няма проблем, а съм им сложил по един диод да не връща но пак го има проблема.
Идеята ми е може ли да се свърже директно от лайт модула или от ключа на аварийните /аз се опитвах да го изкарам ама не успях можеби има тънкост или трябва да сваля конзолата с подлакътника?/ за да ми мигат всичките.
Ако някой го е правил да сподели.
Благодаря предварително.
Идеята ми е може ли да се свърже директно от лайт модула или от ключа на аварийните /аз се опитвах да го изкарам ама не успях можеби има тънкост или трябва да сваля конзолата с подлакътника?/ за да ми мигат всичките.
Ако някой го е правил да сподели.
Благодаря предварително.
Re: Свързване на не оригинална аларма
Смени диодите...предполагам нещо в тях е проблема! Или са слаби, или дефектни! аз моята сам съм си я връзвал и нямаше проблем. През лайт модула не ти препоръчвам, щото ще стане обърквация, а и не знам дали въобще има тая възможност за неоригинална аларма. Там всичко минава през елекрониката!!! Ключа за аварийните също! 

Re: Свързване на не оригинална аларма
а можете ли да ми кажете как принципно се регулира чувствителността й?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Свързване на не оригинална аларма
punisher написа:а можете ли да ми кажете как принципно се регулира чувствителността й?
аз моята я свързах оказа се, че мигачите са свързани на масата на алармата и от там идва объркването, пуснах си маса към алармата и вързах и другите мигачи и сега всичко е тип топ.
А до колегата с чувствителността, има шоков датчик и на него има потенциометъче за регулиране на ляво се намалява на дясно се усилва чувствителността и шоковия датчик трябва да е прилепен към твътд елемент от купето за да може вибрациите било то от шум или от удар да се предадът по купето и той лесно да сработи.
Дано си ме разбрал ако не пиши на ЛС.
Re: Свързване на не оригинална аларма
И аз слагах не оригинална аларма и направо ми се запали главата.
Почна като дам на контакт да не ми гасне лампата за ръчната и за esp но не всеки път го прави това просто не знам какъв е проблема а като я заведа на доктор и там се плаши и не прави проблеми иначе като не се загаси връщам ключа на нулево положение въртя пак и вече си гасне и това го прави само при палене не по време на движение
Почна като дам на контакт да не ми гасне лампата за ръчната и за esp но не всеки път го прави това просто не знам какъв е проблема а като я заведа на доктор и там се плаши и не прави проблеми иначе като не се загаси връщам ключа на нулево положение въртя пак и вече си гасне и това го прави само при палене не по време на движение
kamen
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани