Е38 725тдс не пали

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.09.2008

Е38 725тдс не пали

Мнение от k_ognyanov » 24 Авг 2010, 13:50

Колеги, от известно време колата ми пали много трудно когато горивото е под 20 литра в резервоара. Каквиса възможните причини за това. Видях един такъв въпрос на друг колега, но он биде нахокан и изпратен да търси на търсачка.Това добре, но аз никъде по форумите не виждам бутон търсене или нещо подобно. Кажете къде да търся проблема. Наложителна ли е смяна на подкачващата помпа в резервоара???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Е38 725тдс не пали

Мнение от cod-cdbp » 24 Авг 2010, 14:12

помпата в резервоара ти е чао, сменяй я и няма да имаш този проблем...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Е38 725тдс не пали

Мнение от iliew » 24 Авг 2010, 16:59

А може само да е запушена цедката в резервоара на вьпросната помпа......при мен ставаше така и след запушването помпата спираше да работи....сваляне чистене и вс е ок! Това го правех ведньж на 10к км! :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: Burgas

Re: Е38 725тдс не пали

Мнение от STAYKOV » 24 Авг 2010, 18:49

аз имах същия проблем и първото което ми казаха беше помпа в резервоара купих си оригинална (300лв) сложих я и .... нищо съшата работа и след голямо умуване се оказа спукано маркуче вътре в резервоара межди двата резервоара от там пак никои не се нави да го смени с опправданиетоп че неможело и се наложи да си купувам нов резервоар :( така че и това е като вариант :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Е38 725тдс не пали

Мнение от cod-cdbp » 24 Авг 2010, 20:47

Това за маркучите и чупенето на резервоара е глупост. Взимаш един щуцер снаждаш стария и новия маркуч и изкарвайки стария се промушва новия. :yes: :yes: :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: Burgas

Re: Е38 725тдс не пали

Мнение от STAYKOV » 25 Авг 2010, 9:28

_65536_kb_sec_ написа:Това за маркучите и чупенето на резервоара е глупост. Взимаш един щуцер снаждаш стария и новия маркуч и изкарвайки стария се промушва новия. :yes: :yes: :yes:



ми несъм съгласен с теб колега но не ми се и спори по този въпрос просто казах на колегата че може и от това да е :bchug: :yes:
Изображение

RN Performance Service
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: СОФИЯ-БЪЛГАРИЯ
Пол: Мъж
Кара: САМО БМВ
Мечтае да кара: МИНИВАН BMW

Re: Е38 725тдс не пали

Мнение от РАШО-АУТО » 25 Авг 2010, 9:29

може и самото ГНП-е да е заминало не е задължително да е помпата в резервуара,а сигурен ли си,че има 20 литра нафта в резервуара,на тези коли страдат и от мерилките в резервуара,може да ти показва 20 л.,а всъщност да няма гориво и да не може да качи помпата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Е38 725тдс не пали

Мнение от Дифашир » 27 Авг 2010, 0:32

iliew написа:А може само да е запушена цедката в резервоара на вьпросната помпа......при мен ставаше така и след запушването помпата спираше да работи....сваляне чистене и вс е ок! Това го правех ведньж на 10к км! :yes:


бре,бре това истина ли е?и моята красавица прави някакви мизерии тука и даже тази вечер ми е мн. тъпо защото като я докарах от Германия беше ''оса'' и след като минах 10-тина хиляди тука и ми се струва че започна да върви по-малко.после започна като е на празен ход да си мени оборотите и от тогава все така .като и сложа една добавка за чистене на дюзите като че ли се пооправя за 5к и после пак същата.и тая вечер си мисля че има някоя дюза която не работи ли нз. какво да мисля вече.а кото я закача на елком и всичко е :yes: .но за това че сондата може да е задръстена не съм чувал :roll: .айде някой да ме светне как да я сваля че не знам къде е.мисля че е под задната седалка но........само предположение.а дали и помпата за високото налягане не е затлачена и тя?уж я цедя тая навта като я слагам......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 739
Регистриран на: 22.08.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
Мечтае да кара: Колело

Re: Е38 725тдс не пали

Мнение от Sivako » 02 Сеп 2010, 8:54

Дифашир написа:моята красавица прави някакви мизерии тука и даже тази вечер ми е мн. тъпо защото като я докарах от Германия беше ''оса'' и след като минах 10-тина хиляди тука и ми се струва че започна да върви по-малко.после започна като е на празен ход да си мени оборотите и от тогава все така


Това е благодарение на качествените ни горива :ranting:
А за добавката не е хубаво да се слага щото всички боклуци от системата ги набива в дюзите :nono:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 1.02.2010
Местоположение: Навсякаде и никаде...
Пол: Мъж
Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related

Re: Е38 725тдс не пали

Мнение от Дифашир » 02 Сеп 2010, 9:20

Sivako написа:
Дифашир написа:моята красавица прави някакви мизерии тука и даже тази вечер ми е мн. тъпо защото като я докарах от Германия беше ''оса'' и след като минах 10-тина хиляди тука и ми се струва че започна да върви по-малко.после започна като е на празен ход да си мени оборотите и от тогава все така


Това е благодарение на качествените ни горива :ranting:
А за добавката не е хубаво да се слага щото всички боклуци от системата ги набива в дюзите :nono:


м да затова вече слагам добавка ''BMW'' и я наливам направо във филтара (когато е нов)

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook