Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
dinozab написа:plam40 написа:Помпата не ми я свалят в сервиза, аз им я нося свалена ... , но вчера не издържах и я разглобих сам - наистина си беше сглобена правилно . Следващото което направих беше опит с дърпане с въже - резултата е следния запали трундо ... оборотите се меняха и стигаше до самоугасване ... много черен дим от ауспуха. Няколко пъти я палих така резултата се повтаряше. От стартер не пали! Порцията на горивото пробвах да я променям от мин. до макс. без резултат! Значи ли това че са ми прецакали нещо на помпата ???
Поздрави, Пламен
Колега няма просто какво да прецакат вътре просто ей така нали си я разглобил и си я видял.Ако е по електрониката ще ти всетни лампата за ДДЕ.И защо се нахвърляш на самата помпа ангренажа сигорен ли си це е зацепен като хората?
Точно ,центровката е неточна.Да е вьртян мотора след сваляне на ГНП ? Свали пак и светни с лампа да видиш шпонката.Имал сьм много случаи сьс замазана шпонка вследствие ,никьква центровка.
Но там е проблема ,неправилна центровка,и много си мисля че има прескачане,такива са симптомите
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
plam40 написа:
6. Завъртам с ключ 27 вала така че на 6 цилиндър гърбиците да сочат на горе -- > \ο/
Така трябва да сочат гърбиците,но НЕ на 6-ти цилиндър,а на 1-ви

- plam40
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39 525 ТДС
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Резултат след поставяне на разпределителния вал в правилна позиция ( гърбиците на цилиндър 1 да сочат на горе):
Пали трудно с много въртене на стартер, изпушва само в началото на запалването, после мърка като коте, върви задоволително, при изфорсиране пуши черно, чува се лек шум от един клапан ( явно е заседнал някоя частица на леглото ) .
Но като цяло е обратно в играта

Още веднъж БЛАГОДАРЯ на всички ви !!!!




Поздрави, Пламен !!!!!
1. Съзнанието е като парашута - работи само ако е отворено
2. Моята кола върви с ВОДА, а твоята ?
3. Имената на великите : Даниел Дингел, Стенли Майер
2. Моята кола върви с ВОДА, а твоята ?
3. Имената на великите : Даниел Дингел, Стенли Майер
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Колега какво значи гърбицата на вала да сочи нагоре?По този начин ли го зацепи както е на снимката ако не това обяснява трудното палене и пушека


- plam40
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39 525 ТДС
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Пак ви благодаря !!!!
Поздрави, Пламен
1. Съзнанието е като парашута - работи само ако е отворено
2. Моята кола върви с ВОДА, а твоята ?
3. Имената на великите : Даниел Дингел, Стенли Майер
2. Моята кола върви с ВОДА, а твоята ?
3. Имената на великите : Даниел Дингел, Стенли Майер
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Двигателя ми мени обороти и гасне при допълнително натоварване ( работа на климатика, рязко завъртане на волана когато колата е на мято) само през летния сезон т.е. при темп. на околната среда над 25*С ( темп. е усреднена ориентировъчна стойност на проявление на неравномерната работа ). През останалите сезони двигателя мърка , ама лятото ме подлудява. В една тема четох и препратка към това http://www.poelheizer.de/Umbau1.htm , но немски въобще не разбирам , там е писано за награване на нафтата до 80*С и нагоре при което двиг. минава в някакъв сервизен режим и човека е описал вид охлаждане на горивото до стойности под 80*С . Не знам това с плочката ли е свързано или с хидравличната глава та се получава този ефект ( дефект ) или може би с термистора , коъто е вътре за да компесира нагряването на горивото . Става въпрос за двиг. М51 В25 , 93г.
- plam40
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 27.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Е39 525 ТДС
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.

Ако модераторите решат могат да ми преместят постовете в друга тема .... тъй като са леко извън контекста .. !
Благодаря на всички !
Поздрави, Пламен !
1. Съзнанието е като парашута - работи само ако е отворено
2. Моята кола върви с ВОДА, а твоята ?
3. Имената на великите : Даниел Дингел, Стенли Майер
2. Моята кола върви с ВОДА, а твоята ?
3. Имената на великите : Даниел Дингел, Стенли Майер
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Здравейте-след всичко изчетено искам да попитам нещо:
Значи ходих на сервиз-закачиха я на комп-даде грешка в управлението на ГНП-предложиха ми нова плочка за ЛУДИ ПАРИ или почистване за 80 лв.
,което щяло да трае около час-по горе описания начин ми се вижда твърде кратка процедура,а и гаранция не ми дават-шанс за успех 20-30%-и така-проблема е ясен-имам прекъсване и понякога ужасно дразни-даже и не мога да я подкарам-подскача като кон-освен всичко това имам и увеличаване на оборотите както си работи на място от нормалните докъм 1500-въпросът ми е свързан с нещо което забелязах съвсем наскоро:
буксата,която трябва да се разпоят крачетата по обяснения начин в началото на темата-на другия й край е с кръгъл куплунг-та какво забелязах-увеличи ли оборотите-бъркам с пръст между колекторите за да я стигна-натискам я леко надолу и започва да мърка-махам си пръста-по някое време пак се увеличават-и така 100 пъти-при всеки лек напън на този куплунг веднага се успокоява-искам да попитам-може ли и прекъсването да е някъде от там(макар,че компа показа грешка в управлението на ГНП) и какво трябва да се предприеме
Благодаря предварително
Значи ходих на сервиз-закачиха я на комп-даде грешка в управлението на ГНП-предложиха ми нова плочка за ЛУДИ ПАРИ или почистване за 80 лв.
,което щяло да трае около час-по горе описания начин ми се вижда твърде кратка процедура,а и гаранция не ми дават-шанс за успех 20-30%-и така-проблема е ясен-имам прекъсване и понякога ужасно дразни-даже и не мога да я подкарам-подскача като кон-освен всичко това имам и увеличаване на оборотите както си работи на място от нормалните докъм 1500-въпросът ми е свързан с нещо което забелязах съвсем наскоро:
буксата,която трябва да се разпоят крачетата по обяснения начин в началото на темата-на другия й край е с кръгъл куплунг-та какво забелязах-увеличи ли оборотите-бъркам с пръст между колекторите за да я стигна-натискам я леко надолу и започва да мърка-махам си пръста-по някое време пак се увеличават-и така 100 пъти-при всеки лек напън на този куплунг веднага се успокоява-искам да попитам-може ли и прекъсването да е някъде от там(макар,че компа показа грешка в управлението на ГНП) и какво трябва да се предприеме
Благодаря предварително
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
по пътя на логиката мисля че проблема е в буксата ,търси начин да я ''стегнеш''-така ще спестиш демонтажа и почистването на плочката
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Благодаря за отговора-ще опитам-дано стане -ще пиша какво е станало до няколко дни-ще се радвам и на други мнения 
Пропуснах да кажа,че този кръгъл куплонг(буксата) външната и гумена обвивка е засукана като изцеден парцал-колата я карам от 4 месеца-да не би да е имало подобен проблем при предишния собственик и да са я засукали с кабела няколко пъти за по добър контакт

Пропуснах да кажа,че този кръгъл куплонг(буксата) външната и гумена обвивка е засукана като изцеден парцал-колата я карам от 4 месеца-да не би да е имало подобен проблем при предишния собственик и да са я засукали с кабела няколко пъти за по добър контакт

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
gusenica написа:Благодаря за отговора-ще опитам-дано стане -ще пиша какво е станало до няколко дни-ще се радвам и на други мнения
Пропуснах да кажа,че този кръгъл куплонг(буксата) външната и гумена обвивка е засукана като изцеден парцал-колата я карам от 4 месеца-да не би да е имало подобен проблем при предишния собственик и да са я засукали с кабела няколко пъти за по добър контакт
Колега махни буксата и гуменото уплътнение виж спойките на кабелите как са към пиновете.Почисти буксата и куплонга хубаво от окисите напръскай с контактен спрей и работата ще заспи.Често прави проблем тая букса както почти всички други при БМВ не се научиха да правят връзки и тва си е




- karadimov.yuliyan
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 14.07.2009
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Колега, сигурен ли си, че съпротивлението трябва да е в границите м/у 7 и 15 ома?
След като разглобих старата си плочка на ГНП-то ( 994) и измерих съпротивлението,
се оказа, че е 0.8 - 1.0 ома. Развих целия проводник- дължина малко под 19 метра (18.85м),
сечение на проводника заедно с лаковото покритие 0.8, което на практика означава, че
проводник с тази дължина и такова сечение не би могло да даде съпротивление от 7-15 ома,
а съпротивлението от 1 ом, какъвто е моят случй е било в рамките на нормалното. Въпросната
плочка я бях изпратил на Дани от Монтана (150лв) за профилактика (преди разбира се побликуването на тази тема),
но след монтажа проблемът в нея си остана- тресенето на монтора в ниските обороти.
След като я отворих видях, че наистина е почистена, и след като и в намотката не открих проблема,
къде може да се крие тои???????????
След като разглобих старата си плочка на ГНП-то ( 994) и измерих съпротивлението,
се оказа, че е 0.8 - 1.0 ома. Развих целия проводник- дължина малко под 19 метра (18.85м),
сечение на проводника заедно с лаковото покритие 0.8, което на практика означава, че
проводник с тази дължина и такова сечение не би могло да даде съпротивление от 7-15 ома,
а съпротивлението от 1 ом, какъвто е моят случй е било в рамките на нормалното. Въпросната
плочка я бях изпратил на Дани от Монтана (150лв) за профилактика (преди разбира се побликуването на тази тема),
но след монтажа проблемът в нея си остана- тресенето на монтора в ниските обороти.
След като я отворих видях, че наистина е почистена, и след като и в намотката не открих проблема,
къде може да се крие тои???????????
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
съпротивлението на намотката трябва да е в рамките на 0,4-1,1 ом(според температурата)
а за тресенето и при мен имаше същото при малки обороти и не се оправя с никакво нагласяне
както каза колегата преско -50 на 50 е шанса , все пак е помпаджия
а за тресенето и при мен имаше същото при малки обороти и не се оправя с никакво нагласяне
както каза колегата преско -50 на 50 е шанса , все пак е помпаджия
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
А защо двигателят тресе.Уж всичко е ок а тресе. Това означава ли ,че в цилиндрите не се подава еднакво количество
гориво.Кой елемент точно контролира това нещо? И мойта мина през почистване ,но тресенето остана.
гориво.Кой елемент точно контролира това нещо? И мойта мина през почистване ,но тресенето остана.
Re: Ремонт плочка на ГНП-то.. темата в картинки.
Здравейте!
Имам теч от помпата и искам да питам как да оправя проблема, а и ето снимка от къде тече и има ли някъв начин да се запуши тая дупка?
http://dankoteam.snimka.bg/photos-from- ... 3.20437865
Имам теч от помпата и искам да питам как да оправя проблема, а и ето снимка от къде тече и има ли някъв начин да се запуши тая дупка?
http://dankoteam.snimka.bg/photos-from- ... 3.20437865
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани